Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Glede menjave vzmetenja...je res taka razlika z kakšnimi drugimi in zakaj? Sedaj nima za nastavljat spredaj in zadaj trdoto vzmeti ter rebound? Po moje je važna pravilna nastavitev in so lahko kakšni Ohlinsi ali Wilbers še slabši, če niso dobro nastavljeni. Edino, če se naredi vzmeti prav za težo voznika...pa še potem je lahko kdaj zadaj sopotnik pa prtljaga in se vse razštela, ko spreminjaš? Ne vem, jaz sem zamenjal za Wilbers, ker so originalni izdihnili...da bi šel dobre menjat, ker ne tekmujem z motorjem?

Objavljeno

Amortizacija je solidna za voznika ki bo potoval, tisti ki hoče pa iztisnit malo več od teh 115 konjičev in hoče motor kot po tirih bo pa rabil kakšno nadgradnjo.

pred 9 urami, DAMI34 pravi:

že vidim da boš SXa nabavu :D

Ni v budgetu zaenkrat ker imam še stanovanje za rihtat, kasneje pa je zelo resen kandidat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
On 6/27/2016 at 0:06 AM, jany said:

Tisti ki želimo neki več ga bomo pač prodali in šli na SS segment.

 

 

17 hours ago, DAMI34 said:

že vidim da boš SXa nabavu :D

SX ne sodi ravno v SS segment :D

Objavljeno
11 hours ago, vandrovec said:

Glede menjave vzmetenja...je res taka razlika z kakšnimi drugimi in zakaj? Sedaj nima za nastavljat spredaj in zadaj trdoto vzmeti ter rebound? Po moje je važna pravilna nastavitev in so lahko kakšni Ohlinsi ali Wilbers še slabši, če niso dobro nastavljeni. Edino, če se naredi vzmeti prav za težo voznika...pa še potem je lahko kdaj zadaj sopotnik pa prtljaga in se vse razštela, ko spreminjaš? Ne vem, jaz sem zamenjal za Wilbers, ker so originalni izdihnili...da bi šel dobre menjat, ker ne tekmujem z motorjem?

Ima oboje za nastavljat, tako spredaj kot zadaj ..

Ne vem .. kot že povedano, meni zaenkrat špila OK .. po prvem servisu je bila katastrofa (ne vem, če so kaj spreminjali), pol sem se posvetil nastavitvam in je sedaj super .. opažam pa, da sedaj po 8k prevoženih (ojej, komaj 2,5msc star) se obnaža rahlo drugače in možno je, da bo čez Xk kilometrov res treba upgrade .. je pa res, da so pri meni fedri kar obremenjeni (večina vožnje v 2 z prtljago) in je tudi res, da vozim lagano turistično bi nekateri rekli .. pol lažje SMSe pišem oziroma je manj napak pri tipkanju pa po čeladi manjkrat poka (zaušnicaOdSopotnicePress) .. :kva2::OK: :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, NX650 pravi:

 

SX ne sodi ravno v SS segment :D

po agregatu, je špica, pa skoz cel režim obratov ma moč. Drža je pa ST, v bistvu soliden allround moped, lahko se greš mal SS vožnje al pa potovanja. Je pa res da ni SS.

Kar pa se Tracerja in vzmetenja toče:

najcenej rešitev za tiste, ki jim je moped premehak, zvijajoč, zibajoč:

menjava olja v prednjih vilicah za gostejše olje. (enako sem naredil na prvi seriji SXa, razlika ogroooomna)

Če zadnji amortizer na max zategnitvah, ne more opravljati svojega dela, zamenjava le tega za kakega wilbersa, ohlinsa itd

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

mislim, da je zadnji wilbersov cca 500€, brez hidravličnega španerja, z njim cca 200€ več .. verjetno ne odtehta, ali?

če govorimo o razlikah v nastavitvah za samo voznika in voznik+sopotnik+kufri .. za tako razliko moraš verjetno z španerjem vseeno nastavljat?

Popravljeno . Popravil Texo
Objavljeno

gotovo bolj smiselno investirat v nove fedre, kot pa v auspuh al kake take okraske.

vzmetenej je itak vedno problem na japonskih mopedih "za široko uporabo". 

 

Objavljeno

Dejte se enkrat navadit,

Prenapetost vzmeti je za nastavljanje višine motorja ne za nastavljanje trdote ! 

Trdota se nastavlja z gostoto olja oziroma če ima amortizacija ventil za stisk, ter z vzmetmi.

Tisti ki imamo motorje ki tega nimajo pač kompenziramo z stiskanjem vzmeti vendar to ni pravi način !

 

Tracer ima v amortizerjih original gostoto olja 5W, z zamenjavo na 15w je zadeva dosti dosti bolša, žal pa zadnji amortizer zahteva preveč predelave za menjavo olja.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, jany pravi:

Dejte se enkrat navadit,

Prenapetost vzmeti je za nastavljanje višine motorja ne za nastavljanje trdote ! 

Trdota se nastavlja z gostoto olja oziroma če ima amortizacija ventil za stisk, ter z vzmetmi.

Tisti ki imamo motorje ki tega nimajo pač kompenziramo z stiskanjem vzmeti vendar to ni pravi način !

 

Tracer ima v amortizerjih original gostoto olja 5W, z zamenjavo na 15w je zadeva dosti dosti bolša, žal pa zadnji amortizer zahteva preveč predelave za menjavo olja.

To ma tracer neko posebno vzmet.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 11. 6. 2016 at 19:13, blindek pravi:

Saj če grem še parkrat v salon se enkrat samo odpeljem z njim... samo prej še moram mojega štroma prodat :blush:

Blindek, nisem spremljal zadeve ... kako daleč si sedaj? Že imaš MT09 doma?
Si siguren, da greš iz Suzukija na Yamaho? Kaj pa novi štrom? Dobro preštudiraj in uspešen nakup.

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

To ma tracer neko posebno vzmet.

Lahko ti posodim knjigo pa se malo podučiš kaj nastavlja prednapetost vzmeti.

Objavljeno

Fedro razteguješ ali stiskaš = to je prednapetost = kako je fedra "pred"napeta

Kaj rabiš tu knjigo

Al napenjaš, spuščaš s koleščkom (hidravlična pomoč) al s ključem = isti efekt

ko nastaviš primerno trdoto pa še poskrbiš za povratno blaženje, drug kolešček

Jaz se ne čudim, da enim tak wobla :) 

pa mimogrede ne bi škodlo v štartu ločit, kaj je fedra in kaj amortizer z oljem...

menjava olja v blažilniku nima nobene veze s fedro

Objavljeno
57 minutes ago, DL650 said:

Blindek, nisem spremljal zadeve ... kako daleč si sedaj? Že imaš MT09 doma?
Si siguren, da greš iz Suzukija na Yamaho? Kaj pa novi štrom? Dobro preštudiraj in uspešen nakup.

Saj mam zadnji model štroma :) 

Nimam še tracera, saj se ne mudi z nakupom. Bil na testni vožnji, motor se mi zelo dopade, sedaj pa prvo svojega prodat oz. sem rekel še počakam da teden, mogoče celo obdržim tega in še tracera zraven nabavim.

Kaj pa je takega iz Suzike na Yamaho? :)  Hujše bi bilo če bi šel na KTM, ampak nimam toliko časa po servisih hodit :P 

Objavljeno

Suzuki vs Yamaha?
Nič, vse živlenje sem vozil Yamahe. 2x Fazer FZ6 S2 (nove) , 1x TDM900 (stara 2 leti) in 1x Honda CBF600 (stara 4 leta) . Nisem imel dosti motorjev, saj so mi odgovarjali in sem se z njimi vozil in nisem "zbiral" znamk . Sedaj imam štroma in se fprašam, zakaj že takrat nisem oči vrgel na štroma, predvsem pa zato, ker mi je navor, zvok in vožnja dvovaljnika izredno všeč.
Ampak tak je, človek pride slej ko prej k pameti in z leti postaja tudi bolj moder (in siv).

Suzuki in Yamaha sem omenil zato, ker sem imel v mislih model motorja. bral sem kar nekaj komentarjev nazaj (vem, ne boš se odločal po komentarjih ljudi z foruma, ampak po lastnih opažanjih seveda) in tisti, ki so oba motorja vozili so dali več + točk štromu, kot Yamahi. Saj veš .... eno se je peljat na probno-testno vožnjo par km, drugo pa je na motorju prevozit 350, 450 ali 600km na dan. Tam se potem vidijo razlike, kaj ti paše in kaj ne. Težko se je reči po 50ih kilometrih, da pa je ta motor ... vauuuuu.

Dejstvo je, da smo mi navadni uporabniki in uporabljamo motorje, ki so narejeni za javno uporabo in so vsi motorji dobri.
Tisti, ki pa sanja o različnih fedrah, gostotah in menjavanjih olj v amortizerjih ... itd, tisti pa ne vem, zakaj ne kupi MotoGP motor za 2mio€, pa bo lahko nastavljal vse mogoče. Eni malo pretiravajo in želijo iz svojega motorja naredit vesoljsko ladjo, prodajalci dodatne "navlake" pa si manejo roke. Ampak ok, vsak dela kar mu paše; ko voli, nek izvoli.

 

Objavljeno
pred 5 urami, jany pravi:

Dejte se enkrat navadit,

Prenapetost vzmeti je za nastavljanje višine motorja ne za nastavljanje trdote ! 

Trdota se nastavlja z gostoto olja oziroma če ima amortizacija ventil za stisk, ter z vzmetmi.

Tisti ki imamo motorje ki tega nimajo pač kompenziramo z stiskanjem vzmeti vendar to ni pravi način !

 

Tracer ima v amortizerjih original gostoto olja 5W, z zamenjavo na 15w je zadeva dosti dosti bolša, žal pa zadnji amortizer zahteva preveč predelave za menjavo olja.

Z zategovanjem, se res nekoliko dvigne moped, hkrati pa tudi otrdi vzmet. Zato te pa če nimaš možnosti nastavitev (vsaj) dušenja (in povrata), lepo odbija in ziba, ker je vzmet močnejša zato ker je stisnjena. To zibanje/odbijanje pa anuliraš z regulacijo povrata. 

pred 1 uro, blindek pravi:

 

Kaj pa je takega iz Suzike na Yamaho? :)  Hujše bi bilo če bi šel na KTM, ampak nimam toliko časa po servisih hodit :P 

Ne kupuj KTM, boš rabill najlon vrečko za vse kose ki mu odpadajo :P

pred 6 urami, Texo pravi:

mislim, da je zadnji wilbersov cca 500€, brez hidravličnega španerja, z njim cca 200€ več .. verjetno ne odtehta, ali?

če govorimo o razlikah v nastavitvah za samo voznika in voznik+sopotnik+kufri .. za tako razliko moraš verjetno z španerjem vseeno nastavljat?

Trecer ima čisto dovolj spodobno vzmetenje za eno osebo, oziroma za dve nepretirano težki osebi. Moje pisanje je bilo pisano za mejne vrednosti, se pravi, ko so še zraven kufri, ko se vozi bolj na hard...potem je investicija smiselna. V nasprotnem pa kupiš raje drugačen moped, ki je primernejši tvojemu stilu vožnje.

Sicer pa dobro vzmetenje za dve osebi in kufri ma zlo mal low budget mopedov. 

Se pa strinjam, raje kot ror, raje dobro zadnjo vzmet.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, DL650 pravi:

Suzuki vs Yamaha?
Nič, vse živlenje sem vozil Yamahe. 2x Fazer FZ6 S2 (nove) , 1x TDM900 (stara 2 leti) in 1x Honda CBF600 (stara 4 leta) . Nisem imel dosti motorjev, saj so mi odgovarjali in sem se z njimi vozil in nisem "zbiral" znamk . Sedaj imam štroma in se fprašam, zakaj že takrat nisem oči vrgel na štroma, predvsem pa zato, ker mi je navor, zvok in vožnja dvovaljnika izredno všeč.
Ampak tak je, človek pride slej ko prej k pameti in z leti postaja tudi bolj moder (in siv).

Suzuki in Yamaha sem omenil zato, ker sem imel v mislih model motorja. bral sem kar nekaj komentarjev nazaj (vem, ne boš se odločal po komentarjih ljudi z foruma, ampak po lastnih opažanjih seveda) in tisti, ki so oba motorja vozili so dali več + točk štromu, kot Yamahi. Saj veš .... eno se je peljat na probno-testno vožnjo par km, drugo pa je na motorju prevozit 350, 450 ali 600km na dan. Tam se potem vidijo razlike, kaj ti paše in kaj ne. Težko se je reči po 50ih kilometrih, da pa je ta motor ... vauuuuu.

Dejstvo je, da smo mi navadni uporabniki in uporabljamo motorje, ki so narejeni za javno uporabo in so vsi motorji dobri.
Tisti, ki pa sanja o različnih fedrah, gostotah in menjavanjih olj v amortizerjih ... itd, tisti pa ne vem, zakaj ne kupi MotoGP motor za 2mio€, pa bo lahko nastavljal vse mogoče. Eni malo pretiravajo in želijo iz svojega motorja naredit vesoljsko ladjo, prodajalci dodatne "navlake" pa si manejo roke. Ampak ok, vsak dela kar mu paše; ko voli, nek izvoli.

 

Se vidi da si zlo mal motorjev peljal. No..ko enkrat probas kaj je pravo vzmetenje in tudi pravo nastavitev le tega se ti odpre nov svet.

Zakaj Japonci dajejo take da ne bom reku low budget komponente zraven dokaj odlicnih agregatov? Zato ker so za veliko vecino dovolj dobre. Za nas ostale pa so tu nadgradnje ki spremenijo veliko in pa motorji evropske izdelave ;)

Tracer? Sej ste vse povedal kje ima felerje. Vse tudi drzi. Ampak za veliko vecino je vec kot dovolj dobra.

Objavljeno

Kako pa zgleda ta voznja, k navadn fedr ni vec dost?

Objavljeno
pred 9 minutami, DinDiin pravi:

Kako pa zgleda ta voznja, k navadn fedr ni vec dost?

tudi mene to zanima :) jaz sem sicer menjal fedre in neke razlike ni, ampak jaz tak nimam občutka

Objavljeno
pred 29 minutami, DinDiin pravi:

Kako pa zgleda ta voznja, k navadn fedr ni vec dost?

ne bom se delal pametnega a vendar:

1. motor je neprimerno bolj miren

2. vožnja in premetavanje je lažje

3. pobiranje neravnin manj čutiš

4. slab asvalt, flike, luknje velik manj stresno

5. polno naložen, se še vedno obnaša podobno kot če si solo

6. trajektrorij kot si jo zamisliš v glavi je popolnoma tam kot mora bit in moped je predvidljiv

7. korekcije v nagibu so enostavnejše in lažje izvedljive

Objavljeno

A so ze nardil prvi sevis v BSu, da probam to cudo od Tracerja?  Da vidm, a brezveze mecm dnar v TDM :D 

Objavljeno
pred 35 minutami, DAMI34 pravi:

ne bom se delal pametnega a vendar:

1. motor je neprimerno bolj miren

2. vožnja in premetavanje je lažje

3. pobiranje neravnin manj čutiš

4. slab asvalt, flike, luknje velik manj stresno

5. polno naložen, se še vedno obnaša podobno kot če si solo

6. trajektrorij kot si jo zamisliš v glavi je popolnoma tam kot mora bit in moped je predvidljiv

7. korekcije v nagibu so enostavnejše in lažje izvedljive

Grem pogledati, če so mi morda podtaknili ohlins vzmetenje :D.

Objavljeno
pred 1 uro, biker77 pravi:

Se vidi da si zlo mal motorjev peljal. No..ko enkrat probas kaj je pravo vzmetenje in tudi pravo nastavitev le tega se ti odpre nov svet.

Tako bom rekel biker77;  res je, nisem peljal dosti motorjev, moram pa dodat, da me je še vsak motor pripeljal od točke A do točke B, in okolico z motorja vidim isto kot ti. 

Če bi hotel iz Ptuja do Makarske prit v GP stilu, bi si kupil drugačen motor, tako pa to, kar imam zadostuje za moje potrebe. Edino, kar bi res imel je ABS. 

pred eno uro, DinDiin pravi:

Kako pa zgleda ta voznja, k navadn fedr ni vec dost?

Dobro vprašanje. 

Lepo je napisal uporabnik zgoraj, da je menjal fedro, pa ni neke razlike. 

Saj tudi drugi ne čutijo razlike, ampak jih je "ulica" prepričala, da to pa mora zamenjat. To je placebo efekt, vse je v glavi.

pred 54 minutami, DAMI34 pravi:

ne bom se delal pametnega a vendar:

1. motor je neprimerno bolj miren

2. vožnja in premetavanje je lažje

3. pobiranje neravnin manj čutiš

4. slab asvalt, flike, luknje velik manj stresno

5. polno naložen, se še vedno obnaša podobno kot če si solo

6. trajektrorij kot si jo zamisliš v glavi je popolnoma tam kot mora bit in moped je predvidljiv

7. korekcije v nagibu so enostavnejše in lažje izvedljive

Ja, ampak pri meni, ki se vozim po omejitvah se motor pelje tako kot si opisal in to z default fedrom. 

Objavljeno
7 minutes ago, DL650 said:

Lepo je napisal uporabnik zgoraj, da je menjal fedro, pa ni neke razlike. 

Saj tudi drugi ne čutijo razlike, ampak jih je "ulica" prepričala, da to pa mora zamenjat. To je placebo efekt, vse je v glavi.

Je že sam napisal da nima občutka. Kakšne hude razlike pa tudi ne more občutiti glede na njegov stil vožnje. Morda bo pa kdaj osvojil motor in celo izkoristil tisto nadgradnjo. 

Če bi bil samo placebo efekt ne bi razvijali raznih elektronskih vzmetenj. Pa tudi @jany ima prav, če je vzmet prešibka ali premočna, glede na težo voznika, lahko kakorkoli nastavljaš prednapetost pa ne boš spremenil njene kakrakteristike.   

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!