Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

pred 14 urami, Texo pravi:

lp na ms!

kdaj točno/kako točno se ti pojavlja woblanje? pri kakšni teži voznika+sopotnika+prtljage? imaš vse original gor (šipo spredaj)? si vzmetenje kaj spreminjal ali je še na tovarniško?

kot je že jskrablin povedal, ni naloga ABSa, da preprečuje stoppie .. ABS zaznava blokiranje prednjega kolesa, med stoppijem pa kolo ni blokirano ..

Hvala!

Pojavlja se ko sem sam, pri c.c.a. 155 - 160km/h in naprej, z Top - case Givi Maxia 55 ali pa tudi s stranskimi Givi E41. Umiri se pri odvzemanju plina ali pa, ko naležem na tank. Šipa original, najnižji nivo, ker pri višjih položajih se woblanje le še stopnjuje. V dvoje brez prtljage, s praznimi kovčki pa se začne pri c. c. a. 170km/h. V tem primeru je teža 85+75 in še nekaj kg kovčki. Nastavitve sem spremenil na najtršo zadaj + ena manj kot najtrša spredaj. Pri tovarniških nastavitvah sva poleg woblanja tudi močno plavala po grbinah in ovinkih. 

pred 8 urami, Texo pravi:

ni bilo govora o blokiranju kolesa (pri liftu oziroma stoppieju prednje kolo ni blokirano) ali pa sem to spregledal .. abs v osnovi skrbi, da kolo ne blokira .. msc med drugim skrbi, da se zadnje kolo ne dviga .. verjetno tudi kakšni napredni abs sistemi znajo za to poskrbet .. ampak tracer nima ne enega ne drugega .. hmm ..

@Nito67 imaš vzmetenje kaj nastavljeno/prilagojeno?

Ja, sem ga nastavil na zadaj najtršo varianto, spredaj eno manj. Če nebi bil na Vranskem, bi verjetno tudi sam misli, da delam napako pri zaviranju. Dobro je,  če te opazuje strokovnjak oz. nekdo "od zunaj". Tudi snemanje bi verjetno pomagalo, da se vidiš, kaj delaš narobe. Pa mi je inštruktor dejal, da naredim vse kot je treba.

pred 5 urami, Matej207 pravi:

Moje laično mnenje je da če imaš težavo z motorjem, se obrni na "strokovnjake" kateri ti ga bodo pregledali in svetovali...

Potem vprašaj za mnenje uporabnike, če nebo rešitve...

Tukaj pa jih polovica klobasa ki tracerja niti probala ni, in pa 1/4 takih ki se "vtaknejo" v vse teme pa nič pametnega ne povedo...

Skratka, pojdi na servis, podaj "reklamacijo" (opažanje).. 

Ker bi za vse uporabnike bilo tudi "zdravo" če svoje težave javijo uvozniku.. le ta jih lahko posreduje naprej itd...

Če pa bo sam skalar36 (se ti opravičujem) jamral pri uvozniku, drugi pa tlelele jamrali, nebo efekta... 

 

Še preden grem na servis sem želel pridobiti kakšen nasvet oz. mnenje in morebitna opažanja drugih Tracer-ašev, ki bi lahko imeli podobne "težave". Vsekakor bo pregled in test strokovnjaka tista prava pot do rešitve. Vsaj upam tako.

pred 8 urami, jskrablin pravi:

Za zadnje kolo v luft spravit, ni potrebno sprednjega blokirat. V bistvu ga ne smeš. Če ga, gre vse skup po tleh.

Meni je to malo čudno. Načeloma ABS nima veze pri tem. Ga je pa enostavno preveriti. Se zapelješ, stisneš sklopko in zadnjo bremzo na polno. Pa takoj vidiš če dela. Za sprednjega pa isto, po kakem lepem makedamu. Če dela, ne sme blokirati sprednjega kolesa za kaj več, kot delček sekunde. V tem primeru se je treba pripraviti na kako presenečenje... ker daljša blokada sprednjega kolega ni enostavno obvladljiva.

 

Kolko pa gre zadeva na sprednje kolo? Pa kdaj? Med zaviranjem ali proti koncu zaviranja? 

Čisto odvisno od intenzitete stiska ročice. Zadek mi je dvignilo tudi do c.c.a. 50cm (izjava inštruktorja) proti koncu zaviranja. Povedali so, da je zgledalo kot na rodeu. Vendar je bila to le vaja pri vožnji naravnost in ni prišlo do posledic. Spomnim se izpitnega poligona, kjer smo tudi vadili prisilno ustavljanje z motorjem brez ABS-a. Zadek nam je sicer malo dvignilo, a stotinko zatem je prvo kolo že rahlo zdrsnilo in normalno si popustil zavoro. Na Vranskem pa nič od tega. Zdrsa prvega kolesa ni bilo, posledično ne vklopa ABS-a, samo kipat me je hotelo. Pa imam 85+kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je to kar se dogaja, ampak jaz menim, da je to povezano z abs-om. Normalno, da ko bolj intenzivno (močneje) stisnemo sprednjo zavoro, večja je verjetnost, da nas dvigne na sprednje kolo. No, to bi se naj ne dogajalo z abs sistemom, razen če ne deluje pravilno. Morda se ti zadeva vklaplja in izklaplja. Si morda spremljal, če se ti ob tem prižge lučka za abs na armaturki? 

Pravim, da ugibam, pač napišem svoje mnenje, isto kot drugi. In tisti se prav smešijo, ko pišejo o tem, da se v temo "mešamo" tisti, ki takšnega motorja nimamo. Dejstvo je, da je to forum, torej javna stvar, kjer izmenjujemo mnenja in si delimo nasvete. Nekateri mislijo, da so z nakupom motorja kupili tudi vso znanje. Res smešno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, DL650 said:

Yamaha ni več to, kar je bila. Opasno po život!

To ni ravno "ugibanje"...  

Dejstvo je da ti ponudim motor da se pelji oz idi v moto trgovino, vzami na test, odpelji in potem zlivaj čustva...

Ne pa da "klobasaš" v prazno, se spravljaš na "prijatelje" in potem si še pa užaljen! Se opravičujem, bodi kritičen, pomagaj reševat probleme, ne pa zganjat panike tam kjer je ni potrebno..

A jo vzganjaš v temi KTM? kjer jim tud motor trosi itd? ne... 

Nima sam yamaha problema, pa ni to najboljši motor kar sem ga vozil, je pa zame največji "užitek"... Vsak naj vozi kar mu paše, sem pa vesel da kdo kaj "pametnega" napiše glede rešitev ki jih imajo drugi motorji...

Nebodi več žaljiv prosim... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj nehaj se smešit s takšnimi izjavami.

Pred meseci sem že napisal, da tisti, ki opažate pizdarije, da peljete motorje na preventivni pregled k pooblaščenemu serviserju glede na to, da motor ni poceni in je v garanciji. In namesto hvala ste zlili (lastniki)  gnojnico na vsakogar, ki je hotel kaj svetovat, na koncu pa celo otroške izjave, da je v igri faušija in kaj še vse. Zdaj pa celo berem, da ima Yamaha vpoklic motorjev zaradi felerjev. 

Drugo polovico zadnjega odstavka si pa lepo napisal.

P.s. lahko mi v drugi temi napišeš stvari, kjer sem bil žaljiv, da ne bova smetila tukaj. A tista citirana izjava je zate žalitev? Zanimivo, samo tebe je zmotla. :slap:

 

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Nito67 pravi:

Čisto odvisno od intenzitete stiska ročice. Zadek mi je dvignilo tudi do c.c.a. 50cm (izjava inštruktorja) proti koncu zaviranja. Povedali so, da je zgledalo kot na rodeu. Vendar je bila to le vaja pri vožnji naravnost in ni prišlo do posledic. Spomnim se izpitnega poligona, kjer smo tudi vadili prisilno ustavljanje z motorjem brez ABS-a. Zadek nam je sicer malo dvignilo, a stotinko zatem je prvo kolo že rahlo zdrsnilo in normalno si popustil zavoro. Na Vranskem pa nič od tega. Zdrsa prvega kolesa ni bilo, posledično ne vklopa ABS-a, samo kipat me je hotelo. Pa imam 85+kg.

Huh, tale je pa malo huda. V moji skupini se je edini po sprednjem vozil lastnik KTM supermoto mašine, pa še to pri res agresivnem zaviranju. Kaj več za pametovat nimam, je pa verjetno tule več faktorjev v igri. Jaz bi začel s trdoto sprednjega vzmetenja. Glede na to, da ti poleg vpikovanja na sprednje kolo še veselo wobbla, je verjetno tam nekaj mimo naštelano. Prvo na uradni servis preverit elektroniko, pol pa še do kakega specialista za vzmetenje po drugo mnenje.

Pa ob prvi priliki bom šal 690-tko na sprednjo kolo spravljat. Z ABS-om in brez. Me prav zanima, če je kaka razlika... v teoriji je ne bi smelo biti.

On video pa... facepalm. Tip naklada o bremzanju po ledu in to izpostavi kot slabost ABS-a. Seveda se bo po ledu res daleč pripeljal. Seveda se boš na ledu z navadnimi zavorami res hitro ustavil. Z ABS-om v normalnih okoliščinah bremzaš kot običajno. In če nisi res agresiven na zavorah, se praktično ne vklaplja. Vso razliko pa naredi, ko moraš (in slej ko prej se ti bo na cesti to zgodilo) na polno bremzat v situaciji, ki je nisi predvidel. Na podlagi za katero v resnici ne veš, koliko oprijema nudi. Al pa malo objestno pripelješ po mokri cesti, polni flik. Sam ajde, ga pač daje sindrom 'starega mačka'. So pogoji, v katerih je ABS prej problem kot pripomoček... sam take na asfaltu zelo redko vidiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D

Jaz se zaenkrat ne morem obračat na pooblaščen servis ker "še" nimam težav. če se bodo pojavile boom pa takoj "pritisnil".. 

Res je Dl650, ti si prvi ki si napisal za reklamacijo.

Kdo te je gnojil nevem... 

Priden bodi :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Matej207 pravi:

Nito67 si bil kaj na "vezi" z servisom? 

Kakor si glasen tu in vsi so ti fouš in maš najboljši motor ,te kar veliko zanima o servisih :P

Kaj v Milanu je že predstavljen novi Tracer ?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pred 3 minutami, skalar36 pravi:

Situacija je taka, da je na moji Tracerki prednje platišče (stena) na eni strani dosti težje kot na drugi. Zato je že kot nova imela več kot 60 g uteži. Ob 1 menjavi pnevmatik je moral vulkanizer dati na njo 110 g uteži, da je bila sploh vozna. Sedaj pri drugi menjavi pnevatik je serviser opazil, da je feltna taka kot pač je. Platišče so poslali na reklamacijo v Krško. Kjer so motor v ,garanciji do leta 2018, zavrnili.

Zgleda bom prednjo feltno kupil sam, novo. Yamahe pa nikoli več. Tudi vsakega, ki me bo vprašal za nasvet o nakupu Yamahinega motocikla bom toplo priporočal obvoz tega rižarskega polizdelka, za katerega obljubljajo 3 LETA!! ,garancije ko jim dišijo €. Ko jih dobijo, se odnos spremeni.

Če razmišljam na glas: verjetni niso samo mojega platišča naredili takega. Ponavadi se naredi serija polizdelkov...

Tako, da si vsi lastniko poglejte svoje Tracerke, koliko imajo uteži...

Pa smo tam kot na KTM ......jaz sem zdaj začel reševat to famo okrog prvega platišča , bomo vidli kaj se bo odvilo ..........platišče zvito od novega in se ne da popravit ! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, skalar36 said:

Situacija je taka, da je na moji Tracerki prednje platišče (stena) na eni strani dosti težje kot na drugi. Zato je že kot nova imela več kot 60 g uteži. Ob 1 menjavi pnevmatik je moral vulkanizer dati na njo 110 g uteži, da je bila sploh vozna. Sedaj pri drugi menjavi pnevatik je serviser opazil, da je feltna taka kot pač je. Platišče so poslali na reklamacijo v Krško. Kjer so motor v ,garanciji do leta 2018, zavrnili.

Zgleda bom prednjo feltno kupil sam, novo. Yamahe pa nikoli več. Tudi vsakega, ki me bo vprašal za nasvet o nakupu Yamahinega motocikla bom toplo priporočal obvoz tega rižarskega polizdelka, za katerega obljubljajo 3 LETA!! ,garancije ko jim dišijo €. Ko jih dobijo, se odnos spremeni.

Če razmišljam na glas: verjetni niso samo mojega platišča naredili takega. Ponavadi se naredi serija polizdelkov...

Tako, da si vsi lastniko poglejte svoje Tracerke, koliko imajo uteži...

z kakšnim odgovorom so pa zavrnili? če ni poškodovano platišče, pol ... hmm ..

ja, dajmo/dajte preverit .. če bo več tega, bodo morda drugače reagirali .. @skalar36 a vozit se ne moreš z tako, kot do sedaj? da bi počakal malo še z nakupom, da vidiš, če bo več tega oziroma bo kaj drugače ..

ps.: tvoja wobla? če ja, bi znalo bit kaj z tem ..

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, skalar36 pravi:

Situacija je taka, da je na moji Tracerki prednje platišče (stena) na eni strani dosti težje kot na drugi. Zato je že kot nova imela več kot 60 g uteži. Ob 1 menjavi pnevmatik je moral vulkanizer dati na njo 110 g uteži, da je bila sploh vozna. Sedaj pri drugi menjavi pnevatik je serviser opazil, da je feltna taka kot pač je. Platišče so poslali na reklamacijo v Krško. Kjer so motor v ,garanciji do leta 2018, zavrnili.

Zgleda bom prednjo feltno kupil sam, novo. Yamahe pa nikoli več. Tudi vsakega, ki me bo vprašal za nasvet o nakupu Yamahinega motocikla bom toplo priporočal obvoz tega rižarskega polizdelka, za katerega obljubljajo 3 LETA!! ,garancije ko jim dišijo €. Ko jih dobijo, se odnos spremeni.

Če razmišljam na glas: verjetni niso samo mojega platišča naredili takega. Ponavadi se naredi serija polizdelkov...

Tako, da si vsi lastniko poglejte svoje Tracerke, koliko imajo uteži...

Če omenjena "nevidna hiba" ne vpliva na brezhibnost izdelka, potem nekako garancija ne bo šla skozi.

Z garancijo prozvajalec jamči, da bo izdelek v garancijskem roku deloval brezhibno.

Če je z utežmi vožnja ok, bo težka.

p.s.

karbonska platišča nabavi, če misliš vlagat v motor in ga še imet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, skalar36 pravi:

Situacija je taka, da je na moji Tracerki prednje platišče (stena) na eni strani dosti težje kot na drugi. Zato je že kot nova imela več kot 60 g uteži. Ob 1 menjavi pnevmatik je moral vulkanizer dati na njo 110 g uteži, da je bila sploh vozna. Sedaj pri drugi menjavi pnevatik je serviser opazil, da je feltna taka kot pač je. Platišče so poslali na reklamacijo v Krško. Kjer so motor v ,garanciji do leta 2018, zavrnili.

Zgleda bom prednjo feltno kupil sam, novo. Yamahe pa nikoli več. Tudi vsakega, ki me bo vprašal za nasvet o nakupu Yamahinega motocikla bom toplo priporočal obvoz tega rižarskega polizdelka, za katerega obljubljajo 3 LETA!! ,garancije ko jim dišijo €. Ko jih dobijo, se odnos spremeni.

Če razmišljam na glas: verjetni niso samo mojega platišča naredili takega. Ponavadi se naredi serija polizdelkov...

Tako, da si vsi lastniko poglejte svoje Tracerke, koliko imajo uteži...

pa se to pozna pri vožnji? Trese, kaki problemi? al je samo vizuelno grdo?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moje se ne da popravit. Od 2. serviserjev sem dobil tako informacijo, da take feltne ne priporočata, da se da nazaj na motor. Pri vožnji se je poznalo takrat ko je bilo na feltni premalo uteži 70g. Pri hitrostih 120 km\h je treslo. Več kot 140 km\h se nisi mogel peljati, ket bi ti iz rok izpulilo krmilo. Ko je vulkanizer dodal še 50g (skupno 110g) je bila stvar vozna. Serviser mi je rekel, da je napaka tako očitna, da to morajo reklamirati.

Reklamacija naj bi bila zavrnjena glede na to, da je bilo do zdaj vse OK., bo pa še naprej.

Sicer so vse inormacije še nepreverjene, ampak  ustno, sem vsaj po 1 mesecu, izvedel kako ter kaj, ker sem sam "težil". V 1 mesecu me ni nihče niti poklical, kaj se dogaja z feltno. Tako , da lahko rečem, če bi koga danes videl osebno...sej jezen ko...se nebi več vozil z jadrnico!

55 minutes ago, Snecer said:

če misliš vlagat v motor in ga še imet

Ne vem... sicer OK, motorček, ampak mislim, da feltna ni edini kiks, pri tem motorju. 

Super je, da imamo razočarani uporabniki Youtube, na katerem lahko realno prikažemo stanje in kakovost nekega izdelka. Ker mi je že 2x uspelo rešiti v moj prid reklamacijo z uporabo tega medija, bom poskusil še v tretje...

Prekleto sranje od jamahe!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, če platišče ni ok in ni mogoče ugotoviti mehanskih poškodb, potem garancija mora iti skozi.

Sicer pa ti si kupil rabljeno, ne veš, kaj se je z motorjem dogajalo, če je kje pobiral robnike ipd.?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je ko se s Kmetom okrog voziš...pol se pa čudiš :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!