Jump to content
  • Sign Up
jany

Yamaha MT 09 Tracer

DAMI34

MT09Tracer uporabniški priročnik: 13189.pdf

Service manual: MT-09-TRACER-2017.pdf

 

mt09tracer17.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

jany

no da se ne meša tema tracerja in nakeda se lahko nadaljuje tukaj ker bo lažje iskanje kogar bo kaj zanimalo...

 

danes izvedel da yamaha še testira zadnji nosilec za kovček in se pričakuje zadeve aprila da bodo že zunaj...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal

Veliko srečnih km....malo jo šparaj od začetka na obratih.....(včeraj sem v salonu samo probal ergonomijo je ok, ampak premajhna za moje potrebe :grim )

Share this post


Link to post
Share on other sites
sava

Zame osebno je motor zelo dober približek idealu. Kar se tiče videza ne najdem ene stvari ki bi me motila, mi je ušeč točno tak kot je  :) Kako se obnese v vožnji se bo pa še slišalo. Morda edino minus ker sedež baje ni ravno udoben, ampak tudi to bomo še izvedeli. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jany

Vetrne zaščite nisem preizkusil neki dosti na današnji burji je pa v garaži in ne verjamem da bi zaščita dosti pomagala  :grrr

 

Bomo videli v soboto.

 

Mene zaenkrat moti to da je sprednja šipca pritrjena na plastičen nosilec ki se nastavlja in ta je pritrjen na še en plasičen nosilec in vsi tej plastični nosilci dodajo potem šipi kake 4-5mm lufta... nič takega vendar bi lahko glavni nosilec bil iz pločevine in bi blo vseskupaj na miru.  :OK:  jah strojnik sem in vem da se da dosti kaj izboljšat z ne preveč vložka €...

 

 

Sedež je precej ploščat in tanek treba videt kako je po 1 uri vožnje.

 

 

Ulaufavanje pa ja strogo do 1000km potem postopoma po gasu  :grim

 

 

 

Zelo zanimiva mi je bila trenutna poraba ko sem speljal je kazalo 20l/100km po 8ih kilometrih do doma je padla na 8.3  :grrr  aja pa vsakič ko voziš PRIJAZNO OKOLJU se spodaj na števcu prikaže napis ECO  :grim  Zeleni me bodo meli radi  :kva2:

Edited by jany

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yamaha 09

no glede na to, da mora ta isti nosilec zdržat še tisti večji originalni vizir... dvomim, da je tok švoh narejen :) glede porabe pa zanimivo, da je tok kazal iz testov sodeč so bili vsi navdušeni nad zelo majhno porabo boš pa videl kako bo, ko boš naredil 100km :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear

 aja pa vsakič ko voziš PRIJAZNO OKOLJU se spodaj na števcu prikaže napis ECO  :grim  Zeleni me bodo meli radi  :kva2:

 

Ne upaj preveč.  :grrr Meni nekaj podobnega gori od leta 2012, pa me še nihče od zelenih ni potrepljal...

Edited by Tedybear

Share this post


Link to post
Share on other sites
jany

no glede na to, da mora ta isti nosilec zdržat še tisti večji originalni vizir... dvomim, da je tok švoh narejen :) glede porabe pa zanimivo, da je tok kazal iz testov sodeč so bili vsi navdušeni nad zelo majhno porabo boš pa videl kako bo, ko boš naredil 100km :)

 

Ne sej nisem rekel da je švoh ampak če šipico primer in premikaš naprej nazaj ali levo desno ima 3mm lufta... to ne pišem kot napako ampak sem bil prej navajen da je šipica bila prišraufana in na mestu. :OK:

 

 

 

 

 aja pa vsakič ko voziš PRIJAZNO OKOLJU se spodaj na števcu prikaže napis ECO  :grim  Zeleni me bodo meli radi  :kva2:

 

Ne upaj preveč.  :grrr Meni nekaj podobnega gori od leta 2012, pa me še nihče od zelenih ni potrepljal...

 

 

Upanje umre zadnje  :OK:  po izpustih pa je itak motor komaj EURO 3 pri avtih pa mamo že EURO 5? 6 ?  :smoke:  :grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yamaha 09

mah kaj češ tole je pa slabost premičnega vezirja :) ampak tak kot si napisu vse se, da rešit in narediti zadevo bolj fiksno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jany

mah kaj češ tole je pa slabost premičnega vezirja :) ampak tak kot si napisu vse se, da rešit in narediti zadevo bolj fiksno :)

 

Sej dejansko ni treba popravit, če pa bo kakšna možnost ko bom kej imel na kosih bom probal kako fiksirati.

Edited by jany

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Ne sekiraj se pri porabi, le ta ti bo še krepko padla (povprečna), motor je še nov, temp so nizke, pa nič se še nisi vozil. Po moje boš imel tam okrog 5,5l/100km al pa še manj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Po moje boš imel tam okrog 5,5l/100km al pa še manj.

5,5 niti GS nima, ta mlinček mora imeti vsaj liter manj...pa na računalnik se ni preveč za zanašat.  :smoke:

na GS-u sicer kaže še kar točno vendar kaže povprečno porabo ne trenutno...v avtu se pa računalnik moti 100 na uro

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

5,5 niti GS nima, ta mlinček mora imeti vsaj liter manj...pa na računalnik se ni preveč za zanašat.  :smoke:

na GS-u sicer kaže še kar točno vendar kaže povprečno porabo ne trenutno...v avtu se pa računalnik moti 100 na uro

Uf na SXu kaže trenutno in povprečno :P pa še indikator varčne vožnje ima (do 140 km/h  je varčna :D)

jaz mam povprečno 5,6, z ozirom da ima tracer malce manj konjičev bi lahko mnj pil ,je pa zato malce več zračnega upora, zato bo poraba verjetno nekje med 5-6 litri.

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
cikadina

ma nej clovk vsaj do prvih 1000km pride, boste pole o porabi razpravljali. sicer pa al bo pil 4,5 al 5,8 je prou isti....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

Tole o porabi je brezvezna debata... ker jo tudi sam redno spremljam sem ugotovil da ni povezana kaj dosti niti s konji niti s kubiki niti s težo,,, Zgolj za primer:  na skupnih vožnjah ni blo praktično nobene razlike v tankanju fazerce 600, RTja1100, vfr800 xjr1300 ali vn-1700... In slednji mi s svojimi 380 kilami ter ogromno šajbo pije polno obložen med 5,5 in 5,8 l... govorim seveda o touring vožnjah... in po mojem tracer bistveno več ali manj od 5 litrov ne bo pil!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jany

Poraba vem da se zniža ko se motor ulaufa.

Sicer me ne zanima oziroma tega sploh ne gledam pri nakupu.

Kaže pa tudi trenutno porabo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal

Vetrne zaščite nisem preizkusil neki dosti na današnji burji je pa v garaži in ne verjamem da bi zaščita dosti pomagala  :grrr

 

Bomo videli v soboto.

 

Mene zaenkrat moti to da je sprednja šipca pritrjena na plastičen nosilec ki se nastavlja in ta je pritrjen na še en plasičen nosilec in vsi tej plastični nosilci dodajo potem šipi kake 4-5mm lufta... nič takega vendar bi lahko glavni nosilec bil iz pločevine in bi blo vseskupaj na miru.  :OK:  jah strojnik sem in vem da se da dosti kaj izboljšat z ne preveč vložka €...

 

 

Sedež je precej ploščat in tanek treba videt kako je po 1 uri vožnje.

 

 

Ulaufavanje pa ja strogo do 1000km potem postopoma po gasu  :grim

 

 

 

Zelo zanimiva mi je bila trenutna poraba ko sem speljal je kazalo 20l/100km po 8ih kilometrih do doma je padla na 8.3  :grrr  aja pa vsakič ko voziš PRIJAZNO OKOLJU se spodaj na števcu prikaže napis ECO  :grim  Zeleni me bodo meli radi  :kva2:

Mogoče imaš menu porabo napačno nastavljeno n.pr. 20km/L  šipice pa ne fiksiraj z razno raznimi metal ojačitvami to je namensko iz varnostnih razlogov..boš se že navadil :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Torej, malce za razpravo, morda bo tukaj bol zrelo ker ni o motorjih ali kurjenju gum... Ali je 5G omrežje sploh potrebno? Se komu zdi da trpi pri 4G ? Je potrebno postavit anteno vsakih ...morda 100m? Eni fantje ki niso glih zvežbali stavkov za "šou"  
    • smasher
      kaj je bolje da izoliram izpušno cev ali zavorno cev, ker me muči da sta zelo blizu in kolikor vem ni najbolje gret zavorno tekočino. (ni vidno, placa dovolj, ugodna rešitev, morda trakovi, lahko je tudi kakšna senvič pločevina)  
    • bugy2004
      Kupiš štroma 1000 pa je zadeva rešena.
    • Andrej P
      Pa še moje skromno mnenje. Imam V stroma 650 - leto dni star, 10kkm. Zelo dober, uravnotežen motocikel, predvidljiv, lahko vodljiv, prostoren, tudi za dva (dobra nosilnost, nastavljivo vzmentenje zadaj). Meni položaj sedenja zelo ustreza. Velik sem 180. Naravno sedenje, neutrujajoče, primerno za dolge ture brez ustavljanja. Poraba malo več kot 3.5l - zelo ekonomičen. Priporočam nakup. Primerjava z MT07 - veliko bolj športno sedenje in poskočen motor. Torej V-strom za cruzanje in potovanja - MT07 za bolj športne užitke. Prostora za sopotnika neprimerljivo manj. Krajša medosna razdalja - več tresenja, bolj nemiren v vseh pogledih - tudi pri polaganju. Razmišljam o prodaji mojega V stroma. Ce koga zanima, naj se javi. Razlog - malo premalo moči pri kakem prehitevanju od 90kmh dalje (posebej če se cesta vzpenja), kjer rabiš kak hiter skok. Tudi na avtocesti ravno ne blesti. Pri 130kmh - 6000rpm in kar konkreten rrrrrrr. Ne vem pa, kaj naj kupim, da bo združilo lastnosti mojega z dodatkom, ki ga želim imet, torej malo več moči, oziroma pospeška v hrib od kakih 90kmh dalje in več udobja na ac. Predlogi dobrodošli!
    • izibajker
      Za prenočišča obstaja tema "Kje prespati" oz. zgoraj v modrem oknu imaš link "prenočišča: MS vodič". Pred kratkim sem dodal eno v Puli, če ti ni to predaleč od Plominke. Sicer pa zdaj, ko je že konec glavne sezone, ni nikjer na obali noben problem najti....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!