Jump to content

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Recommended Posts

Recimo da imamo večje zahteve kot jih ponuja Versys  :P

 

Jaz nisem Greg Tracy sem pa šel danes gledat Trejserčka  :)

11061205_1560053584254177_79675195916605

 
Tko ja, ti Kmet2 kar kupi Trajcerja. Lepo ga ulavfej, pa rdečga kupi  :yes: . Lahko daš gor še Akrapoviča.
Potem na jesen, ko se je boš pa naveličal me pa pokliči . .)  :grim
Link to comment
Share on other sites

No danes se imel priliko peljat z Yamaho Tracer (jani hvala še enkrat).

 

Vtis. Če ne bi mel ušes bi šla glava na pol. Res super motor. Vzmetenje super. Ciklistika zelo lahkotna in moto zelo prožen. Skratka več kot odličen motor z lepim izgledom. Res tukaj bi še enkrat povdaril nad zelo, res zelo lahkotno ciklistiko.

 

Ko sem se privič vsedel na njega na sejmu v Veroni, me je motil širok rezervoar. Vendar sedaj ko sem ga peljal sploh ni panike, ker sem mel kolena pod širšim delom rezervoarja in motor deluje zelo ozko (moja višina 186 cm). Super. 

Sedež je več kot odličen in drža na motorju vzravnana, kar mi je bilo zelo všeč.

Ponovno podoživel spet tisto lepoto motorizma,, ko te motor kar pelje v eno spoščeno vožnjo in občutenje sveta okoli sebe. Res zelo navdušen. Enako sem se počutil na BMW GS-u F 700, le da ima Tracer za razliko malo živahnejši agregat.

 

Skratka, definitivno nekoč v mojem ožjem izboru =) 

 

Yamaha ponovno naredila izjemen motocikel.

 

No, edino kar bi popravil na Tracerju, ki sem ga vozil, je, da bi bil v rdeči barvi.  :D

Edited by igorkr
Link to comment
Share on other sites

ma kej ste meli vi danes kak swinger party, da ste si lubice kar tko menjavali? :D Tracer, MTS.....??? :D

 

 

FOUŠŠŠŠŠŠŠŠ!!! :D

Edited by Ferrarist
Link to comment
Share on other sites

ma kej ste meli vi danes kak swinger party, da ste si lubice kar tko menjavali? :D Tracer, MTS.....??? :D

 

 

FOUŠŠŠŠŠŠŠŠ!!! :D

ne, V bistvu je sam Igor swingal :P

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ma kej ste meli vi danes kak swinger party, da ste si lubice kar tko menjavali? :D Tracer, MTS.....??? :D

 

 

FOUŠŠŠŠŠŠŠŠ!!! :D

 

Dej še ti tvojo ljubico zrihtat, pa bom še tvojo zaswngal, khm stestiral. :D

Link to comment
Share on other sites

ma kej ste meli vi danes kak swinger party, da ste si lubice kar tko menjavali? :D Tracer, MTS.....??? :D

FOUŠŠŠŠŠŠŠŠ!!! :D

je bil dan odprtih vrat zato je tolko pihalo. ;)

Link to comment
Share on other sites

Je kdo zasledil že mogoče stabilizator krmila za tracerja ?

 

namreč motor nad 150 km/h začne precej "wooblat" (slovenskega izraza ne poznam žal) berem tudi po tujih forumih da večina to čuti, eni krivijo tako oblikovane ščitnike rok eni pa aerodinamiko ker naj bi šlo preveč teže na zadnje kolo in sprednje je premalo obremenjeno, namreč pri višji hitrosti začne krmilo malo rukat levo desno, največ mi pomaga da se probam premaknit karseda naprej da pade teža na sprednje kolo vendar bi vseeno dal stabilizator.

 

Danes sem testiral jutri bom probal še napet zadnji amortizer do konca in sprednjega malenkost popustit nebi pa rad preveč podiral geometrije amortizacije zaradi tega.

Edited by jany
Link to comment
Share on other sites

Je kdo zasledil že mogoče stabilizator krmila za tracerja ?

 

namreč motor nad 150 km/h začne precej "wooblat" (slovenskega izraza ne poznam žal) berem tudi po tujih forumih da večina to čuti, eni krivijo tako oblikovane ščitnike rok eni pa aerodinamiko ker naj bi šlo preveč teže na zadnje kolo in sprednje je premalo obremenjeno, namreč pri višji hitrosti začne krmilo malo rukat levo desno, največ mi pomaga da se probam premaknit karseda naprej da pade teža na sprednje kolo vendar bi vseeno dal stabilizator.

 

Danes sem testiral jutri bom probal še napet zadnji amortizer do konca in sprednjega malenkost popustit nebi pa rad preveč podiral geometrije amortizacije zaradi tega.

 

Gume imaš slučajno Dunlop RS2?

 

Nam se je to pojavljalo na XT660X z RS2..zaradi velike količine in globine profila. Pomojem zagrabi guma veliko zraka in sprednji lahek konec motorja botruje temu, da ga dviguje in postane nestabilen.

 

Zaščita ročic dvomim, da ima kaj pri temu. 

Link to comment
Share on other sites

Je kdo zasledil že mogoče stabilizator krmila za tracerja ?

 

namreč motor nad 150 km/h začne precej "wooblat" (slovenskega izraza ne poznam žal) berem tudi po tujih forumih da večina to čuti, eni krivijo tako oblikovane ščitnike rok eni pa aerodinamiko ker naj bi šlo preveč teže na zadnje kolo in sprednje je premalo obremenjeno, namreč pri višji hitrosti začne krmilo malo rukat levo desno, največ mi pomaga da se probam premaknit karseda naprej da pade teža na sprednje kolo vendar bi vseeno dal stabilizator.

 

Danes sem testiral jutri bom probal še napet zadnji amortizer do konca in sprednjega malenkost popustit nebi pa rad preveč podiral geometrije amortizacije zaradi tega.

Meni je zavoblal, ko sem pospeševal in naglo spustil gas, seveda pri višjih hitrostih.

Tega več ne počnem in je zadeva rešena. Morda je bilo tudi pri tebi tako.

 

Scarabeo

Link to comment
Share on other sites

Je kdo zasledil že mogoče stabilizator krmila za tracerja ?

 

namreč motor nad 150 km/h začne precej "wooblat" (slovenskega izraza ne poznam žal) berem tudi po tujih forumih da večina to čuti, eni krivijo tako oblikovane ščitnike rok eni pa aerodinamiko ker naj bi šlo preveč teže na zadnje kolo in sprednje je premalo obremenjeno, namreč pri višji hitrosti začne krmilo malo rukat levo desno, največ mi pomaga da se probam premaknit karseda naprej da pade teža na sprednje kolo vendar bi vseeno dal stabilizator.

 

Danes sem testiral jutri bom probal še napet zadnji amortizer do konca in sprednjega malenkost popustit nebi pa rad preveč podiral geometrije amortizacije zaradi tega.

Že pred nekaj časa sem napisal, da je vzmetenje na MT 9 katastrofa ( Tracer ima isto vzmetenje ), pa ste pljuval na vse pretege, gunca se kot ortoški voziček TRIBUNA, če se še kdo spomni kakšni so bili, počasi boste prišli do enakih ugotovitev.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Je kdo zasledil že mogoče stabilizator krmila za tracerja ?

 

namreč motor nad 150 km/h začne precej "wooblat" (slovenskega izraza ne poznam žal) berem tudi po tujih forumih da večina to čuti, eni krivijo tako oblikovane ščitnike rok eni pa aerodinamiko ker naj bi šlo preveč teže na zadnje kolo in sprednje je premalo obremenjeno, namreč pri višji hitrosti začne krmilo malo rukat levo desno, največ mi pomaga da se probam premaknit karseda naprej da pade teža na sprednje kolo vendar bi vseeno dal stabilizator.

 

Danes sem testiral jutri bom probal še napet zadnji amortizer do konca in sprednjega malenkost popustit nebi pa rad preveč podiral geometrije amortizacije zaradi tega.

Imel podoben problem, samo na višjih hitrostih pri sxu. Zadevo rešil na sledeči način: menjal original olje v prvih vilicah (cca 70€ z delom), namesto 6 dal 10, zadaj pa otrdil prednapetost, in malce zadušil povrat. Seveda da ne bom učil krive vere, vobanje pomeni zibanje prednji konec levo zadnji desno...trepetanje v nagibu?

Edited by DAMI34
Link to comment
Share on other sites

Zanimivo, da to tako renomiran proizvajalec ne bi na testu opazil?

za kero firmo govoriš?

Link to comment
Share on other sites

Hola,

 

imel priliko narest skoraj 500 km s Tracerko ta vikend :) evo moji malo mešani občutki: definitivno za pohvalit (vsaj za enega) dovolj živahen in prožen motor (v A ali STD modeu, v B je res samo za dež); fajn da lahko menjavaš mode med vožnjo, za voznika čist fajn pozicija, zelo lahkoten po ovinkih, fajn zavore, zmerna poraba (4,8l/100)... bolj tkotko: trda sklopka, neroden stranski štender, neergonomsko stikalo za žmigavce in start, ZELO trd in neudoben voznikov sedež... najmanj všeč mi je bilo pa vzmetenje, ker ne požre neravnin ampak poskakuje čez grbine... škoda, sicer res prijazen in fletn motorček - gretje ročk je zakon, zlasti ko hoče snežit ali v dežju ;)

Link to comment
Share on other sites

Hola,

 

imel priliko narest skoraj 500 km s Tracerko ta vikend :) evo moji malo mešani občutki: definitivno za pohvalit (vsaj za enega) dovolj živahen in prožen motor (v A ali STD modeu, v B je res samo za dež); fajn da lahko menjavaš mode med vožnjo, za voznika čist fajn pozicija, zelo lahkoten po ovinkih, fajn zavore, zmerna poraba (4,8l/100)... bolj tkotko: trda sklopka, neroden stranski štender, neergonomsko stikalo za žmigavce in start, ZELO trd in neudoben voznikov sedež... najmanj všeč mi je bilo pa vzmetenje, ker ne požre neravnin ampak poskakuje čez grbine... škoda, sicer res prijazen in fletn motorček - gretje ročk je zakon, zlasti ko hoče snežit ali v dežju ;)

:eek: SUZUKI NA SINTISAJZERJU??????

Link to comment
Share on other sites

Folk pravi, da so popravil vzmetenje.....in ce je na Tracerju crap, je pol na MT-09 totaln shit?

Link to comment
Share on other sites

Gume imaš slučajno Dunlop RS2?

 

Nam se je to pojavljalo na XT660X z RS2..zaradi velike količine in globine profila. Pomojem zagrabi guma veliko zraka in sprednji lahek konec motorja botruje temu, da ga dviguje in postane nestabilen.

 

Zaščita ročic dvomim, da ima kaj pri temu. 

 

Gume so Dunlop Sportmaxx d222 , o zaščiti rok sem bral na tuem FJ 09 forumu.

 

Meni je zavoblal, ko sem pospeševal in naglo spustil gas, seveda pri višjih hitrostih.

Tega več ne počnem in je zadeva rešena. Morda je bilo tudi pri tebi tako.

 

Scarabeo

 

Jaz nad 150 nikoli ne naglo nič delam ampak probam vse čimbolj enakomerno brez silovitih sunkov.

 

Že pred nekaj časa sem napisal, da je vzmetenje na MT 9 katastrofa ( Tracer ima isto vzmetenje ), pa ste pljuval na vse pretege, gunca se kot ortoški voziček TRIBUNA, če se še kdo spomni kakšni so bili, počasi boste prišli do enakih ugotovitev.

 

Meni se je tudi guncal ko sem ga ulaufal sedaj ko so mi ga nastavili pa duši neravnine, na momente se mi zdi spredaj še pretrdo.

 

Imel podoben problem, samo na višjih hitrostih pri sxu. Zadevo rešil na sledeči način: menjal original olje v prvih vilicah (cca 70€ z delom), namesto 6 dal 10, zadaj pa otrdil prednapetost, in malce zadušil povrat. Seveda da ne bom učil krive vere, vobanje pomeni zibanje prednji konec levo zadnji desno...trepetanje v nagibu?

 

samo potem ti ni postal spredaj pretrd ? Woblanje je tako ja nihanje krmila levo desno v hitrih nizih, v ovinkih tega nisem še opazil ampak na ravninah nad 150 km/h.

 

 

Hola,

 

imel priliko narest skoraj 500 km s Tracerko ta vikend :) evo moji malo mešani občutki: definitivno za pohvalit (vsaj za enega) dovolj živahen in prožen motor (v A ali STD modeu, v B je res samo za dež); fajn da lahko menjavaš mode med vožnjo, za voznika čist fajn pozicija, zelo lahkoten po ovinkih, fajn zavore, zmerna poraba (4,8l/100)... bolj tkotko: trda sklopka, neroden stranski štender, neergonomsko stikalo za žmigavce in start, ZELO trd in neudoben voznikov sedež... najmanj všeč mi je bilo pa vzmetenje, ker ne požre neravnin ampak poskakuje čez grbine... škoda, sicer res prijazen in fletn motorček - gretje ročk je zakon, zlasti ko hoče snežit ali v dežju ;)

 

Vzmetenje je pametno nastaviti, ko sem ga kupil je delovalo odlično po 1000km se je začelo guncat ko stara krava, na prvem servisu smo ga nastavli in spet deluje oziroma lepo duši neravnine. 

 

Folk pravi, da so popravil vzmetenje.....in ce je na Tracerju crap, je pol na MT-09 totaln shit?

 

Meni se zdi vzmetenje doro napram Versysu in Z750 ki sem si ju lastil pa na Z750 sem imel SHOWA od ninje.

 

 

 

Da ne bo kdo mislil da je zadeva nevozna, brezproblema peljem tudi čez 200 kmh vendar je vsaj meni ta občutek neprijeten.

 

Na FJ 09 forumu je eden to enostavno odpravil z stabilizatorjem vendar ga iščem po netu pa ne najdem nič , čipšhit kitajcev pa ne mislim dajat gor.

 

 

Jutri bom probal še malo spustit napetost spredaj ter napet odzadaj da vidim če kaj pomaga.

Link to comment
Share on other sites

Sej vemo, da ni nevozna, no...morda za tricetrt motosveta. :P

Nevozna je za tiste ki niso probali :-D

Link to comment
Share on other sites

Na FJ 09 forumu je eden to enostavno odpravil z stabilizatorjem vendar ga iščem po netu pa ne najdem nič , čipšhit kitajcev pa ne mislim dajat gor.

 

 

Jutri bom probal še malo spustit napetost spredaj ter napet odzadaj da vidim če kaj pomaga.

 

http://www.gprstabilizer.com/shopping_sportbikes_yamaha_fz-09_2014

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Yamaha-GPR-Steering-Stabilizer-For-2014-2015-FZ09-FZ-09-DBY-ACC56-24-59-/171706641884?hash=item27fa836ddc

 

samo zadeva je daleč od tega, da bi bila ugodna. je pa ta verjetno najbolj enostaven za montažo :? glede na to, da je "na vrhu". če se prav spomnem so MS dirkači pohvalili te stabilizatorje. je pa mogoče mal huda cifra, za samo probat, a je stabilizator tisto kar rabiš, al kak drug upgrejd.

 

sicer pa enostavna rešitev, se furaš samo po regionalih cestah, kjer itak čez 140 ne greš, če nočeš ostat brez izpita ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!