Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Kaj bi pa blo krivo pri šoferju ?

 

Dobro to na posnetku piše da ima zadaj kovček in še kamere verjetno oboje malo doprinese temu.

 

Pri mojem primeru sem opazil da če se dam čisto dol z čelado za šipico da tudi vibracie zginejo. Jutri bom šel malo potestirat pa še na kakšno drugo cesto.

 

torej, kaj ni jasno? Ti razmetavaš motor. 

 

Pri višjih hitrostih in pokončnem sedenju veter najprej začne premikat šoferja. Če je šofer onblečen v korduro, ali preohlapno usnje, ga začne še bol premetavat. Da bi to premetavanje ustavil , balanco zagrabiš kot bik. In začneš premetavat cel motor.

 

Evo ti woblanje, ki ga ne bo rešila nobena investicija.  

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tudi ena možno razlaga.

 

 

Pomojem je tako da ko se skrijem za šipco gre več teže na sprednje kolo in neha poplesavat.

 

Če sem pa dvignjen pa ustvarjam dodatni upor in preko tega upora se teža prenaša na  zadnje kolo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej, kaj ni jasno? Ti razmetavaš motor. 

 

Pri višjih hitrostih in pokončnem sedenju veter najprej začne premikat šoferja. Če je šofer onblečen v korduro, ali preohlapno usnje, ga začne še bol premetavat. Da bi to premetavanje ustavil , balanco zagrabiš kot bik. In začneš premetavat cel motor.

 

Evo ti woblanje, ki ga ne bo rešila nobena investicija.  

Najboljše, da se začne vozit v kopalkah, ali kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dark side of Japan???? WTF!

Kaj  pa ima ta motor z dark side?  :slap:

Kakšna bedna marketinška finta!

Kot če bi Dacio Logan reklamirali: "Drakula iz Romunije".

Kar me ne bi presenetilo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem še vedno prepričan da bo šel 230 z kovčki kot po tirnicah.

 

To bi bilo najbolje, da pozabiš in ne počneš neumnosti. :grim

 

Koliko ima tracer omejitev za kovčke?

BMW F 800 GS ima 160 km/h z original opremo

• Priporočljiva največja hitrost z nameščenim stranskim kovčkom (kovčki) ali zgornjim kovčkom: 160 km/h.

 

http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/bike/enduro/2012/f800gs/f800gs_accessories.html&prm_action=

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljše, da se začne vozit v kopalkah, ali kaj?

 

 

No, ne provocirajmo se bez veze. Zaprt v podzemno delavnico sem malo nervozen, pa mi gredo take ekspertize malo bol na živce.

 

Pri korduri imamo po navadi kje kak pašček, zadrgo, zračnik, žep...take banalije znajo pri 180 že zelo vplivat na vožnjo. Ko ti skoz žep napihne jakno si pač padalo, seveda bo razmetavalo.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dark side of Japan???? WTF!

Kaj  pa ima ta motor z dark side?  :slap:

Kakšna bedna marketinška finta!

Kot če bi Dacio Logan reklamirali: "Drakula iz Romunije".

Kar me ne bi presenetilo. 

kaj pa tebe reže? S čim se ti obremenjuješ....

men je vsseen kako reklamirajo motor, zarad mene če "nova japonska jajčka "..če mi  je motor všeč mi je všeč. In komaj čakam da se pojavi kakšen rabljen leto-dve star, da bo malo bolj ugodno ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne filozofirat, slabe in ohlapne cunje najprej tresejo tebe, ne pa krmila. Tukaj je problem v glavnem premehkega vzmetenja in turbulenc zaradi šipce in oblike mopeda. Vse je rešljivo, predvsem s pojačanjem prednapetosti zadnjega vzmetenja. Ko to rešiš se pa spustiš še na prednje vzmetenje. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne filozofirat, slabe in ohlapne cunje najprej tresejo tebe, ne pa krmila. Tukaj je problem v glavnem premehkega vzmetenja in turbulenc zaradi šipce in oblike mopeda. Vse je rešljivo, predvsem s pojačanjem prednapetosti zadnjega vzmetenja. Ko to rešiš se pa spustiš še na prednje vzmetenje.

Dami ne se sekirat se da vse porihtat vidiš da večino ki jih moti nevejo več kaj bi jih zmotlo še pa so že na imenih in oblekah. Šemalo bo krivo to ker yamaha dela tudi sintisajzerje in izvenkrmne motorje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jany al se nisi nauču iz te tedenske polemike 2 lete star versys je zakon, novi Tracer je pa neko čudo Yamahe z en kup problemi... še dobro, da niso pri Yamahi ukinili prodajo tako problematičnega motorja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hahahha kakšne probleme mate nekateri :-D

Danes sem še enkrat testiral, ampak pri drugem prodajalcu, sem imel priliko malo po avtocesti, motor prevoženih 2500km ma šiba ko sneta sekira,  absolutno nobenega guncanja ali tresenja ...tako da nič sekirat ...(si pomislil na sprednjo gumo ..testiraj pelji cca 60km/h in na rahlo spusti krmilo, če opleta bi lahko bil vzrok tudi ta)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mnogo babic kilavo dete = 9 strani in nobene rešitve.  :slap:

 

jani ko najdeš rešitev (če je sploh kej na tem) sporoči, drugo je itak brezveze. Le to bo še komu koristilo.

 

Drugače je pa mene Tracer čisto navdušil. Bistvo motorja je uživanje v normalnih hitrostih in tukaj je Yamahi uspelo. In kot je rekel dami če se pelješ po omejitvah do 120 ne rabiš nič nastavljat.

 

Mene je impresioniral in samo želel sem si da vožnja ne bi bila zgolj tisto malo po Črnem Kalu.

 

 

Danes sem še enkrat testiral, ampak pri drugem prodajalcu, sem imel priliko malo po avtocesti, motor prevoženih 2500km ma šiba ko sneta sekira,  absolutno nobenega guncanja ali tresenja ...tako da nič sekirat ...(si pomislil na sprednjo gumo ..testiraj pelji cca 60km/h in na rahlo spusti krmilo, če opleta bi lahko bil vzrok tudi ta)

 

 

:OK:

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem še enkrat testiral, ampak pri drugem prodajalcu, sem imel priliko malo po avtocesti, motor prevoženih 2500km ma šiba ko sneta sekira,  absolutno nobenega guncanja ali tresenja ...tako da nič sekirat ...(si pomislil na sprednjo gumo ..testiraj pelji cca 60km/h in na rahlo spusti krmilo, če opleta bi lahko bil vzrok tudi ta)

...s kovčki?

Če brez je potem to to, kar jaz že nekaj časa ponavljam...ker je že nekdo napisal, da brez njih gre b.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa tebe reže? S čim se ti obremenjuješ....

men je vsseen kako reklamirajo motor, zarad mene če "nova japonska jajčka "..če mi  je motor všeč mi je všeč. In komaj čakam da se pojavi kakšen rabljen leto-dve star, da bo malo bolj ugodno ;)

 

V Srbiji takemu "dark side of Japan" pravijo: Da je babi kurac, bila bi deda! :kva2:

Pa še tiste modre feltne so kot, da so pobrali barvo od Zastave 128 iz leta 1975.  :010

Dark side of Kragujevac press

post-11340-0-44406800-1428696756_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj jany je mel versysa ali?

Moraš vedet, da so na ms vozili tracera, še preden je bil na mizi

 

Mel sem versysa, dober motor vendar premiren, predolgočasen, v ničemer ni poseben, tisto je motor za tiste ki grejo en giro vsake tolko, enkrat po kruh, enkrat na plažo pogledat baje ritnice in tako.seveda se da z njim peljat tudi več km je udoben v dvoje je malo prepočasen pa ne da sem divjak ampak z manjka moči za prehitevanje.

 

Tracer je čisto nasprotje, športen, divjak ki je lahko tudi uglajen in miren, v dvoje se pelje lahko čisto mirno lahko dinamično, ko si sam ga lahko voziš kot kakšnega nakeda(zadnje čase zaradi tega razmišljam nazaj o usnjenem kombinezonu), moči je dosti ki je lepo razporejena od 0 do 10000 obratov čisto linearno  razen programi v B ti do 5000 vleče počasi v STD potegne v A ti da tiro v rit  :OK:

 

 

 

Mnogo babic kilavo dete = 9 strani in nobene rešitve.  :slap:

 

jani ko najdeš rešitev (če je sploh kej na tem) sporoči, drugo je itak brezveze. Le to bo še komu koristilo.

 

Drugače je pa mene Tracer čisto navdušil. Bistvo motorja je uživanje v normalnih hitrostih in tukaj je Yamahi uspelo. In kot je rekel dami če se pelješ po omejitvah do 120 ne rabiš nič nastavljat.

 

Mene je impresioniral in samo želel sem si da vožnja ne bi bila zgolj tisto malo po Črnem Kalu.

 

 
 

 

:OK:

 

Rešitve so skoraj 99% najdene, še testiramo jih in javimo rezultate v bodoče pa sem opazil kateri forumaši znajo kej pomagat in se razumejo in bom te kontaktiral osebno ker preko motosvet foruma pride vsaka tema en zmazek ven.

 

 

Nakoncu je izpadlo kot da sem napisal da so to ena jajca od motorja  :fight2:

 

Dejansko je pa motor res huda zadeva za to ceno tisti ki so ga probali to vejo ostali pa naj pametujejo svoje.  :OK:

 

 

Posodi 999 ti z Tracerjem pa gremo do jadranke pogledat    :bounce: (hec)

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel sem versysa, dober motor vendar premiren, predolgočasen,

No sedaj imaš pa tega ki rita sem in tja ti pa spet ni všeč .... :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sedaj imaš pa tega ki rita sem in tja ti pa spet ni všeč .... :ninja:

 

Ti bom kupil očala in večji zaslon da boš videl boljše brat.

 

 

Najdi kje sem napisal da mi motor ni všeč ?  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem že probal od 50 km/h do 100 km/h ne trese nič če spustim balanco.

 

Sej dejansko problem bo rešen sigurno z stabilizatorjem ker je točno temu namenjen.  :OK:

 

 

 

No če koga zanima je to kos za katerega je vpoklic v ameriki...

 

D03C0286-2359-47CC-B9E5-38DCD9B7F38C_zps

 

pa zadnji nosilec tablice treba pazit če bi ga kdo krajšal če bo kasneje daal trde kovčke gor od yamahe ne bo šlo skupaj..

 

bags1.jpg

http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/recall-yamaha-mt-09-r6-and-super-tenere/26517.html#ixzz3WtxtRfr0

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo za mano je kr nekaj prevoženih km, ta vikend sem jih naredil okoli 500 nad motorjem sem zelo navdušen agregat je res top pohvala Yamahi. Zanimivo s prvim tankom sem naredil 280km drugi pa je zdržal kar okoli 330km pa še je ostalo za liter rezerve torej bi rekel, da se bo dalo tut 350km prevozit. Kar me pa preseneča je položaj vizirja najbolj mi odgovarja najnižja pozicija ob najvišji mi kr precej premetava glavo tako, da zame osebno pri 186cm odgovarja najnižja pozicija vizirja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem na Racelandu imel priliko peljat Tracerja nekaj krogov in moram reči, da me je motor navdušil.  :OK:  :OK:  :OK:

Zelo je lahkoten za vožnjo, zaupljiv (že v drugem krogu sem ga upal do tačke peljat), vleče zelo lepo, sem probal dva kroga skoz v 3 prestavi odpeljat in je šlo b.p.

Me je kr malo melo, da bi svojo FZS1000 zamenjal za Tracerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Kar me pa preseneča je položaj vizirja najbolj mi odgovarja najnižja pozicija ob najvišji mi kr precej premetava glavo tako, da zame osebno pri 186cm odgovarja najnižja pozicija vizirja.

 

 

Zanimivo tudi meni pri 178cm mi je pozicija vizirja čisto dol najbolše  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!