Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


Nearrain
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

Tu pa tam se peljem v LJ med 7:00 in 7:30 sem v LJ, nič posebnega, malo gužve, grem pa okoli na ring in potem not, tudi po Tržaški not ni neke posebne scene, edino kjer se kdaj stoji, je izvoz iz AC na Tržaško (torej ausfahrt LJ-zahod)

 

Ne delat scen, če si nervozen in ne moreš malo počakati v premikajoči se koloni.

 

Proti LJ se vozim dnevno (iz primorske smeri) in skoraj vsak dan je nenormalna gneča (večinoma zaradi konstantne uporabe prehitevalnega pasu, na katerem zaradi tega nastajajo zastoji), tako da se očitno ne voziva v isto Ljubljano? Ker vsakodnevno se "navdušujem" nad dejstvom da sem na voznem pasu hitrejša od dripcev na prehitevalnem, ki se od tam ne spravijo tudi ko je vozni pas prazen. Na izvoz LJ-zahod ne grem nikoli, razen ob vikendih ker se mi ne da premikat po par cm na minuto. Z AC grem na izvozu Brezovica.

 

Da ne izgubljam besed o vožnji po LJ (o tem sem že enkrat pisala). Rdeča luč in neprednostna cesta - kaj je to... ?

 

Me prav zanima kako nervozen bi bil ti če bi dnevno za pot dolgo vsega skupaj dobrih 20 km porabil slabo uro, kadar je kakšna nesreča ali sneg tudi do dve uri ali še več? Tako da ne bi o scenah in nervozi - najprej poskusi to početi vsak delovni dan na poti v službo in potem še iz nje do doma - me zanima koliko časa boš še tako stoičen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se zdi dobra ideja, da se tak način vožnje zakonsko uredi.

mogoče bi tudi takšna ureditev pripomogla k temu, da začnejo motoristi uporabljati motorje namensko za vožnjo na delo in ne samo za enoumno postavljanje pred lokalnimi kafiči in črednim vožnjam z našitki...

ampak bolj ko prebiram objave na forumu,manj upanja vidim, da se taka (in podobna) pobuda sporži, uredi in po možnosti še uzakoni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni slaba ideja ...da vsaj ob petkih pridem čimprej iz Ljubljane

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj mi je všeč tole od Nearrain; 

PS: Ocitno se bom moral res v lovsko druzino vclanit, da te bom lahko legalno odstrelil.  :lol1: :lol1: :lol1:
  

Glede na osnovni predlog te teme, je zadeva precej bolj kompleksna.

Vse se da, če so ljudje (motoristi) in vozniki v "pločevinkah" za to. Kar pa je pri nas ohoho... Morda bi tudi v parlamentu uslišali prošnjo, a le, če bi bil med njimi kakšen, ki se ga to osebno tiče. Drugače, skoraj da ne. In tudi, če bi dotično zadevo dosegli, je osnovni problem vožnje "between" v voznikih. Enih, in drugih.

Ko se npr. vozim, predvsem proti Primorski, ali po vpadnicah v mesto, opažam, da "smo" (da ne bom angeski) tako rekoč VSI, vedno prehitri. In, če bi uveljavili omenjeni zakon, bi to prvenstveno pomenilo spremembo v glavah - kajti. Če že tako "prehitevaš" (voziš vmes) kar je precej podobna zadeva, da ne rečem kar ista, se je treba zavedati, da ti avtomobilisti, kljub temu, da odstopajo prednost motoristom, (razen kakšnih "iztrebkov") še vedno občasno menjajo vozni pas. Če ne zaradi drugega, zaradi tega, ker se razvrščajo za odcepe, ali zaradi same počasnosti kolone v kateri so. Ker pa smo motoristi skoraj vedno "malo" prehitri - je hitro tukaj kažin!!

 

Ko voziš med kolonami, ali jo prehitevaš, moraš to početi silno prevdarno in misliti predvsem na voznike v avtih! Jih opazovati in predvidevati, kaj lahko naredijo v določenem trenutku? Zato moraš voziti s hitrostjo, ki dovoljuje manevre, če gre kaj narobe. To pa so nenadne spremembe pasov, voznikov v avtih! (Eden te zbije - drugi povozi!) Zato moraš med vozili, oz. pri "prehitevanju" prehitevati samo po eno vozilo!!! Se pravi, da si fokusiran na avto, predvsem pa voznika(!) ki ga prehitevaš, ga ocenjuješ, ter PREDVIDEVAŠ, kaj bo naredil??! Če bi bilo to, o čemer se pogovarjamo, legalizirano, pa je tveganje dvojno!! Ker bi moral paziti na leve in desne - ker oni ne bodo!!

Ja, lepo je videti (na sliki) kolono, ki je primer, kako bi se dalo "složno" voziti.

O tem in podobnim, bi lahko razpravljali v nedogled, a to je tisto, kar mi je prišlo prvo na misel........ :hmm::?:O

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa v predlog zakona poimensko in z registrskimi napisat snecerja in njegove da so zakonsko izzvzeti iz tega predloga - zakaj bi jim mi oteževali življenje če jim je pa tak gušt čakat v koloni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce ni vsem cisto jasno, da Lane Splitting ne pomeni tiscanja med kolonami avtomobilov:

 

What is lane filtering?

Lane filtering is when a motorcycle rider moves alongside vehicles that have either stopped or are moving slowly (less than 30 km/h).

What motorcyclists need to know about safe lane filtering
  • Motorcycle lane filtering laws now apply in NSW, with strict conditions
  • Motorcyclists must only lane filter when travelling less than 30 km/h
  • Motorcyclists can lane filter through stationary and slow moving traffic
  • Motorcyclists caught moving between traffic at over 30km/h  face heavy fines and three demerit points under a new offence called ‘lane splitting’
  • It will be illegal for motorcyclists to lane filter:
    • next to the kerb
    • next to parked vehicles
    • in school zones
  • Motorcyclists should always look out for pedestrians and cyclists
  • Motorcyclists should not lane filter around heavy vehicles and buses
  • Only fully licensed motorcyclists are allowed to lane filter
  • Motorcyclists must only lane filter when it’s safe
  • Motorcyclists must comply with all existing road rules when lane filtering. This includes stopping before the stop line at a red traffic light or stop sign, never in front or over it.
Safety information for other road users Motorists

Motorists should always check twice for motorcycles.
Motorists should not deliberately move into the path of a motorcyclist who is lane filtering.
To ensure safety, motorcyclists:

  • Are only allowed to lane filter when they are travelling less than 30 km/h
  • Are only allowed to lane filter when they do it safely
  • Should not be lane filtering around heavy vehicles and buses.
Pedestrians

Pedestrians should always check twice for motorcycles.
Pedestrians should always cross at pedestrian crossings or traffic lights where they are available.
To help protect the safety of pedestrians, motorcyclists:

  • Are being advised to always look out for pedestrians when lane filtering
  • Should not lane filter near buses
  • Should not lane filter near parked vehicles
  • Are not allowed to lane filter in school zones
  • Are only allowed to lane filter when it’s safe.
Cyclists

Cyclists should always check twice for motorcycles.
To help protect the safety of cyclists, motorcyclists:

  • Are being advised to always look out for cyclists when lane filtering
  • Are not allowed to lane filter next to the kerb
  • Should not lane filter near heavy vehicles or buses
  • Should not lane filter near parked vehicles
  • Are only allowed to lane filter when it’s safe.
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse u redu in prav .. samo če pogledaš samo ljubljano potem v realnosti skoraj ni izvedljivo -

  • Should not be lane filtering around heavy vehicles and buses.
  • Motorcyclists caught moving between traffic at over 30km/h  face heavy fines and three demerit points under a new offence called ‘lane splitting’

no tole je pa še bolj zanimivo - namreč eno je filtriranje drugo pa zelo kaznjivo "lane splitting" !!!!

 

samo toliko o naslovu teme in razlikah med "lane filtering" in " lane splitting" ...

in glede na naše vrle zakonodajalce bo pri nas kazen če bi prekoračil dovoljeno hitrost pri filtriranju 30km/h vsaj 500€ in 5 kazenskih točk...

 

zanimivo je , da če delaš to sedaj ko ni dovoljeno in delaš to po ZKP kot pravi borutt  , da ti načeloma nihče ne teži če si obenem kulturen do drugih udeležencev v prometu...

enkrat pred hrvaško mejo na navadni regionalki nam je policist pomahal naj gremo naprej , ko je videl da lepo počasi prehitevamo enega po enega brez ogrožanja varnosti - res pa je , da smo se ustavili ko smo ga spredaj zagledali ...

 

heroji , ki pa se nočejo umakniti motoristu pa so in bodo - mogoče če bi bilo filtriranje dovoljeno da bi jih bilo celo več - in ker policistov v gužvi seveda ni , da bi take ki ovirajo neko dovoljeno filtriranje kaznovali smo pa tam kjer ni muh ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

zanimivo je , da če delaš to sedaj ko ni dovoljeno in delaš to po ZKP kot pravi borutt  , da ti načeloma nihče ne teži če si obenem kulturen do drugih udeležencev v prometu...

 

 

heroji , ki pa se nočejo umakniti motoristu pa so in bodo - mogoče če bi bilo filtriranje dovoljeno da bi jih bilo celo več - in ker policistov v gužvi seveda ni , da bi take ki ovirajo neko dovoljeno filtriranje kaznovali smo pa tam kjer ni muh ...

V prvi vrsti gre seveda za varnost takega početja. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

heroji , ki pa se nočejo umakniti motoristu pa so in bodo - ...

pol pa itak kot do sedaj, škorn u špegu, pa ćeul v sopotnico :krneki:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja "Vožnja med pasovi" je v osnovi odlična. Omogoča vse prednosti, ki jih je že v prvem postu lepo opisal /nearrain/. Jaz jo takoj podpišem. Bom pa napisal, zakaj mislim, da to pri nas še ne bo tako kmalu zaživelo.

 

Kritična masa motoristov v vsakodnevnem prometu v Sloveniji.

 

Če primerjam našo situacijo z Evropo (kjer sem zelo veliko prepotoval), lahko potegnem naslednje vzporednice. Drugje sem videl veliko motoristov, ki motor uporabljajo za vsakodnevne opravke, tudi prevoz na delo med tednom. Pri nas pa je zelo velik procent uporabe motorja skoncentriran med vikendi. Tudi zato imajo v tujini "zavest o prisotnosti motorja na cesti" malo bolj razvito kot pri nas. Če k temu prištejemo še njihovo (splošno) višjo kulturo obnašanja v prometu pridemo do že kar opazne razlike. Mi lahko uzakonimo karkoli. Ampak dokler se bodo na vseh ravneh družbe dogajale očitne kršitve zakonov (od pokvarjenih politikov, tajkunov, neučinkovite javne uprave...) tudi na cesti ne bo dosti bolje. Žal. Imamo npr. uzakonjeno prepoved uporabe telefona med vožnjo, ampak jaz vsakodnevno videvam modele, ki to počnejo...

 

Kljub vsemu se mi zdi eden od osnovnih tozadevnih problemov na naših cestah v tem, da ostali udeleženci v prometu nas, motoristov, enostavno ne zaznavajo dovolj resno, oz. samo takrat, ko je že prepozno (nesreče). Tule na motosvetu je bilo objavljeno  precej filmčkov (iz tujine), ki so na lep in ilustrativen način opozarjali na raznorazne probleme, ki zadevajo motoriste. Je morda kdo videl kaj podobnega na naših televizijah, kjer bi jih lahko videli vsi uporabniki cest? Za začetek (navajam kot primer) bi morala biti zastavljena široka medijska akcija "ozaveščanja", se pravi pred vsako sezono, teden ali dva intenzivno, na nacionalni televiziji, v najbolj udarnih terminih gledanja... 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja "Vožnja med pasovi" je v osnovi odlična. Omogoča vse prednosti, ki jih je že v prvem postu lepo opisal /nearrain/. Jaz jo takoj podpišem. Bom pa napisal, zakaj mislim, da to pri nas še ne bo tako kmalu zaživelo.

 

Kritična masa motoristov v vsakodnevnem prometu v Sloveniji.

 

Če primerjam našo situacijo z Evropo (kjer sem zelo veliko prepotoval), lahko potegnem naslednje vzporednice. Drugje sem videl veliko motoristov, ki motor uporabljajo za vsakodnevne opravke, tudi prevoz na delo med tednom. Pri nas pa je zelo velik procent uporabe motorja skoncentriran med vikendi. Tudi zato imajo v tujini "zavest o prisotnosti motorja na cesti" malo bolj razvito kot pri nas. Če k temu prištejemo še njihovo (splošno) višjo kulturo obnašanja v prometu pridemo do že kar opazne razlike. Mi lahko uzakonimo karkoli. Ampak dokler se bodo na vseh ravneh družbe dogajale očitne kršitve zakonov (od pokvarjenih politikov, tajkunov, neučinkovite javne uprave.. .) tudi na cesti ne bo dosti bolje. Žal. Imamo npr. uzakonjeno prepoved uporabe telefona med vožnjo, ampak jaz vsakodnevno videvam modele, ki to počnejo...

 

Kljub vsemu se mi zdi eden od osnovnih tozadevnih problemov na naših cestah v tem, da ostali udeleženci v prometu nas, motoristov, enostavno ne zaznavajo dovolj resno, oz. samo takrat, ko je že prepozno (nesreče). Tule na motosvetu je bilo objavljeno  precej filmčkov (iz tujine), ki so na lep in ilustrativen način opozarjali na raznorazne probleme, ki zadevajo motoriste. Je morda kdo videl kaj podobnega na naših televizijah, kjer bi jih lahko videli vsi uporabniki cest? Za začetek (navajam kot primer) bi morala biti zastavljena široka medijska akcija "ozaveščanja", se pravi pred vsako sezono, teden ali dva intenzivno, na nacionalni televiziji, v najbolj udarnih terminih gledanja... 

Pa smo že spet tu. Vsekakor si izibajker in ker si sam izibajker, predivevaš, da so vsi izibajkerji. PAČ NISMO. Nekateri uporabljamo motor za vsakdanje opravke, za službo, trgovino itd. Po mestu itak vsakodnevno uporabljam "lane splitting", po domače "srednji pas". Pa še zdaleč nisem edini. Cel kup skuteristov, maksiskuteristov in mopedistov dela isto. Drugače ne prideš nikamor. Jebiga, realnost je za vsakogar drugačna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. Drugače ne prideš nikamor. Jebiga, realnost je za vsakogar drugačna.

Se pravi, da z avtom sploh noben ne pride nikamor??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, povem iz prve roke.

ostaneš na enem in istem mestu ceu žiulene ... v avtu :O

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, povem iz prve roke.

To more bit res zajeb.., kolk let pol že ždiš v avtu?...te pridemo rešit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nearrain! Čisto je jasno, nič bat'!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

zanimivo je , da če delaš to sedaj ko ni dovoljeno in delaš to po ZKP kot pravi borutt  , da ti načeloma nihče ne teži če si obenem kulturen do drugih udeležencev v prometu...

 

 

Naceloma . . . 

 

Par let nazaj me je milicar kaznoval, ker sem se zadnjih 30 metrov po polzje premikal mimo stojecih avtomobilov proti semaforju na Vrhniki (pred Hotelom Mantova). 

Milicar je ves vzhicen prizagal luci ter sireno in se zapodil za menoj, kot da sem ravnokar izpraznil banko v Logatcu.

 

Aja. . . Bil sem kulturen do vseh udelezencev v prometu.  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naceloma . . . 

 

Par let nazaj me je milicar kaznoval, ker sem se zadnjih 30 metrov po polzje premikal mimo stojecih avtomobilov proti semaforju na Vrhniki (pred Hotelom Mantova). 

Milicar je ves vzhicen prizagal luci ter sireno in se zapodil za menoj, kot da sem ravnokar izpraznil banko v Logatcu.

 

Aja. . . Bil sem kulturen do vseh udelezencev v prometu.  :smoke:

za tako brezobzirno dejanje, bi te jaz celo vklenil :P

 

:krneki:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa smo že spet tu. Vsekakor si izibajker in ker si sam izibajker, predivevaš, da so vsi izibajkerji. PAČ NISMO. Nekateri uporabljamo motor za vsakdanje opravke, za službo, trgovino itd. Po mestu itak vsakodnevno uporabljam "lane splitting", po domače "srednji pas". Pa še zdaleč nisem edini. Cel kup skuteristov, maksiskuteristov in mopedistov dela isto. Drugače ne prideš nikamor. Jebiga, realnost je za vsakogar drugačna.

Glej, jaz nič ne predvidevam, da ste vsi izibajkerji. Tudi ne vem, a si ti mikrokirurg, ali ginekolog ali doktor psihiatrije... Je popolnoma vseeno za tole tematiko. Mnogi, ki vsaj malo spremljamo tele razprave pa beremo, in te občudujemo, ker si vsak dan, petek in svetek, pa po dežju al po snegu na svojem bajku. Svaka čast. Tega ne zmoremo vsi. Hvala za razumevanje. 

Popravljeno . Popravil izibajker
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ostaneš na enem in istem mestu ceu žiulene ... v avtu :O

 

:krneki:

 

To more bit res zajeb.., kolk let pol že ždiš v avtu?...te pridemo rešit?

Ja. :P

 

Ne. Paše. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naceloma . . . 

 

Par let nazaj me je milicar kaznoval, ker sem se zadnjih 30 metrov po polzje premikal mimo stojecih avtomobilov proti semaforju na Vrhniki (pred Hotelom Mantova). 

Milicar je ves vzhicen prizagal luci ter sireno in se zapodil za menoj, kot da sem ravnokar izpraznil banko v Logatcu.

 

Aja. . . Bil sem kulturen do vseh udelezencev v prometu.  :smoke:

tak bebo ti bo tudi v tistih točkah, ki si jih navedel prej našel dlako v jajcu...še prej če bo omejitev 30km/h ti bo takoj prilepil "lane splitting" ...

 

kakšna pa je sploh danes kazen za filtriranje ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez lužo v nekaterih državah je celo dovoljeno v rdečo rint.

 link

 

Lane splitting, sem za. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!