Skoči na vsebino

Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"


Nearrain
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

povezava do internetne strani: ZA LEGALIZACIJO FILTRIRANJA

Priporočene objave

8 minutes ago, Borutt said:

Razloži, kako je lahko vijuganje med kolonama bolj varno od vožnje v koloni

Kokakola spet... Mal meme ratuješ...

Prosim, da pokažeš študije, da je filtriranje bolj nevarno od vožnje v koloni. 

Popravljeno . Popravil benf86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Bg pravi:

Ne gre se zgolj za kolone motoristov. Gre se za to da lahko skupina motoristov (recimo 5 motoristov, kar je dokaj pogost pojav, sploh zdaj v sezoni) spelje in zapusti križišče v podobnem časovnem okvirju kot cca 2 avta. Lahko pa speljujejo eden po eden, v koloni, za avtomobili, in speljejo ter zapustijo križišče v enakem časovnem okvirju kot 5 avtov. Ti je že potegnilo, ali lajtunga še vleče?

Kje se pa te stvari dogajajo si si pa odgovoril sam, tako da mi več ne nabijaj s tem.

Še enkrat in še zadnjič - tudi v prometni konici avtomobilov kjer je en motorist, ali pa dva, se zadeva pozna tako na pretočnosti, kot na psihofizičnem stanju motorista. Ne rabi za to bit 50 motorjev en za drugim da bi zadeva funkcionirala. :jezik:

 

 

 

Ko pristanem v enem takšnem prometnem zamašku, lahko traja tudi več ur da lahko legalno in pravilno obrnem motorno vozilo in grem do drugega mejnega prehoda, ki bo, ali pa tudi ne bo bistveno bolj prehoden. A si že slišal kdaj za polno črto, ki je ne smeš prevoziti? Ali se naj po istem smernem vozišču vozim v nasprotno smer kot sem se pripeljal? Če se greva zakonsko pravilno pa se greva. Ne serji. 

Tvoji argumenti so totalno debilni, in so tipa "če ti ne paše kolona se pač tukaj ne vozi". Verjamem da v Sloveniji marsikje tako poteka debata ja - "Vam ne pašejo luknjaste ceste? Eh, sej ni problem, sej mate navigacijo, pa se vozite kje drugje po neluknjastih". Jok brate... 

Si pomislil kdaj da bi lahko bil na poti kamorkoli med to dolgo vrsto za mejo? Recimo samo do Portoroža (iz Kopra) bi potreboval cca 3 ure, saj se je kolona začela praktično takoj za ovinkom ko zapustiš Koper. Al ti predlagaš da grem iz Kopra do Maribora, pa na mejni prehod Gruškovje, potem do Zagreba, proti Rijeki, obrnem proti Poreču, prečkam mejo iz Hrvaške strani, in se nato nemoteno odpeljem do Portoroža, da ne pregorim slučajno? ?

 

Ne.

Sem ti zgoraj razložil. Probaj it relacijo Koper - Portorož pa čakat za avtomobili, v času največjih zastojev na mejah. Ti dam moj GoPro na čelado, se zmeniva en dan ko bo malo bolj pestro, pa grem jaz na pir, ti pa posnemi pot Koper-Portorož v polni motoristični obleki, pa mislim da boš med prvimi ZA filtriranje ;)

 

Lp,

Bg

Daj ti to tvojo lajtungo obdrži zase. Bo šlo? 

Sedaj pa razloži, kaj ima skupina motoristov pri vožnji skozi križišče veze z naslovom teme. Ker naslov teme je vijuganje med vozili. In, če je tvojih pet motoristov na čelu kolone, jih morajo ostali čakati. Si to hotel povedati? Ker se ne znajo postaviti dva in dva in hkrati speljati? Kakšna pretočnost je potem to? 

Kaj tebi sedaj ni jasno? Sranje pa obdrži zase. Bo šlo? Imaš navigacijo, pa najdi svoj mejni prehod. Ker okoli tega je tekla beseda. 

Meni se pa zdi, da ti neke debilne zapise ustvarjaš. Ker ne znaš odgovoriti na vprašanja. 

In kako bi ti to tvojo vožnjo do Portoroža naredil varno s tem, kar predlagaš? 

Beri vprašanje višje. 

pred 16 minutami, Xebec pravi:

kaj pulcaja prepričujete za brezveze? on lučke prklop pa gre skoz use rdeče, mim kolon, po pločniku....na malco :jezik:

Mene nihče nič ne prepričuje, ampak samo sprašujem in ne dobim odgovor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, benf86 pravi:

Ne bom odgovoril na tvoje vprašanje, ker težiš s tem, ali je kokakola zdrava, medtem ko debata teče o naravnem smoothieju, kar je očitno jasno vsem razen tebi. 

Je res tako težko odgovoriti? Verjetno ne, če imaš odgovor, kajne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, jskrablin pravi:

Sej je bilo večkrat napisano. Zmanjša se naprimer možnost naleta v motorista. Ena taka situacije se ti komot zgodi ob zastoju na AC. Nedavno tega se je, posledica je bila smrtna žrtev. Sicer so bili vpleteni kombiji, sam nauk je kr jasen. Tudi sicer se ob zastojih na AC in drugje kr pogosto dogaja zvijanje odbijačev... ker folk pač bluzi po svoje. Če je na mestu odbijača motorist, so lahko posledice precej hujše od fender benderja.

To so pobrali iz nekih ameriških študij. Pri nas nimajo ničesar in samo to študijo od američanov omenjajo. 

Izvoli vijugati med kolonama. Kako se ti zdi to početje? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, shico55 pravi:

to sm pa že tud sam večkrat vidu... na semaforju rdeča, on prklop lučke pa samo gas skoz. Na drugi strani križišča pa ugasne in normalno vozi naprej

mene je ustavu pri petrinjah k sm ga prehitu čez polno (una patrulja v civil toyoti k mejo nadzira, 1 pulcaj pa 2 vojaka), 5km naprej je pa čez polno zavil h vikiju na malco, nikome ništa.

jebiga usaj vojakinja je bla fajn za pogledat, tako nežno bitje, nč kj opasna ni zgledala:wub:

pred 7 minutami, Borutt pravi:

Mene nihče nič ne prepričuje, ampak samo sprašujem in ne dobim odgovor. 

ja sam na malco pa še zmer hodiš ane?:naughty:

Popravljeno . Popravil Xebec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Borutt said:

Je res tako težko odgovoriti? Verjetno ne, če imaš odgovor, kajne. 

Borut, pozabljaš, da tule tvoja značka ne pomeni nič in da ne moreš ljudem podtakniti nečesa, česar niso storili/rekli. Pravzaprav s svojim strawmannanjem mečeš slabo luč na vse policiste, ki se trudijo in borijo proti stereotipom o policistih. Zatorej lahko ponavljaš svoje vprašanje o kokakoli v nedogled, vse, kar boš dosegel, pa bo nižanje javnega (forumskega) mnenja o policistih.

Ko bi bil vsaj kakovosten trol, pa še to ti ne rata.

1 minute ago, Borutt said:

To so pobrali iz nekih ameriških študij. Pri nas nimajo ničesar in samo to študijo od američanov omenjajo. 

Izvoli vijugati med kolonama. Kako se ti zdi to početje? 

Funny, Leuven je po novem v ZDA xD

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, benf86 pravi:

Kokakola spet... Mal meme ratuješ...

Prosim, da pokažeš študije, da je filtriranje bolj nevarno od vožnje v koloni. 

Ti je stopila v glavo? 

Si pozabil, da ti trdiš, da je vijuganje med kolonama bolj varno od vožnje v koloni? Torej ti dokaži. Ker jaz nisem nikjer nič trdil, ampak ves čas samo tebe in še koga sprašujem glede nekih tvojih in še koga trditvah. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, benf86 pravi:

Borut, pozabljaš, da tule tvoja značka ne pomeni nič in da ne moreš ljudem podtakniti nečesa, česar niso storili/rekli. Pravzaprav s svojim strawmannanjem mečeš slabo luč na vse policiste, ki se trudijo in borijo proti stereotipom o policistih. Zatorej lahko ponavljaš svoje vprašanje o kokakoli v nedogled, vse, kar boš dosegel, pa bo nižanje javnega (forumskega) mnenja o policistih.

Ko bi bil vsaj kakovosten trol, pa še to ti ne rata.

Funny, Leuven je po novem v ZDA xD

Pusti sedaj te tvoje teorije zarote za sebi podobne. In najdi si nekoga drugega za žaliti. Bo šlo? 

Zaenkrat si dokazal, da ne zmoreš argumentirati nečesa, kar si dobil preko luže in nimaš najmanjšega pojma, kako bi odgovoril na enostavna vprašanja. Če je vsa tvoja ekipa toliko sposobna, kot se ti kažeš s tem tvojim žaljenjem in nekim izmikanjem, potem ne vem, kdo vam je pomagal napisati predlog in poslati vprašanje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Borutt said:

Pusti sedaj te tvoje teorije zarote za sebi podobne. In najdi si nekoga drugega za žaliti. Bo šlo? 

Zaenkrat si dokazal, da ne zmoreš argumentirati nečesa, kar si dobil preko luže in nimaš najmanjšega pojma, kako bi odgovoril na enostavna vprašanja. Če je vsa tvoja ekipa toliko sposobna, kot se ti kažeš s tem tvojim žaljenjem in nekim izmikanjem, potem ne vem, kdo vam je pomagal napisati predlog in poslati vprašanje. 

Se pravi, ne samo, da strawmannaš, tudi najbolj basic stvari o cpp v ostalih EU-članicah ne poznaš.

Keep going =))) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, benf86 pravi:

Kokakola ?

Hvala, da si pokazal, kako se odgovori na enostavno vprašanje. Verjetno boš sedaj zbral še več podpisov, ko so prebrali to tvoje izmikanje in ne argumentiranje. 

Pravkar, benf86 pravi:

Se pravi, ne samo, da strawmannaš, tudi najbolj basic stvari o cpp v ostalih EU-članicah ne poznaš.

Keep going =))) 

Si že odgovoril na enostavna vprašanja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem iz Zasavja in smo mel kot otroci kar precej pokvarjen luft, pa mogoče ne razumem vsega vašega pisanja in kreganja, ampak vseeno. Line splitting kolikor jst razumem je vožnja med dvema "pasovoma", ki potekata v isto smer. Torej avtocesta, mestne vpadnice, LJ in MB glavne ceste.... Torej ta debata gre za primere kot je vsak dan dunajska, celovška, tržaška v LJ od 14.-17. ure, ko vse stoji. Za avtocestne križe kot je pri Brezovici, oziroma Dolgi most ali za stoječe kolone pri Kopru v špici sezone.... Torej, da motoristi ne stojimo v teh kolonah, ampak se lahko peljemo med avti, brez skrbi, da bo organ kaznoval. Sicer sam še nisem imel takšne izkušnje, da bi bil kaznovan, ne na zgoraj omenjenih lokacijah, niti ne na mejnih prehodih. Je pa res, da se skušam ne prehitro "prebijati" mimo avtov in "vljudno vriniti" v prve vrste (torej pogled, če lahko in tudi zahvala).

Sedaj pa vprašanje za Boruta. Zakaj ponavljate vprašanje:"kje so takšne kolone motoristov, da je to pri nas problem?"? Pri nas niso problem kolone motoristov, ampak kolone stoječih avtov in tisti, ki te opazijo, da se bližaš, pa te še nalašč zaprejo v smislu "če jst ne morem fukat, tudi ti ne boš". In to so ponavadi taisti, ki niti ne opazijo približevanje interventnih vozil, ker živijo v nekem mehurčku kjer je znotraj samo Jaz Jaz Jaz...

 

https://www.kqed.org/news/11680481/10-things-you-need-to-know-to-understand-lane-splitting-in-california

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Borutt pravi:

Daj ti to tvojo lajtungo obdrži zase. Bo šlo? 

Se bom potrudil.

pred 10 minutami, Borutt pravi:

Sedaj pa razloži, kaj ima skupina motoristov pri vožnji skozi križišče veze z naslovom teme. Ker naslov teme je vijuganje med vozili. In, če je tvojih pet motoristov na čelu kolone, jih morajo ostali čakati. Si to hotel povedati? Ker se ne znajo postaviti dva in dva in hkrati speljati? Kakšna pretočnost je potem to? 

Naslov teme si si razložil po svoje, tako kot večino zapisov na tem forumu. Naslov teme je "Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"". Vijuganje v tej temi omenjaš izključno samo ti. Gre se za koncept vožnje mimo stoječe kolone MED pasovoma - kar je ponavadi po črti ki ločuje 2 pasova, oz. v neposredni bližini le-te. 

Popravi me če se motim, ampak vzporedno stanje dveh enoslednih vozil v koloni je prepovedano? Kolikor vem pravila o razvrščanju to prepovedujejo, lahko pa da se motim. 

Kar sem želel povedati je, da bo kolona 10 vozil, kjer je na čelu kolone 5 motoristov v splošnem speljala prej, kot kolona kjer so motoristi in avtomobilisti pomešani. Tega mislim da se tudi ti zavedaš? Ja, ne bo nekih velikih časovnih odmikov, pa vendarle bodo, in bodo v prid koloni z motoristi na čelu (prefiltrirani koloni, oz. koloni z lane splittingom). Poleg tega, bodo motoristi v istem križišču stali namesto 10min na 40°C, recimo 3min. Kar je tudi dosti velika razlika za psihofizično stanje le-teh motoristov (se strinjama?)

 

pred 10 minutami, Borutt pravi:

In kako bi ti to tvojo vožnjo do Portoroža naredil varno s tem, kar predlagaš? 

 

To mojo vožnjo sem že izvedel, ampak žal ilegalno (ker lane splitting pri nas ni legaliziran). Z motorjem (in vklopljenim smernikom) sem se enostavno postavil na sredinsko črto (med pasovoma), in z zmernim tempom (kaj pa vem, ene 10km/h, ali pa mogoče 15) vozil mimo stoječe kolone. Kadar mi je nasproti pripeljalo širše vozilo (tovornjaki in podobne zadeve), ki poti brez mojega umika ne bi moralo nadaljevati neovirano, oz. bi se moralo umikati meni, ali pa upočasniti svojo vožnjo, sem se seveda umaknil nazaj na svoj vozni pas, med avte, da sem to vozilo neovirano spustil mimo.

Tako sem vozil vse do mejnega prehoda, kakšno urco, nato pa pot nadaljeval po hrvaški avtocesti.

 

Da nebom pristranski, in da se razumema - ja, zagotovo je bolj riskantno voziti med pasovoma, in ja, zavedam se da sem storil prekršek. Kljub temu pa menim, da bi z malo ozaveščanja in legalizacijo lane-splittinga tudi to lahko spremenili. 

Na cesti nisem divjal, niti nisem nobenega oviral, razen par avtomobilistov ki so morali čakati v koloni in so pač bentili čez mene, ker se oni ne morejo na isti način pomaknit proti začetku kolone. Na koncu pa ni bilo nobenemu prav nič. jaz sem pa profitiral ene 10 ur svojega lastnega časa, in zelo veliko znoja in psihičnih naporov (pa tudi fizičnih - oba vema da če 10 ur sediš na soncu, boš zelo fizično utrujen, in težko nadaljeval vožnjo z istimi sposobnostmi kot drugače).

 

Upam da sem ti zdaj odgovoril na vsa vprašanja?

 

Lp,

Bg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, Bg pravi:

Se bom potrudil.

Naslov teme si si razložil po svoje, tako kot večino zapisov na tem forumu. Naslov teme je "Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"". Vijuganje v tej temi omenjaš izključno samo ti. Gre se za koncept vožnje mimo stoječe kolone MED pasovoma - kar je ponavadi po črti ki ločuje 2 pasova, oz. v neposredni bližini le-te. 

Popravi me če se motim, ampak vzporedno stanje dveh enoslednih vozil v koloni je prepovedano? Kolikor vem pravila o razvrščanju to prepovedujejo, lahko pa da se motim. 

Kar sem želel povedati je, da bo kolona 10 vozil, kjer je na čelu kolone 5 motoristov v splošnem speljala prej, kot kolona kjer so motoristi in avtomobilisti pomešani. Tega mislim da se tudi ti zavedaš? Ja, ne bo nekih velikih časovnih odmikov, pa vendarle bodo, in bodo v prid koloni z motoristi na čelu (prefiltrirani koloni, oz. koloni z lane splittingom). Poleg tega, bodo motoristi v istem križišču stali namesto 10min na 40°C, recimo 3min. Kar je tudi dosti velika razlika za psihofizično stanje le-teh motoristov (se strinjama?)

 

 

To mojo vožnjo sem že izvedel, ampak žal ilegalno (ker lane splitting pri nas ni legaliziran). Z motorjem (in vklopljenim smernikom) sem se enostavno postavil na sredinsko črto (med pasovoma), in z zmernim tempom (kaj pa vem, ene 10km/h, ali pa mogoče 15) vozil mimo stoječe kolone. Kadar mi je nasproti pripeljalo širše vozilo (tovornjaki in podobne zadeve), ki poti brez mojega umika ne bi moralo nadaljevati neovirano, oz. bi se moralo umikati meni, ali pa upočasniti svojo vožnjo, sem se seveda umaknil nazaj na svoj vozni pas, med avte, da sem to vozilo neovirano spustil mimo.

Tako sem vozil vse do mejnega prehoda, kakšno urco, nato pa pot nadaljeval po hrvaški avtocesti.

 

Da nebom pristranski, in da se razumema - ja, zagotovo je bolj riskantno voziti med pasovoma, in ja, zavedam se da sem storil prekršek. Kljub temu pa menim, da bi z malo ozaveščanja in legalizacijo lane-splittinga tudi to lahko spremenili. 

Na cesti nisem divjal, niti nisem nobenega oviral, razen par avtomobilistov ki so morali čakati v koloni in so pač bentili čez mene, ker se oni ne morejo na isti način pomaknit proti začetku kolone. Na koncu pa ni bilo nobenemu prav nič. jaz sem pa profitiral ene 10 ur svojega lastnega časa, in zelo veliko znoja in psihičnih naporov (pa tudi fizičnih - oba vema da če 10 ur sediš na soncu, boš zelo fizično utrujen, in težko nadaljeval vožnjo z istimi sposobnostmi kot drugače).

 

Upam da sem ti zdaj odgovoril na vsa vprašanja?

 

Lp,

Bg

 

 

veš, to je bilo od prve strani pa naprej že večkrat zapisano, razloženo, pojasnjeno, predebatirano, ampak če mamo zlato ribico tule v akvariju, si pač ne more več kot ena, dva posta nazaj zapomniti, bomo žal ponavljali in ponavljali eno te isto. 

Niti ne vem, zakaj bi nekomu, ki noče in ne želi razumeti situacije in potrebe morali pojasnjevati legalizacijo. Prisilili pa verjetno ne bomo nikogar da podpiše. Kdor noče pač ne bo, kapo dol pa nekaterim, ki se trudijo, da bi se situacija spremenila.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

veš, to je bilo od prve strani pa naprej že večkrat zapisano, razloženo, pojasnjeno, predebatirano, ampak če mamo zlato ribico tule v akvariju, si pač ne more več kot ena, dva posta nazaj zapomniti, bomo pač ponavljali in ponavljali eno te isto. 

Niti ne vem, zakaj bi nekomu, ki noče in ne želi razumeti situacije in potrebe morali pojasnjevati legalizacijo. Prisilili pa verjetno ne bomo nikogar da podpiše. Kdor noče pač ne bo, kapo dol pa nekaterim, ki se trudijo, da bi se situacija spremenila.

 

 

Ja, verjamem ja, pa se vendarle še bom malo potrudil :P   Itak mi je dolgčas na šihtu, pa ni tolk težko malo debatirat z Boruttom, pa čeprav je vglavnem neproduktivno ?

 

Saj ga niti nočem prisilit v podpis, bolj mi gre za to da bi razumel, da point lane splittinga ni divjanje, niti vrinjanje, ampak predvsem pozitiven ukrep za psihofizično stanje motorista na vročini, ki pa s sabo potegne še določene prednosti ki so obče dobre, kot je pretočnost prometa.

Glede varnosti ga delno razumem - avtomobilisti so v splošnem dokaj ignorantni udeleženci prometa, zaradi udobja ki jim ga avtomobil pač nudi - pogosto pozabijo mrtve kote, ogledala, v stoječih kolonah odpirajo vrata, se sprehajajo po cestišču (na avtocestah in mejnih prehodih predvsem), ne upoštevajo varnostne razdalje, in se pogosto postavljajo čisto ob črto s svojimi vozili. Iz tega vidika razumem njegovo skrb, ker v splošnem pač res velja da je varneje sedeti na motorju za avtomobilom in "gledat v luft". Ampak to je, če zanemarimo marsikatere druge faktorje. Če posplošujemo, bi bilo varneje tudi povsod narediti omejitev 50 km/h, pa je to ena izmed bolj neumnih, oziroma bizarnih idej ki jih lahko predložimo. :D   

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, benf86 pravi:

Počasi se mi začenja dozdevati, da ne trolaš ampak da ti to resno o_O??? 

Bolj je žalostno in zaskrbljujoče, da ti to resno. Ker nekdo, s predlogom nečesa, bi moral vedeti in znati odgovoriti. Pa ni od tebe popolnoma nič, razen arogance, izmikanja in nevednosti. 

 

pred 30 minutami, sergini pravi:

Jst sem iz Zasavja in smo mel kot otroci kar precej pokvarjen luft, pa mogoče ne razumem vsega vašega pisanja in kreganja, ampak vseeno. Line splitting kolikor jst razumem je vožnja med dvema "pasovoma", ki potekata v isto smer. Torej avtocesta, mestne vpadnice, LJ in MB glavne ceste.... Torej ta debata gre za primere kot je vsak dan dunajska, celovška, tržaška v LJ od 14.-17. ure, ko vse stoji. Za avtocestne križe kot je pri Brezovici, oziroma Dolgi most ali za stoječe kolone pri Kopru v špici sezone.... Torej, da motoristi ne stojimo v teh kolonah, ampak se lahko peljemo med avti, brez skrbi, da bo organ kaznoval. Sicer sam še nisem imel takšne izkušnje, da bi bil kaznovan, ne na zgoraj omenjenih lokacijah, niti ne na mejnih prehodih. Je pa res, da se skušam ne prehitro "prebijati" mimo avtov in "vljudno vriniti" v prve vrste (torej pogled, če lahko in tudi zahvala).

Sedaj pa vprašanje za Boruta. Zakaj ponavljate vprašanje:"kje so takšne kolone motoristov, da je to pri nas problem?"? Pri nas niso problem kolone motoristov, ampak kolone stoječih avtov in tisti, ki te opazijo, da se bližaš, pa te še nalašč zaprejo v smislu "če jst ne morem fukat, tudi ti ne boš". In to so ponavadi taisti, ki niti ne opazijo približevanje interventnih vozil, ker živijo v nekem mehurčku kjer je znotraj samo Jaz Jaz Jaz...

 

https://www.kqed.org/news/11680481/10-things-you-need-to-know-to-understand-lane-splitting-in-california

Ni vprašanje zame, ampak končno delček odgovora. Si kar dobro ugotovil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut, se posipam s pepelom in Te pripoznavam za absolutno avtoriteto. Znanstveniki ne vejo, kaj govorijo. Študije in uradna statistika ne pomenijo nič. Le Tvoja zveličavna beseda nas lahko pripelje v večna motorišča. 

Molimo:

Vsevedni Borut, Ti si naša guma in naš asfalt, zgodi se Tvoja volja, kakor v uniformi tako na uniforumu. Tvoja beseda naj bencin postane in nas na cilj pripelje. In odpusti, o Borut, nevednim znanstvenikom hudičevim, ki nas grešnike s svojimi znanstvenimi metodami vodijo v skušnjavo, saj tvoji so plin, sklopka in zavore, v imenu Boruta policista, Boruta civilista in Boruta forumaša, kamen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Bg pravi:

Se bom potrudil.

Naslov teme si si razložil po svoje, tako kot večino zapisov na tem forumu. Naslov teme je "Legalizacija vožnje med pasovi "Lane Splitting"". Vijuganje v tej temi omenjaš izključno samo ti. Gre se za koncept vožnje mimo stoječe kolone MED pasovoma - kar je ponavadi po črti ki ločuje 2 pasova, oz. v neposredni bližini le-te. 

Popravi me če se motim, ampak vzporedno stanje dveh enoslednih vozil v koloni je prepovedano? Kolikor vem pravila o razvrščanju to prepovedujejo, lahko pa da se motim. 

Kar sem želel povedati je, da bo kolona 10 vozil, kjer je na čelu kolone 5 motoristov v splošnem speljala prej, kot kolona kjer so motoristi in avtomobilisti pomešani. Tega mislim da se tudi ti zavedaš? Ja, ne bo nekih velikih časovnih odmikov, pa vendarle bodo, in bodo v prid koloni z motoristi na čelu (prefiltrirani koloni, oz. koloni z lane splittingom). Poleg tega, bodo motoristi v istem križišču stali namesto 10min na 40°C, recimo 3min. Kar je tudi dosti velika razlika za psihofizično stanje le-teh motoristov (se strinjama?)

 

 

To mojo vožnjo sem že izvedel, ampak žal ilegalno (ker lane splitting pri nas ni legaliziran). Z motorjem (in vklopljenim smernikom) sem se enostavno postavil na sredinsko črto (med pasovoma), in z zmernim tempom (kaj pa vem, ene 10km/h, ali pa mogoče 15) vozil mimo stoječe kolone. Kadar mi je nasproti pripeljalo širše vozilo (tovornjaki in podobne zadeve), ki poti brez mojega umika ne bi moralo nadaljevati neovirano, oz. bi se moralo umikati meni, ali pa upočasniti svojo vožnjo, sem se seveda umaknil nazaj na svoj vozni pas, med avte, da sem to vozilo neovirano spustil mimo.

Tako sem vozil vse do mejnega prehoda, kakšno urco, nato pa pot nadaljeval po hrvaški avtocesti.

 

Da nebom pristranski, in da se razumema - ja, zagotovo je bolj riskantno voziti med pasovoma, in ja, zavedam se da sem storil prekršek. Kljub temu pa menim, da bi z malo ozaveščanja in legalizacijo lane-splittinga tudi to lahko spremenili. 

Na cesti nisem divjal, niti nisem nobenega oviral, razen par avtomobilistov ki so morali čakati v koloni in so pač bentili čez mene, ker se oni ne morejo na isti način pomaknit proti začetku kolone. Na koncu pa ni bilo nobenemu prav nič. jaz sem pa profitiral ene 10 ur svojega lastnega časa, in zelo veliko znoja in psihičnih naporov (pa tudi fizičnih - oba vema da če 10 ur sediš na soncu, boš zelo fizično utrujen, in težko nadaljeval vožnjo z istimi sposobnostmi kot drugače).

 

Upam da sem ti zdaj odgovoril na vsa vprašanja?

 

Lp,

Bg

 

 

Verjetno še nisi ugotovil, da ustavljena kolona ni lepo poravnana, ampak je kr neki. In tudi cesta ni povsod enako široka. Torej, je vijuganje pravilna formulacija tiste vožnje med vozili? Si že slišal za reševalni pas? Kako bo pa v temu primeru? Bo tudi vijuganje?

Speljejo lahko istočasno, če so kolikor toliko sposobni slediti prometu. Ker ni nobene garancije, da bodo motoristi speljali hitro, se seveda lahko vse skupaj zavleče zaradi nesposobnosti slediti prometu, kot je to dostikrat videno. V tem tvojem primeru je edini plus za motoriste, da pred seboj nimajo avtov in, da lahko vozijo po svoje. 

Ni lane splitting vožnja med dvema kolonama v isti smeri? Ti si v tem primeru vozil mimo, kar je opisano v zakonu. 

Vožnja mimo ni prepovedana niti ni problematična, če je narejena s pametjo vseh udeleženih. 

Mogoče sem še kakšno vprašanje zapisal. 

 

pred 41 minutami, DAMI34 pravi:

veš, to je bilo od prve strani pa naprej že večkrat zapisano, razloženo, pojasnjeno, predebatirano, ampak če mamo zlato ribico tule v akvariju, si pač ne more več kot ena, dva posta nazaj zapomniti, bomo pač ponavljali in ponavljali eno te isto. 

Niti ne vem, zakaj bi nekomu, ki noče in ne želi razumeti situacije in potrebe morali pojasnjevati legalizacijo. Prisilili pa verjetno ne bomo nikogar da podpiše. Kdor noče pač ne bo, kapo dol pa nekaterim, ki se trudijo, da bi se situacija spremenila.

 

Ti kar lepo prvo pojasni svoje trditve. Ker od tebe ni drugega, kot neko izvijanje in momljanje. Pa še to; zlata ribica si ti s svojimi ponavljanji nečesa, kar ne zmoreš pojasniti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Borutt je bilo vprašanje za vas. Je pa tudi res, da eni ne ločijo med line splitting in filtering (definicija spodaj). Je pa tudi res, da smo imeli pokvarjen luft in še marsičesa ne razumem. Zato sprašujem, berem, se izobražujem. Nisem pa še dovolj star, da bi vse vedel in razumel. Pa rad berem vaše poste, ker sem tudi rad bral poste @ImenitnaPriložnost, ki so bili kar podobni. Večkrat se nasmejim in na trenutke tudi sebe najdem v njih.

 

Lane splitting is riding a bicycle or motorcycle between lanes or rows of slow moving or stopped traffic moving in the same direction.[1][2] It is sometimes called whitelining, or stripe-riding.[3][4] This allows riders to save time, bypassing traffic congestion, and may also be safer than stopping behind stationary vehicles.[2][3][5][6]

Filtering or filtering forward describes moving through traffic that is stopped, such as at a red traffic light.[7][8] Lane splitting means riding between two lanes of vehicles, while filtering can also refer to using space on the outside edge of same-direction traffic.[9]

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Bg pravi:

 

Ja, verjamem ja, pa se vendarle še bom malo potrudil :P   Itak mi je dolgčas na šihtu, pa ni tolk težko malo debatirat z Boruttom, pa čeprav je vglavnem neproduktivno ?

 

Saj ga niti nočem prisilit v podpis, bolj mi gre za to da bi razumel, da point lane splittinga ni divjanje, niti vrinjanje, ampak predvsem pozitiven ukrep za psihofizično stanje motorista na vročini, ki pa s sabo potegne še določene prednosti ki so obče dobre, kot je pretočnost prometa.

Glede varnosti ga delno razumem - avtomobilisti so v splošnem dokaj ignorantni udeleženci prometa, zaradi udobja ki jim ga avtomobil pač nudi - pogosto pozabijo mrtve kote, ogledala, v stoječih kolonah odpirajo vrata, se sprehajajo po cestišču (na avtocestah in mejnih prehodih predvsem), ne upoštevajo varnostne razdalje, in se pogosto postavljajo čisto ob črto s svojimi vozili. Iz tega vidika razumem njegovo skrb, ker v splošnem pač res velja da je varneje sedeti na motorju za avtomobilom in "gledat v luft". Ampak to je, če zanemarimo marsikatere druge faktorje. Če posplošujemo, bi bilo varneje tudi povsod narediti omejitev 50 km/h, pa je to ena izmed bolj neumnih, oziroma bizarnih idej ki jih lahko predložimo. :D   

 

Lp,

Bg

Neproduktivno je to, da na vprašanje ni odgovora. In to od nekoga, ki je z ekipo napisal neki predlog s pomočjo ameriške študije. Pustimo tisto zlato ribico, ki kar neki nabija, čeprav sploh ne ve, kaj je s to zadevo. 

O kakšnem podpisu pišeš? Meni se ne gre za to, da bi me nekdo prepričal v nekaj. Vprašanja zastavljam. Pa ni odgovora. Sedaj pa razloži, kaj je lane splitting. Da bova pisala o isti zadevi. 

Še pešačenje ni varno. Torej ne sedaj nekaj posploševati z obvezno omejitvijo na 50 km/h. Glede varnosti sem že postavil vprašanje in ga nekdo vztrajno ignorira. Po moje bi moral poznati odgovore na vsa vprašanja. Če jih pozna, seveda. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Borutt pravi:

Ti kar lepo prvo pojasni svoje trditve. Ker od tebe ni drugega, kot neko izvijanje in momljanje. Pa še to; zlata ribica si ti s svojimi ponavljanji nečesa, kar ne zmoreš pojasniti. 

je že pojasnjeno, tako da ni nobene potrebe po pojasnjevanju. Le preberi si od začetka temo.

Med drugim se gužvam (da ker me boli kurac) tudi po sredini ceste, ko se trume turistov fura 5-10km/h po obeh pasovih med Koprom in Piranom, pa po Hrvaškem v večjih mestih, pa po Albaniji, Grčiji itd...

Pa pri semaforjih grem na pole pozišn, pa včasih prehitim čez polno, ampak to itak nima prav nobene povezave s temo.

Zlata ribica pa zaboli a ne, no sedaj veš kako je ko vse po vrsti zmerjaš z "zlato ribico" nesposobno pravega odgovora, zlato ribico, ki ne zna niti kroga v kozarcu odplavat.

Ker smatram, da si sposoben napisati, malo bolj kulturno in manj žaljivo svoje poste, ti zato v tvojem stilu odgovarjam.

Dejansko pa mi je itak gladko, če bo kje za dati svoj podpis za "legalizacijo lane splittinga" ga bom z veseljem dal. Brez da bi kogarkoli žalil, zmerjal z nesposobnežem in neumnežem. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Verjetno še nisi ugotovil, da ustavljena kolona ni lepo poravnana, ampak je kr neki. In tudi cesta ni povsod enako široka. Torej, je vijuganje pravilna formulacija tiste vožnje med vozili? Si že slišal za reševalni pas? Kako bo pa v temu primeru? Bo tudi vijuganje?

Hja no, ni ravno neko vjuganje - dejansko je situacija dost podobna reševalnemu pasu, le da je ta ožji in namenjen motoristom.  Vožnja po reševalnem pasu nikakor ni vjuganje, zato mislim da tudi vožnja med dvema prometnima pasovoma, ni ravno vjuganje (praktično ista situacija). 

Ne razumem kaj točno misliš z zadnjim vprašanjem - itak da na reševalnem pasu, če se zadaj pojavi reševalno vozilo, se motor umakne in mu da prednost (se umakniti med avte ni problem). Saj ne bi zabasali reševalnega pasu, bi pa uporabljali koncept le-tega tudi za motoriste (ampak še enkrat - reševalna vozila in vozila na nujni vožnji imajo absolutno prednost tukaj, in se morajo (moramo) tudi motoristi pobrati dol iz reševalnega pasu v teh primerih)

pred 5 minutami, Borutt pravi:

V tem tvojem primeru je edini plus za motoriste, da pred seboj nimajo avtov in, da lahko vozijo po svoje. 

Ja in ne - dejstvo je da motorist v povprečju spelje in prevozi križišče približno enkrat hitreje kot avtomobilist (če se to potrudi izpeljat se razume - itak da če gledaš v luft in žvižgaš boš rabil na motorju isto dolgo ali pa še dlje). Jaz osebno, ko se "vrinem" naprej v takšnih situacijah, poskrbim za to da speljem v trenutku ko se zelena luč prižge, in v večini primerov prevozim križišče preden avtomobil za menoj sploh spelje. Pa nisem dirkač, ne me narobe razumet, se vglavnem držim omejitev, ampak motorji imajo pač neprimerljivo boljše pospeške z mesta.

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Ni lane splitting vožnja med dvema kolonama v isti smeri? Ti si v tem primeru vozil mimo, kar je opisano v zakonu. 

Vožnja mimo ni prepovedana niti ni problematična, če je narejena s pametjo vseh udeleženih. 

Mogoče sem še kakšno vprašanje zapisal. 

 

Kolikor vem gre tudi za vožnjo mimo, se pravi obvoz stoječih vozil kjer je na smernem vozišču le en pas - se pa mogoče motim. Čisto natančne definicije ne poznam. Je torej vožnja mimo legalna v mojem primeru? Ker kolikor vem je tudi to prekršek (ko je recimo en pas proti Portorožu, in en proti Kopru, jaz pa se peljem po sredini cestišča - z umikanjem nasprotivozečim se razume)?

Če se motim, in je to dejansko legalno, potem je situacija dosti manj kritična - ker najbolj problematični so ravno takšni primeri. 

Da smo si na jasnem - kadar je promet tekoč, se pravi se po dveh pasovih premikajo avtomobili, vožnje po sredini cestišča nikakor ne podpiram. Kadar le-ti stojijo, pa jo.

 

Kolikor imam v spominu, pred križišči vožnja mimo z enoslednim vozilom nikakor ne pride v poštev?

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, benf86 pravi:

Borut, se posipam s pepelom in Te pripoznavam za absolutno avtoriteto. Znanstveniki ne vejo, kaj govorijo. Študije in uradna statistika ne pomenijo nič. Le Tvoja zveličavna beseda nas lahko pripelje v večna motorišča. 

Molimo:

Vsevedni Borut, Ti si naša guma in naš asfalt, zgodi se Tvoja volja, kakor v uniformi tako na uniforumu. Tvoja beseda naj bencin postane in nas na cilj pripelje. In odpusti, o Borut, nevednim znanstvenikom hudičevim, ki nas grešnike s svojimi znanstvenimi metodami vodijo v skušnjavo, saj tvoji so plin, sklopka in zavore, v imenu Boruta policista, Boruta civilista in Boruta forumaša, kamen.

Vidim, da je kokakola škodljiva, ker takšne neumnosti pišeš. 

Raje odgovori na vprašanja; kako je vijuganje med vozili bolj varno od vožnje v koloni, kje so te kolone motoristov, da bi s tem izboljšali pretočnost, kje so ti zastoji, da motoristi omedlevajo, kako se bo kontroliralo hitrost vožnje avtov in motoristov, saj ste napisali točne številke glede hitrosti, katere slovenske študije ste uporabili, ker smo v Sloveniji in ne čez lužo oziroma od kje vam podatki v točnih odstotkih glede manj emisij in manj čakanja v kolonah, od kje vam podatki o prometnih nesrečah in podatek o veliko večji nevarnosti pri vožnji v koloni, če pa vemo, da pri nas nikjer ne poteka lane splitting in seveda podatek v točnih odstotkih glede poškodb, ker zopet, smo v Sloveniji in ne čez lužo, kjer jim naše študije in naši podatki ne pomenijo nič, torej nam v obratnem primeru njihov način življenja ni domač in njihove študije verjetno tudi ne? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Borutt pravi:

Neproduktivno je to, da na vprašanje ni odgovora. In to od nekoga, ki je z ekipo napisal neki predlog s pomočjo ameriške študije. Pustimo tisto zlato ribico, ki kar neki nabija, čeprav sploh ne ve, kaj je s to zadevo. 

O kakšnem podpisu pišeš? Meni se ne gre za to, da bi me nekdo prepričal v nekaj. Vprašanja zastavljam. Pa ni odgovora. Sedaj pa razloži, kaj je lane splitting. Da bova pisala o isti zadevi. 

Še pešačenje ni varno. Torej ne sedaj nekaj posploševati z obvezno omejitvijo na 50 km/h. Glede varnosti sem že postavil vprašanje in ga nekdo vztrajno ignorira. Po moje bi moral poznati odgovore na vsa vprašanja. Če jih pozna, seveda. 

 

Nama je @sergini podal definiciji - v mojem primeru je šlo torej za filtering, in ne lane splitting. Kljub temu pa se mi zdi da je to bilo "ilegalno" storjeno? Mogoče sicer za v kateri drugi topic, ampak se mi zdi dosti podobna zadeva, zato bom ostal kar v tej temi.

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!