Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kako je s temi homologacijami ce bi si jaz recimo omislil enega cafe racerja?

Z omislil mislim da bi za osnovo vzel nekaj priblizno mojih let in pac vesil gor kar bi se mi zdelo ok.

@Borutt

Objavljeno

No evo. Bulletproof masina.

 

Objavljeno
Ob 24. 8. 2018 ob 20:19, krucymucy pravi:

Kako je s temi homologacijami ce bi si jaz recimo omislil enega cafe racerja?

Z omislil mislim da bi za osnovo vzel nekaj priblizno mojih let in pac vesil gor kar bi se mi zdelo ok.

@Borutt

Tako, po svoje ne bo šlo. Pri nas lahko pogledaš tehnične specifikacije vozil, kjer je vse napisano. Je pa tako, da te bo kar zvilo od vsega tega kupa papirjev in v njih zapisanih zahtev. Boš moral upoštevati vse te zahteve, ker drugače ne bo šlo skozi homologacijo. Plus tega bo treba imeti papir za vsako stvar. Jbg, cena svobodne Evrope. 

Objavljeno

Pol pa nic. Bom pa akrapovica za sintisajzer kupil. Pa nalepke za feltne. 

Objavljeno
Ob Friday, August 24, 2018 ob 20:19, krucymucy pravi:

Kako je s temi homologacijami ce bi si jaz recimo omislil enega cafe racerja?

Z omislil mislim da bi za osnovo vzel nekaj priblizno mojih let in pac vesil gor kar bi se mi zdelo ok.

@Borutt

 

pred 7 minutami, krucymucy pravi:

Pol pa nic. Bom pa akrapovica za sintisajzer kupil. Pa nalepke za feltne. 

Ne prehitro obupat. Preberi si strani tam nekje bolj na začetku te teme, kako so se nekateri soforumaši konkretno lotevali tega problema...

Konec Septembra lahko največ takih registriranih predelanih motorjev vidiš na DGR Ljubljana. Tudi na ms obstaja tema o tem.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Malo bi bilo potrebno še dodelati, ampak začetek je dober (za doamčo predelavo)

2.jpg

1.jpg

 

  • Všeč mi je 1
  • Zmeden 1
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo. Sem ravno v fazi predelave bmw k100. Motor je bil uvozen, ima certifikat svzam kjer je v original stanju,placan dmv, sedaj pa me zanima kako je s homologacijo. A lahko homologiram samo s certifikatom ali sele potem ko bo predelan? Ko bo predelan sklepam da bo potreben nov certifikat,a?

No hvala za odgovore, sem pa res v dilemi ce nadaljujem predelavo ali obesim stare oklepe gor pa homologiram.

Lp, Rok

Objavljeno (popravljeno)

hmm, ali ni da moraš v mesecu  ali 14 od uvoza že davčno informirat. Ja davka DMV ne rabiš. Najprej registriraj v original stanju, ker zna bit da certifikata potem ne boš več imel. Preberi si kategorije za certifikat starodobnika in boš po mmojem menju ugotovil da "vozila predelana po lastni želji" ni na seznamu.

Tako da zna bit da po predelavi po pač samo star motor brez certifikata.

iz SVAZAM strani:

 Certifikat bo dobilo vozilo, ki  je bilo izdelano pred  30. leti ali več, je ohranjeno in tehnično vzdrževano tako, da je skladno z originalno konstrukcijsko sestavo in obliko. 

SVS:

»Varovano zgodovinsko vozilo« mehanično gnano vozilo, izdelano pred več kot 30 leti, ohranjeno in vzdrževano v zgodovinsko pravilnem stanju in za katerega skrbi oseba ali organizacija zaradi njegovega zgodovinskega in tehniškega pomena, ga pa ne uporablja za vsakodnevni prevoz.«

1) Avtentično vozilo

Starodobno vozilo v obliki kot je bilo izdelano

2) Originalno vozilo

Starodobno rabljeno vozilo kjer so deli lahko nadomeščeni z deli po specifikaciji iz obdobja izdelave vozila.

3) Starodobno restavrirano vozilo

Delno ali v celoti obnovljeno starodobno vozilo, ob spoštovanju originalnih delov in pravil stroke.

4) Starodobno sestavljeno vozilo

Sestavljeno starodobno vozilo iz delov več vozil istega tipa - modela.

 

Nikjer niso omenjene ebay luči ali mini žmigavci ini rezanje blatnikov.

 

LP

 

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

A bi lahko bil kdo tako prijazen pa napisal postopek po vrsti kako od uvozenega motorja(oldtimerja) do legalnega cafe racerja...

Me bega ce rabim certifikat ali ga peljem predelanega na posamicno homologacijo.

Objavljeno
pred 53 minutami, rocco24 pravi:

A bi lahko bil kdo tako prijazen pa napisal postopek po vrsti kako od uvozenega motorja(oldtimerja) do legalnega cafe racerja...

Me bega ce rabim certifikat ali ga peljem predelanega na posamicno homologacijo.

Najbolje da kontaktiraš koga, ki je šel v zadnjem času čez ta postopek. Če bi bil v nedeljo v Kamniku, bi lahko direkt povprašal, je bilo tam vsaj 150 predelanih motorjev (DGR).

Tule na forumu pa je zelo zelo malo tozadevnih lastnikov, prelistaj 5-10 zadnjih strani te teme in boš koga našel, pa mu pošlji zs. Soforumaš @tomash je  morda pravi za kakšno informacijo...

Objavljeno

Bom samo na hitro ker jaz nisem delal motorja in je stvar še v izdelavi, če je vozilo staro, imaš 2 opcije, lahko narediš certifikat, lahko ga uvoziš brez certifikata, preveri koliko dajatev ti nabijejo zaradi ekologije in podobno, na strani uprave imaš napisano koliko % vrednosti jim moraš plačati, s certifikatom davčna vzame 0€.

Moj nasvet, zaradi morda enostavnejšega postopka, certifikat starodobnika, registracija, in nato predelave in nato ko končaš predelave ponovna homologacija.

LP

 

ps: meni se zdi ta postopek bolši ker lahko spotoma anrediš tudi kakšen testni krog, vendar vsak ima svojo pamet.

 

Objavljeno

Aha. Hvala.

Potem sem ze zasustral ker ga nisem original peljal na homologacijo. Certifikat imam, davka sem bil oproscen, homologacije pa ni:dry:

Upam da se bo dalo kako uredit.

Objavljeno

Naj ti morda kdo drug pove, pač jaz sem naredil vse eno za drugim ker so na homologaciji gledali tudi certifikat, kako jih boš ti prepričal da je to isti motor in da certifikat še vedno velja.... 

Jaz sem si enega 40 let starega Fiata iz italje pripeljal letos in ne bom več uvažal, vsaj iz Italje upam da ne, njihove stare prometne so nikakve, nimajo izvoznih tablic...

Objavljeno

Mislite da bo šlo tole čez tehnični. 

Dr 650 ni še končan, žmigavce in zadnjo luč še čakam. 

Pol pa vse barvat. 

IMG_20181010_170834.jpg

Objavljeno
On 10/5/2018 at 4:19 PM, smasher said:

Jaz sem si enega 40 let starega Fiata iz italje pripeljal letos in ne bom več uvažal, vsaj iz Italje upam da ne, njihove stare prometne so nikakve, nimajo izvoznih tablic...

Kasne probleme s pa mel? Prometno je prometno. Ce mas papirje urejene na agenciji, je izi. In za starodobnika se dmvja ni. Torej mas mal stroska z avtovleko in to je to. 

 

1 hour ago, Pero P. said:

Mislite da bo šlo tole čez tehnični. 

Dr 650 ni še končan, žmigavce in zadnjo luč še čakam. 

Pol pa vse barvat. 

 

 

Ce to tako kot je, brez kakih feendovskih linij spravis cez tehnici, prosm povej kje ga delas, ziher bo komu prav prslo....

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Pero P. said:

Mislite da bo šlo tole čez tehnični. 

Dr 650 ni še končan, žmigavce in zadnjo luč še čakam. 

Pol pa vse barvat. 

IMG_20181010_170834.jpg

Ze od tule vidim, da ne. Blatniki so doloceni koliko stopinj morajo obsegati kolo pred osjo in koliko zadaj, tablica mora biti na mestu in v polozaju, ki jo je predpisal proizvajalec (predpisano je celo pravokotno na smer voznje!), manjka odsevnik zadaj, luc vidim, da imas ono za 25 eur z ebaya (vsaj 55/60 W zaruljo daj notri, tista ki jo dobis zraven je 35/35 W ker 55/60 na dolgi rok zakuri fokus), manjkajo ti smerniki, kje hudica je zadnja luc?

Ce naredis brez kaksnih vez in poznanstev (in podkupnin), sporoci. :)

 

Edit: zdajle prebral glede smernikov in zadnje luci. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
13 hours ago, Kugelschreiber said:

Kasne probleme s pa mel? Prometno je prometno. Ce mas papirje urejene na agenciji, je izi. In za starodobnika se dmvja ni. Torej mas mal stroska z avtovleko in to je to. 

 

 

Ce to tako kot je, brez kakih feendovskih linij spravis cez tehnici, prosm povej kje ga delas, ziher bo komu prav prslo....

Ma una taljanka na njihovi prometni agenciji mi je kr pobrala del CMRja čeprav piše lepo na prvem listu da je "za pošiljatelja" ki sem bil jaz. Pol je bla kr neki sitna. Na ultra stari prometni pišejo vpsi podatki prvega lastnika in njegova točna letnica rojstva, ne pa letnice prve registracije ?? In pol smo za certifikat in homologacijo ugotavljali kaj bi lahko bila letnica prve registracije, samo nekje v vogalčku piše 78 (in to je reku italjan naj bi kao pomenlo prva registracija leta 78, nič drugega datuma).

Uslugo fotokopiranja in vnosa v PC so mi zaračunali 50€... wtf...

En detajl bom pa zamolčal ker je v sivem območju legalnosti. Tako da nič težkega samo ti italjani delajo  neke stvari kot bi kdo rekel malo preko ku...

 

Da na bomo čisto off topic.

Ta DR... kot se temu reče, vsake oči imajo svojega malarja, še najmanjši problem je verjento tablica ki je pod napačnim kotom, ki jo sicer ne pri nas ampak ponekod na športnih motorjih montirajo celo na notranjo stran blatnika ni mi janso kako jim to sprejmejo.

Sej mislim da se @Pero P. malce heca da bi šel s takim motorjem na tehnični.

 

Objavljeno (popravljeno)

Koliko ti racunajo odjavo je odvisno od pokrajine kjer jo delas...sem placal tud ze 120eu...

Ce si moral kaj vec placati,da je bilo takoj je to normalno...verjetno si tudi dobil racun za vse kar si placal...

Popravljeno . Popravil sesir
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 12. 10. 2018 ob 21:20, Kugelschreiber pravi:

Kasne probleme s pa mel? Prometno je prometno. Ce mas papirje urejene na agenciji, je izi. In za starodobnika se dmvja ni. Torej mas mal stroska z avtovleko in to je to. 

 

 

Ce to tako kot je, brez kakih feendovskih linij spravis cez tehnici, prosm povej kje ga delas, ziher bo komu prav prslo....

 

IMG_20181021_163008.jpg

Objavljeno
pred 22 urami, smasher pravi:

Kaj češ rečt da si naredil tehnični?

Mi še velja.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Če kdo rabi, poceni prodam prednji konec motokros motorja:

- oba kraka vilic Marzocchi Magnum 45
- križi (spodnji in zgornji)
- Prednje kolo z diskom in gumo (ni na sliki)
- Zavorna čeljust in ročica zavore
- Os kolesa

Vse skupaj je bilo očiščeno (speskano), vendar zaradi opustitve projekta ne potrebujem več.

Cena: 250€ za vse skupaj.

20180419_094616 – kopija.jpg

20180419_094631.jpg

20180419_094637 – kopija.jpg

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno

Pozdravljeni. 

Začel sem predelovati Hondo cb 400 n letnik 1980 v cafe racer model. Motor ima dokumente imel je tudi status starodobnika ki pa je potekel. Motor sem kupil kot nedokončan projekt. Vseh delov da bi ga spravil v prvotno stanje nimam zato sem se lotil naprej predelave v lastni režiji. 

Zanima me kako in ali bom lahko motor ob koncu predelave lahko legalno registriral ter homologiral? Kašni so pogoji v Sloveniji za take stvari?  Ali motor sploh lahko homologiram če se lotim predelave "grušta" mislim zadnjega konca motorja?(švaserija v lastni režiji) Prosim če mi kdo lahko pojasni postopke kako priti do registracije take predelave.

Hvala in lp. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!