Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Noise

Priporočene objave

pred 3 urami, baddad pravi:

Mono Suzuki iz Francije na srečanju Iron Bikers v Parizu:

:OK: za event. A si imel kakšen prav poseben razlog, da si se fokusiral na to Suziko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, izibajker pravi:

:OK: za event. A si imel kakšen prav poseben razlog, da si se fokusiral na to Suziko?

Najprej o borovničnem bombniku. To se mi zdi najboljša predelava Krakenheads. Ne vem, če je bil zraven Luka Cimolini ampak zdi se mi nadaljevanje njegovega dela na bmwjih. Linija motorja me spominja tudi na delo Shinya Kimure in japonske scene na sploh ( v pozitivnem smislu ).

Suzika se mi zdi super predelava.Zakaj?

Redka predelava mono cilindra.

Retro futurističen videz...... 

Nekonvencionalna reinterpretacija cafe racerja na sodoben način s sodobnimi komponentami s streetfighter pridihom in prav ta stilska nedefiniranost mi je všeč, ko ne gre za imitacijo ampak iskanje nekega lastnega izraza, tako kot pri bombniku.. :love1:  

PS Drugače, to je bila dirka na dirkalni pisti. Zato tudi take gume. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 5. 2017 ob 11:58, baddad pravi:

Najprej o borovničnem bombniku. To se mi zdi najboljša predelava Krakenheads...

Oba iz Krakenhead dueta sta bila lani na DGR, na svojih #1 Red Rooster in #2 Green Glory predelavah.14432976_1137341539665352_6925921485485771591_n.jpg.26fd7c77c98b79e958a60a171914c6ac.jpg

 

Tole pa je work in progress (skoraj dokončan projekt) pri enemu frendu. Restomod predelava. Za osnovo je bil Z900 (1977), komplet sprednji del je doniral Benelli TNT 1130 (vilice Marzocchi, zavore Brembo, krmilo, ročke..), vplinjači CR, agregatu dodan oljni hladilnik, zadnji del okvirja modificiran na mono vzmetenje... Osnovna linija in izgled ostajata na legendarnem Z-ju, sodobne komponente pa izboljšujejo vozne performanse...DSC_7659.JPG.da8c99d81eeb86307f5c1f72a9f6874d.JPGDSC_7666.JPG.5a68647175825a0c44ceeb0b20967059.JPGDSC_7665.JPG.ebbc0aed513c94ef0bf47568a18a0dbd.JPGDSC_7664.JPG.8fbec0149cc92506d010cfec8bf2f10e.JPGDSC_7669.JPG.4836ee5036a6c416b59dddf245d542b0.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 5. 2017 ob 11:29, baddad pravi:

Glede predelav Z 900:

http://www.ac-sanctuary.co.jp/

Rezervoar, stranske plastike in rep pri tej predelavi so bili nabavljeni novi, prek enega Angleža. On je pa to nabavil iz Japonske, zelo verjetno da ravno pri Sanctuary...DSC_7669.JPG.4836ee5036a6c416b59dddf245d542b0.JPG.b11650b83a4eaa613cc58bb7d589444d.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW K100 (1985) - 5.700€1.jpg.e03818fce4bc43dd6e196793fab0ee02.jpg

Honda 750cr (1977) - 8.500€591d60b851347_1(1).jpg.c86fd393c21634017bcbbe3c8e660cdd.jpg

 

BMW K100 (1983) - 5.690€2.jpg.b63f197fe60b87c44b583160a9dea0e4.jpg591d6187a06a8_1(2).jpg.890ee0b0fa77eead3964a67d4db5cb6a.jpg

Ko vidim take predelave kot je tale belo-modra, nikoli ne vem kaj naj si mislim.  OK, če to naredi nekdo po svojih specifikacijah ali za svojo rabo, in si npr. reče, točno to rabim za furo do Kamčatke. Uporabnost, vozne lastnosti, vidnost v različnih pogojih, vzdržljivost, enostavno vzdrževanje... vse to mi je absolutno na prvem mestu, za vse ostalo mi je malo mar...

Če pa je bila ta predelava delana za nedoločenega lastnika (trg) in za nedoločeno uporabo, bi bilo pa zelo zanimivo vedeti, kje so se izgubili proporc, skladnost linij, estetski vtis...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozna kdo lastnika tiste Honde CR750? Izdelek je res vrhunski za videt. Je pred časom prodajal omenjeno + par motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, _luke_ pravi:

Pozna kdo lastnika tiste Honde CR750? Izdelek je res vrhunski za videt....

Ja, ta je res doterana v detalje. Je pa mojster nekje z goriškega konca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, izibajker pravi:

Ja, ta je res doterana v detalje. Je pa mojster nekje z goriškega konca...

bela, rdeča, zlata, modra, črna..... tutti frutti - nemogoča barvna kombinacija

črno bela je kar kul. 

honda 750.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, baddad said:

bela, rdeča, zlata, modra, črna..... tutti frutti - nemogoča barvna kombinacija

črno bela je kar kul. 

Precej češko izpade zaradi teh farb ja...in posledično tak kičast, poceni look. Škoda, saj izgleda drugače kar kvalitetno narejen..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 5. 2017 ob 17:00, baddad pravi:

bela, rdeča, zlata, modra, črna..... tutti frutti - nemogoča barvna kombinacija

Hardversko je predelava dodelana na zavidljivem nivoju, Se pa strinjam s tabo glede barvne grafike. 4 barve je uporabil: belo + precej velike povšine modre + rumeno (na kolesih, hladilniku, pokrovu pod sedežem) + rdečo (zavorne čeljusti, ročice, fedri). Poleg tega je zelo markantna tudi kockasta č/b špura... Precej bolj enostaven recept bi v tej zadnji fazi (lakiranje) moral uporabit: eno (morda največ dve) glavni barvi, pa kak manjši detajl. In to je to. Barve so že same po sebi zelo sugestivne. Če pa niso umerjene niti v tonskem niti v proporcionalnem smislu (volumni, velikosti površin..) pa še bolj delujejo neskladno... 

 

Ob 19. 5. 2017 ob 9:07, MarduK pravi:

Precej češko izpade zaradi teh farb ja...in posledično tak kičast, poceni look....

"Kičast in poceni look" lahko nastane tudi kje drugje, ne samo pri farbah. Recimo sedež pri cafe racerjih. Za osnovo lahko nabaviš takega iz poliestra, ready made, že skoraj konfekcijskegauniversal-fiberglass-cafe-racer-seat.jpg.3f2d57e615abc8663c3e382835759734.jpg

Lahko pa (kot en moj frend) najprej izdelaš model, potem pa vzameš pleh in s kladivom par ur tolčeš po njem. In nastane tole.59208b1932fa0_111A__9E29(1).jpg.757f02e9fe34a62342a878bad3bdb059.jpg

In niti ne gre toliko za to, da bi primerjal enega z drugim. Gre bolj za neko zavzemanje odnosa pri sami predelavi kot taki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dva iz slovenskih delavnic

Kawasaki z650 (1980) - 4.200€1.jpg.c796880e1bfb58cf2cea085f5a5d0159.jpg

Yamaha sr500 (1980) - 3.990€5927e5a172aea_1(1).jpg.9c16cf22c8bbd0939b4fd0b1487fd337.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

zanimam me, kako je s trenutno  aktualno zakonodajo in predelanimi motorji. Rad bi minimalno predelal motor Suzuki 500 E v Suzuki Scrambler (glej slike)

Predalava bi bila minimalna - drug sedež, druge gume - bolj kros profil, druga barva posode za gorivo in okvirja, drugo krmilo oz. balanca, odrezani blatniki, druga manjša zadnja zavorna luč, nov izpuh.

Je možna takšna prdelava ali je to po vašem preveč stroškov z homologacijo novih delov (kakšni so ti stroški) oz. ali je potreben  kakšen a - test delov? (sedež,  luč  in krmilo naprimer kupjeni preko e-baya - so kao napisani deli namenjeni za predelavo)  in  ali je to  res potrebno?(atest , homologacija? ali še kaj?)

Gre takšna predelava normalno skozi tehnični pregled - vozne lastnosti so praktično enake......

 

Vnaprej hvala za odgovore in lp

Jouzi.

 

 

suz1.jpg

suz 1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Jouzi pravi:

.... zanimam me, kako je s trenutno  aktualno zakonodajo in predelanimi motorji. Rad bi minimalno predelal motor Suzuki 500 E v Suzuki Scrambler (glej slike)....

Nekatera vprašanja in odgovori okoli "zakonodaje pri predelavah motorjev" so bila v tej temi že objavljena. Ne bo škodilo, če boš nahitro malo prelistal. In upam, da se ti bo javil kdo, ki je imel pred kratkim kakšno konkretno izkušnjo z vsem tem...

Pa ne pozabi kakšnih fotk v fazi predelave tule gor objavit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!