Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Priporočene objave

Objavljeno

Ata je bil XBR.

20170225_133413.jpg

20170225_133423.jpg

20170225_133451.jpg

20170225_133529.jpg

20170225_133548.jpg

Objavljeno

Aprila Pegaso 650, letnik 1999

3.jpg

Objavljeno

BMW K100 (1986) - 6.700€1.jpg.f4792521dfc05f55b351cefcac9246df.jpg

Honda VT 500 (1984) - 2.750€58d1730ad9262_1(1).jpg.1da0340bfcc9c543a878ac60c50a1050.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
On 3/21/2017 at 6:42 PM, izibajker said:

BMW K100 (1986) - 6.700€1.jpg.f4792521dfc05f55b351cefcac9246df.jpg

Uf...tegale je pa sršen piču v rit...

Malo gledam po tejle temi in se najde nekaj ful lepih primerkov :)

Škoda je pa to, da se v veliki večini pri nas Cafe racer "predelave" delajo na način rattle can barve, odrezanega zadka, v skaj oblečenega "custom" sedeža in kitajskih smernikov, ogledal in podobnih knock off delov, ki so več ali manj vsi "glih" grdi in meni predstavljajo bolj downgrade kot upgrade oz. polepšanje mopeda. Da ne govorim o tlačenju precej predebelih gum na tanke feltne, ki sploh niso namenjene širokim gumam in podobnih nebuloz...

 

Objavljeno
2 hours ago, MarduK said:

Uf...tegale je pa sršen piču v rit...

Malo gledam po tejle temi in se najde nekaj ful lepih primerkov :)

Škoda je pa to, da se v veliki večini pri nas Cafe racer "predelave" delajo na način rattle can barve, odrezanega zadka, v skaj oblečenega "custom" sedeža in kitajskih smernikov, ogledal in podobnih knock off delov, ki so več ali manj vsi "glih" grdi in meni predstavljajo bolj downgrade kot upgrade oz. polepšanje mopeda. Da ne govorim o tlačenju precej predebelih gum na tanke feltne, ki sploh niso namenjene širokim gumam in podobnih nebuloz...

 

Ampak za to imamo v Slo že verjetno kakšno stoletje pregorov: Vsake oči imajo svojega malarja. 

Zagotovo bi dobil fensy šmensi predelavo z custom narejenimi smerniki lepo pocncacni in polnega aluminija..... samo kdo bi si pri nas privoščil po 200eur na žmigauc pa še homologiran seveda ni potem.

Tudi to da bi kdo npr prej zmodeliral motor v 3D, da mu kdo naredi dober render za ideje in popravke v oblikovanju ni poceni in verjetno jih večina ta korak preskoči in delajo po filingu, in če se kakšen kos ne vklapa najboljše, pač jebiga buđet je pokurjen in motor bo tak.

V večini predalav pa jaz vidim ravno to, spremnit kolikor si upmo preden bi naleteli na prevelike birokratske ali pravne težave seveda za "domač buđet", recimo tisti hud čoper od Akrapoviča je meni prav grd, nefunkcionalen in brezveze.

Objavljeno
pred 7 urami, MarduK pravi:

....Škoda je pa to, da se v veliki večini pri nas Cafe racer "predelave" delajo na način rattle can barve, odrezanega zadka, v skaj oblečenega "custom" sedeža in kitajskih smernikov, ogledal in podobnih knock off delov, ki so več ali manj vsi "glih"...

Pri nas v Sloveniji se najdejo odlične predelave. Že samo na dogodkih v Lj v zadnjih 4 letih (DGR in Moto DeLuxe) je bilo opaženo kar lepo število le teh...

Oglasi predelanih motociklov, ki jih jaz občasno najdem in kopiram iz a-neta, pa kažejo realnost na tem specifičnem "trgu". Ene predelave so vrhunske,  ene dobre, ene pa obupne... Mislim, da pri tem ne gre toliko za okus kot za estetiko. In eden najboljših odgovorov na to dilemo bo zajet v videu v naslednjem postu...

Objavljeno
pred 2 urami, smasher pravi:

...Tudi to da bi kdo npr prej zmodeliral motor v 3D, da mu kdo naredi dober render za ideje in popravke v oblikovanju ni poceni in verjetno jih večina ta korak preskoči in delajo po filingu, in če se kakšen kos ne vklapa najboljše, pač jebiga buđet je pokurjen in motor bo tak....

Tale video si poglej. Tule ni govora o "dragih nadomestnih delih", ki bi kar sami od sebe naredili dobro predelavo. Tule je govora o proporcih. Pa ne rabiš zato delat 3D modela...

58d3f79bb25e9_RacerTVproportion.thumb.jpg.4eb252e01d3f5e98aa9688f38b074ef1.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=oZ_rnmB2RBI

https://www.youtube.com/watch?v=nFPuBoZ100A

 

Objavljeno

Hja dobro...teli videi in how to build a cafe racer mi malo sličijo na to ko bejbe objavljajo na youtube-u kako se namazat okol žnablov in oči...kaj od tega drži, kaj ne, proporci pa so precej odvisni od same osnove "donor-ja" in od predelav na motorju. Če moraš gledat takele videe, da veš kako predelat motor, je že v osnovi sfaleno, da se tega sploh lotiš...

Predelav je bilo res na DGR lepih kar nekaj. Še več pa je bilo chopjob-ov, kjer bi bilo bolje, da bi pustili motor pri miru. Moj point je, da menjava žmigavcev, kromanih avspuhov z ebay-a in LED "vintage" zadnjič luči tudi slučajno ne naredi omembe vredne predelave. Sploh pa...na koncu so vsi isti s temi kinezerskimi deli...pa gre individualizacija v k***c :)

Kdo ve kdaj je naslednji MotoDeluxe ali kaj podobnega? Da pripeljemo stare mopede mal na luft?

Objavljeno
Ob 24. 3. 2017 ob 12:48, MarduK pravi:

Hja dobro...teli videi in how to build a cafe racer mi malo sličijo na to ko bejbe objavljajo na youtube-u kako se namazat okol žnablov in oči...kaj od tega drži, kaj ne, proporci pa so precej odvisni od same osnove "donor-ja" in od predelav na motorju. Če moraš gledat takele videe, da veš kako predelat motor, je že v osnovi sfaleno, da se tega sploh lotiš...

Zanimivo. V zadnjem letu sem pogledal skoraj vse videe s tega kanala, pa opazil samo ene par takih, ki so bili v stilu "how to". Pa še tem bi težko očital neuporabnost, saj so nenazadnje samo pomoč namenjena "domačim" mehanikom, in ne profijem...

Redki so talenti, ki izolirani od zunanjih podob, informacij in inspiracij, v svoji garaži sproducirajo odlično predelavo. Morda poznaš kakšnega?

Pa ni treba, da te motijo razni chopjob projekti. V Slo je registriranih cca. 100.000 enoslednih vozil, vseh predelanih skupaj pa ni več kot 1-2%, če sploh... Zato jih tudi na cesti ne boš kaj dosti videl. Če ti gredo pa predelave res na jetra, potem tule nisi v pravi temi. Za starodobnike je posebna, kar pa verjetno tudi že poznaš: https://starodobnik.net/forum/

Se pa strinjam, da bi bilo bolje marsikaterega oldtimerja pustiti v originalnem stanju. Ampak o tem vsak lastnik odloča sam zase, vsak je samo sebi odgovoren.

Objavljeno

...nisi me zastopil. Ne gre zato, da so videi, slike iz raznoraznih medijev brezvezni in da je neumnost jemati inspiracijo od tu - nasprotno, prav to lahko pomaga pri dobrih idejah, z marsičesa lahko človek izhaja in razvije nekaj novega...gre zato, da se ljudje, ki že v osnovi nimajo nobenega znanja (beri - dve levi roki) dandanes lotijo predelav starih motorjev, ker je to trenutno pač "kul" in (v štartu mislijo da) poceni. In iz tega je še vedno ratala komedija...

o odgovornosti samo sebi pa mislim, da raje ne bi...kdo je odgovoren, če nek entuziast, ki je pregledal preveč videov "how to build a cafe racer" prileti v nekoga zaradi tega, ker mu je razpadel motor, ki ga je entuziastično sešvasal s fotrovim starim Iskrinim švasaparatom z mokrimi elektrodami? Ali le tega proda nekomu naprej in se njemu kaj zgodi? Verjetno bolje, da zaključimo s to debato, preden se sploh razvije...

Prava predelava kaže individualizem, ogromno znanja in posvečenosti projektu, konec koncev tudi nekaj umetniškega izraza. Nekaj takih predelav je prišlo in bodo še prišle tudi s Slovenije. Škoda, le, da jih bo vedno manj zaradi masovnosti chopjobov, za katere (upam, da se motim) predvidevam, da bodo v par letih sprožile "witchhunt" na predelane motorje...

Objavljeno

Slo zakonodaja je glede predelav bolj papeška od papeža, Su kupil morda kdaj kakšen kos v tuji trgovini, npr. žmigavec, ker si originalnega zlomil in preprosto šel v trgovino in kupil par ali kar vse 4 enake in jih zmontiral? Po EU zakonodaji je to dovoljeno in imajo taki žmigavci tudi E oznake in številke certifikatov, ČE želiš narediti to v Sloveniji moreš prinesti TUV certifikat, in potrdilo o strokovni vgradnji. Kupil žmigavce v Polo(de) in so me samo debelo gledali ko sem jih vprašal če lahko dobim tudi kakšen papir o žmigavcih in je bil seveda odgovor preprost "Ne rabiš ima gor oznakod a je evropsko homologiran". 

V določenih državah imaš knjigivo točnih pravil katerih se moraš držati in na katera se lahko tudi sklicuješ med postopkom, pri nas takih pravil ni in vlada anarhija, kdro ima dobra poznanstva ima vsak šrot registriran.

Preden se pretirano jeziš na motoriste, preveri malce po avtih koliko jih ima LED dnevne luči, ki niso tovarniško vgrajene, koliko % misliš da je homologiranih ? Da o navdušenih hondaših z civic 1.4 75 konjeu ki si dajo kr ravno cev od kolekroja naprej da bol ropota in doma v garaži odrežejo en obrat na amortizerjih da znižajo na zelo nevaren način avto.

No da nisem čisto OFF topic, en zanimiv kit kako spremenit GPX in tastaro ninjo 250 v kafe rejserja, mislim da stvar ne paše na ZZRja ker ima drugačen okvir.

nin10.jpg

(bluecollarbobbers, eni drugi s imeli lepši kit z lepšimi avspuhi pa sedaj ne najdem)

 

ps: kar se tiče certificiranih strokovnjakov, za izpušni lonec na avtu mi je "strokovno narejeni var" za potrdilo o vgradnji trajal dve leti in je lonec odpadel, sem sam zavaril (poznam nekaj sonov MIG in TIG postopka pri elektrodah sm nesposoben) in zadeva kar drži, ker včasih "strokovnjak" dela za tistih 20€ sam sebi pa narediš za lastno varnost in če si en tolko sposoben tehnik ali inžinir stvar predimenzioniraš.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, MarduK pravi:

 

Sem totalno za predelave, ampak take, ki niso narejene s flekserco, macolo in švasaparatom na elektrode..

Upam, da sedaj zastopiš moj point...še enkrat ga ne bom razlagal...

dober - kvaliteten zvar z elektrodo je boljši kot s co2..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, MarduK pravi:

 

OK, "svoj point" si nam predstavil v svojih prvih treh postih na tejle strani. Čist legitimno. Ampak zdaj ni več nobene potrebe, da še naprej peniš. Če si res velik poznavalec tega področja bo zelo dobrodošlo, ko boš tule z nami delil kaj pozitivnega...

Lahko pa si tudi odpreš svojo temo v smislu "Zakaj ne bi imel take in take predelave", pa tam naprej razglabljaš. Kar nekaj podobnih tem je že odprtih...

Tale tvoj zadnji post (pa še mojega pred njim bom zraven dodal) pa gre v smeti.

Objavljeno
36 minutes ago, izibajker said:

OK, "svoj point" si nam predstavil v svojih prvih treh postih na tejle strani. Čist legitimno. Ampak zdaj ni več nobene potrebe, da še naprej peniš. Če si res velik poznavalec tega področja bo zelo dobrodošlo, ko boš tule z nami delil kaj pozitivnega...

Lahko pa si tudi odpreš svojo temo v smislu "Zakaj ne bi imel take in take predelave", pa tam naprej razglabljaš. Kar nekaj podobnih tem je že odprtih...

Tale tvoj zadnji post (pa še mojega pred njim bom zraven dodal) pa gre v smeti.

No Izi, penil ni nihce...podal sem samo odgovor na provokacijo. Ampak OK, fair enough...

2 hours ago, thumper said:

dober - kvaliteten zvar z elektrodo je boljši kot s co2..

Glede na debelino materialov na motorju (cevni okvirji, plocevina...), bi zelo rad videl boljsi var z elektrodo kot s TIG...zaenkrat ga se nisem?

Objavljeno
pred 6 urami, MarduK pravi:

Glede na debelino materialov na motorju (cevni okvirji, plocevina...), bi zelo rad videl boljsi var z elektrodo kot s TIG...zaenkrat ga se nisem?

saj zato pa je tako kot je ..uporaba tanjših materialov nima nobene predimenzioniranosti pri konstrukciji in zdrži le samo uporabo..dodatna sila sploh iz smeri , ki ni od vožnje - recimo padec motorja na mestu - pa ti pokrivi cel okvir v presto.. vidi se na sestavljenem motorju skorajda nič , v resnici pa ni normalno vozen (primer - sodobni ducatiji proti old scul ).

cevni okvirji so bili včasih iz 1.5mm stene , danes pa 0.7 .. pločevini smo včasih rekli pleh in je to veljalo od 2.5mm naprej.. kar je bilo manj je bil "papir" ..

to da nisi videl kvalitetnih zvarov z elektrodo seveda ni tvoj krivda temveč dejstvo razvoja ..

verjetno tudi nisi videl počene alu maske od tastare štirke , ki je bila zavarjena avtogeno ..res pa se je pisalo l.1980.

pozabljeni so tudi postopki hard lotanja okvirjev za motorje pa še kaj .. zato pa so predelave po starem toliko dražje . če se dela s postopki iz let , ko je bil motor narejen in ne s sodobnimi postopki.. me prav zanima koliko konstruktorjev je še v sloveniji , ki bi znali preračunato lote na okvirju .. da o tem , kdo bi to kvalitetno zlotal in dal svoj podpis v tehnično dokumentacijo ne govorim ..ajd..

Objavljeno

To vse drži. Dele od Tomosovih štirk pa sem avtogeno celo sam varil zase kot mulc...

Jeb***, zadeve gredo naprej, tako kot se je varilo včasih se danes praktično sploh ne več. Je pa lotanje okvirjev nadomestilo "lotanje" po TIG postopku s CuSix (silicone bronze) dodajnim materialom. Pride bolj čist var kot avtogeno, zelo lepo se vari, sploh če so v igri različni materiali. Ni pa zadeva niti v sanjah tako močna kot "navaden" var. Osebno bi se temu raje izgonil.

Danes se high end gešteli vsi varijo ali na TIG, ali pa pulzni MIG. Zadnjič sem ravno občudoval vare na custom geštelu za HD iz US. Lepšega vara na cevnih okvirjih še nisem videl - vse varjeno po pulz MIG postopku, rentgensko pregledano...

Objavljeno
pred 9 urami, MarduK pravi:

No Izi, penil ni nihce...podal sem samo odgovor na provokacijo. Ampak OK, fair enough...

Sori, ampak bodi fair pa še enkrat poglej, kdo je tule začel provocirat...

Kaj misliš, da se jaz ne primem za glavo, ko vidim kakšno "vkup sklamfano" predelavo? Preberi si četrti post od zgoraj na strani 28 v tejle temi. Pa kasneje se jih je na anetu še tudi nekaj podobnih pojavilo... Ampak to še ne pomeni, da moramo po njih kar s tekočim žveplom polivat. Vsi oglasi predelanih motorjev so (hočeš ali nočeš) naša realnost. In največjo ceno bo itak plačal mojster sam, ker takega izdelka nikoli ne bo prodal... 

Pa srečno na cesti, s čemerkoli se že okol prevažaš.

Objavljeno
pred 12 urami, smasher pravi:

 

nin10.jpg

(bluecollarbobbers, eni drugi s imeli lepši kit z lepšimi avspuhi pa sedaj ne najdem)

 

tole je verjetno vzrok 70% Mardukovega gneva. Kiti? Jutub navodila? Vse fakin instant-bolt-on in pol se temu reče predelava. Kar mal ponosn sem nase, de sm se zadeve lotil, spoznal svojo popolno nesposobnost predno je šlo z garaže, in na mojem zelniku takih idej ni več. Ker nism strokovnjak, nimam zlatih rok in predvsem teoretičnega oblikovalskega znanja, je delč najbolš de to gledam na računalniku. Je pa precej zelo korajžnih ljudi, ki so užaljeni če rečeš de je naredil skropucalo. 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, izibajker said:

Sori, ampak bodi fair pa še enkrat poglej, kdo je tule začel provocirat...

Kaj misliš, da se jaz ne primem za glavo, ko vidim kakšno "vkup sklamfano" predelavo? Preberi si četrti post od zgoraj na strani 28 v tejle temi. Pa kasneje se jih je na anetu še tudi nekaj podobnih pojavilo... Ampak to še ne pomeni, da moramo po njih kar s tekočim žveplom polivat. Vsi oglasi predelanih motorjev so (hočeš ali nočeš) naša realnost. In največjo ceno bo itak plačal mojster sam, ker takega izdelka nikoli ne bo prodal... 

Pa srečno na cesti, s čemerkoli se že okol prevažaš.

Nobene provokacije ni bilo in za noben oglas ni bilo rečeno, da je gnil...je pa hitro kdo užaljen, ker se je očitno našel v mojih postih...pa pustimo zdaj to, @Cartman je lepo povzel moje navedbe v prejšnjem postu. Vsak kakor mu pač paše in kakor se mu zdi, saj naj bi živeli v svobodni državi.

Tudi z mojih rok je pred leti že prišla kakšna gnila predelava, pa ne bom užaljen, če kdo reče, da je gnila...

Lep dan še naprej.

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

Nedolgo nazaj me je en frend ob priložnostnem razgovoru prepričeval, da "Katane se pa ja ne sme predelovat". Zato lepim tale članek, ki sem ga pravkar našel. Si lahko vsak sam ustvari mnenje kako velik greh je bil (ali ni bil) storjen s tole predelavo...katana-motorcycle-1-768x512.jpg.18b88780aa04a2980a56619f943f0785.jpg

Celoten članek pa je tule: http://www.bikeexif.com/katana-motorcycle

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!