Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Priporočene objave

Objavljeno

BMW R80 (1988) - 5.988€ . Airbrush by JGD4.jpg.b72dda0f1dd5b3583c3bc7345976d37d.jpg

Objavljeno (popravljeno)

No js sm prešaltal iz Megaton na Deeptone dušilce ker je motor res preveč grmel za daljšo furo :D

 

 

Popravljeno . Popravil _luke_
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pri teh cafe racerjih je večinoma sama zguba. Večinoma se ga ne da prodat. Začetni nakup je sicer nizek, ampak si hitro na 5000€ lahko tudi precej več in še vedno se voziš na starem motorju, katere vozne lastnosti so ponavadi slabe. Za 5000€ pa dobiš recimo lepega novega MT-07, ki ne zgleda slabo se super pelje, mali pije nimaš težav .... Ne poznam enga ki je naredil cafe racerja in bi se znjim prav veliko vozil... Kolega ima nekaj podobnega doma pa se z njim še ni ornk peljal, ker je motor star 30let non stop ga neki jebe... ipd. ne vem za mene je to metanje denarja skozi okno, pa ne me narobe razumet tud jaz ga veliko zmečem, ampak se tudi nekaj navozim za tist denar :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 5. 4. 2017 ob 8:46, Kawl pravi:

Pri teh cafe racerjih je večinoma sama zguba. Večinoma se ga ne da prodat....

 .... Ne poznam enga ki je naredil cafe racerja in bi se znjim prav veliko vozil... 

Žal je temu res tako, v zadnjih dveh letih sem kar nekajkrat tule komentiral ta pojav... Pustimo zdaj zahodno evropo, kjer ta scena mnogo bolje funkcionira (PT, ES, FR, IT, DE, DK, UK...).

Pri nas, v naši specifični situaciji sta možna dva scenarija:

1. Cafe racerja (ali katerokoli drugo predelavo) si izdelaš sam oz. ga daš izdelat "profijem". Ampak z namenom, da ga boš imel, obdržal in vozil sam zase. V tem primeru je vse ok, ker ti ne bo žal ne časa, ne stroškov in ne malo prevoženih kilometrov, ki jih s takim motorjem odpelješ. V smislu radijusa vožnje pa tudi obstajajo svetle izjeme, kot npr. _luke_...

2. Če pa Cafe racerja izdelaš zato, ker misliš, da boš tako "lažje naprej prodal" nek starodobni motor, se pravi, da ga izdelaš z vnaprejšnjim tržno špekulativnim namenom je pa popolnoma druga zgodba. Taka predelava, z vsemi stroški in mnogokrat nerazumno ceno, se pa zelooo težko proda na našem trgu...

Je pa tudi res, da ima velika večina lastnikov kateregakoli predelanega motorja le-tega kot "sekundarni" motor v svoji garaži. Kar nekaj takih poznam, ki imajo za daljša potovanja touring motorje, za užitkarjenje na krajše fure pa kafetarje...

Objavljeno
pred 3 urami, Kawl pravi:

Pri teh cafe racerjih je večinoma sama zguba. Večinoma se ga ne da prodat. Začetni nakup je sicer nizek, ampak si hitro na 5000€ lahko tudi precej več in še vedno se voziš na starem motorju, katere vozne lastnosti so ponavadi slabe. Za 5000€ pa dobiš recimo lepega novega MT-07, ki ne zgleda slabo se super pelje, mali pije nimaš težav .... Ne poznam enga ki je naredil cafe racerja in bi se znjim prav veliko vozil... Kolega ima nekaj podobnega doma pa se z njim še ni ornk peljal, ker je motor star 30let non stop ga neki jebe... ipd. ne vem za mene je to metanje denarja skozi okno, pa ne me narobe razumet tud jaz ga veliko zmečem, ampak se tudi nekaj navozim za tist denar :)

Metanje dnarja skozi okno je itak karkoli se lotiš. Zame je to hobi in užitek. To je eden od mojih motorjev...sem pa z njim vseeno lani naredil slabih 5000km vrjameš al pa ne. To da se zadeve kvarijo je treba vzet v zakup. Moj je bil razstavljen do zadnjega vijaka, vključno z mašino in generalko na njej. Kar je blo treba zamenjat sm menju. Je stalo ampak sm to hotu. Meni se je v treh letih kot edini problem pojavu vžig na platine...velikokrat ostanejo platine sklenjene tudi ko je motor ugasnjen....takrat teče tok skozi. Posledično se ena cinšpula segreva, baterija pa prazne. To sm posaniral z elektroniskm vžigom. Edini problem...

Objavljeno

 

Objavljeno
pred 3 urami, Kawl pravi:

Pri teh cafe racerjih je večinoma sama zguba. Večinoma se ga ne da prodat. Začetni nakup je sicer nizek, ampak si hitro na 5000€ lahko tudi precej več in še vedno se voziš na starem motorju, katere vozne lastnosti so ponavadi slabe. Za 5000€ pa dobiš recimo lepega novega MT-07, ki ne zgleda slabo se super pelje, mali pije nimaš težav .... Ne poznam enga ki je naredil cafe racerja in bi se znjim prav veliko vozil... Kolega ima nekaj podobnega doma pa se z njim še ni ornk peljal, ker je motor star 30let non stop ga neki jebe... ipd. ne vem za mene je to metanje denarja skozi okno, pa ne me narobe razumet tud jaz ga veliko zmečem, ampak se tudi nekaj navozim za tist denar :)

Jaz pa lih te dni gruntam, da bi si proti koncu (cestne) sezone omislil kako old skul raketo tipa Bol d'Or, vrgel not dovolj €€€ da bi bla zadeva v dobri kondiciji, pol pa kdaj LS na izlet. Za izživljanje mam offroad, občasno pa le malo pogrešam tuljenje 4 cilinderskega inline agregata... MT-07 ni in nikol ne bo niti blizu temu. Je ok moped. To je pa tudi vse.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 5. 4. 2017 ob 8:46, Kawl pravi:

Pri teh cafe racerjih je večinoma sama zguba. Večinoma se ga ne da prodat. Začetni nakup je sicer nizek, ampak si hitro na 5000€ lahko tudi precej več in še vedno se voziš na starem motorju, katere vozne lastnosti so ponavadi slabe. Za 5000€ pa dobiš recimo lepega novega MT-07, ki ne zgleda slabo se super pelje, mali pije nimaš težav .... Ne poznam enga ki je naredil cafe racerja in bi se znjim prav veliko vozil... Kolega ima nekaj podobnega doma pa se z njim še ni ornk peljal, ker je motor star 30let non stop ga neki jebe... ipd. ne vem za mene je to metanje denarja skozi okno, pa ne me narobe razumet tud jaz ga veliko zmečem, ampak se tudi nekaj navozim za tist denar :)

Vsak človek  futra svoje hormone sreče na svoj način. 

Meni se zdi, da gre pri predelavah za čut za estetiko (ki ima nešteto obrazov) . Eni ga imajo več, drugi manj ali pa ga nimajo. :kmet:

Že stari Einstein je rekel da je domišljija bolj pomembna od znanja. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tri minute svobode:

 

Mr Pirsig was right, to paraphrase the Zen master: Traveling in a car your always in a box, everything you see looking through that window is just mobile TV, your a passive observer, the world moves by at arms length, framed and separated from you, monotonous and boring. On a bike the frame is gone, your in contact with it all, your in the scene, no longer merely observing in isolation, the sense of presence and immediacy is all pervading. The wind blows through your hair, it roars like the ocean in your ears, you smell and taste the moment, the now. The sun warms your skin and fire's the soul, It's the closest to being fully alive before you hit the edge. Alone with your thought's you are FREE, you mightn't be certain of your destination, no matter, sometimes it's better to travel than simply arrive, the journey is sacred. The visceral experience of motion, connection to surrounds and the stoke of uncharted adventure are key. Finding the spaces where Freedom truly begins!

Robert M Pirsig http://www.dobreknjige.si/Knjiga.aspx?knjiga=2888

 

Za prevod: 

https://translate.google.com/?hl=sl

 

Objavljeno

 

Ob 11. 4. 2017 ob 12:41, baddad pravi:

triumph_spee_triple_big_01.jpg

Zelo všečno, edino na speed triplu bi imel streetbar belanco:P...

Ajd!

Objavljeno

Honda CX500 (1979) - 5.400€. Zna bit, da se ga bo dalo videt na zgoraj omenjenem dogodku...

1.jpg.5850209fc3d67301531cdb076a6b0ec9.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Chopper Suzuki TL 1000 r :smoke: 146 hp

od min 1.50 je tudi video

 

 

 

Popravljeno . Popravil baddad
Objavljeno

Down under žur Throttle Roll Party, april 2017

Zelo zanimiva postavitev razstavljenih motorjev: Wall of wow! 

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Če kdo ima denarja, veliko denarja:

1968 Egli Vincent - C Vincents on auction @ Villa Erba by Sothesby's on 27 May

Egli-Vincent-001.jpg

Egli-Vincent-002bis.jpg

Egli-Vincent-002cis.jpg

Egli-Vincent-004.jpg

Egli-Vincent-005B.jpg

Egli-Vincent-005A.jpg

Egli-Vincent-006_01.jpg

Popravljeno . Popravil baddad
Objavljeno
Ob 29. 3. 2017 ob 9:54, Cartman pravi:

Je pa precej zelo korajžnih ljudi, ki so užaljeni če rečeš de je naredil skropucalo. 

ko sem se jaz spravil delat iz gnuja suwath-a je bilo ravno to moj namen.. zdej sem pa kr mal užaljen ko mi ni ravno uspelo :P

Objavljeno

2 kofetarja + 1 bober iz slo delavnic

BMW K75RT Cafe Racer (1996) - 5.500€3.jpg.b06ddfdb131b1cc038cf15dc44136051.jpg

Gilera Nordwest 600 Cafe Racer (1996) - 3.350€1.jpg.5327001c701638119e2b0caad3caaaf3.jpg

Kawasaki VN800 (1997) - 6.880€5901df2f624ae_3(1).jpg.d1c5025fb83058acaa7c2ed35ff93433.jpg

Objavljeno
Ob 29. 3. 2017 ob 9:54, Cartman pravi:

 

tole je verjetno vzrok 70% Mardukovega gneva. Kiti? Jutub navodila? Vse fakin instant-bolt-on in pol se temu reče predelava. Kar mal ponosn sem nase, de sm se zadeve lotil, spoznal svojo popolno nesposobnost predno je šlo z garaže, in na mojem zelniku takih idej ni več. Ker nism strokovnjak, nimam zlatih rok in predvsem teoretičnega oblikovalskega znanja, je delč najbolš de to gledam na računalniku. Je pa precej zelo korajžnih ljudi, ki so užaljeni če rečeš de je naredil skropucalo. 

 

1) Včasih je dovolj, da zamenjaš ogledala, pa motor dobi čisto drugačno podobo.

From mild to wild, bi rekli Angleži. 

2) Vsak naredi predelavo, zato da je njemu všeč in to je dovolj. Če tudi njemu ni všeč, potem Houston, imamo problem.. . 

3) Moto industrija ima na desetine zaposlenih v dizajnerskih studijih in 90% izdelkov, ki pridejo na trg so navadna copy paste neinventivna skropucala, ki na cesti samo gnečo delajo. Nobenega estetskega užitka ob gledanju teh izdelkov. Človek še nima volje, da reče, da gre za skropucala. 

4) Kar se tiče predelav,res je,  človek kar obnemi, ko vidi Eglie Vincent, ki je star 50 let, pa je 100 x bolj zanimiv, kot večina današnjih "cafe racer" imitacij, ki so za moj pojem popolnoma zgrešena filozofija originalnih cafe racerjev, ampak to je problem današnjega časa.... O tem, pa kdaj drugič.

 

Objavljeno
pred 20 urami, baddad pravi:

 

4) Kar se tiče predelav,res je,  človek kar obnemi, ko vidi Eglie Vincent, ki je star 50 let, pa je 100 x bolj zanimiv, kot večina današnjih "cafe racer" imitacij, ki so za moj pojem popolnoma zgrešena filozofija originalnih cafe racerjev, ampak to je problem današnjega časa.... O tem, pa kdaj drugič.

Seveda je v večini današnjih cafe racer imitacij zgrešena osnovna filozofija originalnih cafe racerjev. Imaš v mislih vsebinski ali oblikovni deficit današnjih predelav? Moje mnenje je, da manjka obojega, vsaj pri nas...

Ko so v 50ih in 60ih nekateri angleški rokerji predelovali motorje, so tiste predelave povečini bazirale na takrat aktualnih cestnih motorjih tistega časa. Ne glede na znamko, hoteli so, da bi se njihov (cestni) motor po performansah čimbolj približal takratnemu (dirkalnemu) motorju. Zato so montirali nižja krmila, frizirali agregate, ker dirkalnih motorjev v prosti prodaji takrat sploh ni bilo...In ker so rejsali po cestah, od kafiča do kafiča, so tudi dobili tako ime. Le malokdo pa je takrat za osnovo predelave vzel kak 30let star motor. In če bi vse to strogo preslikali na današnji čas bi to pomenilo naslednje. Garažni predelovalec bi vzel današnji cestni motor (npr. naked) in ga predelal tako, da bi se čimbolj približal današnjim dirkalnikom. Za kar pa skoraj ni več nobene potrebe, saj je vse to že pred mnogimi leti zavohala moto industrija in dala v trgovine v prosto prodajo segment ss motorjev...

Danes je situacija popolnoma drugačna. Že vsebinski razlogi za predelavo so bistveno drugačni kot nekoč. Večina današnjih garažnih predelovalcev za osnovo vzame 30+ let star motor. Tudi  zaradi cene, saj je takih motorjev zadosti naprodaj in niso predragi. Pa zaradi izgleda, saj so linije takratnih modelov (rezervoarji, okvirji...)  bolj  skladne od današnjih in nudijo lepšo osnovo za nadgradnjo... Včasih so se predelave povečini delale zaradi takšnih in drugačnih potreb, želja..., danes pa je morda "trend" bolj v ospredju. Seveda ne povsod, in v enaki meri... Meni je še vedno mnogo lepše na cesti videt lep retro ali predelan motor kot pa konfekcijsko plastiko.

Ali nekdo v svoji garaži naredi lepo predelavo ali skropucalo pa smo že večkrat poskušali podebatirat. Nazadnje tudi na prejšnji strani.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 19 urami, izibajker pravi:

Seveda je v večini današnjih cafe racer imitacij zgrešena osnovna filozofija originalnih cafe racerjev. Imaš v mislih vsebinski ali oblikovni deficit današnjih predelav? 

 

Bolj ali manj, si napisal, to kar sem sam misli napisati. 

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!