UnionJack Objavljeno Januar 9, 2016 Deli Objavljeno Januar 9, 2016 ala se sredila Katjuša tmle gor, nad gumo zgleda pestro, a to so te medvedke k jih omenjas? like it, a lot! Scarabeo 500 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Whiskey Objavljeno Januar 10, 2016 Deli Objavljeno Januar 10, 2016 @Dr.SPEED Mogoče malo prehitevam. Medtem, ko si vozil zahodni BAM sva se pogovarjala z Walterjem. Rekel mi je, da je BAM težji od OSR. Svoje poglavje naj bi bil tudi vzhodni BAM katerega je prevozilo zelo malo ljudi. Tvoje mnenje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Dr.SPEED Objavljeno Januar 10, 2016 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Januar 10, 2016 pred 4 urami, Whiskey pravi: @Dr.SPEED Mogoče malo prehitevam. Medtem, ko si vozil zahodni BAM sva se pogovarjala z Walterjem. Rekel mi je, da je BAM težji od OSR. Svoje poglavje naj bi bil tudi vzhodni BAM katerega je prevozilo zelo malo ljudi. Tvoje mnenje? Jaz sem šel sam in zato verjetno gledam malo drugače,kot nekdo,ki je BAM in OSR prevozil v dvoje.Ko si enkrat sam na OSR,je vse v tvojih rokah in glavi,edino satelitski telefon ti lahko pomaga,ali pa ,da imaš res veliko srečo in v tistem trenutku srečaš nekoga,ki gre isto pot.Veliko sem razmišljal,kaj vse se lahko zgodi,če sem sploh pripravljen...na koncu je želja zmagala in sem odpeljal OSR.Meni osebno je bilo kar naporno,kljub temu,da sem bil fizično in psihično kar v redu pripravljen. Najtežje je bilo,ko se zakopleš in moraš to težko kravo ven dobit,takrat bi ti pomoč zelo prav prišla!! In naslednjih deset metrov je teren isti,komarji še bolj lačni,in takrat se začne pekel. BAM je dolžine nekje 1200km.ves čas voziš ob železnici,katera ti daje občutek,da nisi sam.Vsakih 150-250km.prideš do mesta,po poti srečaš tudi kakšen tovornjak,v glavnem nekaj se dogaja.Za mene je bil BAM malo lažji,če gledaš iz fizične strani.Je daljši,ampak imaš kar solidno cesto,mostove,kjer je reka pregloboka izbereš železniški most,teh možnosti na OSR nimaš.Tam moraš premagat vse,kar ti pride nasproti,kako,je pa odločitev in iznajdljivost posameznika-predvsem je velik problem mehek teren,globoke luže in milijoni komarjev. Ko sem bil v Magadanu in se pogovarjal z motoristi,ter jim povedal mojo pot nazaj domov,jih je bila večina mnenja,da če prevozim OSR,bom BAM tudi .Dosti motoristov,ki pridejo v Magadan,prevozijo BAM,OSR raje izpustijo. Za vzhodni BAM nisem imel dovolj časa-mogoče se kdo odloči ,in grem MOGOČE zraven. mladench, hajoktejn, Kras in 30 others 33 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Agostini Objavljeno Januar 12, 2016 Deli Objavljeno Januar 12, 2016 Peter hvala za trud, ki si ga vložil, da lahko beremo in gledamo o tvojih doživljajih. Moraš imeti kar železno voljo in seveda pogum, da lahko sam do konca odvoziš takšno ruto. Imel pa si tudi srečo z vremenom, ki marsikoga ustavi na tej poti. Malo sem brskal in našel zanimivo in smešno reportažico v dveh delih o Rusih, ki so se lotili BAMa na svoj način: markII, UnionJack, Kmet2 in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Dr.SPEED Objavljeno Januar 17, 2016 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Januar 17, 2016 Drugi dan prevozil nekje 230km.Vreme je bilo sončno in vroče, nekje do 33°C,razen zvečer,ko se je razdivjala nevihta. Imel sem res dosti sreče z vremenom, tako , da sem lahko večino rek prečkal brez težav Malo daljši posnetek (če pozabiš kamero izklopit) Takšna zgleda nova trasa,ki poteka zraven železnice,tukaj je bila najlepša,podlaga dovolj utrjena in cesta širokapravi čudež za te razmere. Lahko pa nadaljuješ po stari,ampak je na nekaterih predelih zelo zaraščena in skoraj neprevozna. Mostov je neverjetno dosti,večinoma so leseni in v slabem stanju,zgradili so mislim , da dva ali tri nove betonske,kajti starih lesenih , nobeden ne obnavlja meni so bili prav ti najlepši,kajti tisti betnski ne pašejo v to okolje Železniški most V večini primerov je bila pot čez reko najhitrejša,ker če sem se odločil za prečkanje reke čez železniški most,sem izgubil kar nekaj časa in še nevarno je, ne smem pozabiti,da se moraš včasih kar pogajat z temi stražarji,kateri so prisotni na vseh daljših mostovih.Ampak ko jim poveš,da si iz YUGO...ti na koncu celo pomagajo Ves čas se voziš ob železnici in reki,tako,da vode res ne manjka in še kar nekaj ribičev sem srečal. Seveda,cesta tudi ni bila skozi lepa,posebaj stara trasa Vedno sem imel zajterk in večerjo-vsaj mislim,da je bilo tako,če pa sem naletel na kakšno trgovino,pa sem hitro naredil zalogo za čez dan. To je bil eden izmet prvih varovanih mostov.Na vsaki strani reke Olekme se cesta konča pred zapornicami.Tam stoji tudi nekakšno začasno bivališče za te,ki stražijo most.Čez ne moreš ,dokler se te ne usmili o denarju pa ni hotel niti slišati. Zgledalo je nekako tako...pripeljem do reke,in cesta se naenkrat konča,pomislim-mogoče vozi trajekt ne,treba bo čez most,zavijem kakšnih 300m.nazaj,kjer sem prej videl rampo.Ko pridem do rampe,mi zopet hitro postane jasno,da dalje nebom mogel.Mine dobra minuta in že pride do mene tale stražar ter me po par besedah spusti naprej-ampak mi da jasno vedeti,da samo do mosta. Potem steče pogovor o vsem živem,a jaz sem imel v glavi samo eno,kdaj bom lahko zapeljal čez.No končno,je prišel čaz za prečkanje.Peljat se nisem smel,ker je baje nekdo pred mano padel in so stežka spravili motor pokonci,tako,da sva z očejem motor potiskala čez ves most,kateri je dolg kakšnih 500m.ampak meni se je zdel daljši .Čez most sva motor potiskala po tej betonski potki,ker če slučajno pride vlak motor samo postaviš na stran v nekakšen boks,kateri si sledijo vsakih 25m.Na spodnji sliki se lepo vidijo-obarvani rdeče.Če bi peljal po železniških pragovih-švelerih,bi bil problem v primeru,da pripelje vlak motor hitro spraviti na varni-v boks,ker vlak,me verjetno nebi čakal in še druga stran Kiri, Scarabeo 500, Agostini in 31 others 34 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno Januar 17, 2016 Deli Objavljeno Januar 17, 2016 Ob 9. 1. 2016 at 21:55, Dr.SPEED pravi: Tam sem vodo izgubil sem se peljal nazaj par km.ampak brez uspeha-bila prisotna žeja od prejšnjega dne jaz pa brez kapljice vode. Zgleda, da je bil medved hitrejši in bolj žejen od tebe. Zanima me, kako je kaj sklopka vzdržala vse te napore, ali si imel novo pri odhodu od doma? Res je imela precej vodnega hlajenja. Scarabeo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NumLock Objavljeno Januar 20, 2016 Deli Objavljeno Januar 20, 2016 (popravljeno) @DR.SPEED: Najprej bi ti čestital za odvoženo zadevo ... vsa čast in kapo dol. Tukaj pa moram še dodatno pohvalit tvoj vrhunski opis, ki si nam ga predstavil, ter slike in video, ki so vrhunske in vrhunsko dopolnijo tvojo zgodbo. Človek se prav vživi, ko prebira tvoj potopis. Samo želimo si lahko takšnih potopisov in marsikdo bi si lahko vzel za vzgled, kako naj to zgleda. Popravljeno Januar 20, 2016. Popravil DL650 bosa, Joker, Stayerc in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Whiskey Objavljeno Januar 21, 2016 Deli Objavljeno Januar 21, 2016 @Dr.SPEED - Zanimivo! V potopisih angležev in nemcev povsod piše kako so colali "mostnine". Sploh najbolj težko usklajevanje cen naj bi bil prehod preko Kuande. Nekateri so se raje odpeljali v 9km oddaljeno vas (Kunada) in se zdilali za prevoz s kamionom. V enem videu sem videl poljake na vojaškem transporterju na gosenicah. Upam, da se ti bo ljubilo narediti predstavitev v živo. Obvezno objavi kdaj in kje jo boš imel !!! OFI 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Dr.SPEED Objavljeno Januar 21, 2016 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Januar 21, 2016 Ob 17. 01. 2016 at 10:53, Scarabeo 500 pravi: Zanima me, kako je kaj sklopka vzdržala vse te napore, ali si imel novo pri odhodu od doma? Res je imela precej vodnega hlajenja. Scarabeo Čudež ali sreča glavno,da je vzdržala.Sem jo pred odhodom preveri in je bila skoraj kot nova,klub temu,da je imel takrat motor prevoženih nekje120.000 in še ni bila nikdar menjana sedaj ima dodatnih 27.000 in še kar melje. pred 49 minutami, Whiskey pravi: @Dr.SPEED - Zanimivo! V potopisih angležev in nemcev povsod piše kako so colali "mostnine". Sploh najbolj težko usklajevanje cen naj bi bil prehod preko Kuande. Nekateri so se raje odpeljali v 9km oddaljeno vas (Kunada) in se zdilali za prevoz s kamionom. V enem videu sem videl poljake na vojaškem transporterju na gosenicah. Upam, da se ti bo ljubilo narediti predstavitev v živo. Obvezno objavi kdaj in kje jo boš imel !!! Ne vem,kako Rusi gledajo na angleže in nemce,lahko ti rečem le to,da beseda YUGOSLAVIJA-dela čudeže (zaradi tega sem dobil tudi polet s helikopterjem v Tommotu) nekaj malega je pripomoglo še to,da sem bil sam.Verjameš ali ne,ta možakar je bil prav jezen,ko sem mu hotel stisnit par dolarjev. Anajram, bojc84, Stayerc in 12 others 15 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava MiNa Objavljeno Januar 21, 2016 Popularna objava Deli Objavljeno Januar 21, 2016 Višina "mostnine" je najbrž v stilu, imaš dober motor, govoriš angleško, pripeljal si se do sem, se pravi imaš denar..... Dr.SPEED tudi iz moje strani en globok poklon za odgarano, seveda tudi za poročilo tule na MS. car_freak, OFI, Kmet2 in 10 others 13 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Dr.SPEED Objavljeno Januar 22, 2016 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Januar 22, 2016 Tisti dan ,mi je ostalo še nekaj km.do prvega kraja-Olekma.Vreme je bilo ,dogajalo se je v eno,če ne na cesti,ki je včasih bila res posebej,ko sem malo zavil na staro traso. Mostov sploh nisem štel ,ker jih je bilo veliko,a najbolj sigurno sem se počutil na trdnih tleh Nevem točno ,kateri most po vrsti je bil,ampak v glavnem,sem se odločil,da bom malo počival na sredini mosta in mogoče še kakšno sliko naredil. Nisem pa pričakoval,da vozi tukaj vlak ...naj se reši, kdor se lahko motorja mi nebo uspelo čez spraviti,ker je predaleč,edino čelado sem dal na varno-saj tako sem mislil Strojevodja malo zapiska in zapelje čez most,jaz lepo na varnem slikam in opazujem,nakar zagledam čelado,kako počasi cm.za centimetrom poskakuje na tisti leseni polički vagonov pa še kar ni bilo konec. Tukaj se lepo vidi,k sreči,se je vse lepo izšlo Nikdar več se nisem ustavo na mostu-železniškem!!! Zadnjih par km.tistega dne je res bilo pestro.Prvo se izognem nevihti, kasneje srečam medveda vsaj tako sem mislil,dokler ga nisem dohitel in videl,da je bila medvedka Dan bo počasi mimo,jaz pa še nisem vedel,kje bom prenočil.Pridem v Olekmo,poiščem trgovino,nakupim nekaj stvari in popijem hladno pivo ter vprašam prodajalko,kako je z spanjem tukaj.V dobrih petih min.je bilo vse zrihtano. Prvo smo se odpeljali kopat v reko malo smo si zakurili,ker nas je vse po vrsti zeblo in še nevihta nas je dobila-najbolj sem se bal,da slučajno ne zbolim sledila je banja,večerja in čisto malo vodke Sin je bil navdušen nad motorjem,jaz nad ateja pa ni bilo doma ...in še njihov vikend,kjer sem prespal. RobiRoberto, Stayerc, TakeALookAround in 34 others 37 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Whiskey Objavljeno Januar 22, 2016 Deli Objavljeno Januar 22, 2016 Ob 21. 1. 2016 at 9:20, Dr.SPEED pravi: Čudež ali sreča glavno,da je vzdržala.Sem jo pred odhodom preveri in je bila skoraj kot nova,klub temu,da je imel takrat motor prevoženih nekje120.000 in še ni bila nikdar menjana sedaj ima dodatnih 27.000 in še kar melje. Ne vem,kako Rusi gledajo na angleže in nemce,lahko ti rečem le to,da beseda YUGOSLAVIJA-dela čudeže (zaradi tega sem dobil tudi polet s helikopterjem v Tommotu) nekaj malega je pripomoglo še to,da sem bil sam.Verjameš ali ne,ta možakar je bil prav jezen,ko sem mu hotel stisnit par dolarjev. Seveda verjamem. Ko sem 2011 solo vozil po Mavretaniji in Zahodni Sahari pravzaprav nikoli nisem bil sam. Kadarkoli sem se ustavil, je nekdo prišel mal firbcat in se pogovarjat. Za Slovenijo tam ni slišal še nihče. Vedo pa za Jugoslavijo. Sem jih slišal nekaj krepkih čez politiko do Sahrawijev. Bivši režim je podpiral njihovo neodvisnost, Maročani pa so imeli na to zelo odklonilen odnos. Mi je eden od secret police dal vedeti, da tisto ni bilo v redu. Naredil sem neumno faco, kao da nič ne vem. Naročil rundo pera, pa smo se takoj režali. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Dr.SPEED Objavljeno Januar 24, 2016 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Januar 24, 2016 Tretji dan BAM-a,vse do Chare-210km.Po deževni noči in obilnem zajtrku sem se zopet podal v neznano in vedno bližje domu. Po celotni trasi bama so ob progi postavljene začasna bivališča,katera uporabljajo vzdrževalci železniške proge.Tako,da problem z prenočišči je skoraj odveč Železniških mostov je veliko,od začetka so bili še zanimivi,sedaj pa vedno bolj...Vsak dan sem mislil,kdaj bom srečal kakšnega motorista,razen lokalnega in prav ti so mi povedali,da so trije z Suzukiji pred par dnevi šibali v isto smeri kot jaz-proti Bajkalu.Dohitel jih nisem nikoli... Lepo sem ga zakopal Takšne poti so bile najboljše,dovolj utrjene,da si lahko brez skrbi šibal.Tu in tam je bilo edino preveč zaraščeno. Khani,tukaj sem se ustavil in naredil malo daljši počitek.Si privoščil konkretno malico in malo moped pošraufal,se kakšen šrauf kar hitro odtegne po teh luknjastih cestah.Mesto ima okrog 700 prebivalcev in kar hitro se je razvedelo,da je eden več Nekaj odvečnih delov od honde,ki sem jih vlačil zraven sem pustil pri tem motoristu,ki je bil tudi sam lasnik AFRICE,sedaj vozi Suzukija-bo šel nazaj... Mavti, Joker, markII in 35 others 38 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Dr.SPEED Objavljeno Januar 30, 2016 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Januar 30, 2016 Po malo daljši pavzi,sem bil pripravljen in že kar malo nestrpen od vsega pričakovanja,kaj vse še me čaka do Chare.Vedel sem samo to,da moram v staro Charo in tam poiskat pot do sipin,ki so baje prava atrakcija za ta del Sibirije-KLIK Tisti dan sem moral prevoziti še nekje 150km.Cesta je bila res super,okrog 100km.je bilo na novo narejene,mostovi... Moč ruske vodke Malo pred novo Charo zagledam sipine,ampak ne tiste taprave poiščem enega domačina in ta mi razloži,da do tja z motorjem ni mogoče,lahko se edino zmenim z kakšnim domačinom,da me pelje.Nič,prvo spanje,mogoče se jutri najde kakšna rešitev. Spanje našel pri strastnemu ribiču,cel večer poslušal njegove zgodbe in jedo ribe za večerjo in zajterk-bile so dobre ali pa jaz tako hudo lačen Sledil je še ogled motorja in njegovega terenca,kateri bi me brez skrbi spravil do sipin. Zjutraj sva šla vsak svojo pot,on po ribe,jaz pa proti Bajkalu...sipine pa Kmet2, kp-kp, Kiri in 36 others 39 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Dr.SPEED Objavljeno Februar 14, 2016 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Februar 14, 2016 (popravljeno) Chara-Taksimo,279km.temperatura se je čez dan povzpela tudi do 38°C,cesta je tudi postajala vedno boljša,razen na nekaterih odsekih je bilo potrebno malo več previdnosti To pa verjetno najlepši makadam v celi Rusiji,samo kaj,ko je vsega lepega hitro konec Tam nekje od zadaj je Kuanda in nato reka Vitim...še prej pa sledi vožnja po zelo lepi in neokrnjeni naravi.Cesta do Kuande je zelo razgibana,veliko je mostov,potočkov,in nikjer žive duše-edino tega sem srečal. Še zadnje prečkanje železniškega mostu,malo pred Kuando,malo nižje se da tudi čez reko. Ko sem prispel v Kuando,sem prvo poiskal trgovino in si privoščil hladni pir kajti cel dan je bilo peklensko vroče. Tam srečal starega znanca,s keramiko sem se prvič srečal po naključju pred slabim mesecem,ko je šel z avtoštopom v Magadan,in sedaj v Kuandi sem ga tako pogledal saj skoraj nisem mogel verjet ,da sva se zopet srečala.Sva se zavlekla v senco,si privoščila malico,pivo in na dolgo razglabljala o najini poti... Po dobri uri je bilo treba dalje vse do reke VITIM IN NJENEGA MOSTU Ko prideš enkrat do sem,se resnično zamisliš ali si si res to želel,zakaj bi moral tukaj čez in tvegat celo življenje , nebi bilo boljše bit nekje na morju,v senci,brez skrbi,uživat...NEEEE,mogoče sem nor ne mogoče,res sem in meni je všeč prav ta način preživljanja prostega časa-DA SE DOGAJA Gladina vode je bila zelo nizka,tako,da je bil občutek nekoliko bolj spodbuden tak,in gremoooooo,nebi rad bil prvi,ki bi padu tukaj dol,zato sem še toliko bolj previdno in počasi prečkal reko,kajti strah me je res bilo Ni čisto enostavno,hudo pa tudi ne,tak kot vedno-prvič je najtežje drugič bi že leto čez,ampak nebi bilo prisotno toliko adrenalina in vsega,kar sodi zraven. Popravljeno Februar 14, 2016. Popravil Dr.SPEED AJ, alen1, UnionJack in 36 others 39 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 14, 2016 Deli Objavljeno Februar 14, 2016 Sem slišal psovke tam pri mostu, ko ti makadam ni bil dosegljiv? Pa motor ti je nekam roštal spredaj? Ta prehod preko mostu, dobro, saj nimaš kaj zbirati . Samo hlače pa tudi maš osrane. za nikamor . Ma zavidam ti takšne pustolovščine, Scarabeo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Whiskey Objavljeno Februar 15, 2016 Deli Objavljeno Februar 15, 2016 Most čez Vitim ima svoj čar. Vodostaj je bil pa res nizek. Tudi ograja na sredini mostu na eni strani manjka. Poseben užitek mora predstavljati od dežja razmočen most. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno Februar 15, 2016 Deli Objavljeno Februar 15, 2016 pred 2 urami, Whiskey pravi: Most čez Vitim ima svoj čar. Vodostaj je bil pa res nizek. Tudi ograja na sredini mostu na eni strani manjka. Poseben užitek mora predstavljati od dežja razmočen most. Dr. Speed je tu naletel na ugodne vremenske razmere. Angleža Tony-a je na sredini mostu poleg dežja ujel še nastop nevihte z hudim vetrom tako, da se mu kamerada nista upala it pomagat potisn motor do brega! (Potopis Walter Colebatch 2012 na advrider.com) Vsekakor pa KAPO DOL Dr.Speed-u za odpeljano! Kiri, Whiskey in OFI 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
OFI Objavljeno Marec 10, 2016 Deli Objavljeno Marec 10, 2016 Če bo potopisno predavanje te avanture bi prosil za objavo v tej temi, kdaj in kje bo Pips, Kiri, kp-kp in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Dr.SPEED Objavljeno April 26, 2016 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno April 26, 2016 (popravljeno) Še nekaj malega je ostalo za na konec Taksimo-Moskva Od Taksima in do Severobajkala cesta res ni zlata,ampak je veliko boljša kot od Tynde do Taksima,včasih sem celo zapeljal na ASFALT ta pesek mi je vedno delal največ težav nikakor nisem ugotovil,ali naj vozim počasi in zraven skoraj zaspim ali pa gassssssa in z takšnim pogledom kdaj bom poletel še eden zadnjih od mnogih mostov,ki jih je tukaj ogromno malo je treba probat moped in kako zgledata skupaj zjutraj je najlepše ko ti enkrat pride to nasprotipotem si rešen vsega hudega ko se stopinje povzpnejo blizu najbolj paše obnovljeni mostovi tak da,kdo še hoče doživet tiste ta stare- naj se čimprej odpravi na pot,nekaj jih še je proti Severobajkalo Severobajkal,BratSk-Tolun Cesta od začetka za kasneje pa se je odprlo vsakih toliko km.srečaš kaj novega-RUSIJA zadnjič kampiranje ...in od Toluna še samo tranzit čez Moskvo domov... še hiter kratki servis Novosibirsk Moskva nekje pred ukrajinsko mejo in še ena iz Ukrajine Popravljeno April 26, 2016. Popravil Dr.SPEED Lunatic, HyperJack, basbas in 32 others 35 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava compaq Objavljeno April 27, 2016 Popularna objava Deli Objavljeno April 27, 2016 Prebral temo. Kapo dol za pot . Celo slog pisanja mi ja ratal vsec. Je tak, poseben. V sosednji temi berem, kako se ljudje prepirajo okrog nove Africe. Ali ima dovolj konjev, a je zic pretrd po 400km, a je to motor za teren, al je samo sminka, zakaj nima tempomata in centralnega stojala. Pa si mislim, tale dec je prevozil boga in pol, po pravem terenu in na starih jajcih, pa ni nikol omenil, da bi ga rit bolela, ali kakrsno koli izmed tezav in dilem, ki jih zasledis pri motoristih, ki za odpravo smatrajo voznjo po Jadranski magistrali Kiri, Sale, bosa in 8 others 11 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rocky Objavljeno April 27, 2016 Deli Objavljeno April 27, 2016 Kot že rečeno, sem ta tvoj potopis spremljal z odprtimi usti. Da si ftrgan tak sam veš. Resnično bi te pa prosil, če boš imel kakšno predavanje v MB, da to obelodaniš na tej strani. Zanima me tudi, ko si sedaj po tolkem cajtu prišo k "sebi" a nameravaš napisati kakšen potopis. Verjamem, da bi vsaj pol Motomarsa želela kupiti knjigo. Seveda pa več kot spoštujem tvojo voljo in edino prav je to, kar boš ti sam želel narediti. Moram pa še dodati, da si res "potegnjen" Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno April 27, 2016 Deli Objavljeno April 27, 2016 Zdaj, ko si varno doma, skrit pred snegom. Lej, če lahko odgovoriš nekako v tej smeri. Na poti si bil sam. - nikoli več ne bi šel... - zadevo bi z veseljem ponovil... - če bi vedel prej, ne bi šel... - zdaj ko vem kako je, tega ne bi več ponovil... ???? Resnično kapo dol in če bo potopis sigurno pridem. LP Scarabeo Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mavti Objavljeno April 27, 2016 Deli Objavljeno April 27, 2016 Zelo lepo, da si svoje potovanje delil z nami .sem z velikim veseljem spremljal to temo in če boš imel voljo naredit predavanje na to temo pa le objavi tukaj. . Lep pozdrav : Anton Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno April 27, 2016 Deli Objavljeno April 27, 2016 Vsaka ti čast se v kaj takega podat Čestitam Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se