Skoči na vsebino

Kovčki in vse kar je povezano


Speedo

Priporočene objave

Trije kufri, roll bag in vase za kampiranje vključno z 2mi tolčki, majmunskim krevetom, dvemi amonapihljivimi blazinami, 2 pouštri in 2 odejicami....ok...mize ni :D

281863_177490495653844_1554398_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Jure said:

Če bi te pa slučajno zanimali Givi V35 imam pa doma še en popolnoma nov, še zapakiran set. Dam ugodno, praktično za ceno Kappe :)

Thnx .. bom najprej primerjal oba, pa se pol odlocim .. nočem, da bi preveč razširili moped ..

 

2 hours ago, Matej207 said:

Texo, kappa lahko pri meni vidiš ;)

Sem jih imel že na fz6 :)

Čakam še sam na nosilce :)

Ql .. mam kolega, ki ima tudi k33 .. originalni od yamahe so sicer dosti lepši, ampak so 25lt .. mogoče bom menjal .. si imel kdaj kakšne probleme z njimi? Tesnijo kot treba?

48 minutes ago, DAMI34 said:

Trije kufri, roll bag in vase za kampiranje vključno z 2mi tolčki, majmunskim krevetom, dvemi amonapihljivimi blazinami, 2 pouštri in 2 odejicami....ok...mize ni :D

281863_177490495653844_1554398_n.jpg

+ dva sixpacka pred pisanjem tega posta? :P;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja... tesnijo ok..  nas pralo po Korziki ko majmune...

Isto me je pralo od Italjanske meje do doma... po ac tud ni bilo panike :)

Dobiš pa not kar precej robe, sam max obremenitev je 10kg max speed pa 120km/h sem prej gledal specifikacije. 

Dami34... bi skoraj potreboval kombija ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato pa je onemu nosilec zlomlo, ko je tovoril večjo težo na fazerki, treba pazit in preseči predpisane obremenitve

še nisem videl, da lahko tako poči nosilec kufra (topcase v46), givi nosilec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam zadnjega givi 52 in stranska givi e21. Na potovanjih v dvoje (na motorju) nama je čisto dovolje za 3 tedne pa še ostane. Na vrhu imam pa na "grill" rešetki vedno še pregrinjalo za motor (v primeru dežja, rose ponoči) in 1,5L vode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Texo pravi:

 

+ dva sixpacka pred pisanjem tega posta? :P;)

cordless tipkovnica, pa včasih požre črke

pred 15 urami, Matej207 pravi:

 

Dami34... bi skoraj potreboval kombija ;)

ne, čist komot, se pelje kot Goldwing , oziroma moja ima fotelj od golde. Le pri pospeševanju je potrebno pazit ker si v nasprotnem non stop na zadnji gumi :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najin običajni set-up + tanktorba .. 53lt + 2x 25 .. tracer, nič ne wobla .. za vikendpobeg stranske torbe nafilane do konca, zaradi nižjega težišča, topcase pa skoraj prazen oziroma kakšne lahke stvari not .. topcase je pa vedno zraven, zaradi naslona .. :)

IMG_0204.jpg

je pa res, ja, da več kot je placa, več vsega se zraven pelje .. predvsem ko gospe pakirajo .. meni je tanktorba dovolj .. :P;)

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je isto, razen tank torbe nimam, ker zaenkrat ni potrebe. Stranski kufri so nafilani do konca, pa včasih kakšna kila več - brez pretiravanja. En stranski je od "žene", drugi je moj, centralnega pa imam jaz za svoje elektronske igrače (dslr,gopro,notesnik,kamera ... polnilci, foto dodatki). 

Ženi sem kupil Givi Maxia 3 kufer. Tam imava pokrivala za motor, kakšno koco, če se ji zahoče kje ob cesti .... plinski gorilnik .... itd.

Kot je Texo napisal, meni je vožnja dosti boljša, ko imam stranske kufre full pune. Nizko težišče se fajn opazi in si človek takoj več "upa" , ampak še vedno v mejah normale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam v tanktorbi dslr, na mehki podlagi .. z flip-up čelado je pol enostavno kakšne hitre posnetke brez razjahanja nardit .. normalno, če češ kakšno kompozicijo nardit, je tako ali tako treba dol ..

prenosnika pa še nisem mel zraven .. včasih tablico, ampak je pol tako ali tako ne rabim ..

@DL650 imaš pol napajanje/12v tudi napeljano v topcase?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Texo pravi:

 

@DL650 imaš pol napajanje/12v tudi napeljano v topcase?

Ne, 12v vtičnico imam pod sedežem. Zakaj pod sedežem? Zato, da lahko polnim stvari, tudi, ko se ustavim in če se oddaljim od motorja je stvar (gopro,telefon) še vedno pod ključem.

Dslr uporabljam na končni destinaciji za med vožnjo sem si kupil enega žepnega Nikona, ki ima WiFi in NFC, tako, da enostavno prenesem slike na telefon, potem pa jih po potrebi šeram naprej. 

Notesnik uporabljam za več stvar in sicer: snemam z GoPro in z HD Panasonic kamero. Ker so posnetki zelo veliki, si jih potem vsak konec dneva iz SD kartic prekopiram na notesnik, kjer jih po dnevih sproti sortiram. Imam pa notesnik tudi zato zraven, da si lahko pogledam kakšno pot, ki jo nisva imela v planu, jo naredim v BaseCamp programu in naložim na Garmina, ter drug dan pičima na okoliško turo. Tablico pa imam za srfanje po netu, lažje kot pa po telefonu klikat. 

V zadnjem kovčku vozim tudi en mali kompresor za pumpanje gum. Nikoli ne veš kje te kak žrebl preseneti. Če pa greva na morje, pa imam zraven še 12v pumpo za blazinku naf***t , da nea ravno dušo spustim med tem. 

 

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Snecer pravi:

zato pa je onemu nosilec zlomlo, ko je tovoril večjo težo na fazerki, treba pazit in preseči predpisane obremenitve

še nisem videl, da lahko tako poči nosilec kufra (topcase v46), givi nosilec

 

Ja tisti givijev nosilec na FZ1 je bolj tako tako.. 6kg je max s kufrom. Praviloma naj sploh ne bi dajal Monokey kovčkov gor, samo Monolock, pa še to mislim, da max 35litrov, ne več.. Ampak se tega skoraj nihče ne drži, tudi jaz ne.. Upam, da me ne bo kdaj štrafalo. Ker 6 kg s kufrom je res smešno malo. Se pa ravno zaradi tega izogibam, da bi v topcase nalagal kakšne težje zadeve.. Če imam možnost dam raje v stranske torbe..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, Jure said:

 

Ja tisti givijev nosilec na FZ1 je bolj tako tako.. 6kg je max s kufrom. Praviloma naj sploh ne bi dajal Monokey kovčkov gor, samo Monolock, pa še to mislim, da max 35litrov, ne več.. Ampak se tega skoraj nihče ne drži, tudi jaz ne.. Upam, da me ne bo kdaj štrafalo. Ker 6 kg s kufrom je res smešno malo. Se pa ravno zaradi tega izogibam, da bi v topcase nalagal kakšne težje zadeve.. Če imam možnost dam raje v stranske torbe..

čak, monokey je močnejši od monolocka .. zakaj bi pol samo monolock montiral?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker nosilec dovoljuje samo 6kg skupne obremenitve. Monokey kovčki so že močnejši od Monolock kovčkov (tudi sam imam Monokey) ampak so posledično tudi težji. In mislim, da jih sploh ni v manjši izvedbi. Če daš gor Monokey že samo s praznim kovčkom presežeš mislim da več kot polovico nosilnosti nosilca. Sam kovček ti potem dovoljuje še dodatnih 10kg, ampak zaradi nosilca bi lahko praviloma izkoristil samo 3 od teh 10.

Monolock kovčki so po drugi strani lažji ker so manj kompaktni (tanjše stene), so možni v manjših izvedbah (npr 35l) in imajo tudi samo nosilnost manjšo, tako da je potem celota bolj skladna z nosilnostjo dejanskega nosilca.

Sklepam da je v tem razlog tega priporočila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, zdaj pa ne vem :) Lahko tudi da je. Primera ne poznam. Iz zapisa na forumu sem sklepal da gre za nosilec na katerega je pritrjena plošča.

V kolikor je popustila plošča se to najbrž zagotovo prej naredi pri Monolock kakor pri Monokey..

Čeprav meni je enkrat popustila Monokey, se je zlomil un štift kamor se zadaj zapne kovček. Je pa res, da mi jo je dal kolega, ki jo je imel na motorju s katerim je padel. In očitno je stres naredil svoje. Jaz sem jo sicer pred montažo dodobra pregledal, tudi kovček se je normalno zapel gor in preživel "testno rukanje". Potem je pa med vožnjo zgleda samo enkrat popustilo. K sreči nisem izgubil kovčka in ugotovil, da ne drži nič več, ko sem se ustavil na Črnem kalu in hotel nekaj vzeti ven :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, gre za "cevni" nosilec plate

glede razlike med monolock in monokey pa imaš prav, monokey je boljše vpetje, bolj močno, in za monolock sem že slišal kako so frčali kovčki, ko je počil nastavek na plati

je pa pametno vsake tolko časa obnoviti gumice na plati, mali denar, velik efekt in mir

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam vse tri kovčke Monokey in mi je všeč to, da lahko tudi stranske kovčke namestim na centralno plato v kolikor želim, enostavno menjavam jih med seboj. Plus tega pa imajo kovčki funkcijo, da lahko samo pol kovčka odpreš, če rabiš med potjo kaj z vrha ... kak pir ali sendvič. ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Matej207 pravi:

Imaš kakšno sliko? ne predstavljam si kako odpreš "samo pol kovčka"... 

Oprosti... res si ne predstavljam... 

v tem smislugivi trekker.png

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Wakasaki pravi:

v tem smislu

Tako je Wakasaki. Jaz imam še novejše. Tukaj vidim na slik, da je star sistem zapiranja. Zadeva je izredno praktična, saj si doma daš na vrh, kar veš, da boš rabil na poti "pri roki" in potem ne odpiraš celotnih vrat kufra, temveč polovico ( ko je na motorju - zgornji del). so vredni tega denarja. 

Popravljeno . Popravil DL650
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ve kdo kako namesto rešetke na zadnjem kufru namestiri prtljago na kufer. Obstajajo kao neke kljukice, za katere pritdiš robo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!