Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
luxuz

testi motorjev (motorevije, osebni testi, razno o testih)

Recommended Posts

luxuz

Ko takole berem vse te forume in teme,ugotovim,da je veliko povpraševanja o karakteristikah,vožnji in vtisih,ki jih tako pridobimo,ko vzamemo motor na test ali pa imamo večno željo po menjavi in izkušnjah ali pa iščemo pravi motor zase in svoje muhe.

Torej napišite vtise vožnje testnega motorja ,ker vemo ,da je le teh malo in nimamo vsi te sreče,da bi jih preizkusili. Zelo se trudijo pri As Honda,ostali močno nazadujejo,a je nekaj izjem. Natolcevanja je v forumih preveč zato se prosim osreditočite le na vožnjo oziroma vtise,ki ste jih doživeli.

Napišite znamko,model,letnik in morda malce humorja ali kritike.:fyou:

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Honda vfr 800 letnik 2014 testna.

Glede na prejšni model lepša,posodobljena,lažja,preprosta za upravljanje in malce manj agresivna,z nekaj cukerčkov kot je avtomatski izklop smernikov in pokazatelj prestave. Odlične zavore,ciklistika,vse je tako kot mora biti,pelje se kot po tračnicah. Položaj neutrujajoč tudi za daljše vožnje. Izpuh tokrat speljan klasično ob boku.Menjalnik top kot je pri hondah že praksa,le da tu ni potrebe po velikem pretikanju. V-tek je nekako izginil,kar so nakazali že pri prejšnem modelu-vozil sem letnik 2008. Že takrat sem bil navdušen nad kvaliteto vzmetenja in ciklistiko. Motor je bil neutrujajoč ,ubogljiv,predvidljiv. V-tek že takrat lepo popeglan,kar za letnike poprej (vozil sem letnik 2005)ne drži. Tam je v-tek dobro izrazit,vzmetenje pa tudi ni na tako dobri ravni,kot letnik 2008. Odličen turing motor z veliko športnega pridiha in z lepim navorom. Novi model tako lahko vozi tudi dokaj neizkušen motorist željan avantur in veliko prevoženih kilometrov. Če vam cena odgovarja priporočam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Vultus 750 letnik 2015

Honda s tem futurističnim motorjem sledi predhodniku dn-01 katerega lastnik sem tudi jaz. Potreben je nekakšen premik v glavi,da ti ta spaček postane všečen,z samo vožnjo te pa zasvoji. Ja ,za nas je Vultus preveč futurističen in marsikdo reče,da ima premalo konjev,a se kmalu pokaže,da za to kar je namenjen dovolj.

Motor je lažji od predhodnika zahvaljujoč alu konstrukciji in prenosu-veriga,ker ima dn-01 kardan oziroma pogon na olje-človeku prijazen pogon HFT pogon,kar je izredno redek,a izkaže se z zanesljivostjo in uglajenostjo.

Motor lepo vleče lahko prestavlja sam ali pa prestavljamo ročno z pomočjo tipk na levi strani krmila. Računalnik virtualno kaže v kateri prestavi imamo in ne dopušča poseganje v rdeče polje. Ima polno bonbončkov kot so predali v prvi maski,obarvanje zaslonov glede na izbrano vrsto virtualnega načina vožnje,sedež sopotnika se dvigne v naslonjalo vozniku,široka zadnja guma kar 200mm,led luči,najbolj pa fascinira okolico z svojo pojavo. Povsod boste izstopali garantirano. Motor se krasno pelje z dodatnimi kovčki,ki so v istem stilu pa postane že potovalnik. Ker sem se vozil sam ni nikjer pokazal pomanjkanje konjenice,ne celo živahen je. Z ročnim programom pretikanja in izbiri programa sport je pravi vragec. Glede na to ,da so cene sedaj krepko spustili je prava izbira za vsakega zasenjaka ali postavljača,saj na cesti hitrost in konji že zdavnaj ne štejejo več,nagibamo se k udobju in varni,srečni vožnji,ki nas pripelje domov. Mogoče je edina malce neposrečena zadeva pogon-veriga,ki se nekako ne vklaplja v ta stil napredne tehnologije s pridihom znanstvene fantastike. Drugače pa honda z modeloma Ctx še nadaljuje v tem stilu ,res da bolj klasično pa vseeno.

O dn-01 pa v naslednjem članku več saj je morebiti zanimiva tema ,ker jih v naši deželici premoremo 4 ali 5 motorjev

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Honda DN-01,letnik 2011

Zanimiv spaček sem si mislil,ko sem dotičen motor gledal v salonu in presenetljivo drag,izviren in huda mešanica vsega po malo. Prvi vtis je bil kot ,da bi na Goldo padel strop. Dolg motor ,udobni sedeži,ležeren položaj za krmilom napredna tehnologija in visoka cena. Ja nekje je segala do 14tis. 

Motor ima zelo nisko težišče,tako da svojih 280kg zelo dobro skriva. Položaj je kot sem omenil ležeren,nizko sedenje omogoča motoristom vseh velikosti dobro obvladovanje motorja pri počasnem manevriranju,najbolj spominja na čoperje. No sem vozil kawasaki VN1600 classic,pa ni bil tako prijeten občutek,pa tudi honda Shadow VT 750,ki je precej manjša se ne more primerjati s to Harlijevsko sproščeno držo-sedenjem.Sedež velik udoben,krmilo potegnjeno k vozniku,noge iztegnjene naprej na udobne gumirane plošče,kjer na desni strani počiva zadnja zavora. Ja zavore abs,dual- morda potrebujejo malce več odločnosti a so super.

Motor ima prikaz prestave,če prestavljamo ročno-manual,lahko se pa vozimo z avtomatiko,ki jo upravlja računalnik in brezkrbno križarimo po lepi naši deželici. No sam sem bil z njim v Črni Gori in tam razen bolj adrenalinsko-balkanske vožnje ni nič drugače.

Za pogon skrbi twin motor 700 ,kot na transalpu in dualki,le tresljajev tu ni,je pa znano preizkušen pogon.Prenos pogona se vrši preko enojne nihajne roke kjer se skriva še ena posebnost HTF pogon(človeku prijazen pogon) Namreč pumpa poganja olje in tlak zadnje kolo in tak pogon je v tem segmentu zelo velika redkost in svilnata gladkost pogona je zagotovljena. V to roko je vpeta 17inčen obroč na kateri počiva in grize pnevmatika širine kar 190mm-zares lepo.

Luči zadaj se ponašajo z led tehnologijo in so lepo skupaj z smerniki kot eno. Spredaj je pa pogled morski pes,kot je na Vultusu pogled terminator. Tako najbolje opišem prvi del luči in maske,ki jo zaključuje šipca črne barve zgolj za dizajen.Ogledala s smerniki-menda od Golde l.2008 odlično opravijo svoj namen in so ročno preklopna-zložljiva.

Motor ni šparovček saj glede na težo ne pride izpod 5 do 6 l.,kot se lahko pohvali Silver wingsa s porabo 3,4 ali več, z le 40 kg manj lastne teže. Dodati moram še ,da dn-01 nima nikjer odlagalnih predalčkov,tako,da je zadnji kovček obvezen.

Za konec. Atrakcija,posebnost,redkost,udobnost,inovativnost.Če bi tak motor imel nizko ceno bi preplavil tržišče in priporočal bi ga vsakemu,razen kolenčkarjem in norcem na hitrostne rekorde. Z bočnimi kovčki in povišano MRA bi bil pravi potovalnik ki lahko doseže hitrost do 200km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Yamaha MT-09 tracer 2015

Zelo zanimiv in atraktiven,nekaterim grd,a ne pozabimo 3 cilinderski pogon,kateri slovijo po zelo dobri uporabnosti,rad se zavrti in ima veliko navora. Tako združiš odlike 4 in 2 cilinderskih pogonov.(odlika Triumfov)

Če bi ga na trg poslali desetletje poprej bi bil moja prva izbira.Serijsko abs,proti zdrsni sistem pogonskega kolesa,prikazovalnik prestav,led tehnologija. MT modeli so lepa popestritev pri Yamahi in nasplošno v motorizmu,letos dodajo še mt 10 in tako bodo zapolnjene vse želje v tej seriji motorjev ,čeprav dvomim,da bo presegel mt-09 po izvirnosti in uporabnosti.

Sedenje odlično med fz6 in 660xt,ravno pravšnje višine ,da je položaj za krmilom odličen do tal pa z lahkoto dosežeš. Vžgeš motor in zvok ,ki prihrumi iz kratke izpušne cevi je mlačen,drugačen kot smo ga vajeni. Števci so polni informacij in zelo uporabni,bravo Yamaha. Prva šipca je ročno nastavljiva in izgleda skromno,pa se vseeno pokaže ,da služi svojemu namenu solidno,no drugače pa kupino večjo. Cel motor je drugačen od ostalih,prve luči,res da led ,a nekako razdvojene,platišča so živih barv,zadnji konec pa malce brez prave ideje,a kot celota všečen. 

Vožnja je super. Preglednost,sedenje,vetrna,motor vleče v vseh prestavah močno vezno in prestavljanja ni veliko in ko se segreje dobi motor krasen športen zvok iz kratke izpušne cevi,da človeka kar poživi in še bolj z veseljem sukaš desno zapestje. Lepo gre v ovinek,lepo drži smer in vleče,vleče. Čez čas opaziš tudi nekaj tresljajev kot pri twinu,a precej manj ,skratka nemoteče. 

Cena novega je malce manj kot 10tis,a če ga primerjamo z fz8 nekako realna in ne pozabimo vso serijsko ,predvsem varnostno opremo Zaradi splošne uporabnosti in zmesi komponent in zvrsti motorjev zna biti ta motor dobro prodajana uspešnica,kot včasih fz6-fazer-no če nebi bilo krize.

Zaradi,uporabnosti,nezahtevnosti in varnostnih pomagal ,ga priporočam tudi novopečenim motoristom.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

A se bi v temi osredotočili na nove modele ki so zanimivi širši populaciji al napišem test vseh 20 različnih motorjev ki sem jih imel ??

Lahko začnem z BMW R65 +bočna prikola :P

P.S. Luxuz kaj praviš še na slikco ali dve pod napisanim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

luxuz, pohvale za te tvoje prispevke o treh različnih motorjih, ki si jih nanizal zgoraj. Se mi pa zdi, da je ta tema, v katero bi se vpisovali samo osebni testi motorjev, nesmiselna. Zakaj? Tudi če bo v njej recimo 100 postov, se pravi testi stotih različnih motorjev bo nekdo čez čas, ko bo hotel poiskati nek iskan model, le tega najprej poiskal v temi z naslovom imena motorja. Za vsak motor namreč že obstaja svoja tema, če pa ne, pa to pomeni, da tega motorja noben tu na MS nima, ali pa ga nekdo ima, ampak ni prisoten ma MS... Bolj pregledno je, da se vsi vtisi določenega motorja vpisujejo samo v njegovo temo. Tako bo vse na enem mestu, od osebnih testov do takšnih in drugačnih vprašanj in odgovorov za dotični model.

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

kmet ideja je dobra in  je že v teku,kar se pa tiče testov ,pa kar pogumno,tudi jaz imam še nekaj starih testov v planu,teh nekaj nezadovoljnežev je pa na forumu vedno preveč in naj se prosim usmerijo na temo-RAZNO-ali pa naj odprejo svojo velecenjeno temo o jamranju. Res podpiram vse vrste motoristov,spoštujem vsa tehtna mnenja,rad govoričim o plodnih ,posebno motorističnih temah, če koga kaj boli pa naj obišče svojega osebnega zdravnika.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 9 minutami, luxuz pravi:

kmet ideja je dobra in  je že v teku,kar se pa tiče testov ,pa kar pogumno,tudi jaz imam še nekaj starih testov v planu,teh nekaj nezadovoljnežev je pa na forumu vedno preveč in naj se prosim usmerijo na temo-RAZNO-ali pa naj odprejo svojo velecenjeno temo o jamranju. Res podpiram vse vrste motoristov,spoštujem vsa tehtna mnenja,rad govoričim o plodnih ,posebno motorističnih temah, če koga kaj boli pa naj obišče svojega osebnega zdravnika.

 

 

Jaz bi na začetku dodal, kaj sem vozil prej in kaj vozim sedaj, nato pa osebni test.

Recimo za Kmeta vsi vemo kaj vozi in da je zahteven voznik. Za nekatere pa ne vemo, koliko je imel izkušenj z različnimi vozili, zato bi bilo fajn, da navede kaj je vozil, da vemo s čim je primerjal.

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Nekaj testov je tudi MS naredil. Sicer pa ne bi bilo napačno (če se da dogovorit z moderatorji) da se uvede en seznam na začetku, pa klikneš model vozila in te vrže na mesto testa. Al pa seznam, pa si potem pomagamo z iskalnikom v temi. Tako se bo vedelo, kaj in kateri mopedi so opisani.

Pa absolutno prepovedat vsakršno citiranje, in čvekanje.

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 1 uro, luxuz pravi:

...tudi jaz imam še nekaj starih testov v planu,teh nekaj nezadovoljnežev je pa na forumu vedno preveč in naj se prosim usmerijo na temo-RAZNO-ali pa naj odprejo svojo velecenjeno temo o jamranju. Res podpiram vse vrste motoristov,spoštujem vsa tehtna mnenja,rad govoričim o plodnih ,posebno motorističnih temah, če koga kaj boli pa naj obišče svojega osebnega zdravnika.

Če bi malo bolje prebral in razumel moj prvi post v tejle temi, ti ne bi bilo treba tako hiteti s pisanjem napotnic za osebnega zdravnika. Naj ponovim. Hvalevreden je tvoj trud, ko opisuješ posamezne testne vožnje. Edina moja pripomba oz. pomislek v zvezi s tem je bila, da za to ni potrebno odpirati nove, posebne teme, saj so (kot je tudi Dami34 omenil), precej teh testov naredili in opisali že novinarji oz. uredniki na MS. Poleg tega pa ima skoraj vsak model v forumski rubriki Motocikli  že odprto svojo temo.

Dopuščam pa možnost, da se motim. Morda mi ni jasno in ne razumem, kako se najlaže najde določena vsebina na forumu. Ampak pri zdravljenju tega simptoma mi tudi medicina ne bo v veliko pomoč.

Da pa ne bom čisto off topic. Če si bo kdo zaželel testne vožnje z Moto Guzzi-jem (sam sem testiral V7) si ga lahko v Piaggio centru na Kajuhovi 32d (nasproti BAUHAUS-a) brezplačno izposodi za eno uro.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Yamaha fz6s,letnik 2007,vsem znan ,kot fazerca ali ljudski motor-vozili smo ga motoristi vseh zvrsti,tako kolenčkarji kot amaterji in popotniki. Verjetno je k temu prispevala cena,udoben sedež za dva,dokaj prožna mašina(do 2004)in geni dirkaškega motorja nad 6-7 tis.obratov(nad 2004)

Tako je od klasičnega okvirja z rebrastimi cilindri in vplinjači do alu.okvirja in popolne prenove doživela kar nekaj lepotnih popravkov in postajala vse bolj všečna.

Do letnika 2004 se je peljala bolj potovalno,če lahko tako rečem manj dirkaško,bila je udoben in dokaj velik motor. Imela je visoko težišče v primerjavi z novejšim modelom kar ji edino štejem v minus.

Po prenovi je postala z pogonom od r6 z rahlimi spremembami bolj živahen,bolj dirkaški,v spodnjih obratih pa neodziven ali bolje rečeno len motor.Pridobila je na všečnosti- izpušne cevi pod zadkom,širšo zadnjo gumo,lepši a manj udoben sedež,bolj skladen dizajen,lahkotnost ,malce manjšo porabo goriva. Za solo vožnjo neutrujajoč in dovolj uporaben za potepe,v dvoje pa jo je izdal navor v spodnjih obratih.

Potem so poskusili pri yamahi z s2 preobrazbo-novi prikazovalnik hitrosti,nekaj lepotnih bolj rahlih sprememb,podaljšane zadnje tačke za sopotnika ,boljši sedež in še nekaj malenkosti,menda tudi na pogonu,a neopazno,zato so dodali še model fz8,ki pa naj bi to luknjo v navoru,v neodzivnosti v spodnjih obratih rešila in bi vlekla bolj vezno,a to je že druga tema. S temi modeli se fazerca fz6 več ali manj poslavlja ker na tržišče prihajajo boljši ,bolj izpopolnjeni in za -roko in oko-bolj všečni modeli.

Meni osebno je bila vožnja z njo malce neudobna,ker veliko potujem v dvoje tudi lena v spodnjih obratih,v zgornjih pa za potovanja agresivna. Kakšnih drugih velikih odstopanj v sami vožnji IMG_20141021_104200.thumb.jpg.100ea4fa62ni,rekel bi pa ,da jo je povozil napredek. Sama mehanika deluje,a na trgu je sedaj veliko bolj uporabnih motorjev.Seveda marsikoga omejuje cena in tu še vedno rabljena fazerka najde svojega kupca,če je le dovolj negovana in servisirana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Honda silver wing T600 letnik 2014

Vem nekateri boste vihali nos,ker skuter ni motor,pa se motite. Glede na trenutno stanje po potrebi za udobjem ,enostavnim upravljanjem ,preizkušeno mehaniko ter potovanjem z obilico krame ni motor pri hondi dobil ime -položaj silver wing,takoj za gold wingo kar tako. Res,da so potrebe različne,res ni višek dizajna a služi svojemu namenu in to odlično.

Že predhodni model je dokazal ,da so ji okvare z rednim servisiranjem tuje,da mestna vožnja,v kravati ali potovanje v neznane kraje v dvoje ne predstavlja nobene ovire. Res da je sedaj po prenovi leta 2010 bolj všečna ,a presežkov v dizajniranju ne bomo videli,tudi tehnika je ostala ista ,a deluje. Ima pa vse kar si želimo za potovanje ali zgolj potep. Vetrna je odlična ,sama vožnja glede manjših koles ne trpi,izkušenj motorist jo bo z veseljem gnal v ovinke,avtocesta ji ne predstavlja nikakršnih težav, poraba je odvisna od desne roke in sivih celic in verjemite,da poraba od 3,4 navzgor v dvoje presega vaša pričakovanja in tudi moja je. Seveda prejšna omenjena povezava obeh akterjev(roka-glava) in razmere na poti ,lepa vezna vožnja brez zaletavosti- turistično poda svoje rezultate. Vse več motoristov-skuteristov in motorjev z avtomatiko opažamo na cestah in v salonih,torej svet in razvoj se vrti v to smer,kam se vaš pa je na vas samih. Hitrost ni več glavni argument za nakup dvokolesnika ,zaradi kazni,slabo vzdrževanih cest,nasičenega prometa,polno psihično odsotnih udeležencev v prometu in ker si vsi želimo,da se srečno vrnemo domov k ljubljenim.

Kot sem omenil tehnika deluje brezhibno,tresljajev zaradi dvovaljnika ni,vleče lepo vezno,obvladljivo,le pri prehitevanju morate dobiti pravi občutek ,ker tu izstrelitve ni. Zaradi dual abs-a so zavore povsem zadovoljive tudi v dvoje ne pokažejo podhranjenosti. Armaturna plošča je avtomobilska in lepo pregledna. Veterna je zelo dobra in fiksna. Ja tu ne boste našli elektronike za to in ono le tisto kar res potrebujemo za varno in udobno vožnjo. Ko sem že pri udobju bi pohvalil sedež ,ki ne razočara in razvaja tako spredaj kot zadaj. Test 720 km Črna gora- Slovenija na dah-12ur brez mučenja katerikoli dela telesa,temu rečem jaz udobje. Vsi postanki so bili zaradi kavic,pijače in jedače ,le en postanek je potreboval konjiček za gorivo. Sedež ni le udoben,pod njim se skriva shramba za dve preklopni čeladi,in če dodamo zadnji kovček imamo potovalnik.

Ja že dolgovezim. Če sklenem :za ta denar ne boste dobili tako udobnega, uporabnega, preizkušenega motorja. Konkurenca Suzuki burman,cenovno ne doseže,Yamaha T-max cenovno in v udobju ne more konkurirat.Silver wing priporočam vsem,ki jim je varnost,udobje ,vsestranskost na listi želja.

Vsem sodelujočim na to temo se zahvaljujem za sodelovanje in ideje,a ker na forumih nisem veliko,ker ne obvladam vse tehnikalije sem se odločil za preprost sistem. Prosim sodelujte in veselim se vaših testo.

Urejevalcu=moderatorju tudi hvala ,če se nam bo pridružil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr.tomo
2 hours ago, Wakasaki said:

 

 

 

Edited by Dr.tomo
napaka

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Dr.Tomo hvala za popravek!:book:

Honda Gold Wing 1800,letnik 2011

Velik motor in mokre sanje mnogih motoristov,tudi moje. Njena preteklost sega 40 let nazaj in udobje je njeno poslanstvo. Velik motor in teža ,ki marsikoga spravi v dilemo kako tak motor peljati. Ja izkušnje in kilometraža,temu sledi še pospravljeno podstrešje ter pogum. Ko enkrat speljemo vsa teža zaradi niskega težišča izgine. Ja veljalo je mnenje ,da to vozijo le čičoti z polno denarnico ,a zadeva se počasi nagiba na srednjo generacijo lačne potovanj in udobja.  Motor je res nesramno drag a edinstvenv svojem poslanstvu. Največji konkurent mu je bmw 1600 gt oziroma gtl,ki pa nekako bolj posega v sport turing segment.

Sama vožnja je melodija. Prestavljanja skoraj ni saj zaloga navora dopušča lenarjenje in v opombo ne iščite 6.prestave,ker jo nima. V ovinek gre presenetljivo lepo,gladko ,prekladanje iz leve v desno lahkotno-saj meni-to je prvi razlog zakaj me je ta velikan navdušil.

Številčne gumbe ne bom opisoval,ker jih je preveč,bistvo je da znamo preklopiti na vzratno prestavo in če poslušamo radio preklopiti med postajami,saj glasnost sama narašča z hitrostjo in obratno. Smerokazi se izklopijo samodejno,ko poravnamo motor,tako da za samo vožnjo moramo upoštevati težo motorja pri ustavljanju in podobnih situacijah ter velikost oziroma širino zlatega krila ,vse ostalo je na nam motoristom že znanem mestu.  Edinstvena je po airbagu-novejši modeli potem je tu še navigacija,radio,usb,trije kovčki z daljinskim odklepanjem,gretje sedežev,ročk ter varnostne naprave dual abs,električno nastavljivo vzmetenje ...

Torej vožnja je simfonija 6.cilindrov,ki nam z traktorskim navorom riše nasmeh na obrazu in dopušča sproščujočo kruzarjenje po vijugastih cestah ali avtocesti. Z veliko hitrostjo narašča poraba in se kaže teža in velik zračen upor. Roko na srce za to ni namenjena,ne predstavlja pa nikakršnega problema če upoštevate hitrostne omejitve. Udobje je druga fascinantna stvar na temu potovalniku ,saj ji pravijo fotelj na kolesih in je pravi balzam za zadnjo plat. Dočim vetrna ni ravno v tem naj luxuzu,saj sopotnik, ki sedi daleč zadaj prejme nemalo vrtinčastega vetra. To nekateri poskušajo rešiti z raznimi dodatki, drugi pa to vzamejo v zakup.

Kot posebnost so še predelave v tricikle ,ki jih ponuja tudi Franci iz moto hita,pa prikolice in dodatkov kolikor vam žep premore,tako ,da so nekatere golde kot lunapark na kolesih,z razsvetljavo in kromanimi dodatki,ki se večinoma naročajo preko luže v Ameriki ,kjer so do pred kratkim ta motor izdelovali in kateremu trgu je bila ta križarka v osnovi tudi namenjena,zdaj pa jo honda izdeluje na svojem otoku.

Bolj prefinjeni in poznavalci menjajo vzmetenje,ker osnovno ni doraslo tej teži oziroma se s tem lega še izboljša.

Meni je ta motor zadnja želja imeti ga v garaži in se razvijati,dopolnjevati in starati se z njim. Zrelost in miselnost z leti doprinese marsikaj lepega ,a včasih enostavno nekje obtičiš,saj pravijo ,da se neumen rodiš in kot tak umreš. No sanje mi ne more nihče vzeti. Morda ko bom velik.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Najbolj divja izvedba Gold wing motorja in prodaja se na netu! Gold wing rune!5.jpg.b5620e4900835669fef2ef40a28330a1.j

Pa še nekaj izpeljank legende Zlatih krilimages-5.jpeg.0f1219f02477463dd1ceee8d9cimages-15.jpeg.fe91e36b8489e058239c529b5images-9.jpeg.ca0ad88fd0683dafb29316a886images-6.jpeg.64a61686a2873536d97fcfa6f25.jpg.b5620e4900835669fef2ef40a28330a1.j

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Honda shadow VT 750 C,letnik 2011

Čoper ,ki že dolga leta ropotoče po naših cestah honda shadow,v mnogih izvedbah,tako po videzu kot moči motorja,tokrat v izvedbi VT 750 C. Kolikor poznam ta segment motorjev, je to najmanjša izvedba- bolj ženski prdec in v ta namen,na željo boljše polovice in ljubiteljice te zvrsti je vožnja tudi potekala. Njen oče je imel pravo klasično z ogromnimi blatniki spredaj in zadaj,dolgo medosno razdaljo zeleno-krem kravo-shadowko,dokler ni zaradi let presedljal na lažje in bolj udobne dvokolesnike-skuterje.

Motor je dosti manjši od klasike, manj obložen s plehnatimi blatniki in ogromnim sedežem,videz nekako ne kaže velikosti pogona. Tudi,ko sediš na njemu ni nič večji,daljši,težji in taka je tudi vožnja-nezahtevna. Pri tej zvrsti motorjev me zmoti najbolj menjalnik kateri ima res kratka razmerja,tako da sem se vprašal,zakaj nima le tri prestave. 1- za speljat, 2-za doseganje hitrosti in vzpone, 3- za samo vožnjo. Nekdo,ki je že marsikaj vozil izven tega segmenta ,bi me mogoče razumel in celo podprl. Tukaj ni energičnosti, sunkov,hitrosti .Naši južni kolegi bi rekli temu 'lako čemo' ali pa 'polako na tenane'  Torej spelješ 1,2,3,4,5 in se pelješ. 

No tudi boljši polovici ni nekako sedel, ko se je vrnila z Jezerskega,z razlago, da je to premalo motorja,ja ko se poprej voziš z Kawo VN 1600 imaš nekako večji apetit. Pravi mi "dec pa motor morata biti t prava prdca". Tako,da ne boste imeli občutek,da le jaz dotičen motor ne jemljem dovolj resno.

Pa ne me narobe razumet,a tu se res nisem našel,vse na motorju klapa, dela,bremza.Sam za primerjavo ,leto poprej nekje blizu Celja sem vozil čoper neznane izvedbe-b-pozabu, 250 kubikov nekaj konjičev in priznam ,da po velikosti in videzu mrcine ni bilo opaziti razlike. Malenkost manj je dajal od sebe ,le vzpetine ni smel videti, v tem primeru mu je zmanjkalo prestav- navzdol,da smo na čistem. 

Hvala bogu,da smo si tako različni. Test le osebna izkušnja in ni z namenom katerega žaliti ali dajati v nič, ker zagovarjam besede,da na cesti smo vsi motoristi, ne glede na spol ,motor ali stil.

Dodajam še nekaj slik shadowkimages-16.jpeg.6f17f3edd0d6328f442ed17b3images-18.jpeg.b0eca920991c2f6a7d7753963images-27.jpeg.97c8f4d36b8e4782a461ee6f4images-36.jpeg.1db11dcb0d761d84468b2e98aimages-24.jpeg.02f8c1e598c967c0539c1ac20

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Honda NC 700 integra,letnik 2012

Ja spet honda,na hondi so asi (as honda) in motorji so t nar t bol. Seveda je vse pogojeno z testnimi motorji in motorističnim voznim parkom,ki ga v dolgih letih staža zamenjamo doma v garaži. Spet nekateri imamo dobre prijatelje s katerim delimo marsikaj razen žene, no kar jih jaz poznam. Kilometri se vrtijo, bencin teče,izkušnje se nabirajo.

Ta prikupen izum honde mi je padel v oči zaradi dvoličnosti motorja. Zanimiv kot ženska, zapeljiva ritka ,spredaj pa  dobra vetrna. Nekaj kar rabi vsak moški in če prevedem v motoristični sleng ,nekaj kar rabi trmast motorist,da postane skuterist ,v dobri veri, da to ni.

Resno ,vozili bi motor ,pa ni za vsakodnevno rabo,za v službo, v trgovino,za na zmenek. Ta mešanček je multipraktik. Lahko drsamo ovinke, lahko pa v sandalih skočimo po manjših nakupih. Sprednji del je v stilu skuterja in to šteje samo v plus,ker se ima dobro vetrno zaščito,predalček za drobnarije,veliko prostora pod sedežem,ki voznika razvaja,sopotnika pa malce manj. Noge lahko stegnemo ali pokrčimo,odvisno kaj nam bolj ugaja ,oziroma od same velikosti voznika. DCT menjalnik dopušča skutersko vožnjo ali pa ročno prestavljanje na levi strani krmila s pomočjo stikal. Zavore c-abs so odlične.

Zadnji del pa motorističen z izpušnjo cevjo na desni strani,prenos moči na zadnje kolo pa se vrši preko verige  in vse stoji na 17 colskih platiščih krasno, super,tip top.Struktura motorja je skuterska,kovinsko ogrodje, zato teža skoraj 240 kg ne preseneča.

Sama vožnja je podobna motoristično-skuterski navezi. Yamaha T max ima podoben športen pridih,a več iskrivosti, honda silver wing pa več udobja. Tako ,da velikost platišč v tem sedanjemu segmentu motorjev ne predstavlja neko prednost,ampak ostaja predsodek v glavah neukih uporabnikov,največkrat tistih ,ki zadeve niso izkusili ali še več dodobra preizkusili. Res pa ,da videz 17 colskih platišč doda športnost, pridih elegance in v tem primeru prepriča skeptika skuterjev.

Sam močno pozdravljam hondino strategijo in smer v katero pelje svoj razvoj. Ker sam prisegam bolj na udobje in exotiko,kot na adrenalinsko loterijo na naših cestah ali pa dopuščam možnost,da so leta naredila svoje ,me motor ni zapeljal dovolj,da bi si ga lastil, je pa zelo dobra zadeva za začetnike in glede uporabnosti za vsakega preudarnega motorista. Še posebno mi je všečen novi model 750 v mat črni,z rdečo črto.

images-20.jpeg.e27b77db977858afff567ee17images-14.jpeg.c09aa141c13ec34ed244e8783images-22.jpeg.7943cede356dcf1e7cbe02e3dimages-28.jpeg.a895bcc2ef2c5bf303fb0cbf3

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
Ob 2. 3. 2016 at 18:10, luxuz pravi:

,teh nekaj nezadovoljnežev je pa na forumu vedno preveč in naj se prosim usmerijo na temo-RAZNO-ali pa naj odprejo svojo velecenjeno temo o jamranju. Res podpiram vse vrste motoristov,spoštujem vsa tehtna mnenja,rad govoričim o plodnih ,posebno motorističnih temah, če koga kaj boli pa naj obišče svojega osebnega zdravnika.

 

Ob 5. 3. 2016 at 21:21, luxuz pravi:

Honda silver wing T600 letnik 2014

Vem nekateri boste vihali nos,ker skuter ni motor,pa se motite. Glede na trenutno stanje po potrebi za udobjem ,enostavnim upravljanjem ,preizkušeno mehaniko ter potovanjem z obilico krame ni motor pri hondi dobil ime -položaj silver wing,takoj za gold wingo kar tako. Res,da so potrebe različne,res ni višek dizajna a služi svojemu namenu in to odlično.

Že predhodni model je dokazal ,da so ji okvare z rednim servisiranjem tuje,da mestna vožnja,v kravati ali potovanje v neznane kraje v dvoje ne predstavlja nobene ovire.

Vse več motoristov-skuteristov in motorjev z avtomatiko opažamo na cestah in v salonih,torej svet in razvoj se vrti v to smer,kam se vaš pa je na vas samih. 

Ja že dolgovezim. Če sklenem :za ta denar ne boste dobili tako udobnega, uporabnega, preizkušenega motorja. Konkurenca Suzuki burman,cenovno ne doseže,Yamaha T-max cenovno in v udobju ne more konkurirat.Silver wing priporočam vsem,ki jim je varnost,udobje ,vsestranskost na listi želja.

Vsem sodelujočim na to temo se zahvaljujem za sodelovanje in ideje,a ker na forumih nisem veliko,ker ne obvladam vse tehnikalije sem se odločil za preprost sistem. Prosim sodelujte in veselim se vaših testo.

Urejevalcu=moderatorju tudi hvala ,če se nam bo pridružil.

prava honda silver ving l.1981 .. s prestavami .. 

1111d1330824115-removing-fairing-my-1981

ker bi si tudi jaz želel malce bolj preglednega foruma bi samo predlagal moderatorjem , da razne prispevke o skuterjih prestavijo v posebej odprt oddelek samo za ljubitelje zvezno delujočih prenosov ..

cvt ni dtc ... dtc ima prestave cvt jih nima ..osnovno poznavanje mehanike prenosov moči na pogonsko kolo .. 

pa še to - če komu v oddelku za motociklizem kaj ne paše naj se preseli tukaj : http://motosvet.com/tabla/forum/51-maksi-skuterji-in-vse-okoli-njih/  

toliko o preglednosti foruma , povezavah na teste motorjev... ideja je lepa , samo držat se je treba nekih pravil kot praviš in se glede na zgoraj opisano s tem tudi strinjam .. 

p.s. če kaj ni jasno predlagam obisk moto mehanika , muzeja motorjev ali vsaj wikipedia ..ali pa vsaj pogovor ob kavici z nekom , ki pozna modele motorjev iz zgodovine...v izogib nepreglednosti.. pa nestrinjanju okoli podatkov..motorjev..

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Ja okoli nestrinjanja je že tekla debata. Preberi si naslov OSEBNI test motorjev! Debata ali je skuter motor je za mene brezpredmetna in ponižujoča do mnogo skuteristov ,ki so v mladosti drgnili kolena na Grobniku in drugod in vozili SS motorje ko smo mi poganjali kolesa ali pa porivali skiroje.

DCT menjalnik je in preverjeno tudi v  novinarskih profesionalnih testih,če lažejo oni lažem jaz Pri hondi ga ima tudi Vfr 1200......To je nekako kot DSG pri avtih. Kdor bi kupoval tak motor bo tam dobil točne podatke,sam dopuščam možnost napak in tipkarske škrate, pa tudi testi so bili leta nazaj in takole iz glave za sprostitev,mislim ,da bi mi večina odpustila kakšen spodrsljaj.

Sama daljna zgodovina posameznega motorja je omenjena ali pa je izpostavljen samo model pred testnim motorjem,torej prosim.

Vse to pišem ljubiteljsko v dobri veri in upanju na dobre forume, plodne debate,dobre prijatelje. 

Profesionalne teste z ogromno koristnimi in tehničnimi podatki sem bral pred testom motorjev in tako lahko stori tudi vsak,ki mu moj osebni pristop do motociklizma ne odgovarja Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

glej in beri : briga me za skuteriste ..tu na forumu so se hoteli odcepit in so odcepitev dobili odobreno .. ne vem zakaj bi jih mi obravnavali kot motoriste če so sami hoteli biti skuteristi ?? in jaz jih pustim na miru in ne hodim težit v njihov oddelek ..

torej - v motociklizmu testi motorjev.. v maxi skuterjih pa testi skuterjev... 

dct je menjalnik s prestavami..prestava je fiksno določeno razmerje med gonilno in gnano osjo .. dct pomeni samo to , da menjalnik sam avtomatsko menja vnaprej mehansko fiksne prestave ..

cvt ni menjalnik ampak samo vrsta prenosa kjer je nešteto prestavnih razmerij - in ja nekateri cvt imajo tudi možnost fiksiranih razmerij a je to potrebno opraviti s tipko ..pa še zmeraj niso motorji .. 

to kar ti praviš o bivših motoristih ki sedaj vozijo skuterje ne pije vode .. enako ne velja za tiste , ki so presedlali iz skuterja na motor - si kdaj slišal od bivšega skuterista, ki dandanes vozi motor da je zase rekel da je skuterist??

lahko pa greš na njihov oddelek ter jih vprašaš če se nam zopet pridružijo in postanejo motoristi..

v čem je res razlika? no recimo zpit za b kategorijo - če ga opravljaš z ročnim menjalnikom imaš izpit veljeven tudi za avtomatskega ..če pa ga opravljaš z avtomatikom ne smeš voziti ročnega ..

napisal pa sem tudi - pohvalna tema ..a se je treba pač držati pravil foruma in uvrstiti vozila v svoje oddelke.. zdaj pa če si moderator ali kaj višjega pa lahko to spremeniš - pisno ..

Ob 2. 3. 2016 at 18:10, luxuz pravi:

,teh nekaj nezadovoljnežev je pa na forumu vedno preveč in naj se prosim usmerijo na temo-RAZNO-ali pa naj odprejo svojo velecenjeno temo o jamranju. Res podpiram vse vrste motoristov,spoštujem vsa tehtna mnenja,rad govoričim o plodnih ,posebno motorističnih temah, če koga kaj boli pa naj obišče svojega osebnega zdravnika.

 

pred 41 minutami, luxuz pravi:

Ja okoli nestrinjanja je že tekla debata. Preberi si naslov OSEBNI test motorjev

Sama daljna zgodovina posameznega motorja je omenjena ali pa je izpostavljen samo model pred testnim motorjem,torej prosim.

Vse to pišem ljubiteljsko v dobri veri in upanju na dobre forume, plodne debate,dobre prijatelje. 

Profesionalne teste z ogromno koristnimi in tehničnimi podatki sem bral pred testom motorjev in tako lahko stori tudi vsak,ki mu moj osebni pristop do motociklizma ne odgovarja Hvala!

čak mal .. a ti si to temo kupil ali odprl na nekem lastniškem forumu ? če je tvoja si jo zapri in omogoči sodelovanje v njej samo določenim.. 

"ni motor pri hondi dobil ime -položaj silver wing,takoj za gold wingo kar tako" - moj odgovor je bil na tvojo napačno trdite o silver wing-u in to sem podkrepil .. tudi na hondi uvrščajo sedanji silver wing med kaj že ? aja skuterji nad 300 ccm http://www.honda-as.com/motorji/motocikli/skuterji/nad-300-ccm ...

kateri motorji pa so pod gold wing pa si lahko prebereš tukaj je http://www.honda-as.com/motorji/motocikli/touring kjer je pod goldo postavlje pan european .. 

ja - s tvojim odgovorom izibajkerju, ki je čisto dobronamerno nekaj svetoval in osebnim zdravnikom si si naredil pravi renome .. po domače - lahko se mu opravičiš .. lahko pa teraš svojo naprej .. izbira je pa tvoja ..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxuz

Hyosung gt650r,letnik 2005

Bil je prvi sinov motor, ki je kasneje pristal v moji garaži kot 2.oziroma kot 3.motor. Po oddaljevanju od ss motorjev mi je lomljenje križa in zapestij ,popestril motor J.Koreje,ki je dizajnersko bil všečen twin ss motor. No za ceno 4tis.in drobiž je marsikoga pritegnil. Najslabša zadeva pri teh motorjih je bil mehankarski ceh,ki ni bil nič drugega  kot pocarji ž klase takoj za kvaliteto materijalov.. Če izhajamo iz takrat napisanega, da je bil kopija sv suzukija in da so nekateri lastniki zamenjane dele res kombinirali z raznimi drugimi znamkami in tako izboljševali kvaliteto vgrajenih materijalov,ki res ni bila na zavidljivi ravni,je bil skupek kopiranih odpisanih delov bolj znanih znamk.

Ta motor opisujem kot misel,da se z njim niso nikjer preveč ukvarjali,testirali ,le povzemali napake,ki so se pokazale v tujini in to na vseh vrstah kubikaže,ki jih je ta znamka izdelovala in vse metali v isti koš. Za čez lužo so ta model kasneje posodabljali ,a se mi zdi,da tudi tam ni bilo uspeha.

Sama vožnja je bila bolj "ruska",kakor tudi izdelava in materijali. Meni je predstavljal izziv-test in dogodivščino še posebno za sopotnika,saj so novinarji takrat napisali,da zadaj zaradi neudobja voziš le največjega sovražnika , no jaz sem svojo boljšo polovico ali pa ona mene,torej se niso tako zelo zmotili.

Po porodnih krčih-pokanje iz izpuha, ugašanje na semaforjih in počasi slabenje zavor,posledično zaradi slabih zavornih cevi je motor prevozil 25 tis. Brez večjih muh. Plastike in platišča so bila slaba. Neujemanje barv,popuščanje pri vijakih,platišča pa premalo fino obdelana oziroma preporozna, tako ,da je bilo čiščenje le teh mučno opravilo. O ja ,da ne pozabim puščanje rezervoarja na zvaru in odtrganje zagozde za 3.prestavo. No po tem posegu,ko so morali odpreti mašino ni bilo nič več ,kot bi moralo biti. Motor je še nekaj časa "matral "sin,nato pa je moral od hiše s cirka 45tis.-vmes je še počakal števec kilometrov in se odlomil gumb za štartanje motorja, potrebno je bilo obnoviti 2.cilinder,ki se je slabše hladil oziroma po tehnični napaki mehanika.

Malce daljši motoristični grozljivi triler. To je vse za ta denar.images-25.jpeg.ec7ef4f6fbee785afeb19b37aimages-26.jpeg.c3d34b567ed417f672c9925abimages-31.jpeg.b4e5200c40d96e866cdd3f7e5

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Precej let nazaj, ko sem imel, peljal, testiral... E90, BMW, MZ, JAWA, CB750, Norton, Guzzi, Horex, ČZ,.., dojemanje ni bilo tako kot danes. Ni bilo toliko strokovnega analiziranja, predvsem pa ni bilo toliko možnosti. Če si dobil od frenda njegov bajk na izmenjavo za ene par kilometrov je bilo že veselje... Nikoli nisem vozil cross motorjev, SS, velikih potovalnikov, pa tudi skuterja ne (to, da me je fotr kot mulca vozil na svoji Primi ne šteje). Pa če se vrnemo v sedanjost. Par let nazaj sem bral kar nekaj testov, ki so jih delali z novimi Guzziji V7. Zelo sočno se je to bralo in gledalo. Pa recimo, da bi bil v tistem trenutku potencialni interesent za nakup tega motorja. Kaj bi imel od takega (napisanega) testa ali videoklipa? Ne prav dosti. Dokler se sam ne usedeš na nek motor, dokler ne občutiš ergonomije, položaja telesa, pa vsaj malo ciklistike na konkretni vožnji, je vse bolj tako tako. In ko sem si jeseni izposodil omenjeni model za eno uro, je vse prej prebrano dobilo drug okus.  Upam, da @luxuz tegale posta spet ne bo razumel kot jamranje. Je samo moje osebno mnenje. Bodočih testov tule bom vesel, mogoče pa kdaj v prihodnje tudi ulovim priliko in sedem na katerega od opisanih...

Edited by izibajker

Share this post


Link to post
Share on other sites
cb1300

tomos a3klsg, model z dodatno masko-dobra vetrna zaščita, z okroglimi smerniki, avtomatskim menjalnikom, štop lučjo, števcem. Super motor, poceni vzdrževanje. Ko ga vzel iz gajbice in preko zime sestavil je vžgal v prvo. Da o ciklistiki ne govorim-če bi imel leder kombi bi šel bp na koleno. Zelo poceni zavarovanje-letni strošek 7€ (brez zelene karte)

Priporočam nakup

Pa še link uradnega testa

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • farang
      Se morda že ve kdaj bodo na voljo v salonih, da se ga vidi v živo, se usede nanj in morda celo zapelje?
    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Mimogrede, ker omenjas netocne izjave: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam. Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
    • jvalant
      Zakaj bi to ne bilo fer? Primerjava je pac primerjava, in v primerjavi z Pol-om je Zarco pogorel (to je primerjava  2x prvaka in 1x prvaka v istem mostvu).  Koncal bom natancno tam, kjer se je zacelo:  Zarco je bil bled, nezainteresiran in kup nesrece, ker je parkrat padel (Pol je tudi, btw. In zacel je Pol se na veliko slabsem motorju kot Zarco. Razlika je v tem, da se  Pol ocitno zaveda da je treba garati, in svicati, da bo slo na boljse, tako kt pac garajo mehaniki in mostvo, ne pa biti primadona). Mogoce pa KTM, pa Honda letos delata to, kar so vcasih rekli za 500ccm: pokazeta kdo je dec in kdo ni. In edino kar je Aleix rekel je, da meni, da zaradi tega Zarco ne zasluzi sedeza HRC. Se pac strinjam z njim. Zarco pa tudi ni dobil sedeza... Kako je pa Gigi pa Avintia ipd prisel v to debato pa ne vem. 
    • Kugelschreiber
      @jvalantnaslont “debato” na napacne izjave je pac narobe, in pogovor ne more it po pravi poti, ce tega ne razcistimo.  Zarco ni reku de ne bo vec vozu KTM, in ni reku da noce vozit za satelitsko ekipo. Trditvi sta sproducirali precej neupravicenga gneva. O borbenosti nism govoril. Primerjave s Polom ne zdrzi v nobeni tocki. Morda je mal ne-fer primerjat cloveka, k motor vozi in dela 3 leta, In je totaln agresivc s clovekom k je sedu na motor in bil ze prve tri dni vec na tleh kot prej dve leti skup. Sej v Repsolu je blo podobno. Marc dela super agresivn motor, in z njjim zmaguje, Jorge se je samo lomil.  Danes vemo, da nikoli ni bil u igri za Lorenzotovo RCV. Od prve sekunde so ciljali na  Binderja, Alexa in se enga zelo mladega, pa sm pozabu koga.  FQ20 je pac spremenu pravila igre.    ucer je bil Joan pr Gigiju vec k uro, danes je Avintia objavla tole.   
    • ligenjček
      kje si pa ti pri buhtlih našel plastiko? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!