Skoči na vsebino

testi motorjev (motorevije, osebni testi, razno o testih)


luxuz

Priporočene objave

pred 4 urami, Borutt pravi:

MiG je velik nakladač in deluje v stilu, če nisi z njim, si proti njemu. Se da hitro ugotoviti z branjem njegovih zgodbic. Bom prebral test motorja iz naslova teme, da vidim, kaj je bivšega dirkača zmotilo ali pa navdušilo oziroma pustilo ravnodušnega. Tistega iz prvega stavka nisem ugotovil samo z branjem. Ostane za drugič. 

 

pred 23 urami, Borutt pravi:

 Naj prilepim še tvoje pljuvanje po pridnem in marljivem človeku? Tam si se šele izkazal, kakšen si. 

  • Hvala 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, DAMI34 pravi:

No jaz bom brisal vse kar ne bo v povezavi z Zjem

Ja, nehajte smetit po "naši" temi ✴️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Borutt pravi:

Ti si šele zmeden, ko mešaš popolnoma različne zadeve. 

Ce prav razumem...

Gustincicevi placani testi so zate vredni pol p tople vode in verjetno res...

Zakaj pa noces povedati mnenja o tem "magisteriju voznje"

Vse je le tvoje mnenje...jz te bedarije nisem bral tak,da mnenja nimam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Ti si šele zmeden, ko mešaš popolnoma različne zadeve. 

Normalno. 1x sm biv s tabo, pa sm se nalezu. So predstavljaš enga k je bil veckrat!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takole bom rekel:

če že testiraš določen moped na pisti, ga pripravi za pisto, v nasprotnem OEM moped testiraj na cesti. Definitvno, bi tudi na cesti lahko podal enake ali podobne pomisleke, saj ne bo prvi, da je prvovgradnja pnevmatike bolj tako tako, res je da na Zju niso nikol spustile, majo pa slab fidbek in kar rabijo nekaj časa za ogrevanje.

Da razpravlja o budget motorju za 8,5k€ je tudi jasno, kar pomeni da bo kot referenco uporabil nekaj v tem rangu.

Zato mi je MG test povprečen.

In da vem, da je DKS še firma iz socialističnih časov in da imajo hudo srečo v tem da se Kawa res sama prodaja, ter jim na tem področju ni potrebno migniti s prstom. K sreči pa proizvajalec dela dokaj dobre motorje sploh v razmerju price/performance. Preverjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nehal kupovati MotoSI kar precej časa nazaj. Razen tega da se določeni avtorji/ice še najraje razpišejo o tem, kako je fino drsat/vibrirat mednožje (seveda ne tako neposredno ampak kao med vrsticami) po sedežu bogega mopeda, al pa kako je fino suhe klobase v kufer tlačit in delat piknike naokoli so vsebinsko zelo švoh. Pač neke zgodbice z malo uporabne vrednosti. Tu pa tam jim kak tuji avtor prispeva (oz odkupijo pravice za objavo) kak spodoben članek, sam jih je premalo da bi bila revija vredna tistega denarja. In že tako na daleč se vidi da je zadeva ratala praktično družinski projekt. Kar ni nujno slabo, se pa naveličaš brati čebuljenje skoz enih in istih čebulatorjev.

Testi (ki jih pišejo oz opravljajo drugi) so vredni bore malo. So pa dobro prodajno orodje, ki cilja na neodločeno publiko... take, ki sami ne vejo kaj bi. Kako to vem? Po številu zelencev na dvotaktnih 300 kubičnih mopedih, ki jih pol (mopedi voznika) veselo pretepajo po terenu. Sam lej, so fantje preštudirali vse teste, ves jutjub in pogruntali da je to top of the top in ima dovolj moči za pol 'ko se enkrat navadiš'.

Pozabili pa so na dejstvo da za tako zadevo spodobno pelat rabiš vsaj solidnega voznika. Sam lej, testi so povedali... po enem letu pa oni tapametni lepo na 250 4T prešaltajo in se na lepem peljejo boljše, hitreje in še gat ne rabijo menjevat vsakič, ko se gas malo bolj resno odpre. Tolk so vredni testi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Normalno. 1x sm biv s tabo, pa sm se nalezu. So predstavljaš enga k je bil veckrat!?

Jaz sem pa to mislil zate. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tule bi raje o testih, testnikih, revijah itd..ampak nikogar ne silim, samo če zmorete in ste dovolj inteligentni.

Za nabijanja so druge teme, kjer namensko puščam to kar se počne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 7. 2019 ob 16:36, jskrablin pravi:

Sem nehal kupovati MotoSI kar precej časa nazaj. Razen tega da se določeni avtorji/ice še najraje razpišejo o tem, kako je fino drsat/vibrirat mednožje (seveda ne tako neposredno ampak kao med vrsticami) po sedežu bogega mopeda, al pa kako je fino suhe klobase v kufer tlačit in delat piknike naokoli so vsebinsko zelo švoh. Pač neke zgodbice z malo uporabne vrednosti. Tu pa tam jim kak tuji avtor prispeva (oz odkupijo pravice za objavo) kak spodoben članek, sam jih je premalo da bi bila revija vredna tistega denarja. In že tako na daleč se vidi da je zadeva ratala praktično družinski projekt. Kar ni nujno slabo, se pa naveličaš brati čebuljenje skoz enih in istih čebulatorjev.

Testi (ki jih pišejo oz opravljajo drugi) so vredni bore malo. So pa dobro prodajno orodje, ki cilja na neodločeno publiko... take, ki sami ne vejo kaj bi. Kako to vem? Po številu zelencev na dvotaktnih 300 kubičnih mopedih, ki jih pol (mopedi voznika) veselo pretepajo po terenu. Sam lej, so fantje preštudirali vse teste, ves jutjub in pogruntali da je to top of the top in ima dovolj moči za pol 'ko se enkrat navadiš'.

Pozabili pa so na dejstvo da za tako zadevo spodobno pelat rabiš vsaj solidnega voznika. Sam lej, testi so povedali... po enem letu pa oni tapametni lepo na 250 4T prešaltajo in se na lepem peljejo boljše, hitreje in še gat ne rabijo menjevat vsakič, ko se gas malo bolj resno odpre. Tolk so vredni testi...

Glede onih "tapametnih" kar se tega tiče, je odvisno kaj voziš. Če voziš hard enduro, ima 300ccm 2t ogromno prednosti zaradi explozivnosti, lahkotnosti, vžiga.. kar ti pri plezanju po kozjih stezicah za gamsi še kako pride prav :D za po vlakah in na progo pa je normalno boljše 4t, to pa je seveda namen testa - da lahko motorist izbere motor, ki njegovemu načinu vožnje najbolj odgovarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede MotoSI in Magisterija...

MotoSI z veseljem preberem, mi je prav fletno branje, vedno se najde kaj zanimivega.

Tudi to, da je zadeva "družinski projekt" me ne moti.

Teste preberem, niso pa osnova, na kateri bi se nekdo odločil za nakup. Pri tem bi moralo šteti vse kaj drugega.

Enako velja za vse kar berem, Motopuls, hrvaškja Motorevija, pa tudi kaj nemškega...

 

Magisterij;

Bi moral biti osnova za vse začetnike, najprej CPP nato Magisterij.

Tudi marsikateri star moto maček bi ga lahko vsakih 5 let prebral za osvežitev znanja.

Sam sem ga kupil prijatelju za rojstni dan, na 40 let motorističnih izkušenj. In po enemu tednu mi je dejal da je zadeva super, da je prebral marsikaj zanimivega, uporabnega in tudi kaj novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ELO pravi:

Magisterij.

js teh revij ne rabim, saj so na motosvetu sami doktorji znanosti motorizma...

vsak dan 5 minut motosveta in ekola .. znanje je tu :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiraj

Ta knjiga je priročnik, namenjen tistim, ki že poznajo osnove vožnje motocikla. Opozarja na potrebna znanja in prijeme, ki osnovni nivo vožnje motocikla ponesejo na višjo stopnjo. 
Akademija vožnje je nadgradnja izjemno uspešnega priročnika Magisterij vožnje motocikla. Ne sili v hitro vožnjo, pove pa, kako to gre.

Priročnik objestne vožnje? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

magisterij je že leta na "voljo" :) 

Vem, ampak knjiga je knjiga. En pir pa tudi ni prav velik strošek ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Nova ekipa, ki se trudi narediti lične izdelke, kar se tiče testov motociklov:

del testa Tracerja je že tule:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

@Luka66, zdej ko si tako lepo vse opisal japonca, nemca in anglža,  ja prosim, primerjaj vse skupaj še z avstrijcem. Se mi zdi, da si ga dovolj prevozil, da nisi še pozabil kako je pelat oranžkota….

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

@Luka66, zdej ko si tako lepo vse opisal japonca, nemca in anglža,  ja prosim, primerjaj vse skupaj še z avstrijcem. Se mi zdi, da si ga dovolj prevozil, da nisi še pozabil kako je pelat oranžkota….

dej no, au je dabest...kljub vsem pomankljivostim :D

 

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Kugelschreiber pravi:

@Luka66, zdej ko si tako lepo vse opisal japonca, nemca in anglža,  ja prosim, primerjaj vse skupaj še z avstrijcem. Se mi zdi, da si ga dovolj prevozil, da nisi še pozabil kako je pelat oranžkota….

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Luka66 pravi:

Lepi dnevi, možnost je bila, pa sva s sinom malo primerjalno potestiral in izmenjala občutke, ki so bili v glavnem podobni, le vsaka generacija svoj pogled, ista lastnos bajak je za starega - za maldega pa + :huh:  Stara cesta čez trojane, nekaj AC in seveda Marija reka, vmes menjala za boljšo primerjavo, nekaj tudi s sopotnico.

Najprej njegovo veličanstvo in delavski razred

5.thumb.jpg.3571428e4def27dc62d2ccde93f8c843.jpg

Na kratko najina osebna skupna opažanja: ni neke drastične razlike pri v pospeševanju, en voznik in brez obtežbe s prtljgo, se pa razlika v moči občuti predvsem v višjih obratih, ko boxer dobi malo drugačen zvok in še na polno pospešuje, tudi bolj zvezno z manj vibracijami, super so nadgradili boxerja, odličen za peljat......... položaj voznika podoben pri obeh, sedi se v motorju, je pa GS bolj udoben tudi zaradi zelo dobrega sedeža, OEM sedež na AT je zelo špartanski, drugače oblikovan, namenjen seveda tudi vožnji stoje po brezpotjih, sedaj, ko je gor Bagsterja je udobje bistveno boljše........oprema oba full, na AT ni osvetlitve tipk, kar je glede na to, da ima zakomplicirao upralvjanje minus, se sicer navadiš in pomaga touch screen, na katerem lahko urediš vse, vendar med vožnjo ni ravno praktično, deluje pa touch v vseh pogojih, preizkušeno, prah, mokro...... nastavitev obilo, vse kar si voznik zaželi si lahko nastavi in ima na vpogled brez tipkanja, tudi možnost navigacije iz mbt, kar je res praktično......vožnja udobna na obeh, na AT je potrebno obtežbo ES nastvljati še ročno, pri GS avtomatsko, AT ima več možnosti nastavitev motorja, vzmetenja,...odvisno koliko in kaj kdo uporablja, sam sem si nastavil še dve mapi, uporabljam pa v domačem okolju v glavnem tri, na potovnaju pa sem kar vse zaradi raznolikih cest........AT verjetno zaradi ožjih koles bolj lepo pada v ovinke, daje občutek lažjega motorja, kar tudi na papirju je, je pa seveda nekoliko bolj namenjena  slabim, makadamskim, cestam, brezpotjem in res  21 col spredja, v takih pogojih da svoj doprinos..........

V kvaliteti izdelave ni neke bistvene razlike, ja pa opaziti, da je AT narejena z Japonsko filozofijo, kar je na bajku mora dobro funkcionirati, tudi če ni ravno lepo na pogled, je kakšen del, zvar narejen le za to....... skratka izgled je v vseh pogledih bolj cenen, ni v razredu prestižnih...... pri GS vseeno kvalitativno in tudi estetsko na višjem nivoju, če odmislimi, kako in kaj, koliko časa funkcionira, kompletno boljši izdelek......oba pa na tem področju, seveda daleč za sedanjimi izdelki redčih iz Borgo Panigale-ja.. 

Zavore:  GS je imel spredaj še čeljusti X, ki se v praksi niso ravno najbolše izkazale, zato na ADV že brembo, pri osnovni varinati naj bi bile s sledečimi dobavami, ko stisneš ročico najprej ni učinka, na dodaten stisk pa na polno, ni zveznega podajanja zavorne moči,  pri AT je doziranje zaviranja OK, ni pa toliko zavorne moči, pri obeh pa se seveda ustavljanje BP.   

Agregat: kljub temu, da dvocilindrašu na AT z manj kubiki in moči od boxeraj ni kaj za očitat, razen morda nekaj več vibracij, ki se občutijo predvsem v določenih obratih, če so stoplke brez gumic in je na AT Akrapovič rally, ki da agregatu občutnih in konkretnih +10KM se vseeno ne more meriti s tem boxerjem, ki je brez motečih vibracij in je res odličen izdelek bavarcev nisem verjel, da se lahko izdela tako dober boxerski dvocilindraš, kakšen bo šele naslednji :)  ......prav tako pa se GS-ov menjalnik s QS ne more merit iz japonskim na AT, ki je za dva razreda boljši v vseh pogledih, kratki, natančni hodi, QS ok......prve tri brzine na GS so nekoliko bolje od TV-32 :(  ni mi jasno kako za tak denar ne spravijo skupja boljši gerabox, imajo vse reurse za to......kakorkoli pa oba dobra bajka s svojimi + in - ki so za vsakega posameznika različni.  

6.thumb.jpg.55c7eeebf4f0ad18f1bfa10827cf08c7.jpg

Nato pa še angleški potovalni aristokrat.....res super bajk, za vozit, velik korak naprej, lepša boljša izdelava, udoben sedež, občutek lahkoten med vožnjo in na mestu, kot bi imel pod sabo Tigra 900.........živ agregat in dobro zarenči k naviješ gas, konkreten push pri pospeševanju, bistveno bolj kot ostala dva konkurenta, ki sva jih vozila, nič kaj ne zaostaja za najbolj potentnima v tem razredu, po mojem okusu.....nad 6500 obr se bolj izrazito pojavijo 6500, ki pa po mojem občutku niti niso tako moteče, saj se na takih obratih konstantno ne vozi niti na AC, ker je hitrost že močno pre-velika.

10.thumb.jpg.f08dd8a5e33d9852c62dc18fa88f2255.jpg

Agregat res drugačen od prejšnjega, nekoliko bolj potenten, divji, še vedno lepo obvladljiv, menjalnik in QS odličen, ne zaostaja za tistim iz AT.

9.thumb.jpg.3b46eb4a7e0ee6f830e2191c50a832f1.jpg

Vibracij agregata nad 6500 obr res nekoliko več, vprašanje pa koliko so moteče "na dolge proge".  Pri mlajši generacji pa....... vibracije morajo bit, sicer je dolgčas......

3.thumb.jpg.fdd44879d4ed9a77a6006728c1be3b36.jpg

Zaslon dvolj velik in pregleden, vendar ne s toliko info na enkrat, kot pri obeh konkurentih, treba uporabit več gumbov, ki so osvetljeni, za vse info, mi je bolj všeč pri AT, ker si lahko nastaviš praktično vse info, ki jih želiš na zaslo in so na vpogled brez tipkanja. Izdelava OK, tudi izgled delov lepši.

8.thumb.jpg.e0ef55ae2955c6a672f0df6be207a9f3.jpg

Zavore vrhunske Brembo, res odlične, natančno doziranje, konkretno grabijo, ene boljših kar sem jih vozil.

Angleži so naredili obličen bajk.

7.thumb.jpg.77021cd8d3be1a9b2a016d6416134638.jpg

Sedež udoben, ne zaostaja za GS.

4.thumb.jpg.ec7e1b880fa453ad04a9e316e963c1b2.jpg

Na koncu pa: VSAK BAJKER IMA SVOJE OBČUTKE, ŽELJE, PREFERENCE IN VSAKEMU KAR MU PAŠE  :)

SREČNO

 

 

Glede na to, da ne morem dopolnjevat in korigirat svoje objave, kar je......me bo minilo objavljat počasi........  dodajam še občutke o vzmetenju: AT- ES Showa, primerno namenu bajka, največji hod, mehko vzmetenje, odlično blaži tudi zelo slabe podlage, po zelo slabih cestah se da hudo hitro peljati, za dinamično vožnjo po asfaltu nekoliko pre-mehko, spredaj se precej poseda, tudi, če ga nastaviš-naviješ na max ni ravno za neko hudo asfaltno dinamiko, obremenitev je potrebno nastaviti, 4 osnovne nastavite (street, comfort, gravel, off road), pri katerih ni mogoče spreminjat parametrov + dve pri katerih je mogoče nastaviti vse parametre ......... GS s svojim ES avtomatsko nastavi obremenitev, sistem telelever brez posedanja spredaj pri močnem zaviranju, se sicer dviga pri dinamičnem pospeševanju in morda daje nekoliko manj info, ter občutka za podlago pod prednjim kolesom, v celoti pa odlično......TRIUMPH ES Showa, ima tudi senzor za obremenitev, paleta različnih nastavitev, na sport deluje odlično v dinamični vožnji, podobno kot pri SAS WP, ki je še za odtenek trše in ima po mojem občutku, najbolj športno podvozje za asfalt od teh velikih potovalnih endur, je pa res, da je morda v programu off road pretrd za neko resno izven cestno vožnjo.

V splošnem pa vzmetenje zelo dobro vsi, v skladu z namenom bajkov, koliko pa zdrži in kako je dolgotrajno pa....... 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 9. 2022 ob 14:12, mato295 pravi:

Ali lahko napišeš še kako besedo o veterni zaščiti na vseh motorjih?

Lahko napišem o mojih občutkih........ je pa vetrno zaščito težko primerjat, občutke imamo različne, oz, jo potem aplicirat na bajkerje, saj smo različnih višin in imamo različen položaj na bajku.........nisem nek ljubitelj večjih zaščit in visokih, ali podaljšanih šipc, vedno jo imam na najnižjem položaju in, če je možnost namestim nižjo, ker mi običajno povzroča najmanj turbolenc okrog čelade, ki potem reže zrak glede aerodinamično obliko, pač odvisno od čelade......visok sem okrog 188cm in zame imata najboljšo vetrno zaščito GS in MS pri vseh hitrostih, res vrhunsko, brez turbolenc in mrčesa na čeladi........EX in AT nekoliko zaostajata, najmanj zaščite mi je nudil SAS (prejšnji model), ker se sedi nekoliko višje, posledično več dela s čiščenjem čelade in več turbolenc okrog čelade pri hitrostih nad 150km/h......je pa sin, ki je nekoliko nižji kot jaz, povedal, da ga pri AT moti zračni tok v čelado od spodaj, kar je pogosto brati po forumih in bajkerji dodajajo blendo pred rezervoarjem........sam ga ne občutim....... če je to pomembno, koristno, da vsak sam preizkusi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sosedi imajo odlično moto revijo, v kateri sami opravljajo teste bajkov, na žalost, pod Alpami ni take :( 

So testirali ta velike endure.....

24.thumb.jpg.08ed96426cf792f2e6077ae7136b7f87.jpg

25.thumb.jpg.93a09ea2354d2600a671fdc767a6ae50.jpg

26.thumb.jpg.ddfdcf85d66d5ea8f48e0a86e5a7c555.jpg

27.thumb.jpg.c85d9a7569d2e500f26aef4614c81c00.jpg

28.thumb.jpg.5e7e06e6608bd71e3eb041dce1b1ce9b.jpg

29.thumb.jpg.53c03488348942f00168d33b310cfeea.jpg

30.thumb.jpg.dbd98daafb70ce9157ed78e9d74b0970.jpg

31.thumb.jpg.b0f28c1e05deaa54aead89a7f34d789e.jpg

32.thumb.jpg.63f87d6bf6f7d19506bc767e4df92b42.jpg

33.thumb.jpg.8440712e8f3c5b56121848bb090572a2.jpg

34.thumb.jpg.0088f6cfcc2c5101f529ed6c9bcba01a.jpg

In na koncu brez zavijanja v celofan.

35.thumb.jpg.d3ca23584ac02f559f7cb5f37f6f56ba.jpg

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!