Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
luxuz

testi motorjev (motorevije, osebni testi, razno o testih)

Recommended Posts

skalar36
pred 4 urami, Borutt pravi:

MiG je velik nakladač in deluje v stilu, če nisi z njim, si proti njemu. Se da hitro ugotoviti z branjem njegovih zgodbic. Bom prebral test motorja iz naslova teme, da vidim, kaj je bivšega dirkača zmotilo ali pa navdušilo oziroma pustilo ravnodušnega. Tistega iz prvega stavka nisem ugotovil samo z branjem. Ostane za drugič. 

 

pred 23 urami, Borutt pravi:

 Naj prilepim še tvoje pljuvanje po pridnem in marljivem človeku? Tam si se šele izkazal, kakšen si. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1
pred 48 minutami, DAMI34 pravi:

No jaz bom brisal vse kar ne bo v povezavi z Zjem

Ja, nehajte smetit po "naši" temi ✴️

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 6 minutami, Borutt pravi:

Ti si šele zmeden, ko mešaš popolnoma različne zadeve. 

Ce prav razumem...

Gustincicevi placani testi so zate vredni pol p tople vode in verjetno res...

Zakaj pa noces povedati mnenja o tem "magisteriju voznje"

Vse je le tvoje mnenje...jz te bedarije nisem bral tak,da mnenja nimam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 2 urami, Borutt pravi:

Ti si šele zmeden, ko mešaš popolnoma različne zadeve. 

Normalno. 1x sm biv s tabo, pa sm se nalezu. So predstavljaš enga k je bil veckrat!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

takole bom rekel:

če že testiraš določen moped na pisti, ga pripravi za pisto, v nasprotnem OEM moped testiraj na cesti. Definitvno, bi tudi na cesti lahko podal enake ali podobne pomisleke, saj ne bo prvi, da je prvovgradnja pnevmatike bolj tako tako, res je da na Zju niso nikol spustile, majo pa slab fidbek in kar rabijo nekaj časa za ogrevanje.

Da razpravlja o budget motorju za 8,5k€ je tudi jasno, kar pomeni da bo kot referenco uporabil nekaj v tem rangu.

Zato mi je MG test povprečen.

In da vem, da je DKS še firma iz socialističnih časov in da imajo hudo srečo v tem da se Kawa res sama prodaja, ter jim na tem področju ni potrebno migniti s prstom. K sreči pa proizvajalec dela dokaj dobre motorje sploh v razmerju price/performance. Preverjeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Sem nehal kupovati MotoSI kar precej časa nazaj. Razen tega da se določeni avtorji/ice še najraje razpišejo o tem, kako je fino drsat/vibrirat mednožje (seveda ne tako neposredno ampak kao med vrsticami) po sedežu bogega mopeda, al pa kako je fino suhe klobase v kufer tlačit in delat piknike naokoli so vsebinsko zelo švoh. Pač neke zgodbice z malo uporabne vrednosti. Tu pa tam jim kak tuji avtor prispeva (oz odkupijo pravice za objavo) kak spodoben članek, sam jih je premalo da bi bila revija vredna tistega denarja. In že tako na daleč se vidi da je zadeva ratala praktično družinski projekt. Kar ni nujno slabo, se pa naveličaš brati čebuljenje skoz enih in istih čebulatorjev.

Testi (ki jih pišejo oz opravljajo drugi) so vredni bore malo. So pa dobro prodajno orodje, ki cilja na neodločeno publiko... take, ki sami ne vejo kaj bi. Kako to vem? Po številu zelencev na dvotaktnih 300 kubičnih mopedih, ki jih pol (mopedi voznika) veselo pretepajo po terenu. Sam lej, so fantje preštudirali vse teste, ves jutjub in pogruntali da je to top of the top in ima dovolj moči za pol 'ko se enkrat navadiš'.

Pozabili pa so na dejstvo da za tako zadevo spodobno pelat rabiš vsaj solidnega voznika. Sam lej, testi so povedali... po enem letu pa oni tapametni lepo na 250 4T prešaltajo in se na lepem peljejo boljše, hitreje in še gat ne rabijo menjevat vsakič, ko se gas malo bolj resno odpre. Tolk so vredni testi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 2 urami, skalar36 pravi:

Normalno. 1x sm biv s tabo, pa sm se nalezu. So predstavljaš enga k je bil veckrat!?

Jaz sem pa to mislil zate. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

tule bi raje o testih, testnikih, revijah itd..ampak nikogar ne silim, samo če zmorete in ste dovolj inteligentni.

Za nabijanja so druge teme, kjer namensko puščam to kar se počne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
Ob 4. 7. 2019 ob 16:36, jskrablin pravi:

Sem nehal kupovati MotoSI kar precej časa nazaj. Razen tega da se določeni avtorji/ice še najraje razpišejo o tem, kako je fino drsat/vibrirat mednožje (seveda ne tako neposredno ampak kao med vrsticami) po sedežu bogega mopeda, al pa kako je fino suhe klobase v kufer tlačit in delat piknike naokoli so vsebinsko zelo švoh. Pač neke zgodbice z malo uporabne vrednosti. Tu pa tam jim kak tuji avtor prispeva (oz odkupijo pravice za objavo) kak spodoben članek, sam jih je premalo da bi bila revija vredna tistega denarja. In že tako na daleč se vidi da je zadeva ratala praktično družinski projekt. Kar ni nujno slabo, se pa naveličaš brati čebuljenje skoz enih in istih čebulatorjev.

Testi (ki jih pišejo oz opravljajo drugi) so vredni bore malo. So pa dobro prodajno orodje, ki cilja na neodločeno publiko... take, ki sami ne vejo kaj bi. Kako to vem? Po številu zelencev na dvotaktnih 300 kubičnih mopedih, ki jih pol (mopedi voznika) veselo pretepajo po terenu. Sam lej, so fantje preštudirali vse teste, ves jutjub in pogruntali da je to top of the top in ima dovolj moči za pol 'ko se enkrat navadiš'.

Pozabili pa so na dejstvo da za tako zadevo spodobno pelat rabiš vsaj solidnega voznika. Sam lej, testi so povedali... po enem letu pa oni tapametni lepo na 250 4T prešaltajo in se na lepem peljejo boljše, hitreje in še gat ne rabijo menjevat vsakič, ko se gas malo bolj resno odpre. Tolk so vredni testi...

Glede onih "tapametnih" kar se tega tiče, je odvisno kaj voziš. Če voziš hard enduro, ima 300ccm 2t ogromno prednosti zaradi explozivnosti, lahkotnosti, vžiga.. kar ti pri plezanju po kozjih stezicah za gamsi še kako pride prav :D za po vlakah in na progo pa je normalno boljše 4t, to pa je seveda namen testa - da lahko motorist izbere motor, ki njegovemu načinu vožnje najbolj odgovarja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

Glede MotoSI in Magisterija...

MotoSI z veseljem preberem, mi je prav fletno branje, vedno se najde kaj zanimivega.

Tudi to, da je zadeva "družinski projekt" me ne moti.

Teste preberem, niso pa osnova, na kateri bi se nekdo odločil za nakup. Pri tem bi moralo šteti vse kaj drugega.

Enako velja za vse kar berem, Motopuls, hrvaškja Motorevija, pa tudi kaj nemškega...

 

Magisterij;

Bi moral biti osnova za vse začetnike, najprej CPP nato Magisterij.

Tudi marsikateri star moto maček bi ga lahko vsakih 5 let prebral za osvežitev znanja.

Sam sem ga kupil prijatelju za rojstni dan, na 40 let motorističnih izkušenj. In po enemu tednu mi je dejal da je zadeva super, da je prebral marsikaj zanimivega, uporabnega in tudi kaj novega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred eno uro, ELO pravi:

Magisterij.

js teh revij ne rabim, saj so na motosvetu sami doktorji znanosti motorizma...

vsak dan 5 minut motosveta in ekola .. znanje je tu :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Citiraj

Ta knjiga je priročnik, namenjen tistim, ki že poznajo osnove vožnje motocikla. Opozarja na potrebna znanja in prijeme, ki osnovni nivo vožnje motocikla ponesejo na višjo stopnjo. 
Akademija vožnje je nadgradnja izjemno uspešnega priročnika Magisterij vožnje motocikla. Ne sili v hitro vožnjo, pove pa, kako to gre.

Priročnik objestne vožnje? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 12 minutami, Rey pravi:

Če rabi kdo Magisterij ga zamenjam za mrzlo pivo 🍺

magisterij je že leta na "voljo" :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 1 minuto, Snečer pravi:

magisterij je že leta na "voljo" :) 

Vem, ampak knjiga je knjiga. En pir pa tudi ni prav velik strošek 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gasperX
      Doktorat iz fizike in kemije in matematike so nekateri naredili v vecih temah   Misls da se je se en najdu k se je zajebu al kva 
    • Darko3g
      Še vedno iščem posnetek, kjer bi kdo vozil štirikolesnika po enem kolesu (najprej nagne na stran in nato še na zadnje), če je sploh možno.
    • smasher
      Take ki se vozijo po Istri na tak način se dostikrat vozijo po Parencani in so za  , sicer zgleda zabavno ampak če si pešec ali kolesar in prišibajo mimo 3je taki s seveda malce oblj odprtimi avspuhi magari še starejši 2T, te zadimijo in oglušiš in seveda ignorirajo tablo o prepovodi vožnje z motornimi vozili.   No da ne bom jaz zašel offtopic v temi ki sem jo začel, sem upal na kakšno zgodbo v stilu, Jawa 350 ali MZ 250..... motor ki ga še vedno sanjam SR250  
    • Scarabeo 500
      Jaz sem bil vesel, če sem v tem obdobju sploh videl motor, ki je peljal mimo mene . V celi dolini je bil samo eden BMW k 100.  Imel pa sem Rogovega drkalca na 5 prestav.
    • Darko3g
      Ko sem jaz začel leta 2007 je bil Louis bistveno cenejši. Kupil sem čelado za 50 €, Bundo sem imel od Andraža (nepremočljivo, malce močnejšo), pa planinske čevlje in kavbojke. potem pa sem našel polvisoke čevlje za 30 €, pa usnjene hlače tudi za 30 €, rokavice so bile 10, poletni moto čevlji 20 in podobno. Čakal sem razprodaje in iskal določene artikle. Imeli so sedelne torbe iz pravega usnja za 50 €, pa sprednjo majhno torbico za orodje za 8 €. Občutek imam, da je danes vse vsaj dva - trikrat dražje. Leta 2009, ob krizi je še bencin stal precej pod en evro.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!