motolover Objavljeno November 16, 2016 Opozori Objavljeno November 16, 2016 12 minutes ago, Scarabeo 500 said: Samo tiste vezice - je pa malo bizarno. Bolj sodi v rubriko Saj ni res pa je - za takšen denar, bi moralo biti vse okrašeno s Swarovski kamni. Menda bodo v 2017 ta mačja očesa obvezna na vseh novih motorjih v EU. Najverjetneje so dali gor samo provizorično za homologacijo modela.
DAMI34 Objavljeno November 16, 2016 Opozori Objavljeno November 16, 2016 mah vsa ta jajca , vključno z mojim, so za 10k€ precenjena, ampak jebiga, hočeš-moraš met, odkartaš. Mačje očke na blatniku so pa tam tam nekje s KTMjem, moj ma dvostranski lepilni in sam čakam, kdaj bo dol odfrčalo ofc 1
Kawl Objavljeno November 16, 2016 Opozori Objavljeno November 16, 2016 Ja načeloma se z vsem strinjam. Dejansko je tako da imamo materiala vsi precej več kot včasih... Tudi rabljene zadeve lahko še vedno dobiš dobre... ah ja, leta 94 smo imeli mi polski fiat drekaste barve , stric s svojim bemflnom je bil đek prve klase drugače pa delavsak plača pri privatniku za navadno srednjo šolo je bila takrat kot se spomnim cca 150.000sit. TEžko je to preračunavanje se strinjam...
sayo Objavljeno November 16, 2016 Opozori Objavljeno November 16, 2016 pred 5 urami, nejc74 pravi: Razmisli: povprecna mesecna placa leta 1991 je bila 157 €, sedaj pa je 1.013 € tako da tvoji sklepi so popolnoma napacni. Poskusi se enkrat. razmerje 1994 : 2016 je sicer malo slabse, vendar se vedno 1:4 Mal ... ni dobro, to da je razlika skoraj 500€ med minimalcem in povprečjem... P.S. če bi imel jaz v teh časih mesečno plačo 5.000€ me boli k... za tiste ki imajo 20.000€ Kawl 1
Kawl Objavljeno November 16, 2016 Opozori Objavljeno November 16, 2016 pred eno uro, Scarabeo 500 pravi: Težko je to preračunavanje. Kar se tiče materialnih stvari je bilo včasih precej težje priti do njih. Cen se ne spomnem točno, spomnem pa se, koliko plač sem dal za kaj. Plače pa smo imeli bolj kot ne vsi enake - v delavskem rangu. Gorenje barvni televezor - pet mojih plač. Gorenje pralni stroj - ena in pol plače. Motor - zame takrat znanstvena fantastika (zdaj ga imam). Vse je bilo izraženo v plačah, zdaj si lahko kar nekaj več privoščimo in lažje, so pa nekateri precej zjamrani, ko jim varčevanje ne gre od rok. Kawl - (to mislim na splošno). Nimajo tisti, ki nimajo služb in teh je preveč. Pa minimalne plače, tudi teh je preveč. Res pa je, da stroški so večji kot v preteklosti. Res pa je tudi, da sosed ne sme imeti boljši / boljšega , potem pa res ni denarja. Dovolj izven teme. Scarabeo Samo tiste vezice - je pa malo bizarno. Bolj sodi v rubriko Saj ni res pa je - za takšen denar, bi moralo biti vse okrašeno s Swarovski kamni. Ja razlika je v tem da imaš danes toliko uvoženih cenenih stvari da s tem misliš kaj vse si lahko privoščiš. Verjetno ti gorenjev pralni stroj dela še danes. Če ga kupiš danes bo po petih letih verjetno hin Včasih so bile stvari ki si jih kupil tudi bolj kvalitetne.... no kakor sem že rekel brezveze razglablat... v drugi dobi smo sedaj Scarabeo 500 in sayo 2
Kmet2 Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 Veliko sem zvedel o MTS 1200 Enduri ............zelo pregleden forum . Bmflar, Kawl, sayo in 4 others 7
compaq Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 pred 2 urami, Kmet2 pravi: Veliko sem zvedel o MTS 1200 Enduri ............zelo pregleden forum . To temo smo zasrali drugi. Za razliko od vseh ostalih tem lajbn, dlicen, sebar in 3 others 6
DUCATI_RIDER Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 Vidim da ste ga malo zabluzli v tej temi. Namreč imate tudi temo razno...pa si tam pišite o stricih pa plačah pa BMW_jih..itd.. Tukaj pa še je vseeno govora o MULTISTRADI ENDURO, pa me zanima če je kak lastnik nje, in kake so kaj izkušnje pri vožnji. Prišla je tudi MULTISTRADA 950, ki je manjša in bo verjetno tudi precej cenejša od te 1200. Kmet2, sayo in Kawl 3
sayo Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 Evo ti ceno : http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11511608&display=Ducati MULTISTRADA 950 - 2017
DUCATI_RIDER Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 Aha, sem si mislil da bo cena tu nekje ja. Pišejo pa ne o njej ker jih pri nas niti prodali niso veliko, mislim da enih par samo. Za razliko od tujine kjer se veliko bolj prodaje. Je precej višji motor od navadne, in za malega človeka kljub nastavitvi višine sedeža ta motor ni. Zaj je tak (moje mnenje) 22 jurčkov približno stane z opremo, verjetno v neki teren it z njo, oz. kozje poti kjer je velika verjetnos da boš jo položo se mi zdi preveč škoda motorja. Da se voziš samo po cesti je problem ker je vzmetenje v osnovi preveč mehko in agregat premočan, kar pomeni da motor preveč plava po cesti. Če se hočeš dobro peljat moraš obojno vzmetenje otrdit do konca, da dobiš stabilen motor s katerim se lahko malo bolj poigraš. In po tem takem ti je boljše vzet navadno. Se mi zdi da se bo ta 950 veliko bolj prijela. Že za radi cene in uporabnosti. Je manjša, agregat bo dal dovolj moči za kako kruzanje malo po cesti, malo po makedamu. Tut vodljiva bo bolj zaradi 19" spredaj po makedamu.
dlicen Objavljeno November 18, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 18, 2016 8 hours ago, DUCATI_RIDER said: Zaj je tak (moje mnenje) 22 jurčkov približno stane z opremo, verjetno v neki teren it z njo, oz. kozje poti kjer je velika verjetnos da boš jo položo se mi zdi preveč škoda motorja. Pa ti kupiš motor zato, da ga gledaš ali zato, da ga voziš? Če kupiš terenski motor, greš pač z njim po terenu, ne? igc1 1
DUCATI_RIDER Objavljeno November 18, 2016 Opozori Objavljeno November 18, 2016 pred 22 minutami, dlicen pravi: Pa ti kupiš motor zato, da ga gledaš ali zato, da ga voziš? Če kupiš terenski motor, greš pač z njim po terenu, ne? Ja maš prav, samo te si raje kupim afriko za 13 jurjov, kot MTS za 22. Bo me manj bolelo ko bo pristala na tleh. Edino če imaš pod palcem, pa se ti jebe...to pa je drugo pol.
DAMI34 Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 Mogoče bi lahko novo temo oprli za Ducati Multistrada 950 (naj pa admin premakne) So jo že pelali http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2016/december/ducati-multistrada-950-first-ride/
Snečer Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 (popravljeno) Citiraj or coming up from a smaller capacity adventure bike like Kawasaki’s Versys 650, the Multistrada 950 has a lot to offer. zamenjava za versača vizualo je všečna, 230kg polna teža, hja, bi še šlo zgornja meja Popravljeno December 20, 2016. Popravil Snecer
maus Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 1 minuto, Snecer pravi: zamenjava za versača tole si raj kup http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2016/november/first-ride-kawasaki-zx-10rr/ Kawl in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 1 minuto, Snecer pravi: zamenjava za versača Jah, zgledujejo se po najboljših maus in Bmflar 2
Snečer Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 Stara 620ka, ki se je slabo prodajala 2005-2007, pred versačem. Huda eksotika. Pepper 1
maus Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: Jah, zgledujejo se po najboljših lepa je tale multistrada ... žal mau previsoka zame DAMI34 1
Snečer Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 6 minutami, maus pravi: tole si raj kup http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2016/november/first-ride-kawasaki-zx-10rr/ najbrž precej neudobna zadeva za vozit
maus Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 Pravkar, Snecer pravi: najbrž precej neudobna zadeva za vozit najbrž .. js sm s podobno prevozu v 2,5 sezonah cca 60.000 km .. drugač bi jih verjetno vsaj 3 x već DAMI34 1
Snečer Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 1 minuto, maus pravi: najbrž .. js sm s podobno prevozu v 2,5 sezonah cca 60.000 km .. drugač bi jih verjetno vsaj 3 x već Raje imam bolj pokončno sedenje kot ležanje, širše krmilo in udoben sedež, najbrž je tudi vzmetenje primerno trdo. Eni marsikaj trpijo v rit je model z r1 prevozil svet...
maus Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 2 minutami, Snecer pravi: Raje imam bolj pokončno sedenje kot ležanje, širše krmilo in udoben sedež, najbrž je tudi vzmetenje primerno trdo. vzmetenje je boljše, kot si ga ti na versaćeju lahko samo zamisliš .. sj daš lahko ćoper balanco gor a je kdo zasledil podatek, kok je ta nova multistrada visoka DAMI34 1
Snečer Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 840mm, 5mm nižja od versača 650. Glede vzmetenja na Kawi RR, me prav zanima, kako se pelje po razrukani cesti, ko imaš jajca na tanku. http://www.ducati.com/bikes/multistrada/950/tech_spec.do Wet weight (KERB) 229 kg (504.9 lb) Seat height Not adjustable 840 mm (820 - 860 mm with accessory seats); (33.1 in standard; 32.3 - 33.9 accessory seats) ▂Power 83.1 kW (113 hp) @ 9,000 rpm ▂Torque 96.2 Nm (71.0 lb-ft) @ 7,750 rpm maus 1
maus Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 pred 2 minutami, Snecer pravi: 840mm, 5mm nižja od versača 650. Glede vzmetenja na Kawi RR, me prav zanima, kako se pelje po razrukani cesti, ko imaš jajca na tanku. http://www.ducati.com/bikes/multistrada/950/tech_spec.do Wet weight (KERB) 229 kg (504.9 lb) Seat height Not adjustable 840 mm (820 - 860 mm with accessory seats); (33.1 in standard; 32.3 - 33.9 accessory seats) ▂Power 83.1 kW (113 hp) @ 9,000 rpm ▂Torque 96.2 Nm (71.0 lb-ft) @ 7,750 rpm če nizko letiš, lukenj sploh ne opaziš ... ne boš verjel ... lepše sem se peljal z ninđo po logaškem drevoredu, kot z vsemi prejšnjimi motorji ki sem jih vozil ... tudi lepše kot z pegasom ... tut makadamov sem veliko prevozil .. edin problem je preširoka zadnja guma in nizki spojler pod mašino ... 820 mm ... uuuuu .. bo treba mal zamislt ... sprejemljivo je to zame
Snečer Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 Ti verjamem. Samo vseeno bi rad probal Glede sedeža pa je lahko težava tudi širina, ki še dodatno "dvigne" noge. Pač sedi gor, ko bo v salonu al pa probefahren.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se