Jump to content

BMW C650 GT


ante46

Recommended Posts

V Sloveniji jih verjetno ni veliko, ker so relativno dragi. Sem jih pa že nekaj videl na cesti.

Ga je imel prijatelj na testu in je rekel, da gre kot raketa!!!

Link to comment
Share on other sites

Moj naslednji skuter, če bo denar. Res da je drag, ampak v Italiji so cene ugodnejše, govorim za rabljene, ker 13000 euro za novega ne dam, za ta denar dobim že solien avto. Sem ga imel priložnost vozit in moram rečt, da me je full navdušil.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 4/14/2016 at 8:35 PM, hoyla said:

Moj naslednji skuter, če bo denar. Res da je drag, ampak v Italiji so cene ugodnejše, govorim za rabljene, ker 13000 euro za novega ne dam, za ta denar dobim že solien avto. Sem ga imel priložnost vozit in moram rečt, da me je full navdušil.

Od poletja že navdušen novi lastnik BMW C650GT in po "prvih" 6200 km se je odlično obnesu. Narejen servis na 10000 km cena 120€, kar je, če primerjam z MP3jem pri katerem so servisni intervali na 4000 km in cena 80€ je pri BMWju cenej, ker bom delu servise 1x letno pri MP3ju sem jih pa delu 2X.

Edited by hoyla
Link to comment
Share on other sites

pred 16 urami, hoyla pravi:

Od poletja že navdušen novi lastnik BMW C650GT in po "prvih" 6200 km se je odlično obnesu. Narejen servis na 10000 km cena 120€, kar je, če primerjam z MP3jem pri katerem so servisni intervali na 4000 km in cena 80€ je pri BMWju cenej, ker bom delu servise 1x letno pri MP3ju sem jih pa delu 2X.

Čestitam ,srečno in varno še naprej .......ta zadeva tak leti po ovinkih ,da ji nisem pobegnu na cesti med Kanalom in Bovcem .....je model vozu k zmešan :OK:

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Kmet2 said:

Čestitam ,srečno in varno še naprej .......ta zadeva tak leti po ovinkih ,da ji nisem pobegnu na cesti med Kanalom in Bovcem .....je model vozu k zmešan :OK:

Hvala, no jest še nisem bil v tistih koncih z BMWjem, tko da je v planu v naslednjem letu. 

Link to comment
Share on other sites

Ob 22. 12. 2016 at 12:23, Kmet2 pravi:

Čestitam ,srečno in varno še naprej .......ta zadeva tak leti po ovinkih ,da ji nisem pobegnu na cesti med Kanalom in Bovcem .....je model vozu k zmešan :OK:

Te skuterji res ne grejo slabo. Se lahko komot z švohnejšimi motorji primerjajo. prilezeš z njimi kam češ. Kako minuto več cajta si moraš vzeti za to, no so pa udobni in čas hitro mine.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To je top scooter proti konkurenci , niso veliko prodajani samo zaradi cene ....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Točno to je, cena jih hebe, sicer kaj se udobja in opreme tiče so nekaj več od cenejših motorjev, ampak vseeno so dragi. Sam bi jih po zmogljivostih in udobju uvrstil nekako v rang lažjih tourerjev, recimo ob bok kaki hondi douville, so pa od nje kakih 2-3k dražji, morda dober deal za Tmax, pa bi prišel nekje cenovno ob bok hondi.

 

Edited by map
Link to comment
Share on other sites

On 12/23/2016 at 7:24 PM, map said:

Točno to je, cena jih hebe, sicer kaj se udobja in opreme tiče so nekaj več od cenejših motorjev, ampak vseeno so dragi. Sam bi jih po zmogljivostih in udobju uvrstil nekako v rang lažjih tourerjev, recimo ob bok kaki hondi douville, so pa od nje kakih 2-3k dražji, morda dober deal za Tmax, pa bi prišel nekje cenovno ob bok hondi.

 

Osnovni model TMAXa 530 je bil blizu 10k, je pa res, da so tusi pri Yamahi mal posodobli TMAX 530 in so zdaj na izbiro tri vrste opreme. Bomp vidli kakšna bo cena za model z vso opremo, mislim, pa da ne bo dosti zaostajala za BMWjwm. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Ob 25. 12. 2016 ob 0:22, hoyla pravi:

Osnovni model TMAXa 530 je bil blizu 10k, je pa res, da so tusi pri Yamahi mal posodobli TMAX 530 in so zdaj na izbiro tri vrste opreme. Bomp vidli kakšna bo cena za model z vso opremo, mislim, pa da ne bo dosti zaostajala za BMWjwm. 

 

Šele sedaj sem opazil, da imava konjička iz iste štale... :D

 
Pozdrav.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ob 26. 10. 2018 ob 20:25, Valentin pravi:

 

Šele sedaj sem opazil, da imava konjička iz iste štale... :D

 
Pozdrav.

Nekaj berem,da je v kooperaciji s Kymco,ne dvomim,da ima Bmw roko čez,ampak se mi smešno sliši....podobno kot Mercedes in Renault.Kako je kaj z vzdrževanjem,v mislih imam Bmw vs Burgman 650?Hvala

Link to comment
Share on other sites

pred 21 urami, revival pravi:

Nekaj berem,da je v kooperaciji s Kymco,ne dvomim,da ima Bmw roko čez,ampak se mi smešno sliši....podobno kot Mercedes in Renault.Kako je kaj z vzdrževanjem,v mislih imam Bmw vs Burgman 650?Hvala

 

Kymco je nastal po odcepitvi od Honde 1963 in sodeluje z znanimi podjetji kot so Kawasaki, BMW...

 

Tole:  ?

http://www.scooterfile.com/scooter-reviews/scooterfile-long-term-review-bmw-c-600-sport-and-c-650-gt/

"The C-series engine is actually built by Kymco in Taiwan. Kymco builds many of BMW Motorrad’s engines under contract. It’s purely a manufacturing arrangement, however. The design and engineering is 100% BMW. You won’t see this same motor popping up in a much cheaper Taiwanese scooter. These scooters are then assembled in the same Berlin facility as all of BMW’s motorcycles."

 

Imel sem šele nulti servis pri 1000 km - 130€, bom videl, kako bo spomladi, ko imam 1. servis.

Drugače pa prvih 10000 km brez problemov oz. stroškov.

Sem pa tudi sam imel med kandidati Burgmana, vendar mi je pretežak oz. prevelik v primerjavi s športnim, okretnejšim BMWjem.

Enkraten motor, mislim, da trenutno nima primerjave med maksiji...

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami, Valentin pravi:

 

Kymco je nastal po odcepitvi od Honde 1963 in sodeluje z znanimi podjetji kot so Kawasaki, BMW...

 

Tole:  ?

http://www.scooterfile.com/scooter-reviews/scooterfile-long-term-review-bmw-c-600-sport-and-c-650-gt/

"The C-series engine is actually built by Kymco in Taiwan. Kymco builds many of BMW Motorrad’s engines under contract. It’s purely a manufacturing arrangement, however. The design and engineering is 100% BMW. You won’t see this same motor popping up in a much cheaper Taiwanese scooter. These scooters are then assembled in the same Berlin facility as all of BMW’s motorcycles."

 

Imel sem šele nulti servis pri 1000 km - 130€, bom videl, kako bo spomladi, ko imam 1. servis.

Drugače pa prvih 10000 km brez problemov oz. stroškov.

Sem pa tudi sam imel med kandidati Burgmana, vendar mi je pretežak oz. prevelik v primerjavi s športnim, okretnejšim BMWjem.

Enkraten motor, mislim, da trenutno nima primerjave med maksiji...

lp

Hvala,odličen članek....sam načrtujem menjavo čez kakšna 3-4 leta,do takrat bo pa že kaj več znanega...?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 12/7/2018 at 8:53 AM, Valentin said:

 

Kymco je nastal po odcepitvi od Honde 1963 in sodeluje z znanimi podjetji kot so Kawasaki, BMW...

 

Tole:  ?

http://www.scooterfile.com/scooter-reviews/scooterfile-long-term-review-bmw-c-600-sport-and-c-650-gt/

"The C-series engine is actually built by Kymco in Taiwan. Kymco builds many of BMW Motorrad’s engines under contract. It’s purely a manufacturing arrangement, however. The design and engineering is 100% BMW. You won’t see this same motor popping up in a much cheaper Taiwanese scooter. These scooters are then assembled in the same Berlin facility as all of BMW’s motorcycles."

 

Imel sem šele nulti servis pri 1000 km - 130€, bom videl, kako bo spomladi, ko imam 1. servis.

Drugače pa prvih 10000 km brez problemov oz. stroškov.

Sem pa tudi sam imel med kandidati Burgmana, vendar mi je pretežak oz. prevelik v primerjavi s športnim, okretnejšim BMWjem.

Enkraten motor, mislim, da trenutno nima primerjave med maksiji...

lp

hvala za podatek. sam imam ogledanega sporta, pa mi kolega odsvetuje, češ da so kvarljivi motorji...ne vem...težko je povedat, da bi bil kvarljivi, če jih v Sloveniji še ni veliko. naslednji teden grem na testno vožnjo, potem pa se odločim :) 

Link to comment
Share on other sites

pred 22 urami, milkoman pravi:

hvala za podatek. sam imam ogledanega sporta, pa mi kolega odsvetuje, češ da so kvarljivi motorji...ne vem...težko je povedat, da bi bil kvarljivi, če jih v Sloveniji še ni veliko. naslednji teden grem na testno vožnjo, potem pa se odločim :) 

Saj prav zato sem to objavil, da se vidi koliko ima firma Kymco pri tem motorju zraven. Če jih je izbral BMW, potem pa že morajo biti kvalitetni, se ti ne zdi?

Aprila bo eno leto, odkar ga imam in dela kot urca.?

Sicer pa reci kolegu, naj ti da kakšen link v dokaz svojega nasveta...

 

Edited by Valentin
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Le čemu je merjenje nivoja motornega olja taka procedura?  ogret motor, še ena minuta v prostem teku, pa še šipko ne vstaviš do konca ( ne zaviješ)... ?? Moram reč, da je nivo pri takšnem merjenju in recimo pri hladnem motorju kar različen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ob 26. 10. 2018 ob 20:25, Valentin pravi:

 

Šele sedaj sem opazil, da imava konjička iz iste štale... :D

 
Pozdrav.

Pozdravljen,

upam, da se narediva kakšen krog.

Link to comment
Share on other sites

Ob 6. 12. 2018 ob 11:08, revival pravi:

Nekaj berem,da je v kooperaciji s Kymco,ne dvomim,da ima Bmw roko čez,ampak se mi smešno sliši....podobno kot Mercedes in Renault.Kako je kaj z vzdrževanjem,v mislih imam Bmw vs Burgman 650?Hvala

Glede vzdrževanja je mogoče tle tle, samo je pa razlika med Burgmanom in BMW v tem, da ima BMW jermen in verigo, kar podraži vzdrževanje na cca 30000 - 40000 km, ko je potrebno zamenjati verigo. Jermen se menja na 20000 km in če ga se ga menja na BMW servisu zna bit strošek blizu 500€ ker so samo jermen in valjčki mal čez 300€, pol pa pride še cca 1 - 2 uri dela in si skor na 500€.Če se pa malo pobrska po netu, se pada dobil valjčke in jermen za pol cene se pravi za dobrih 150 - 170€ skupaj s poštnino. Jermen ni nič drugačen kot ga vgrajujejo na servisu, saj se ga naroči po serijski oz. kataloški številki. Jaz sem dal edino lažje valjčke, original so 33g jaz mam pa 28g.

Pri Burgmanu se jermen mejna na cca 70000 km, ker je drugačen od BMWjevga, ima okoli jeklen trak. Je pa res, da je strošek menjave okoli 1000€,samo jaz ne poznam nobenega, ki bi moral na Burgmanu menjati jermen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 months later...

Zdravo!Ma kaj res ni tukaj gor nobenega,da bi kaj napisal oziroma povedal o tem BMW C650?Jebela,da bi vsaj vedel,kaj me čaka ko ga kupim.....

Edited by corleone48
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ob 11. 3. 2020 ob 10:41, corleone48 pravi:

Zdravo!Ma kaj res ni tukaj gor nobenega,da bi kaj napisal oziroma povedal o tem BMW C650?Jebela,da bi vsaj vedel,kaj me čaka ko ga kupim.....

Zdravo,

imam ga že dobra 4 leta in moram rečt, top skuter. Za vožnjo v dvoje kot tudi za ovike. Pod sedežem ima prostora za 2 čeladi, če pa dodaš še kovček, je pa itak prostora za izvoz. Servisi so na 20.000 (valjčki in jermen), jaz sem verigo menjal na 40000, zobniki so bili še dobri, tko mi je serviser reku. Je pa razlika med GT in SPORT verzijo. Pri GT je prednost udobje kot je boljša vetrna zaščita in kot sem že napisal več prostora pod sedežem,pri SPORT je pa veterna zaščita malo  slabša, ker je tudi vizir manjši, se ga pa dosti lepše pelje čez ovikne. 

Skuter ima variomat in pogonsko verigo.

Če bo kaj pomagalo pri odločievi samo v moto klubu Maxisccoter.Si naredili pred leti test BMW C650GT.

https://maxiscooter.si/index.php/testi/226-2013-06-test-bmw-c650gt 

Link to comment
Share on other sites

Hvala lepa!

 

 

Še nekaj,kaj se dobi zadnji nosilec kovčka in kovček?Lep pozdrav.....

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!