Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
ante46

BMW C650 GT

Recommended Posts

car_freak

V Sloveniji jih verjetno ni veliko, ker so relativno dragi. Sem jih pa že nekaj videl na cesti.

Ga je imel prijatelj na testu in je rekel, da gre kot raketa!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla

Moj naslednji skuter, če bo denar. Res da je drag, ampak v Italiji so cene ugodnejše, govorim za rabljene, ker 13000 euro za novega ne dam, za ta denar dobim že solien avto. Sem ga imel priložnost vozit in moram rečt, da me je full navdušil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla
On 4/14/2016 at 8:35 PM, hoyla said:

Moj naslednji skuter, če bo denar. Res da je drag, ampak v Italiji so cene ugodnejše, govorim za rabljene, ker 13000 euro za novega ne dam, za ta denar dobim že solien avto. Sem ga imel priložnost vozit in moram rečt, da me je full navdušil.

Od poletja že navdušen novi lastnik BMW C650GT in po "prvih" 6200 km se je odlično obnesu. Narejen servis na 10000 km cena 120€, kar je, če primerjam z MP3jem pri katerem so servisni intervali na 4000 km in cena 80€ je pri BMWju cenej, ker bom delu servise 1x letno pri MP3ju sem jih pa delu 2X.

Edited by hoyla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 16 urami, hoyla pravi:

Od poletja že navdušen novi lastnik BMW C650GT in po "prvih" 6200 km se je odlično obnesu. Narejen servis na 10000 km cena 120€, kar je, če primerjam z MP3jem pri katerem so servisni intervali na 4000 km in cena 80€ je pri BMWju cenej, ker bom delu servise 1x letno pri MP3ju sem jih pa delu 2X.

Čestitam ,srečno in varno še naprej .......ta zadeva tak leti po ovinkih ,da ji nisem pobegnu na cesti med Kanalom in Bovcem .....je model vozu k zmešan :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla
5 hours ago, Kmet2 said:

Čestitam ,srečno in varno še naprej .......ta zadeva tak leti po ovinkih ,da ji nisem pobegnu na cesti med Kanalom in Bovcem .....je model vozu k zmešan :OK:

Hvala, no jest še nisem bil v tistih koncih z BMWjem, tko da je v planu v naslednjem letu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Big Py
Ob 22. 12. 2016 at 12:23, Kmet2 pravi:

Čestitam ,srečno in varno še naprej .......ta zadeva tak leti po ovinkih ,da ji nisem pobegnu na cesti med Kanalom in Bovcem .....je model vozu k zmešan :OK:

Te skuterji res ne grejo slabo. Se lahko komot z švohnejšimi motorji primerjajo. prilezeš z njimi kam češ. Kako minuto več cajta si moraš vzeti za to, no so pa udobni in čas hitro mine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

To je top scooter proti konkurenci , niso veliko prodajani samo zaradi cene ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Big Py

Točno to je, cena jih hebe, sicer kaj se udobja in opreme tiče so nekaj več od cenejših motorjev, ampak vseeno so dragi. Sam bi jih po zmogljivostih in udobju uvrstil nekako v rang lažjih tourerjev, recimo ob bok kaki hondi douville, so pa od nje kakih 2-3k dražji, morda dober deal za Tmax, pa bi prišel nekje cenovno ob bok hondi.

 

Edited by map

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla
On 12/23/2016 at 7:24 PM, map said:

Točno to je, cena jih hebe, sicer kaj se udobja in opreme tiče so nekaj več od cenejših motorjev, ampak vseeno so dragi. Sam bi jih po zmogljivostih in udobju uvrstil nekako v rang lažjih tourerjev, recimo ob bok kaki hondi douville, so pa od nje kakih 2-3k dražji, morda dober deal za Tmax, pa bi prišel nekje cenovno ob bok hondi.

 

Osnovni model TMAXa 530 je bil blizu 10k, je pa res, da so tusi pri Yamahi mal posodobli TMAX 530 in so zdaj na izbiro tri vrste opreme. Bomp vidli kakšna bo cena za model z vso opremo, mislim, pa da ne bo dosti zaostajala za BMWjwm. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valentin
Ob 25. 12. 2016 ob 0:22, hoyla pravi:

Osnovni model TMAXa 530 je bil blizu 10k, je pa res, da so tusi pri Yamahi mal posodobli TMAX 530 in so zdaj na izbiro tri vrste opreme. Bomp vidli kakšna bo cena za model z vso opremo, mislim, pa da ne bo dosti zaostajala za BMWjwm. 

 

Šele sedaj sem opazil, da imava konjička iz iste štale... :D

 
Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
revival
Ob 26. 10. 2018 ob 20:25, Valentin pravi:

 

Šele sedaj sem opazil, da imava konjička iz iste štale... :D

 
Pozdrav.

Nekaj berem,da je v kooperaciji s Kymco,ne dvomim,da ima Bmw roko čez,ampak se mi smešno sliši....podobno kot Mercedes in Renault.Kako je kaj z vzdrževanjem,v mislih imam Bmw vs Burgman 650?Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valentin
pred 21 urami, revival pravi:

Nekaj berem,da je v kooperaciji s Kymco,ne dvomim,da ima Bmw roko čez,ampak se mi smešno sliši....podobno kot Mercedes in Renault.Kako je kaj z vzdrževanjem,v mislih imam Bmw vs Burgman 650?Hvala

 

Kymco je nastal po odcepitvi od Honde 1963 in sodeluje z znanimi podjetji kot so Kawasaki, BMW...

 

Tole:  ?

http://www.scooterfile.com/scooter-reviews/scooterfile-long-term-review-bmw-c-600-sport-and-c-650-gt/

"The C-series engine is actually built by Kymco in Taiwan. Kymco builds many of BMW Motorrad’s engines under contract. It’s purely a manufacturing arrangement, however. The design and engineering is 100% BMW. You won’t see this same motor popping up in a much cheaper Taiwanese scooter. These scooters are then assembled in the same Berlin facility as all of BMW’s motorcycles."

 

Imel sem šele nulti servis pri 1000 km - 130€, bom videl, kako bo spomladi, ko imam 1. servis.

Drugače pa prvih 10000 km brez problemov oz. stroškov.

Sem pa tudi sam imel med kandidati Burgmana, vendar mi je pretežak oz. prevelik v primerjavi s športnim, okretnejšim BMWjem.

Enkraten motor, mislim, da trenutno nima primerjave med maksiji...

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
revival
pred 18 minutami, Valentin pravi:

 

Kymco je nastal po odcepitvi od Honde 1963 in sodeluje z znanimi podjetji kot so Kawasaki, BMW...

 

Tole:  ?

http://www.scooterfile.com/scooter-reviews/scooterfile-long-term-review-bmw-c-600-sport-and-c-650-gt/

"The C-series engine is actually built by Kymco in Taiwan. Kymco builds many of BMW Motorrad’s engines under contract. It’s purely a manufacturing arrangement, however. The design and engineering is 100% BMW. You won’t see this same motor popping up in a much cheaper Taiwanese scooter. These scooters are then assembled in the same Berlin facility as all of BMW’s motorcycles."

 

Imel sem šele nulti servis pri 1000 km - 130€, bom videl, kako bo spomladi, ko imam 1. servis.

Drugače pa prvih 10000 km brez problemov oz. stroškov.

Sem pa tudi sam imel med kandidati Burgmana, vendar mi je pretežak oz. prevelik v primerjavi s športnim, okretnejšim BMWjem.

Enkraten motor, mislim, da trenutno nima primerjave med maksiji...

lp

Hvala,odličen članek....sam načrtujem menjavo čez kakšna 3-4 leta,do takrat bo pa že kaj več znanega...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
milkoman
On 12/7/2018 at 8:53 AM, Valentin said:

 

Kymco je nastal po odcepitvi od Honde 1963 in sodeluje z znanimi podjetji kot so Kawasaki, BMW...

 

Tole:  ?

http://www.scooterfile.com/scooter-reviews/scooterfile-long-term-review-bmw-c-600-sport-and-c-650-gt/

"The C-series engine is actually built by Kymco in Taiwan. Kymco builds many of BMW Motorrad’s engines under contract. It’s purely a manufacturing arrangement, however. The design and engineering is 100% BMW. You won’t see this same motor popping up in a much cheaper Taiwanese scooter. These scooters are then assembled in the same Berlin facility as all of BMW’s motorcycles."

 

Imel sem šele nulti servis pri 1000 km - 130€, bom videl, kako bo spomladi, ko imam 1. servis.

Drugače pa prvih 10000 km brez problemov oz. stroškov.

Sem pa tudi sam imel med kandidati Burgmana, vendar mi je pretežak oz. prevelik v primerjavi s športnim, okretnejšim BMWjem.

Enkraten motor, mislim, da trenutno nima primerjave med maksiji...

lp

hvala za podatek. sam imam ogledanega sporta, pa mi kolega odsvetuje, češ da so kvarljivi motorji...ne vem...težko je povedat, da bi bil kvarljivi, če jih v Sloveniji še ni veliko. naslednji teden grem na testno vožnjo, potem pa se odločim :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valentin
pred 22 urami, milkoman pravi:

hvala za podatek. sam imam ogledanega sporta, pa mi kolega odsvetuje, češ da so kvarljivi motorji...ne vem...težko je povedat, da bi bil kvarljivi, če jih v Sloveniji še ni veliko. naslednji teden grem na testno vožnjo, potem pa se odločim :) 

Saj prav zato sem to objavil, da se vidi koliko ima firma Kymco pri tem motorju zraven. Če jih je izbral BMW, potem pa že morajo biti kvalitetni, se ti ne zdi?

Aprila bo eno leto, odkar ga imam in dela kot urca.?

Sicer pa reci kolegu, naj ti da kakšen link v dokaz svojega nasveta...

 

Edited by Valentin

Share this post


Link to post
Share on other sites
GREY WOLF

Le čemu je merjenje nivoja motornega olja taka procedura?  ogret motor, še ena minuta v prostem teku, pa še šipko ne vstaviš do konca ( ne zaviješ)... ?? Moram reč, da je nivo pri takšnem merjenju in recimo pri hladnem motorju kar različen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla
Ob 26. 10. 2018 ob 20:25, Valentin pravi:

 

Šele sedaj sem opazil, da imava konjička iz iste štale... :D

 
Pozdrav.

Pozdravljen,

upam, da se narediva kakšen krog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla
Ob 6. 12. 2018 ob 11:08, revival pravi:

Nekaj berem,da je v kooperaciji s Kymco,ne dvomim,da ima Bmw roko čez,ampak se mi smešno sliši....podobno kot Mercedes in Renault.Kako je kaj z vzdrževanjem,v mislih imam Bmw vs Burgman 650?Hvala

Glede vzdrževanja je mogoče tle tle, samo je pa razlika med Burgmanom in BMW v tem, da ima BMW jermen in verigo, kar podraži vzdrževanje na cca 30000 - 40000 km, ko je potrebno zamenjati verigo. Jermen se menja na 20000 km in če ga se ga menja na BMW servisu zna bit strošek blizu 500€ ker so samo jermen in valjčki mal čez 300€, pol pa pride še cca 1 - 2 uri dela in si skor na 500€.Če se pa malo pobrska po netu, se pada dobil valjčke in jermen za pol cene se pravi za dobrih 150 - 170€ skupaj s poštnino. Jermen ni nič drugačen kot ga vgrajujejo na servisu, saj se ga naroči po serijski oz. kataloški številki. Jaz sem dal edino lažje valjčke, original so 33g jaz mam pa 28g.

Pri Burgmanu se jermen mejna na cca 70000 km, ker je drugačen od BMWjevga, ima okoli jeklen trak. Je pa res, da je strošek menjave okoli 1000€,samo jaz ne poznam nobenega, ki bi moral na Burgmanu menjati jermen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • dlicen
      Vem, vem, to so bile zgodnje špekulacije...  
    • KennyJR
      Sej ne morem verjet, ko tole berem... Lej ti razložil... Sej ne pričakujem, da boš razumel.. Samo... Preberi še 1x moj prejšnji post, pa potem razlago... Pa spet prejšnji post, pa razlago... Mogoče pa enkrat dojameš...  Lorenzo od poškodbe dalje nw vozi na polno. To nam je jasno vsem. Zato je nekje med 13. in 17... Če bi vozil na polno, dal vse od sebe, tvegal nove padce, bi bil verjetno kakšno mesto višje ne? Ampak glede na to, da motorja vseeno ni čutil, kot bi ga moral, vsaj na začetku zmagoval vseeno nebi... Zato sem napisal za 8. mesto... Ker predvidevam, da bi v primeru 100% pristopa bil to nekje njegov maksimalni domet... Torej... Povzetek mojega posta... Nima smisla, da tvega vse in se pretrga na pol, če višje kot 8. tako ali tako verjetno nebi mogel biti. Zdej pa začni z branjem, kot sem predlagal... Držim pesti... 
    • jskrablin
      Zarco je odigral zadeve čisto pošteno, če nekoliko francosko. Pogruntal je da s KTM ekipo ne bo šlo in sporazumno so našli rešitev za letos. Če bi bile zadaj kake zamere, bi se konec sezone gonil po sodiščih ne po stezi z LCR Hondo. Kaj si kdo zasluži al kaj ne je brezvezna debata. Aleix pa Pol se lahko ven mečeta da sta huda borca in jima to pomaga nič, oba vozita relativen skret od motorja in nista v igri za vrhunske rezultate. Važno je, kar si si sposoben izpogajati/iztržiti. In ta igra ni vedno za nežne dušice. Če ima človek ambicijo, ji mora slediti. Če ne se zadovoljiš z manj in čakaš na boljše čase. Sam tako prvak ne rataš. Zarco to očitno razume, marsikdo drug pa ne.
    • Lipstick
      WSBK test in MotorLand Aragon:     Best times on Day One: 1.    Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’50.416 – 27 laps 2.    Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) 1’50.868 – 51 laps 3.    Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’50.941 – 39 laps 4.    Chaz Davies (Aruba.it Racing – Ducati) 1’51.176 – 37 laps 5.    Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’51.313 – 47 laps 6.    Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’51.567 – 37 laps 7.    Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’51.867 – 52 laps 8.    Leon Camier (BARNI Racing Team) 1’52.902 – 37 laps 9.    Federico Caricasulo (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’53.514 – 57 laps   Hongde ?????
    • Snečer
      to je pri applu tak, android ponastaviš in bi moralo iti
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!