Jump to content

Nakup ATV


Bole55

Recommended Posts

Kupujem nov štirikolesnik ,zanima me kaj mi priporočate od naslednjih znamk SYM, CF MOTO, LINHAI in kaj je dobro imeti od dodatne opreme ( vitel...). Hvala za odgovor.

Link to comment
Share on other sites

Na cesti vidim polno Kitajskih  štirikolesnikov,se pa sprašujem a so res taka jajca da se nobeden ne upa svetovati, oz. gre tuki za Slovensko fovsijo v smislu če sem se nategnu jaz se Dej še ti.

Link to comment
Share on other sites

Kaj dosti ne morem pametovati, ker sem lastnik štirikolesnika šele pol leta in ima sedaj prevoženih šele nekaj manj kot 2000 km.

Imam pa CF Moto Z force 8 - kitajski UTV (volan, sedeža vzporedno). Zaenkrat nisem imel nobenih omembe vrednih problemov, kljub zelo obremenjujoči uporabi (delo v gozdu, ekstremna terenska vožnja, driftanje...). Tudi kar se tiče izdelave ni nikjer videti kakšne šlamparije, grdih zvarov inp. Kar se tiče dizajna, se Yamaha in Polaris lahko skrijeta, je pa tudi skoraj pol cenejši od njiju. Nekaj dobrega občutka daje tudi 2 leti garancije (v ZDA in Kanadi imajo celo 5 let garancije) in podatek, da vsak nov model naredijo najprej v manši seriji in jih razpošljejo prodajalcem po svetu, da jih stestirajo, šele potem gredo v redno proizvodnjo. Nekoliko moteč je kratek servisni interval (1000km) in pa visoka poraba - tudi brez uporabe reduktorja in štirikolesnega pogona ne gre pod 10l, pri terenski vožnji se pa približa 20l na 100 km (res pa so, kot sem že napisal, vse vožnje precej ekstremne, pa UTV je tudi nekoliko težji od ATV-jev). Je tako, da tudi Kitajci že delajo kvalitetne izdelke, seveda pa nekatere firme tudi "polizdelke".

 

Link to comment
Share on other sites

Hvala za odgovor,tudi sam sem se odločil za nakup štirikolesnika CF MOTO CFORCE 550 in upam da sem se odločil prav. Vsem novim voznikom štirikolesnikov pa obljubim da jim javim kako se obnese CF MOTO ,da se boste lažje odločili pri prvem nakupu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Imam cf Moto x8 za enkrat prevoženih 1300 km brez problemov tku da smo zadovoljen.Kar se tiče moči in vožnje pa ni problem vse Super.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 11 months later...

Mal si bom sposodo temo.... lupujem štirkoleanika tam nekje od 5 do 7 jurčkov...

Mnenja o teh dveh štirkolesnikih:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11461996&display=Can-Am 2017 BRP Can-Am OUTLANDER 450 STD...

Ali 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12250897&display=Arctic Cat ALTERRA 400 4X4 - KREDIT BREZ...

 

Tam nekje od 400 do 550 kubilov 

L.p 

Link to comment
Share on other sites

Naj ti naredijo ponudbo-izračun vseh servisov do recimo 15000 ali pa več km in primerjaj.(boš že ugotovil zakajt3902.gif

Sem si lastil Bombardier Quest 500 in Outlander 650. Friend Outlander 400 ter Outlander 800. Nobenih problemov. Oty 400 dovolj zmogljiv za vse potrebe. Zmanjkuje mu edino pri fun faktorju. Ko stisneš gas ne cukne, rukne, skoč  ampak samo odpelje. Verjetno so sedanji modeli boljši in bolj zmogljivi.

Artic cati pa podobno. Sem jih srečeval, ampak so bili takrat še redki pri nas.(ni bilo uvoznika).

Link to comment
Share on other sites

Ob 6/27/2017 ob 20:33, Avtgues pravi:

Mal si bom sposodo temo.... lupujem štirkoleanika tam nekje od 5 do 7 jurčkov...

Mnenja o teh dveh štirkolesnikih:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11461996&display=Can-Am 2017 BRP Can-Am OUTLANDER 450 STD...

Ali 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12250897&display=Arctic Cat ALTERRA 400 4X4 - KREDIT BREZ...

 

Tam nekje od 400 do 550 kubilov 

L.p 

Aric cat nima več generalnega uvoznika. Pri nas se tržijo le še iz "druge roke". BRP ima dobro servisno podporo in zanj dobiš praktično vse. Tudi aftermarket podpora je v izobilju. z 450 BRP upam povsod. Dovolj zmogljiv in trpežen. Izbira je tvoja a če že sprašuješ gre moj glas definitivno za BRP. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Poglej še polarisa sportsman 570, preizkušeno.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Maja grem verjetno opravljat izpit za traktor, ker bom kasneje potrebovala en delovni ATV (traktor s prikolico).

Kitajska jajca so mi odsvetovali, menda so dobri Yamahini, ampak cene se vrtijo 13 k +.

Za kaj naj se odločim?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, KARMEN1 said:

Maja grem verjetno opravljat izpit za traktor, ker bom kasneje potrebovala en delovni ATV (traktor s prikolico).

Kitajska jajca so mi odsvetovali, menda so dobri Yamahini, ampak cene se vrtijo 13 k +.

Za kaj naj se odločim?

Mladench ti je prav napisal.

Kupiš mali traktor, ker je za to narejen.ATV ni!  Prikolica ga ubije. Tak je, da z vleko prikolice strašno trpi vzmetenje, pogonski jermen, konstrukcija….! Tudi nevaren je, saj ima visoko težišče za svojih 120 cm širine. Pnevmatike so balonarice in precej amortizirajo a se tudi upogibajo. 12 let sem vozil ATV in dobro vem kaj zmore na terenu in kaj zmore kot delovni stroj. Za ta denar, katerega bi dala za ATV dobiš top traktor z vsemi možnimi priključki. Da o vrednosti vzdrževanja sploh ne govorim. 

Link to comment
Share on other sites

Mah, s Tomo Vinkovičem ne bom pozimi mogla it na kavo 🤔🤔🤔🤣🤣🤣

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Zakaj pa ne?  Malo poglej na AN. Dobijo se že kar konkretnimtraktorji. Odvisno za kaj ga potrebuješ. Takega si potem izbereš. 
Atv je težak cca 350 kg. Obesiš nanj 200-250 kg prikolico in potem več nič ne moreš peljat. Uradno. Hitro preseže vlečeno vozilo težo vlečnega. Kaj se potem dogaja vsi vemo. 
Vzdrževanje ATVja je precej drago. Pnevmatike na pesku in asvaltu hitro popapa. Set je za 3-6k km. Stane pa 400€. Servisi na 1500-300. Odvisno od znamke vozila. Cca250-300 čukov. Pol pa še ostali potrošni materjal za katerega je priporočeno, da si sam vešč šraufanja, ker na servisu so zlatarji. 
Ja. Ceneje te pride, da se začneš drogirat😂

Uporabnost traktorja za kmetijska opravila je tudi precej večja. Vzdrževanje precej cenejše, priključki cenejši… skratka vse je na strani traktorja…razen hitrosti in fun faktorja😜😜😜

Link to comment
Share on other sites

Za kaj se bo pa uporabljal? Pripravo drv, prevoz kakšnega lažjega tovora (krme), oglede posestva in lovljenje pobeglih koz? 

Prijatelj je imel (pred leti) obe verziji. Športnega Raptorja in delovnega Bombardierja. Po nekaj letih je oba prodal, ker za resno delo na kmetiji nista bila uporabna, užitek na nedeljskih potepanjih pa ni odtehtal stroškov servisiranja in vzdrževanja. Spomnim se, da je kar debelo pogledal, ko je dobil račun za servis delovnega ATV-ja. Peljal ga je nekam v Celje... 

P.S.: Kot je bilo že omenjeno, Tomo Vinkovič je vrhunski stroj. Stroškov vzdrževanja pa skoraj ni, če le ne kupiš že "dvakrat" odsluženega. 1x na "10 let" zamenjaš olje... :) 

Edited by XTR
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, XTR pravi:

Za kaj se bo pa uporabljal? Pripravo drv, prevoz kakšnega lažjega tovora (krme), oglede posestva in lovljenje pobeglih koz? 

Prijatelj je imel (pred leti) obe verziji. Športnega Raptorja in delovnega Bombardierja. Po nekaj letih je oba prodal, ker za resno delo na kmetiji nista bila uporabna, užitek na nedeljskih potepanjih pa ni odtehtal stroškov servisiranja in vzdrževanja. Spomnim se, da je kar debelo pogledal, ko je dobil račun za servis delovnega ATV-ja. Peljal ga je nekam v Celje... 

P.S.: Kot je bilo že omenjeno, Tomo Vinkovič je vrhunski stroj. Stroškov vzdrževanja pa skoraj ni, če le ne kupiš že "dvakrat" odsluženega. 1x na "10 let" zamenjaš olje... :) 

Kot si napisal. 

Za vozit seno, vodo, kakšno orodje,.... Od doma, do pašnikov in nazaj. 

Pa za se kam peljat, v naravo, na kavo, v trgovino,......

Dejansko, za delo in za zabavo.

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, KARMEN1 pravi:

Kot si napisal. 

Za vozit seno, vodo, kakšno orodje,.... Od doma, do pašnikov in nazaj. 

Pa za se kam peljat, v naravo, na kavo, v trgovino,......

Dejansko, za delo in za zabavo.

... a pa se bodo koze s tabo okoli vozile...   :P

 

Link to comment
Share on other sites

Moji letni stroški z ATV so bili takšni:

Trije servisi po 350 vsak (ker je bil v garanciji na pooblaščencu)

Set pnevmatik z premontažo 600

Poraba 9 litrov na 100 in cca 10k km+ = cca 900l goriva

Vsako leto potrebna obnova puš na nihajkah cca 100€ v lastni režiji

Letno potrebna menjava končnikov 250 € z menjavo v lastni režiji 

Letno menjava zavornih ploščic 100€ v lastni režiji

Za prevoz je potrebna prikolica (na servis in na oddaljen teren)

Droben potrošni materjal ni vštet. Res pa je, da sem imel vozila za hard offroad. Tam bolj trpijo, kot za domačo uporabo. Za predstavo pa…kot sem dejal, ceneje me pride da se drogiram😂😜

Izbira je seveda tvoja. Stroški pa so lažje preračunljivi, če ti damo okvirno predstavo. 

7A5D8FDB-A35C-4ADD-9F82-51537DEAF24D.jpeg

FEA3002C-8407-4819-8EE5-8B7F81D7D995.jpeg

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Zakaj pa jih ljudje kupujejo?

Ker ne vedo, kaj jih čaka?

pred 38 minutami, Zivnorc pravi:

... a pa se bodo koze s tabo okoli vozile...   :P

 

 

FB_IMG_1678821278393.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja in ne!  Res pa je, da je na trgu rabljenih večina v slabem, nevzdrževanem ter ne servisiranem stanju. Kot kupec točno vem, kje in kam moram pogledat. Kje so hibe. Če hočeš vozilo v top stanju sem ti podal stroškovnik. So pa ta vozila precej zahtevnejša, bolj pokvarljiva od motorjev, saj so sile na določene komponente strašne. 
 

Link to comment
Share on other sites

Na traktorje se kaj dosti ne spoznam. Sem pa imel "prebliske" (in jih imam občasno še vedno) . V glavnem so mi "toplo" odsvetovali "pregibne" traktorje (kar TV kot vem je) , ker naj bi imeli probleme s stabilnostjo. ATV-ja ima sosed in stroški so me šokirali (s KTM-om imam manj stroškov) .

Če se bom spravljal v to, bom kupil en "mini" komunalni (ali kakor ga že imenujejo) nekje med vrtnim in "pravim" , samo bo potrebno prej napraviti "domačo nalogo" in potem najti nekaj rabljenega in ne preveč uničenega. Kolikor bi ga rabil je nov še vedno predrag.

lp

Link to comment
Share on other sites

Nekaj časa nazaj je imel oče ATV kitajski Linhai 250, sem mu namontiral kljuko in je z prikolico veliko prepeljal iz njive do hiše, cca 1 km in 100 m višinske. Ker je imel dve hitrosti, je v prvi brez težav vlekel. Na prikolico je celo naložil Mutino kosilnico in vse orodje. Kakšnih velikih stroškov servisa ni imel, vzdrževali so ga v avtomehanični delavnici v vasi.

Edino jaz sem ga vozil za zabavo, po gozdnih poteh sem prav užival.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!