Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 minutami, kronik pravi:

Uzeo sam godišnji od 26.04.- 05.04. tura od mene doma do Kotora u CG i nazad Pa malo po Austriji 2 dana i opet do Slovenije i nazad . 

Vjerujem da ću nakon toga znati više 

Neke ceste u Slo imaju bolju kvalitetu asfalta nego neke u A ili I. A o RH cestama necemo govoriti.... 

katere ceste bi to bile v Sloveniji? po mojem opažanju so Avstrijske ceste neprimerno boljše in tudi v ndh

Objavljeno
pred 38 minutami, sesir pravi:

Mene pa res neki zanima...

Se vam motor z 2.9 hladno ko se peljes ne zdi,da se prevec odbija in ko da ne zmore pozret SLO kvalitete cest in asfalta??

Ne, sploh v dvoje. Drugače pa ja, nekje 2,5 do 2,7 (zadnja) na SF+ je vsaj meni odlično. Ampak tudi na račun kilometrine. Seveda pa je marsikaj odvisno tudi od teže zadnjega konca. Recimo Z900 je lahek ko satan zadaj, pa bi komot na 2,5 ali še manj, in bi zihr bilo še za odtenek bolj prijetno. Vendar vse na račun kilometrine. 

Namreč SF+ ,pa ni samo moja izkušnja, se zlo hitro papca pri teh tlakih, takoj ko je pa tudi prenizek, postane malo okorna.

Enako mnenje ima moj vulkanizer, ki mu kar zaupam.

ps. ko pa prideš na razdrapan asfalt je več dejavnikov, od nastavitve vzmetenja, do tlaka, do same prilagoditve hitrosti. Sam se odločiš.

 

 

Objavljeno
48 minutes ago, Kmet2 said:

Profiči a gor dol 0.1 je že smrtno nevarno ? Sam vprašam k sem v strahu.:?

Joj, sem te spravu v smrtno nevarnost... Moja ma spredaj 2.5, zadaj pa 2,9....:eek:

 

:lol1:

Objavljeno

Jaz imam obe napolnjene na 3,0 čeprav navodila pravijo za obe 2,,9.

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Ne, sploh v dvoje. Drugače pa ja, nekje 2,5 do 2,7 (zadnja) na SF+ je vsaj meni odlično. Ampak tudi na račun kilometrine. Seveda pa je marsikaj odvisno tudi od teže zadnjega konca. Recimo Z900 je lahek ko satan zadaj, pa bi komot na 2,5 ali še manj, in bi zihr bilo še za odtenek bolj prijetno. Vendar vse na račun kilometrine. 

Namreč SF+ ,pa ni samo moja izkušnja, se zlo hitro papca pri teh tlakih, takoj ko je pa tudi prenizek, postane malo okorna.

Enako mnenje ima moj vulkanizer, ki mu kar zaupam.

ps. ko pa prideš na razdrapan asfalt je več dejavnikov, od nastavitve vzmetenja, do tlaka, do same prilagositve hitrosti. Sam se odločiš.

 

 

Kot si napisu....vfr800 sem jz zadnjo tud 2.7 ko sva z mojo sla na teren...skupaj 110kg...

Sam ko si sam na mopiju pa imet mrzlo 2.9...clovek si dobu hrbtenico na loto?ce odmisliva pomanjkljivosti med voznjo...

Po spominu...2.5...v Milano avtocesta vso pot...jz sam...

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

ti bo Borut povedal :ras:

Ti moram čestitati, ker si napredoval; ne svetuješ več samo nižanje tlaka, še posebej v mrzlem, ter privijanje vijaka na vzmetenju, ampak celo priporočaš menjavo olja v vilicah. 

Moram priznati, da resnično presenečaš s svojim napredkom. Le tako naprej, mi smo s teboj. Še posebej tisti z Mitasom. 

Objavljeno

On svetuje iz lastnih izkusenj,ki mu jih gogle potrdil...ti pa ponavadi kontra....

Daj se mal potrudi...mi bi ti tudi radi cestitali...

Objavljeno
pred 3 minutami, Borutt pravi:

Ti moram čestitati, ker si napredoval; ne svetuješ več samo nižanje tlaka, še posebej v mrzlem, ter privijanje vijaka na vzmetenju, ampak celo priporočaš menjavo olja v vilicah. 

Moram priznati, da resnično presenečaš s svojim napredkom. Le tako naprej, mi smo s teboj. Še posebej tisti z Mitasom. 

jaz sem prav osebno vesel za vas. Če vam vsaj en problem rešim, bo bolj mirno moje spanje in asfalt bo lepše grabil, manj bo svaljkanja SF+, večji bodo užitki.

Definitvno še obstaja problem z zavihki, ampak tudi to bomo uredili, namreč sem nabavil brusni papir gradacije 80, 120 in 250, ter nitro redčilo, pa me po potrebi lahko pokličete in vam odpravim še zavihke, ter uredim prvo pnevmatiko da ne bo trikotne oblike in premažem robove z nitrom.

Moj moto je: bolje biti malo glup, nego malo pametan.

Z res lepimi pozdravi, vaš Dami. :jezik:

 

 

pred 1 minuto, sesir pravi:

On svetuje iz lastnih izkusenj,ki mu jih gogle potrdil...ti pa ponavadi kontra....

Daj se mal potrudi...mi bi ti tudi radi cestitali...

Veš kako je to? Dokler nekaj špila in sem se naučil iz lastnih iskušenj ( pa zanemarim, da imajo tudi določeni drugi uporabniki istega materiala enako ali podobno mnenje) bom uporabil vsem znano kratico:

BMK kaj si nekdo misli :D

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 9 minutami, sesir pravi:

Kot si napisu....vfr800 sem jz zadnjo tud 2.7 ko sva z mojo sla na teren...skupaj 110kg...

Sam ko si sam na mopiju pa imet mrzlo 2.9...clovek si dobu hrbtenico na loto?ce odmisliva pomanjkljivosti med voznjo...

Po spominu...2.5...v Milano avtocesta vso pot...jz sam...

Čak malo, a vidva sta oba z žensko 110 kg??

A sta mušičja, ne mušja, mušičja kategorija!?

Midva z mojo sva hitr čez 150+ z opremo!

Meni se tudi zdi,da mi bo 2,5 spredaj in 2,9 zadaj prehudo za moj hrbet...

Ko bova v dvoje gor, ja, za solo pa...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, rookie007 pravi:

Čak malo, a vidva sta oba z žensko 110 kg??

A sta mušičja, ne mušja, mušičja kategorija!?

Midva z mojo sva hitr čez 150+ z opremo!

Meni se tudi zdi,da mi bo 2,5 spredaj in 2,9 zadaj prehudo za moj hrbet...

Ko bova v dvoje gor, ja, za solo pa...

Jz mel 60kg...ona 41kg do 43kg....vedno v tekstilu....kombinezon ima grbo...sva probala pa mi ni blo ok...

2.9 mrzla je vsaj 3.2 topla in zame to bolano!Jz se treniral drift na Racelandu pa imel zadnjo 3.2 a to ko bla boga guma ze...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Imate amortizerje zasvasane da vam 20kPa vecji tlak v pnevmatikah hrbet ven vrze? 

Objavljeno
pred 2 minutami, sesir pravi:

Jz mel 60kg...ona 4kg do 43kg....vedno v tekstilu....kombinezon ima grbo...sva probala pa mi ni blo ok...

Bentiš, ti si pol kot Rossi, s postlo vred!?

Potem pa res ne nucaš več kot 125cc! ?

Pa ne zamert!

Objavljeno

Potem bo pa, je guma spustila. Je, fotru. 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 3 minutami, krucymucy pravi:

Imate amortizerje zasvasane da vam 20kPa vecji tlak v pnevmatikah hrbet ven vrze? 

Ne, hernio disci!!

No, sej to je po eni strani zašvasan mortizer, ampak v križu...

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)

Samo za sesirja,da ne bo preveč zgrožen.

IMG_20190416_191159.jpg

Popravljeno . Popravil damjandugi
Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, krucymucy pravi:

Imate amortizerje zasvasane da vam 20kPa vecji tlak v pnevmatikah hrbet ven vrze? 

Dejstvo...premehek amortizer zadaj niha ko jadrnica....pretrda zadnja guma se motor odbija ne glede na nastavitve....probaj.testiraj....mii smo se ure in ure in dneve in tedne to "ucili"probavali skor vse...delili obcutke...vse da bi znali iz prakse razlozit v varni voznji!!res je ze 9let tega in mene spomin heca.. 

 

Pac men je 2.9 ko rolka trdo in ne vsec in nevozno....vsakemu svoje...

Naj priporocajo kaj cejo...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Dejstvo...premehek amortizer zadaj niha ko jadrnica....pretrda zadnja guma se motor odbija ne glede na nastavitve....probaj.testiraj....mii smo se ure in ure in dneve in tedne to "ucili"probavali skor vse...delili obcutke...vse da bi znali iz prakse razlozit v varni voznji!!res je ze 9let tega in mene spomin heca.. 

 

Pac men je 2.9 ko rolka trdo in ne vsec in nevozno....vsakemu svoje...

Naj priporocajo kaj cejo...

teoretično imaš prav, niso pa vse gume enako "fedrirajoče". In nismo vsi mušja kategorija in niso vsi motorji enako težki. Mojih 25kg več, je taman :P

 

Objavljeno
pred 3 minutami, damjandugi pravi:

Samo za sesirja,da ne bo preveč zgrožen.

IMG_20190416_191159.jpg

Ja, ampak to je za kravo od Bmw, ki ima 300 kg, ne za enega podhranjenega Versysa 650! ?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, rookie007 pravi:

Dami, spet boš pucal temo! ;)

 

niti ne, smo v temi Mitas, kjer se lahko debatira o tlakih. Le ti so pa različni od mopeda do mopeda, občutki na določeni pnevmatiki tudi različni od uporabnika do uporabnika.

Samo občasno kake autsidersko izbrišem...

Objavljeno
pred 50 minutami, rookie007 pravi:

Ja, ampak to je za kravo od Bmw, ki ima 300 kg, ne za enega podhranjenega Versysa 650! ?

335 kg motor + 200 kg žive vage z tovorom. 

Objavljeno
pred 11 urami, rookie007 pravi:

Čak malo, a vidva sta oba z žensko 110 kg??

A sta mušičja, ne mušja, mušičja kategorija!?

Midva z mojo sva hitr čez 150+ z opremo!

Meni se tudi zdi,da mi bo 2,5 spredaj in 2,9 zadaj prehudo za moj hrbet...

Ko bova v dvoje gor, ja, za solo pa...

Čakaj malo , a vidva sta oba z žensko 150? 

A sta mušičja, ne mušja, mušičja kategorija!?

Midva z mojo sva hitr čez 190+ z opremo!

2.5 in 2.9 je mišljeno za dva oz. priporočeno .

:D

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Čakaj malo , a vidva sta oba z žensko 150? 

A sta mušičja, ne mušja, mušičja kategorija!?

Midva z mojo sva hitr čez 190+ z opremo!

2.5 in 2.9 je mišljeno za dva oz. priporočeno .

:D

 

Hahaha, ja, z opremo, brez prtljage.

Zdaj, al sta s tvojo v super heavy al si narobe razumel? ?

Torej, no go 2.5 2.9 za solo?

Objavljeno (popravljeno)

Skoraj vedno sem pumpal 2,5/2,9 ne glede na to, ali sem na motorju sam ali v dvoje. Skoraj sem napisal zato, ker sem poskušal tudi z nižjimi tlaki, a roko na srce, razen na makedamu, nisem zaznal omembe vredne razlike. Res da Mitas še nisem preizkusil, sem pa vozil kar nekaj različnih znamk.

Ampak kaj pa jaz vem. Saj vozim GSA, ki  zaradi teleleverja, po mnenju nekaterih strokovnjakov, tako ali tako ne nudi nobenega feedbacka... Na Versysu je najbrž izkušnja povsem druga.

 

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 16 minutami, rookie007 pravi:

Hahaha, ja, z opremo, brez prtljage.

Zdaj, al sta s tvojo v super heavy al si narobe razumel? ?

Torej, no go 2.5 2.9 za solo?

za solo imam jaz 39 psi zadaj in 34 psi spredaj

torej 2,34 in 2,68

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!