Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Meni v redu. Imam enako kombinacijo.

Ti si me i doveo na tu ideju!! 

Objavljeno

Danes bom naročila zadnjo. Komaj čakam, da probam.

Ne bo nič narobe, če bo prednja še nekaj časa ra3?

Objavljeno (popravljeno)

Bil sem na SF+ na dveh Triumph-ih, Street in Speed. Pri obeh sem bil zadovoljen, zelo. Pri SF+ je dost feedbacka od gume, recimo da vozim sportsko dinamički. Lansko leto sem si rekel, pa dajmo poskusit Pirelli Diablo Rosso 3, dražja guma, opevana, mora da drži. OK, drži, ampak...kot so pisali na tujih forumih, guma res ne da nekega feedbacka nazaj...drži, drži, pa tud spusti kr tak, preveč klinična je. Ne bi je več mel...zvozim in menjam nazaj na Mitas...najverjetneje na kombinacijo SF+/SF+ ali pa SF+/ToF...če na boku drži kot mora pol je to win/win komba.

Popravljeno . Popravil GizmoFighter
Objavljeno
pred 3 minutami, KARMEN1 pravi:

Danes bom naročila zadnjo. Komaj čakam, da probam.

Ne bo nič narobe, če bo prednja še nekaj časa ra3?

sej ni treba prvi RA3 povedat, da je zadnja Tof :P

nč ne bo narobe, kaj če bit?

Zadnja ToF (že po slikah se vidi) ima super lepo krivuljo in lepo pade v ovinek. Conti pa so dokaj podobne.

 

pred 15 minutami, kronik pravi:

Ti si me i doveo na tu ideju!! 

vsake neumnosti pa tudi ni potrebno ponavljati za menoj :P

 

Objavljeno (popravljeno)
11 hours ago, Snecer said:

pika ne pride nujno na ventilček, tam je punkt, ko je umerjena, kam si to nesel montirat? 

na zadnjem platišču nimam niti ene uteži, tak je v nulo, spredaj pa minimalno

ja načeloma je pri piki najlažja, tako da se praviloma montira tako, da je ventilček tam .. ali?

motorjet, balansirano ročno, ne na mašini .. 15g je gor, na prejšnji angel-gt precej več, se pa žal ne spomnim kolko .. bom pa pogledal kolko jih je blo gor, ko jo bom čistil .. če bo čas .. :D

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
12 hours ago, maxxa said:

A to je cela guma en sam pusi strajfen???

Valda. Me je še strah, še zbiram pogum.

Tako da zaenkrat, ko grem/greva kam na furo, teden dni sediva na njem v garaži na centralnem stojalu pa nažigava do rdečih obratov! :jezik:

Objavljeno
pred 11 minutami, KARMEN1 pravi:

Danes bom naročila zadnjo. Komaj čakam, da probam.

Ne bo nič narobe, če bo prednja še nekaj časa ra3?

Ja sam imao novu zadnju SF+ i prednju polovnu SA3 ? 

obje su već potrošene ??

Objavljeno
pred 14 minutami, GizmoFighter pravi:

Bil sem na SF+ na dveh Triumph-ih, Street in Speed. Pri obeh sem bil zadovoljen, zelo. Pri SF+ je dost feedbacka od gume, recimo da vozim sportsko dinamički. Lansko leto sem si rekel, pa dajmo poskusit Pirelli Diablo Rosso 3, dražja guma, opevana, mora da drži. OK, drži, ampak...kot so pisali na tujih forumih, guma res ne da nekega feedbacka nazaj...drži, drži, pa tud spusti kr tak, preveč klinična je. Ne bi je več mel...zvozim in menjam nazaj na Mitas...najverjetneje na kombinacijo SF+/SF+ ali pa SF+/ToF...če na boku drži kot mora pol je to win/win komba.

Moji občutki po nekje 300-350km.

ToF ni SF+, je potrebno vzeti v obzir, je pri solo vožnji za odtenek manj fidbeka in mehkobe, se pa lepo prelaga čez ovinke. ToF je točno to za kar je namenjena. Za težje motorje, za povečano kilometrino, za vožnjo v dvoje. Vsaj v dvoje sem jo že pohvalil. Pravzaprav tudi pri solo vožnji ne moram nobene kritike napisati, s predpostavko da se zavedaš kaka guma je in čemu je namenjena.

Manjkajo pa še občutki na mokrem, ter kako se obnaša skozi celo življensko dobo. Pa predvsem kak je dobiček pri doseženi kilometrini (če bo seveda)

Takole pišejo o ToFu:

TOURING FORCE

Mitas TOURING FORCE

Tread design, which was developed with virtual 3D technology, ends before the tire shoulder and ensures maximum contact patch at lean angles. The placement, direction and depth of grooves provide outstanding riding characteristics in different road and weather conditions.

With new Multi Compound Tread Technology (MCTT), the central part of the TOURING FORCE tire tread provides increased mileage, and the shoulder parts ensure excellent grip at extreme lean angles. 

Special compounds have been developed to guarantee the best riding performance and perfect wear balance. A high content of silica and special additives ensure a high level of grip at low temperatures and on wet surface, and reduce the migration of components from rubber to the tire’s surface during use, hereby assuring constant riding characteristics throughout the service life of a tire.

Mitas TOURING FORCE is developed for all types of sports touring motorcycles and is a great choice for riders who travel on longer trips with passengers and luggage, as well as for those who prefer more sportier and dynamic rides alone.

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--on--road--tires/motorcycle--sport--touring--tires/touring--force

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

sej ni treba prvi RA3 povedat, da je zadnja Tof :P

nč ne bo narobe, kaj če bit?

Zadnja ToF (že po slikah se vidi) ima super lepo krivuljo in lepo pade v ovinek. Conti pa so dokaj podobne.

 

vsake neumnosti pa tudi ni potrebno ponavljati za menoj :P

 

To sam trebao znati prije narudzbe!! ?

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Moji občutki po nekje 300-350km.

ToF ni SF+, je potrebno vzeti v obzir, je pri solo vožnji za odtenek manj fidbeka in mehkobe, se pa lepo prelaga čez ovinke. ToF je točno to za kar je namenjena. Za težje motorje, za povečano kilometrino, za vožnjo v dvoje. Vsaj v dvoje sem jo že pohvalil. Pravzaprav tudi pri solo vožnji ne moram nobene kritike napisati, s predpostavko da se zavedaš kaka guma je in čemu je namenjena.

Manjkajo pa še občutki na mokrem, ter kako se obnaša skozi celo življensko dobo. Pa predvsem kak je dobiček pri doseženi kilometrini (če bo seveda)

...letos sem menjal set fedr na progressivo in bo sezona vsaj od začetka v znamenju iskanja najboljše nastavitve po občutku med vožnjo. Vozim se solo ?, partnerka fuč križ, treba dat knipinge notr, zares...najverjetneje bo bolje, ne vem, uporabit staro preverjeno varianto z SF+. Ne bi bil rad spet kliničen. Z SF+ naredim do cca. 5k km max na set. Za dobiček mi ne gre...dobiček je, da se mam fino in da živ migajoč pridem vsakič domov. To odtehta vse...denar je samo denar, za tistih 10k na leto pa tudi klinc za dva kompleta.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Tudi meni super špila spredaj SF+. Kilometrine zdrži dovolj, da se ne rabiš sekirat na daljših furah..

Angel gt mi drži med 8k-9k, SF+ med 5k-6k. Seveda kilometrine odvisne od prevoženih poti - v glavnem so to daljše fure. Bomo vidli, kolko bo ToF ..

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno (popravljeno)

Konec sezone SF+, ker itak lovimo še zadnje sončne žarke na jadranki .. tam pa naj kar lima .. :D

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
pred 16 minutami, GizmoFighter pravi:

...letos sem menjal set fedr na progressivo in bo sezona vsaj od začetka v znamenju iskanja najboljše nastavitve po občutku med vožnjo. Vozim se solo ?, partnerka fuč križ, treba dat knipinge notr, zares...najverjetneje bo bolje, ne vem, uporabit staro preverjeno varianto z SF+. Ne bi bil rad spet kliničen. Z SF+ naredim do cca. 5k km max na set. Za dobiček mi ne gre...dobiček je, da se mam fino in da živ migajoč pridem vsakič domov. To odtehta vse...denar je samo denar, za tistih 10k na leto pa tudi klinc za dva kompleta.

jaz sem šel na kombinacijo zgolj zato, če mi uspe da porabim cel set hkrati. S prvo SF+ delam med 7-9 (zadnje 2 jurja je bolj uboga) z zadnjo SF+ pa med 4-5 jurčkov. Če bo ToF zmogle 7-9 bo super.  

Objavljeno
11 minutes ago, DAMI34 said:

jaz sem šel na kombinacijo zgolj zato, če mi uspe da porabim cel set hkrati. S prvo SF+ delam med 7-9 (zadnje 2 jurja je bolj uboga) z zadnjo SF+ pa med 4-5 jurčkov. Če bo ToF zmogle 7-9 bo super.  

Ti sprednjo pri 7k pobere na 'strehico' ali je samo slab feeling?

Objavljeno
pred 1 minuto, Tex pravi:

Ti sprednjo pri 7k pobere na 'strehico' ali je samo slab feeling?

od tam (cca 7 jurjev) naprej je "pojadrankana" ja. oprijem ni nič slabši, le krivulja ni več "ugodna". Najprej moped pade, potem ga moraš malo posilit, pol pa spet pade...

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

jaz sem šel na kombinacijo zgolj zato, če mi uspe da porabim cel set hkrati. S prvo SF+ delam med 7-9 (zadnje 2 jurja je bolj uboga) z zadnjo SF+ pa med 4-5 jurčkov. Če bo ToF zmogle 7-9 bo super.  

To je to...?

Objavljeno (popravljeno)
4 minutes ago, DAMI34 said:

od tam (cca 7 jurjev) naprej je "pojadrankana" ja. oprijem ni nič slabši, le krivulja ni več "ugodna". Najprej moped pade, potem ga moraš malo posilit, pol pa spet pade...

Mja, same here. Drži, ampak jo treba malo čez potisnit.

Mogoče bo zdaj boljše, ko si tečaj opravil .. :jezik:

Popravljeno . Popravil Tex
  • Haha 2
Objavljeno

No pa sm tudi sam prvič nataknil prednjo SF+. Po prvih kilometrih je občutek odličen(pri novi prednji je itak ponavadi vedno), lepo se prelaga, dobr občutek daje že po prvih kilometrih tako, da sem takoj zavil proti Godoviču-Col-Kalce-... in zaenkrat z gumo zadovoljen.

Zadnja pa je po 4k km že na meji legalnega, za vikend to mejo presežemo potem pa čakam do konca meseca ali pride ToF ali gre na motor ponovno SF+.

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Benti, a ste sami extremisti v tej temi?

Z mitaskami ali katerokoli gumo omenjeno v temi delate cca 5-6 kkm!

Fantje in dekle, preveč gledate gp! ?

 

Objavljeno
pred 16 minutami, rookie007 pravi:

Benti, a ste sami extremisti v tej temi?

Z mitaskami ali katerokoli gumo omenjeno v temi delate cca 5-6 kkm!

Fantje in dekle, preveč gledate gp! ?

 

si pozabil spodaj dopisat:

Lp Sneci :P

tule je kar pač je, kdor je lagal je žal lagal, ampak ne vem zakaj bi...(lahko celo pogledaš, kdo je glasoval)

 

https://motosvet.com/tabla/topic/41863-mitas-sf-kilometrinaanketa/

ps. recimo Krucimuci naredi samo 3-4 jurje, pa tok umirjen šofer je :(

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Jaz, ko sem kupil motor, drugo sezono, sem dal gor RS1 in sem res tisto leto vozil kot bi motor ukradel.

Jadranka, Dvor-Kočevje in ostale piste...

Ampak sem še zmeraj naredil 10kkm, sprednja celo 12-13kkm, pa sem bil norc.

No, vsaj mislil sem, da sem.

Zdaj, ko berem vaše kilometraže, pa ne vem,ali so gume vse slabše ali sem imel mnenje zase prestrogo... ?

Pa ne žalim nikogar, samo razmišljam.

Odvisno je seveda tudi od motorja in pilota, morda je pa Versys res šparovc za gume! ?

Popravljeno . Popravil rookie007
Objavljeno

Hja... Velik enocelindraž do gum vsekakor ni prizanesljiv saj cuka in rita ko podivjano žrebe. Bolj ko je krivulja zvezna manj bo trpela zadnja guma. 

Pozabil sem dodati, da je guma na meji legalnega po sredini, robčki so pa še zdravi. :)

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 32 minutami, rookie007 pravi:

Benti, a ste sami extremisti v tej temi?

Z mitaskami ali katerokoli gumo omenjeno v temi delate cca 5-6 kkm!

Fantje in dekle, preveč gledate gp! ?

 

Ja se ne sjećam koja me guma nosila te kilometre o kojima ti pises! 

A da ja nekome dokazujem moje tvrdnje... za to Imam previše godina 

Tvoj maksimum je nekome zagrijavanje... 

Objavljeno
pred 14 minutami, rookie007 pravi:

Jaz, ko sem kupil motor, drugo sezono, sem dal gor RS1 in sem res tisto leto vozil kot bi motor ukradel.

Jadranka, Dvor-Kočevje in ostale piste...

Ampak sem še zmeraj naredil 10kkm, sprednja celo 12-13kkm, pa sem bil norc.

No, vsaj mislil sem, da sem.

Zdaj, ko berem vaše kilometraže, pa ne vem,ali so gume vse slabše ali sem imel mnenje zase prestrogo... ?

Pa ne žalim nikogar, samo razmišljam.

Odvisno je seveda tudi od motorja in pilota, morda je pa Versys res šparovc za gume! ?

naj te potolažim z RS2 in 1 sem delal (zadnjo) po 9-11kkm

Objavljeno
pred 1 minuto, kronik pravi:

Ja se ne sjećam koja me guma nosila te kilometre o kojima ti pises! 

A da ja nekome dokazujem moje tvrdnje... za to Imam previše godina 

Tvoj maksimum je nekome zagrijavanje... 

Se strinjam s tabo, nikogar ne prosim, da dokazuje svoje trditve, ampak razmišljam.

Da bi pa gonil motor in sebe izven zmogljivosti, svojih, pa nimam potrebe, sem prestar za to in mi ni potrebno dokazovat, da znam prtiskat plin in vozit na mejah.

Vsaka čast, če vam je moj maksimum ogrevanje, upam in želim vam vsem, da ne boste zaradi dokazovanja vaše zmogljivosti in gume, končali, kjer ni potrebno in potegnili s seboj še kakšno nedolžno žrtev...

Srečno vožnjo in čim več km na mitaskah!

Over in out!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!