Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 21 urami, Zivnorc pravi:

Jp..guma bolj ko grabi...bolj drži...  :D

..sej sem že vse napisal (pa ne samo jaz) glede oprijema...tko da se ne bom ponavljal.

Povedal bi samo to, da je zdaj v hladnejšem času pomembno, da je nova guma..s čimveč profila..da je mehka (športna), ter napumpana na predpisano vrednost...ker guma se mora segreti z gnetenjem gume..in ne karkase. Pozimi ne rabiš velike površine za oprijem..ampak večji površinski pritisk na (slabše oprijemljivo) podlago.

..sicer pa to pišem na pamet....ker se jest pozimi ne vozim..  :lol1:

 

in potem se čudijo, ko imam pozimi raje da mi guma začne prej drseti, ter bolj enakomerno, kot pa da drži do zadnjega in potem samo še odlima :P

 

pred 3 minutami, motolover pravi:

Nekaj informacij. Guma se bo imenovala Touring Force. Gumo zdaj testirajo trije vozniki, eden na pisti, druga dva na cesti. Po opravljenih testih se bodo odločili kdaj gre v prodajo. Ali je dvokomponentna nisem dobil odgovora, se menim po messangerju, ker sem bil na furi. Sem vprašal še enkrat.

predvsem upam, da bo ostala dovolj športna z enako geometrijo in enakimi boki, ter tršo sredico, namreč boki nam vsem ostajajo, in bi gladko z njimi dosegel še vsaj 50% kot sedaj s sredino.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, Snecer pravi:

ne verjamem, da bo dual c...

meni boki tudi ostanejo :)

saj si videl kako vozim, ampak če bi po bokih izračunal gladko naredim z gumo 10kkm ne pa 5 :D

nekaj hočem povedat, boki so dovolj dobri za rejserje in za ST popotnike, nekaj naj ukrenejo s sredino in je zmaga.

 

Objavljeno
pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

in potem se čudijo, ko imam pozimi raje da mi guma začne prej drseti, ter bolj enakomerno, kot pa da drži do zadnjega in potem samo še odlima :P

 

predvsem upam, da bo ostala dovolj športna z enako geometrijo in enakimi boki, ter tršo sredico, namreč boki nam vsem ostajajo, in bi gladko z njimi dosegel še vsaj 50% kot sedaj s sredino.

...ne boš verjel...ampak se celo strinjam s tabo v prvem odstavku.

...v drugem delu pa boš malo razočaran..ker guma ne bo ravno čisto po tvojih željah...  :P

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 4 minutami, Zivnorc pravi:

...ne boš verjel...ampak se celo strinjam s tabo v prvem odstavku.

...v drugem delu pa boš malo razočaran..ker guma ne bo ravno čisto po tvojih željah...  :P

sej vem, za drugi stavek, ker verjetno delajo gumo iz nule, torej po kakem dunlop RS.

Sej pravim pobožne želje, so vedno neuničljiva sredina, pa limarca na bokih. Take gume ni in je nikoli ne bo, ker gumarska industrija živi od prodaje gum, mar ne :D

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Neuničljiva sredina + zaviranje = Zapisnik o ogledu kraja prometne nesreče. 

Ampak to pa tako ali tako nikogar ne zanima, ker so MS drkači najboljši vozniki. 

Objavljeno
pred 3 minutami, Borutt pravi:

Neuničljiva sredina + zaviranje = Zapisnik o ogledu kraja prometne nesreče. 

Ampak to pa tako ali tako nikogar ne zanima, ker so MS drkači najboljši vozniki. 

Hočeš povedati, da trša sredina velikokrat povzroči tudi slabše zaviranje, zaradi katerega pride do nezgode?

Saj sliši se logično.

Objavljeno

nekak se strinjam z borutom.... ker pac ze obstajajo gume ki se ne nucajo tolk po sredini ampak pol tud 99% slabs limajo po sredini.... je ze ok takako kot je :P

Objavljeno

Ma to  se spet na besede lovi.....res zabavno, ampak tko  je.  Pulcaji to delajo. 

Objavljeno
pred 35 minutami, gretzky pravi:

Hočeš povedati, da trša sredina velikokrat povzroči tudi slabše zaviranje, zaradi katerega pride do nezgode?

Saj sliši se logično.

Obstajajo kompromisi in obstajajo kompromisi. Da nekje dodaš, moraš nekje vzeti. Zato pa je prvi stavek. 

Objavljeno
pred 55 minutami, gretzky pravi:

Hočeš povedati, da trša sredina velikokrat povzroči tudi slabše zaviranje, zaradi katerega pride do nezgode?

Saj sliši se logično.

pa tudi prej zdrsne (zavrti kolo v prazno) pri polnem odpiranju naravnost, in tu je elektronika še kako dobrodošla za vse MS dirkače :P

Ampak to je normalno, vse ST gume imajo slabši oprijem od SS pnevmatik. (tako bočni kot po sredini) Ampak zaradi tega še ni potrebno v maline, je pa potrebna prilagoditev vožnje pnevmatiki, ki jo voziš. Tako kot bom težko pičil do Beograda po AC 180km/h z Mitas SF+, ker je bom požrl po sredini, z neko drugo ST pnevmatiko pa bom komot, brez da se ji bo poznalo.

 

pred 22 minutami, Borutt pravi:

Obstajajo kompromisi in obstajajo kompromisi. Da nekje dodaš, moraš nekje vzeti. Zato pa je prvi stavek. 

tudi mitas ne bo v tem segmentu izzumil nič novega. Razširil bo segment pnevmatik, ki jih ponuja, vse ostalo so pa naše pobožne želje.

Objavljeno

Vse cestne gume so narejene za prekoračitev hitrosti v javnem cestnem prometu. Zato ni prav nobene potrebe po prilagoditvi vožnje gumi, kot želi nekdo prikazati. 

Objavljeno
pred 6 minutami, Borutt pravi:

Vse cestne gume so narejene za prekoračitev hitrosti v javnem cestnem prometu. Zato ni prav nobene potrebe po prilagoditvi vožnje gumi, kot želi nekdo prikazati. 

Enkrat se zapelji v Nemčijo, ko boš prestopil mejo, si oglej informacijske table o hitrosti na AC :)

Iz prve roke, ko zapeljem čez mejo, mi navigacija na AC ne izpisuje več omejitve...

Objavljeno
pred 10 minutami, Borutt pravi:

Vse cestne gume so narejene za prekoračitev hitrosti v javnem cestnem prometu. Zato ni prav nobene potrebe po prilagoditvi vožnje gumi, kot želi nekdo prikazati. 

kdo pa govori o hitrosti, lahko se govori o tehniki vožnje :P, o odpiranju čez ovinke, nagibih itd..v nasprotnem bi bile tudi Barum in Obiličevo še primerne.

Verjem pa da ena ST s trdo sredino, na lepem in gladkem istrskem asfaltu (pa bognedaj še mokrem) tako zavrti v prazno tudi pri 30km/h...

ps. Sem skuril 2mm Sportsmarta v dvoje pri 5C od Murske do Ajdovščine. Hitrost konstantno 150km/h. Dobra ST pnevmatika ne bi imela tega problema, SF+ je pa kar hitro zlizana če jo teraš po AC, ker je monocompound.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

kdo pa govori o hitrosti, lahko se govori o tehniki vožnje :P, o odpiranju čez ovinke, nagibih itd..v nasprotnem bi bile tudi Barum in Obiličevo še primerne.

Verjem pa da ena ST s trdo sredino, na lepem in gladkem istrskem asfaltu (pa bognedaj še mokrem) tako zavrti v prazno tudi pri 30km/h...

ps. Sem skuril 2mm Sportsmarta v dvoje pri 5C od Murske do Ajdovščine. Hitrost konstantno 150km/h. Dobra ST pnevmatika ne bi imela tega problema, SF+ je pa kar hitro zlizana če jo teraš po AC, ker je monocompound.

Saj sem vedel, da ne veš, o čem pišeš. Gume so toliko zmogljive, da se je potrebno prilagajati cesti oziroma podlagi in ne gumi. 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Saj sem vedel, da ne veš, o čem pišeš. Gume so toliko zmogljive, da se je potrebno prilagajati cesti oziroma podlagi in ne gumi. 

Vem o čem pišem, le ti si malo debato speljal stran. 

Mitas dela novo ST pnevmatiko in mi vsi si želimo performase SF+ s tršo sredico, ker SF+ se na potovanjih prekleto hitro iztroši. Vem, to so žal pobožne želje. Samo o tem, vse ostalo je nabijanje.

Objavljeno
pred 11 minutami, Snecer pravi:

Enkrat se zapelji v Nemčijo, ko boš prestopil mejo, si oglej informacijske table o hitrosti na AC :)

Iz prve roke, ko zapeljem čez mejo, mi navigacija na AC ne izpisuje več omejitve...

Gre mogoče tvoj motor toliko, kolikor zmorejo gume? Se mi je zdelo, da ne. Pa menda v Nemčiji vozijo vsi ves čas s polnim plinom, kajne. Kjer ni omejitve, seveda. 

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Vem o čem pišem, le ti si malo debato speljal stran. 

Mitas dela novo ST pnevmatiko in mi vsi si želimo performase SF+ s tršo sredico, ker SF+ se na potovanjih prekleto hitro iztroši. Vem, to so žal pobožne želje. Samo o tem, vse ostalo je nabijanje.

Bom še jaz kupil te nove Mitaske. Zdajšnje so po 12k km pri koncu. Prejšnje so zdržale 13k km. Mogoče bom z novimi spet prišel na 15k km, kot sem z Metzeler in Bridgestone. 

Objavljeno
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Gre mogoče tvoj motor toliko, kolikor zmorejo gume? Se mi je zdelo, da ne. Pa menda v Nemčiji vozijo vsi ves čas s polnim plinom, kajne. Kjer ni omejitve, seveda. 

Bom še jaz kupil te nove Mitaske. Zdajšnje so po 12k km pri koncu. Prejšnje so zdržale 13k km. Mogoče bom z novimi spet prišel na 15k km, kot sem z Metzeler in Bridgestone. 

Sneci je z SF+ naredil 12.000km če se ne motim. Mislim pa da 19 dimenzije ni za tvoj moped, če imaš prvo 19col.

@Boruttpodlagi se je vedno potrebno prilagajati neglede, kaj voziš.

So pa velike razlike med pnevmatikami. In ne, ne peljejo se vse gume enako, takole čez prst vse ST pnevmatike imajo manjši grip v nagibu in pri polnem odpiranju. Če ima motor TC, se le ta prej vklaplja kot pri Hypersport ali SS pnevmatiki. Če nima motor TC potem si v malinah.

In seveda obratno, za dolgo potovanje ne boš z SS ali Hypersport pnevmatiko naredil 10.000km ker jo boš uničil po sredini, pa še na AC moraš paziti da je ne voziš preko 120km/h

Objavljeno
pred 8 minutami, Borutt pravi:

Gre mogoče tvoj motor toliko, kolikor zmorejo gume? Se mi je zdelo, da ne. Pa menda v Nemčiji vozijo vsi ves čas s polnim plinom, kajne. Kjer ni omejitve, seveda. 

Bom še jaz kupil te nove Mitaske. Zdajšnje so po 12k km pri koncu. Prejšnje so zdržale 13k km. Mogoče bom z novimi spet prišel na 15k km, kot sem z Metzeler in Bridgestone. 

motor imam homologiran na 185 tak da več ne peljem, nihće ne zmore voziti v nemčiji po gornji omejitvi, ker je ni :)

Objavljeno
pred 29 minutami, Snecer pravi:

motor imam homologiran na 185 tak da več ne peljem, nihće ne zmore voziti v nemčiji po gornji omejitvi, ker je ni :)

Torej so tvoje gume zmogljivejše. Štekaš? 

Objavljeno
pred 10 minutami, Borutt pravi:

Torej so tvoje gume zmogljivejše. Štekaš? 

ja, vendar niso narejene za prekoračitev, ker je ne morejo doseči, v Nemčiji in še kje

Objavljeno
7 hours ago, DAMI34 said:

sej vem, za drugi stavek, ker verjetno delajo gumo iz nule, torej po kakem dunlop RS.

Sej pravim pobožne želje, so vedno neuničljiva sredina, pa limarca na bokih. Take gume ni in je nikoli ne bo, ker gumarska industrija živi od prodaje gum, mar ne :D

 

Diablo Rosso Corsa - trda sredica, boki od SC. Imel in bil zelo zadovoljen z njo

Objavljeno
Pravkar, jvalant pravi:

Diablo Rosso Corsa - trda sredica, boki od SC. Imel in bil zelo zadovoljen z njo

nekaj v tem stilu ja, bi bilo fajn

Objavljeno
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

nekaj v tem stilu ja, bi bilo fajn

Ja. Pa Mitas cena. ;)

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, Borutt said:

Neuničljiva sredina + zaviranje = Zapisnik o ogledu kraja prometne nesreče. 

Ampak to pa tako ali tako nikogar ne zanima, ker so MS drkači najboljši vozniki. 

Ahh, spet je spregovoril veleum...

  Trsa sredina zadnje gume ni velik problem, ker:

 Prvic, trsa sredica ne pomeni da je sedaj to beton, pac malo trsa, da se obraba zaradi vec casa prevozenega po ravnih cestah ipd izenaci

Drugic, govorimo o trsi sredici zadnje gume, ne prve, ker obraba prve gume ni tako velik problem, tako da bo zaviranje ostalo priblizno enako, ker mocno zaviranje taka ali tako 90% obremeni prvo pnevmatiko

Tretjic, zdrs zadnje gume pri pokoncnem motorju ni tako nevarno, kot pri vecjem nagibu, tam pa ostanejo boki, ki so mehkejsi in se pac motor obnasa kot do sedaj

1 hour ago, Borutt said:

Vse cestne gume so narejene za prekoračitev hitrosti v javnem cestnem prometu. Zato ni prav nobene potrebe po prilagoditvi vožnje gumi, kot želi nekdo prikazati. 

 Eh, lahko se peljem na jezersko, NIKDAR ne prekoracim predpisanih 90km/h in vseeno unicim gumo. Tako da je potreba prilagoditi voznjo gumi... Ti govoris o prekortacitvi hitrosti: ja gume nimajo nekih problemov pri 130 km/h. Ampak voznja motorja so tudi zavoji, ostri zavoji, zaviranje, pospesevanje, in v teh primerih se guma najbolj obrablja... zato JE potrebno prilagoditi voznjo gumi, ker ce jo ne bi,  bos sredi ostrega zavoja prevec privil gas, te bo pomedlo... Pri enakem pospesevanju naravnost se ne bi zgodilo nic...

Popravljeno . Popravil jvalant

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!