Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Če bi bila trša sredica gume problematična glede zaviranja potem proizvajalci ST in Enduro  gum kot so Pirelli, Metzeler ... ne bi teh proizvajali v takšni tehnologiji. Razen tega, kot je jvalant zapisal, zadnja prevzame največ 25% zaviralne moči, ostalo zavira sprednja.

Objavljeno (popravljeno)
pred 48 minutami, jvalant pravi:

Ahh, spet je spregovoril veleum...

  Trsa sredina zadnje gume ni velik problem, ker:

 Prvic, trsa sredica ne pomeni da je sedaj to beton, pac malo trsa, da se obraba zaradi vec casa prevozenega po ravnih cestah ipd izenaci

Drugic, govorimo o trsi sredici zadnje gume, ne prve, ker obraba prve gume ni tako velik problem, tako da bo zaviranje ostalo priblizno enako, ker mocno zaviranje taka ali tako 90% obremeni prvo pnevmatiko

Tretjic, zdrs zadnje gume pri pokoncnem motorju ni tako nevarno, kot pri vecjem nagibu, tam pa ostanejo boki, ki so mehkejsi in se pac motor obnasa kot do sedaj

 Eh, lahko se peljem na jezersko, NIKDAR ne prekoracim predpisanih 90km/h in vseeno unicim gumo. Tako da je potreba prilagoditi voznjo gumi... Ti govoris o prekortacitvi hitrosti: ja gume nimajo nekih problemov pri 130 km/h. Ampak voznja motorja so tudi zavoji, ostri zavoji, zaviranje, pospesevanje, in v teh primerih se guma najbolj obrablja... zato JE potrebno prilagoditi voznjo gumi, ker ce jo ne bi,  bos sredi ostrega zavoja prevec privil gas, te bo pomedlo... Pri enakem pospesevanju naravnost se ne bi zgodilo nic...

Očitno sem večji veleum od tebe, če niti brati ne znaš. Poskusi še enkrat. Mogoče ti bo prišlo med ušesa. 

Kje sem jaz pisal o trši sredici ? Štekaš? 

Sam sebe zaj..., ko pišeš o hitrosti skozi ovinke in o prilagajanju gumi. Ker prilagoditi se moraš cesti. Bo šlo, veleum?

Če si pa tako lesen, da sredi ovinka privijaš gas preko zdrave pameti, nisi za na cesto. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Objavljeno

Najbolje je, da se zavira z motorjem, se guma špara, pakne in diski...tako jaz počnem in se obnese.

Objavljeno

Moj fotr je vsak dan...ko je šel na šiht, odsekal eno smrekovo vejo, jo zvezal na moped, da je bremzala po bregu navzdol, da ni prekuru bremz do doline...

...in potem je na jesen stara mama naredila iz tistih vej, ki so se nabrale čez leto za cel gumi voz butar, ki so jih pol imeli za podkurit v šporhetu.

...a vidte...to je ekonomičnost...  :smoke:

Drugače pa imam nekako raje monocompound gume...mogoče zato, ker ne vozim veliko po AC...ampak pri večkomponentnih gumah mi gre na živce, ker se guma najbolj troši v "power" coni..ravno na prehodu med različnimi trdotami zmesi, kjer pride do čudne obrebe...namreč guma se tam obrabi tako, da ni lepo konkavna..ampak celo konveksna...in se to čuti pri vožnji, ko se nagneš čez to mejo, ko ti malo zapelje po svoje... to se mi pri monoslojni gumi ne dogaja.

...pa še ena stvar. Ni nujno, da trša guma zdrži več od mehkejše. Odvisno od pogojev....(podlaga...temperatura...segrevane  itd.)

Objavljeno

gas bremza vožnja da na koncu glede razdalje in časa enak rezultat, kot če voziš enakomerno...poleg tega si še manj utrujen.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ja, sam  cesta  ni prazna  :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Največji problem so tisti ki imajo na mopedu pa 5 let in več stare gume gor( pa sej so še čisto uredu profila imajo za prodajat) :panic:

pred 15 minutami, Zivnorc pravi:

Res je.

Večina ne zna oceniti vstopne hitrosti v zavoj...in potem sredi zavoja pogruntajo (mo), da bi bili lahko hitrejši in potem na polno odpirajo(mo) gas sredi zavoja.

Fora je, da prideš brez zaviranja v zavoj z visoko hitrostjo in v temenu počasi odpiraš plin...in ko prideš iz zavoja, ne odpiraš na polno...ampak z neko normalno hitrostjo nadaljuješ do naslednjega ovinka...dovolj zgodaj spustiš gas...in brez zaviranja v naslednji ovinek...

...je luštno tko vozit po kaki zaviti ne prehitri cesti....ker višja ko je hitrost..težje je oceniti max vstopno hitrost v zavoj..

...tko.....malo pametujem..ker ležim na kavču in ne delam nič pametnega...

Ni lepšega kot nažigat ven z ovinka da malo nosi rit in ko se use skup malo umiri pa do konca gas in po zadnjem kulu :whistle:

Objavljeno
pred 19 minutami, DinDiin pravi:

Ja, sam  cesta  ni prazna  :)

Tut to je res...

...zato pa sem rekel, da to lahko počneš pri počasnejši zaviti cesti, kjer hitrost ne odstopa od najvišje dovoljene...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Quote

Sam sebe zaj..., ko pišeš o hitrosti skozi ovinke in o prilagajanju gumi. Ker prilagoditi se moraš cesti. Bo šlo, veleum?

Če si pa tako lesen, da sredi ovinka privijaš gas preko zdrave pameti, nisi za na cesto. 

 Ne ne bo slo...  Ce cesta dopusca hitrejso voznjo skozi zavoj kako trda/neogreta/slaba guma, potem se je treba prilagoditi gumi... In takih situacij ni malo, pravzaprav VSI ostri,  ovinki na regionalnih gorskih cestah, serpentine itd...  Vecine teh zavojev se ne da izpeljati z 90 ali 70 km/h kolikor je omejitev, se jih pa da z 45 km/h z slabo/trdo/neogreto gumo, ali pa z 50  km/h z primerno gumo in tudi z 55 km/h z zelo oprijemljivo gumo...  Pac ne gres hitro v serpentino z trso gumo in hitreje z sportno gumo... Torej se je treba prilagoditi gumi, ne cesti...

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
16 hours ago, Borutt said:

Če si pa tako lesen, da sredi ovinka privijaš gas preko zdrave pameti, nisi za na cesto. 

 Da, ampak koliko lahko privijes gas pa ni odvisno samo od ceste, ampak tudi od gume... In manj privijanja gasa sredi serpentine zaradi slabse/drugacne gume, pomeni prlagoditi se gumi...

Objavljeno (popravljeno)

Vse gume, pa tudi Mitas držijo in imajo oprijem, dokler ne spustijo in nimajo več oprijema ... 

O tem, kok držijo, pri keri hitrosti, na kerem ovinku, s kakšnim motorjem, pri kateri temperaturi zraka, temperaturi vozišča, telesni temperatuti, v kateri šaltngi, pri kolko obratih :huh: 

A res mate tok cajta študirat pred, sred in po ovinku :?

Čist ajnfok je vse skupi (tudi z Mitas pnevmatikami) .. pripeleš s primerno hitrstjo, primerno dodajaš gas in primerno odpelješ iz ovinka... seveda ob primernih pogojih (lej drugi odstavek tega mojega veleuma) 

Aja.. pa ne pozabit na linjo .. treba lepo zgledat :kva2: 

Če užgeš, ti napišejo neprimerna hitrost :P 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

Če ubrišeš pol si bil pač

 

Objavljeno
pred 11 minutami, maus pravi:

Vse gume, pa tudi Mitas držijo in imajo oprijem, dokler ne spustijo in nimajo več oprijema ... 

O tem, kok držijo, pri keri hitrosti, na kerem ovinku, s kakšnim motorjem, pri kateri temperaturi zraka, temperaturi vozišča, telesni temperatuti, v kateri šaltngi, pri kolko obratih :huh: 

A res mate tok cajta študirat pred, sred in po ovinku :?

Čist ajnfok je vse skupi (tudi z Mitas pnevmatikami) .. pripeleš s primerno hitrstjo, primerno dodajaš gas in primerno odpelješ iz ovinka.al pa primerno pridrsaš iz ovinka.. seveda ob primernih pogojih (lej drugi odstavek tega mojega veleuma) 

Aja.. pa ne pozabit na linjo .. treba lepo zgledat :kva2: 

Če užgeš, ti napišejo neprimerna hitrost :P 

dodal sem še eno opcijo :P

 

Objavljeno
pred 2 urami, jvalant pravi:

 Ne ne bo slo...  Ce cesta dopusca hitrejso voznjo skozi zavoj kako trda/neogreta/slaba guma, potem se je treba prilagoditi gumi... In takih situacij ni malo, pravzaprav VSI ostri,  ovinki na regionalnih gorskih cestah, serpentine itd...  Vecine teh zavojev se ne da izpeljati z 90 ali 70 km/h kolikor je omejitev, se jih pa da z 45 km/h z slabo/trdo/neogreto gumo, ali pa z 50  km/h z primerno gumo in tudi z 55 km/h z zelo oprijemljivo gumo...  Pac ne gres hitro v serpentino z trso gumo in hitreje z sportno gumo... Torej se je treba prilagoditi gumi, ne cesti...

 

Ker se je treba prilagoditi cesti in ne gumi. Ti res ne gre to med ušesa?

pred 1 uro, jvalant pravi:

 Da, ampak koliko lahko privijes gas pa ni odvisno samo od ceste, ampak tudi od gume... In manj privijanja gasa sredi serpentine zaradi slabse/drugacne gume, pomeni prlagoditi se gumi...

Še enkrat preberi, kaj sem napisal. Privijanje gasa preko zdrave pameti ne sodi na cesto. 

Objavljeno (popravljeno)

Borutt brez zamere - ne vzemi tega osebno. Popolnoma razumem kaj pises, tudi se v veliki vecini strinjam z vsem kar si napisal, ampak jaz recimo se odlocam o modelu naslednje pnevmatike, in zadnje kar potrebujem v temi o pnevmatikah, je moraliziranje glede voznje. Pa nisem edini, ki ga zanimajo Mitas gume, tako da tole verjetno ni samo moja tezava (drugace ta tema ne bi imela 76 strani - ze tako je povsem nepregledna zaradi kregarij s Sesirjem in podobnega nabijanja).

Jaz hocem na svojih avtih, motorju in kolesih dobre gume, pa ni vazno, ce se kdaj peljem cez omejitev ali ne - zanima me kaksno je obnasanje/delovanje posamezne gume v posamezni situaciji, ne pa cemu je potrebno prilagoditi hitrost. Ko zaviram hocem pocakati ali vsaj brez zdrsa efektivno zmanjsati hitrost. Ko zategnem volan hocem zvoziti linijo, in ko polozim motor hocem resiti situacijo - vso preteklo moraliziranje glede voznje enkrat ko si v kriticni situaciji ne pomaga - pa ce si situacijo zakuhal sam ali kdo drug. Ce bomo sli v to smer, bo se ta tema popolnoma neuporabna, nepregledna in zasvinjana z off topicom.

Pa ne vzemi tega kot napad - saj pravim, imas popolnoma prav, ampak tema je o gumah, in ko vrzes kost, bodo seveda vsaj trije drugi uporabniki zagrizli in povedali, da za njih pa zakonitosti osnov prezivetja v prometu ne veljajo...

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Dovolj moraliziranja, razn če se o Mitas pnevmatikah :ras:

Objavljeno (popravljeno)

No ...tole sem hotel prej povedati....

..sem slikal prejle v garaži.

Na sliki je sicer GP Racer..multicompund...s puščicama pa sem označil mesto, kjer je pnevmatka usločena in ne izbočena...in to točno na prehodu med tršo in mehkejšo zmesjo. Na sliki se sicer ne vidi...ampak glede na obrabo je videti, da v tistem prehodu bolj pobira tršo zmes, kot mehkejšo...tudi je ponavadi trša zmes bolj nasvaljkana kot mehkejša.

20171102_142529.thumb.jpg.3bccb782d4d7b026c463c3b22bb688e8.jpg

To samo pomeni, da je bila verjetno guma premalo ogreta in je tršo zmes trgalo...mehkejša pa se je lepo gnetla...

..na Mitas in ostalih enozmesnih pnevmatikah je bila guma lepo okrogla...

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred eno uro, Zok pravi:

Borutt brez zamere - ne vzemi tega osebno. Popolnoma razumem kaj pises, tudi se v veliki vecini strinjam z vsem kar si napisal, ampak jaz recimo se odlocam o modelu naslednje pnevmatike, in zadnje kar potrebujem v temi o pnevmatikah, je moraliziranje glede voznje. Pa nisem edini, ki ga zanimajo Mitas gume, tako da tole verjetno ni samo moja tezava (drugace ta tema ne bi imela 76 strani - ze tako je povsem nepregledna zaradi kregarij s Sesirjem in podobnega nabijanja).

Jaz hocem na svojih avtih, motorju in kolesih dobre gume, pa ni vazno, ce se kdaj peljem cez omejitev ali ne - zanima me kaksno je obnasanje/delovanje posamezne gume v posamezni situaciji, ne pa cemu je potrebno prilagoditi hitrost. Ko zaviram hocem pocakati ali vsaj brez zdrsa efektivno zmanjsati hitrost. Ko zategnem volan hocem zvoziti linijo, in ko polozim motor hocem resiti situacijo - vso preteklo moraliziranje glede voznje enkrat ko si v kriticni situaciji ne pomaga - pa ce si situacijo zakuhal sam ali kdo drug. Ce bomo sli v to smer, bo se ta tema popolnoma neuporabna, nepregledna in zasvinjana z off topicom.

Pa ne vzemi tega kot napad - saj pravim, imas popolnoma prav, ampak tema je o gumah, in ko vrzes kost, bodo seveda vsaj trije drugi uporabniki zagrizli in povedali, da za njih pa zakonitosti osnov prezivetja v prometu ne veljajo...

Imaš prav. Moraliziranje sodi drugam. 

Da ne bom oftopik, bom napisal, da sem z Mitas ovira na ravnih odsekih. Zato komaj čakam kakšno izboljšavo, ker me vsi prehitevajo. Do ovinkov, seveda, kjer se Mitas izkaže. 

Objavljeno
pred 6 minutami, Borutt pravi:

Imaš prav. Moraliziranje sodi drugam. 

Da ne bom oftopik, bom napisal, da sem z Mitas ovira na ravnih odsekih. Zato komaj čakam kakšno izboljšavo, ker me vsi prehitevajo. Do ovinkov, seveda, kjer se Mitas izkaže. 

Preveč se sekiraš glede stila vožnje, oziroma kdo ti je kdaj karkoli napisal, namreč voziš po pravilih in pametno in jaz ne vidim nobenga problema v vožnji, niti v vožnji za tabo.

Sedaj pa, če se vrneva na Mitas, ti voziš verjetno Mitas Terra force pnevmatiko, SF+ je drugačna, tako po obnašanju in roku trajanja. Če bodo naredili Sporttouring bo kvečjemu slabša v oprijemu od SF+ ampak boljša v življenjski dobi.

 

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Preveč se sekiraš glede stila vožnje, oziroma kdo ti je kdaj karkoli napisal, namreč voziš po pravilih in pametno in jaz ne vidim nobenga problema v vožnji, niti v vožnji za tabo.

Sedaj pa, če se vrneva na Mitas, ti voziš verjetno Mitas Terra force pnevmatiko, SF+ je drugačna, tako po obnašanju in roku trajanja. Če bodo naredili Sporttouring bo kvečjemu slabša v oprijemu od SF+ ampak boljša v življenjski dobi.

 

Mene Mitas upočasnjuje na ravninah. Jaz bi tukaj kakšno izboljšavo. Ker v ovinkih se izkaže, saj moram celo zmanjšati hitrost zaradi tistih pred menoj. 

Objavljeno (popravljeno)
4 hours ago, Borutt said:

Ker se je treba prilagoditi cesti in ne gumi. Ti res ne gre to med ušesa?

Še enkrat preberi, kaj sem napisal. Privijanje gasa preko zdrave pameti ne sodi na cesto. 

 Kaj tebi ne gre med usesa? Daj povej, ce grem toliko hitro cez serpentino, da hladna/slaba guma zdrsne, ampak ne presezem omejitve, cesa nisem uposteval? Ceste (katera omogoca hitrejso voznjo z ogreto/boljso gumo), ali slabe/hladne gume... Ti trdis, da ni treba upostevati gume? Potem nima veze ali vozimo supersportno, touring, al pa leseno gumo, saj je ni treba upostevati. Sej se po lahk tud po feltnah vozim, bom prsparu za gume...

 

  Treba se je prilagoditi ali cesti ali gumi, odvisno od situacije. Najboljsa cesta na svetu ti ne pomaga dosti ce mas zanic gumo in obratno...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 minutami, jvalant pravi:

 Kaj tebi ne gre med usesa? Daj povej, ce grem toliko hitro cez serpentino, da hladna/slaba guma zdrsne, ampak ne presezem omejitve, cesa nisem uposteval? Ceste (katera omogoca hitrejso voznjo z ogreto/boljso gumo), ali slabe/hladne gume... Ti trdis, da ni treba upostevati gume? Potem nima veze ali vozimo supersportno, touring, al pa leseno gumo, saj je ni treba upostevati. Sej se po lahk tud po feltnah vozim, bom prsparu za gume...

da je treba hitrost vožnje prilagoditi razmeram

Objavljeno
pred 30 minutami, Borutt pravi:

Mene Mitas upočasnjuje na ravninah. Jaz bi tukaj kakšno izboljšavo. Ker v ovinkih se izkaže, saj moram celo zmanjšati hitrost zaradi tistih pred menoj. 

za mano ne rabiš nižat brzine :P

Jaz bi pa rad izboljšavo v smislu trajanja roka uporabe na SF+...aka trša sredica, izgubim malce na oprijemu, pridobim na kilometrini, a če bodo posegali tudi po bokih...no go, bi se reklo po angleško, ker stoječa ovira skozi ovinke pa nočem biti :D

 

pred 14 minutami, Snecer pravi:

da je treba hitrost vožnje prilagoditi razmeram

razmeram na feltni in razmeram pod gumo itak

Objavljeno
11 minutes ago, Snecer said:

da je treba hitrost vožnje prilagoditi razmeram

 To vemo vsi. Borutt trdi, da se ni treba prilagajati gumi, samo cesti...  Torej lahko z zanic gumo vozim enako kot z dobro, samo ce je cesta enaka?  To je pac nesmisel. (da ne bo izvijanja: z cesto mislim na serpentine ipd, kjer prej prides do limita gume, kot hitrostne omejitve)

  Pa ne bom vec pametoval, ampak zopet je bolj papeski od papeza, zato potem takle nakladanje v nedogled... (konec)

 

34 minutes ago, Borutt said:

Mene Mitas upočasnjuje na ravninah. Jaz bi tukaj kakšno izboljšavo. Ker v ovinkih se izkaže, saj moram celo zmanjšati hitrost zaradi tistih pred menoj. 

 Mene pa upocasnuje samo jaz sam... Ce me kdo dohiti, ga spustim, ne zato ker mam take gume, ampak, kjer je dec hitrejsi od mene.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!