IZTOK Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Če bi bila trša sredica gume problematična glede zaviranja potem proizvajalci ST in Enduro gum kot so Pirelli, Metzeler ... ne bi teh proizvajali v takšni tehnologiji. Razen tega, kot je jvalant zapisal, zadnja prevzame največ 25% zaviralne moči, ostalo zavira sprednja. jvalant 1
Borutt Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 (popravljeno) pred 48 minutami, jvalant pravi: Ahh, spet je spregovoril veleum... Trsa sredina zadnje gume ni velik problem, ker: Prvic, trsa sredica ne pomeni da je sedaj to beton, pac malo trsa, da se obraba zaradi vec casa prevozenega po ravnih cestah ipd izenaci Drugic, govorimo o trsi sredici zadnje gume, ne prve, ker obraba prve gume ni tako velik problem, tako da bo zaviranje ostalo priblizno enako, ker mocno zaviranje taka ali tako 90% obremeni prvo pnevmatiko Tretjic, zdrs zadnje gume pri pokoncnem motorju ni tako nevarno, kot pri vecjem nagibu, tam pa ostanejo boki, ki so mehkejsi in se pac motor obnasa kot do sedaj Eh, lahko se peljem na jezersko, NIKDAR ne prekoracim predpisanih 90km/h in vseeno unicim gumo. Tako da je potreba prilagoditi voznjo gumi... Ti govoris o prekortacitvi hitrosti: ja gume nimajo nekih problemov pri 130 km/h. Ampak voznja motorja so tudi zavoji, ostri zavoji, zaviranje, pospesevanje, in v teh primerih se guma najbolj obrablja... zato JE potrebno prilagoditi voznjo gumi, ker ce jo ne bi, bos sredi ostrega zavoja prevec privil gas, te bo pomedlo... Pri enakem pospesevanju naravnost se ne bi zgodilo nic... Očitno sem večji veleum od tebe, če niti brati ne znaš. Poskusi še enkrat. Mogoče ti bo prišlo med ušesa. Kje sem jaz pisal o trši sredici ? Štekaš? Sam sebe zaj..., ko pišeš o hitrosti skozi ovinke in o prilagajanju gumi. Ker prilagoditi se moraš cesti. Bo šlo, veleum? Če si pa tako lesen, da sredi ovinka privijaš gas preko zdrave pameti, nisi za na cesto. Popravljeno November 1, 2017. Popravil Borutt
Snečer Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Najbolje je, da se zavira z motorjem, se guma špara, pakne in diski...tako jaz počnem in se obnese.
Zivnorc Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Moj fotr je vsak dan...ko je šel na šiht, odsekal eno smrekovo vejo, jo zvezal na moped, da je bremzala po bregu navzdol, da ni prekuru bremz do doline... ...in potem je na jesen stara mama naredila iz tistih vej, ki so se nabrale čez leto za cel gumi voz butar, ki so jih pol imeli za podkurit v šporhetu. ...a vidte...to je ekonomičnost... Drugače pa imam nekako raje monocompound gume...mogoče zato, ker ne vozim veliko po AC...ampak pri večkomponentnih gumah mi gre na živce, ker se guma najbolj troši v "power" coni..ravno na prehodu med različnimi trdotami zmesi, kjer pride do čudne obrebe...namreč guma se tam obrabi tako, da ni lepo konkavna..ampak celo konveksna...in se to čuti pri vožnji, ko se nagneš čez to mejo, ko ti malo zapelje po svoje... to se mi pri monoslojni gumi ne dogaja. ...pa še ena stvar. Ni nujno, da trša guma zdrži več od mehkejše. Odvisno od pogojev....(podlaga...temperatura...segrevane itd.) maus, XTR, DAMI34 in 1 other 3 1
Snečer Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 gas bremza vožnja da na koncu glede razdalje in časa enak rezultat, kot če voziš enakomerno...poleg tega si še manj utrujen. Joker, Zivnorc in MiNa 3
Popularna objava Zivnorc Objavljeno November 1, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno November 1, 2017 pred 14 minutami, Snecer pravi: gas bremza vožnja da na koncu glede razdalje in časa enak rezultat, kot če voziš enakomerno...poleg tega si še manj utrujen. Res je. Večina ne zna oceniti vstopne hitrosti v zavoj...in potem sredi zavoja pogruntajo (mo), da bi bili lahko hitrejši in potem na polno odpirajo(mo) gas sredi zavoja. Fora je, da prideš brez zaviranja v zavoj z visoko hitrostjo in v temenu počasi odpiraš plin...in ko prideš iz zavoja, ne odpiraš na polno...ampak z neko normalno hitrostjo nadaljuješ do naslednjega ovinka...dovolj zgodaj spustiš gas...in brez zaviranja v naslednji ovinek... ...je luštno tko vozit po kaki zaviti ne prehitri cesti....ker višja ko je hitrost..težje je oceniti max vstopno hitrost v zavoj.. ...tko.....malo pametujem..ker ležim na kavču in ne delam nič pametnega... KARMEN1, Rey, siks in 10 others 12 1
TakeALookAround Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Ja, sam cesta ni prazna maus in Zivnorc 2
Ciko86 Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Največji problem so tisti ki imajo na mopedu pa 5 let in več stare gume gor( pa sej so še čisto uredu profila imajo za prodajat) pred 15 minutami, Zivnorc pravi: Res je. Večina ne zna oceniti vstopne hitrosti v zavoj...in potem sredi zavoja pogruntajo (mo), da bi bili lahko hitrejši in potem na polno odpirajo(mo) gas sredi zavoja. Fora je, da prideš brez zaviranja v zavoj z visoko hitrostjo in v temenu počasi odpiraš plin...in ko prideš iz zavoja, ne odpiraš na polno...ampak z neko normalno hitrostjo nadaljuješ do naslednjega ovinka...dovolj zgodaj spustiš gas...in brez zaviranja v naslednji ovinek... ...je luštno tko vozit po kaki zaviti ne prehitri cesti....ker višja ko je hitrost..težje je oceniti max vstopno hitrost v zavoj.. ...tko.....malo pametujem..ker ležim na kavču in ne delam nič pametnega... Ni lepšega kot nažigat ven z ovinka da malo nosi rit in ko se use skup malo umiri pa do konca gas in po zadnjem kulu Zivnorc, maus, DAMI34 in 2 others 1 4
Zivnorc Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 pred 19 minutami, DinDiin pravi: Ja, sam cesta ni prazna Tut to je res... ...zato pa sem rekel, da to lahko počneš pri počasnejši zaviti cesti, kjer hitrost ne odstopa od najvišje dovoljene... maus in TakeALookAround 2
jvalant Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 (popravljeno) Quote Sam sebe zaj..., ko pišeš o hitrosti skozi ovinke in o prilagajanju gumi. Ker prilagoditi se moraš cesti. Bo šlo, veleum? Če si pa tako lesen, da sredi ovinka privijaš gas preko zdrave pameti, nisi za na cesto. Ne ne bo slo... Ce cesta dopusca hitrejso voznjo skozi zavoj kako trda/neogreta/slaba guma, potem se je treba prilagoditi gumi... In takih situacij ni malo, pravzaprav VSI ostri, ovinki na regionalnih gorskih cestah, serpentine itd... Vecine teh zavojev se ne da izpeljati z 90 ali 70 km/h kolikor je omejitev, se jih pa da z 45 km/h z slabo/trdo/neogreto gumo, ali pa z 50 km/h z primerno gumo in tudi z 55 km/h z zelo oprijemljivo gumo... Pac ne gres hitro v serpentino z trso gumo in hitreje z sportno gumo... Torej se je treba prilagoditi gumi, ne cesti... Popravljeno November 2, 2017. Popravil jvalant fazerčk 1
jvalant Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 16 hours ago, Borutt said: Če si pa tako lesen, da sredi ovinka privijaš gas preko zdrave pameti, nisi za na cesto. Da, ampak koliko lahko privijes gas pa ni odvisno samo od ceste, ampak tudi od gume... In manj privijanja gasa sredi serpentine zaradi slabse/drugacne gume, pomeni prlagoditi se gumi... fazerčk 1
maus Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 (popravljeno) Vse gume, pa tudi Mitas držijo in imajo oprijem, dokler ne spustijo in nimajo več oprijema ... O tem, kok držijo, pri keri hitrosti, na kerem ovinku, s kakšnim motorjem, pri kateri temperaturi zraka, temperaturi vozišča, telesni temperatuti, v kateri šaltngi, pri kolko obratih A res mate tok cajta študirat pred, sred in po ovinku Čist ajnfok je vse skupi (tudi z Mitas pnevmatikami) .. pripeleš s primerno hitrstjo, primerno dodajaš gas in primerno odpelješ iz ovinka... seveda ob primernih pogojih (lej drugi odstavek tega mojega veleuma) Aja.. pa ne pozabit na linjo .. treba lepo zgledat Če užgeš, ti napišejo neprimerna hitrost Popravljeno November 2, 2017. Popravil maus fazerčk, Igi Pop, MiNa in 3 others 4 1 1
Frenk 67 Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 Če ubrišeš pol si bil pač pik1 1
DAMI34 Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 pred 11 minutami, maus pravi: Vse gume, pa tudi Mitas držijo in imajo oprijem, dokler ne spustijo in nimajo več oprijema ... O tem, kok držijo, pri keri hitrosti, na kerem ovinku, s kakšnim motorjem, pri kateri temperaturi zraka, temperaturi vozišča, telesni temperatuti, v kateri šaltngi, pri kolko obratih A res mate tok cajta študirat pred, sred in po ovinku Čist ajnfok je vse skupi (tudi z Mitas pnevmatikami) .. pripeleš s primerno hitrstjo, primerno dodajaš gas in primerno odpelješ iz ovinka.al pa primerno pridrsaš iz ovinka.. seveda ob primernih pogojih (lej drugi odstavek tega mojega veleuma) Aja.. pa ne pozabit na linjo .. treba lepo zgledat Če užgeš, ti napišejo neprimerna hitrost dodal sem še eno opcijo fazerčk, Quest in maus 1 2
Borutt Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 pred 2 urami, jvalant pravi: Ne ne bo slo... Ce cesta dopusca hitrejso voznjo skozi zavoj kako trda/neogreta/slaba guma, potem se je treba prilagoditi gumi... In takih situacij ni malo, pravzaprav VSI ostri, ovinki na regionalnih gorskih cestah, serpentine itd... Vecine teh zavojev se ne da izpeljati z 90 ali 70 km/h kolikor je omejitev, se jih pa da z 45 km/h z slabo/trdo/neogreto gumo, ali pa z 50 km/h z primerno gumo in tudi z 55 km/h z zelo oprijemljivo gumo... Pac ne gres hitro v serpentino z trso gumo in hitreje z sportno gumo... Torej se je treba prilagoditi gumi, ne cesti... Ker se je treba prilagoditi cesti in ne gumi. Ti res ne gre to med ušesa? pred 1 uro, jvalant pravi: Da, ampak koliko lahko privijes gas pa ni odvisno samo od ceste, ampak tudi od gume... In manj privijanja gasa sredi serpentine zaradi slabse/drugacne gume, pomeni prlagoditi se gumi... Še enkrat preberi, kaj sem napisal. Privijanje gasa preko zdrave pameti ne sodi na cesto.
Zok Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 (popravljeno) Borutt brez zamere - ne vzemi tega osebno. Popolnoma razumem kaj pises, tudi se v veliki vecini strinjam z vsem kar si napisal, ampak jaz recimo se odlocam o modelu naslednje pnevmatike, in zadnje kar potrebujem v temi o pnevmatikah, je moraliziranje glede voznje. Pa nisem edini, ki ga zanimajo Mitas gume, tako da tole verjetno ni samo moja tezava (drugace ta tema ne bi imela 76 strani - ze tako je povsem nepregledna zaradi kregarij s Sesirjem in podobnega nabijanja). Jaz hocem na svojih avtih, motorju in kolesih dobre gume, pa ni vazno, ce se kdaj peljem cez omejitev ali ne - zanima me kaksno je obnasanje/delovanje posamezne gume v posamezni situaciji, ne pa cemu je potrebno prilagoditi hitrost. Ko zaviram hocem pocakati ali vsaj brez zdrsa efektivno zmanjsati hitrost. Ko zategnem volan hocem zvoziti linijo, in ko polozim motor hocem resiti situacijo - vso preteklo moraliziranje glede voznje enkrat ko si v kriticni situaciji ne pomaga - pa ce si situacijo zakuhal sam ali kdo drug. Ce bomo sli v to smer, bo se ta tema popolnoma neuporabna, nepregledna in zasvinjana z off topicom. Pa ne vzemi tega kot napad - saj pravim, imas popolnoma prav, ampak tema je o gumah, in ko vrzes kost, bodo seveda vsaj trije drugi uporabniki zagrizli in povedali, da za njih pa zakonitosti osnov prezivetja v prometu ne veljajo... Popravljeno November 2, 2017. Popravil Zok siks, Zivnorc, esupki in 5 others 5 3
DAMI34 Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 Dovolj moraliziranja, razn če se o Mitas pnevmatikah Gušter, Zivnorc in maus 1 1 1
Zivnorc Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 (popravljeno) No ...tole sem hotel prej povedati.... ..sem slikal prejle v garaži. Na sliki je sicer GP Racer..multicompund...s puščicama pa sem označil mesto, kjer je pnevmatka usločena in ne izbočena...in to točno na prehodu med tršo in mehkejšo zmesjo. Na sliki se sicer ne vidi...ampak glede na obrabo je videti, da v tistem prehodu bolj pobira tršo zmes, kot mehkejšo...tudi je ponavadi trša zmes bolj nasvaljkana kot mehkejša. To samo pomeni, da je bila verjetno guma premalo ogreta in je tršo zmes trgalo...mehkejša pa se je lepo gnetla... ..na Mitas in ostalih enozmesnih pnevmatikah je bila guma lepo okrogla... Popravljeno November 2, 2017. Popravil Zivnorc GoBobi 1
Borutt Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 pred eno uro, Zok pravi: Borutt brez zamere - ne vzemi tega osebno. Popolnoma razumem kaj pises, tudi se v veliki vecini strinjam z vsem kar si napisal, ampak jaz recimo se odlocam o modelu naslednje pnevmatike, in zadnje kar potrebujem v temi o pnevmatikah, je moraliziranje glede voznje. Pa nisem edini, ki ga zanimajo Mitas gume, tako da tole verjetno ni samo moja tezava (drugace ta tema ne bi imela 76 strani - ze tako je povsem nepregledna zaradi kregarij s Sesirjem in podobnega nabijanja). Jaz hocem na svojih avtih, motorju in kolesih dobre gume, pa ni vazno, ce se kdaj peljem cez omejitev ali ne - zanima me kaksno je obnasanje/delovanje posamezne gume v posamezni situaciji, ne pa cemu je potrebno prilagoditi hitrost. Ko zaviram hocem pocakati ali vsaj brez zdrsa efektivno zmanjsati hitrost. Ko zategnem volan hocem zvoziti linijo, in ko polozim motor hocem resiti situacijo - vso preteklo moraliziranje glede voznje enkrat ko si v kriticni situaciji ne pomaga - pa ce si situacijo zakuhal sam ali kdo drug. Ce bomo sli v to smer, bo se ta tema popolnoma neuporabna, nepregledna in zasvinjana z off topicom. Pa ne vzemi tega kot napad - saj pravim, imas popolnoma prav, ampak tema je o gumah, in ko vrzes kost, bodo seveda vsaj trije drugi uporabniki zagrizli in povedali, da za njih pa zakonitosti osnov prezivetja v prometu ne veljajo... Imaš prav. Moraliziranje sodi drugam. Da ne bom oftopik, bom napisal, da sem z Mitas ovira na ravnih odsekih. Zato komaj čakam kakšno izboljšavo, ker me vsi prehitevajo. Do ovinkov, seveda, kjer se Mitas izkaže.
DAMI34 Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 pred 6 minutami, Borutt pravi: Imaš prav. Moraliziranje sodi drugam. Da ne bom oftopik, bom napisal, da sem z Mitas ovira na ravnih odsekih. Zato komaj čakam kakšno izboljšavo, ker me vsi prehitevajo. Do ovinkov, seveda, kjer se Mitas izkaže. Preveč se sekiraš glede stila vožnje, oziroma kdo ti je kdaj karkoli napisal, namreč voziš po pravilih in pametno in jaz ne vidim nobenga problema v vožnji, niti v vožnji za tabo. Sedaj pa, če se vrneva na Mitas, ti voziš verjetno Mitas Terra force pnevmatiko, SF+ je drugačna, tako po obnašanju in roku trajanja. Če bodo naredili Sporttouring bo kvečjemu slabša v oprijemu od SF+ ampak boljša v življenjski dobi. Bmflar 1
Borutt Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 pred 1 uro, DAMI34 pravi: Preveč se sekiraš glede stila vožnje, oziroma kdo ti je kdaj karkoli napisal, namreč voziš po pravilih in pametno in jaz ne vidim nobenga problema v vožnji, niti v vožnji za tabo. Sedaj pa, če se vrneva na Mitas, ti voziš verjetno Mitas Terra force pnevmatiko, SF+ je drugačna, tako po obnašanju in roku trajanja. Če bodo naredili Sporttouring bo kvečjemu slabša v oprijemu od SF+ ampak boljša v življenjski dobi. Mene Mitas upočasnjuje na ravninah. Jaz bi tukaj kakšno izboljšavo. Ker v ovinkih se izkaže, saj moram celo zmanjšati hitrost zaradi tistih pred menoj.
jvalant Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 (popravljeno) 4 hours ago, Borutt said: Ker se je treba prilagoditi cesti in ne gumi. Ti res ne gre to med ušesa? Še enkrat preberi, kaj sem napisal. Privijanje gasa preko zdrave pameti ne sodi na cesto. Kaj tebi ne gre med usesa? Daj povej, ce grem toliko hitro cez serpentino, da hladna/slaba guma zdrsne, ampak ne presezem omejitve, cesa nisem uposteval? Ceste (katera omogoca hitrejso voznjo z ogreto/boljso gumo), ali slabe/hladne gume... Ti trdis, da ni treba upostevati gume? Potem nima veze ali vozimo supersportno, touring, al pa leseno gumo, saj je ni treba upostevati. Sej se po lahk tud po feltnah vozim, bom prsparu za gume... Treba se je prilagoditi ali cesti ali gumi, odvisno od situacije. Najboljsa cesta na svetu ti ne pomaga dosti ce mas zanic gumo in obratno... Popravljeno November 2, 2017. Popravil jvalant bojc84, DAMI34 in gretzky 3
Snečer Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 pred 2 minutami, jvalant pravi: Kaj tebi ne gre med usesa? Daj povej, ce grem toliko hitro cez serpentino, da hladna/slaba guma zdrsne, ampak ne presezem omejitve, cesa nisem uposteval? Ceste (katera omogoca hitrejso voznjo z ogreto/boljso gumo), ali slabe/hladne gume... Ti trdis, da ni treba upostevati gume? Potem nima veze ali vozimo supersportno, touring, al pa leseno gumo, saj je ni treba upostevati. Sej se po lahk tud po feltnah vozim, bom prsparu za gume... da je treba hitrost vožnje prilagoditi razmeram Zivnorc, Zok in GoBobi 1 2
DAMI34 Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 pred 30 minutami, Borutt pravi: Mene Mitas upočasnjuje na ravninah. Jaz bi tukaj kakšno izboljšavo. Ker v ovinkih se izkaže, saj moram celo zmanjšati hitrost zaradi tistih pred menoj. za mano ne rabiš nižat brzine Jaz bi pa rad izboljšavo v smislu trajanja roka uporabe na SF+...aka trša sredica, izgubim malce na oprijemu, pridobim na kilometrini, a če bodo posegali tudi po bokih...no go, bi se reklo po angleško, ker stoječa ovira skozi ovinke pa nočem biti pred 14 minutami, Snecer pravi: da je treba hitrost vožnje prilagoditi razmeram razmeram na feltni in razmeram pod gumo itak Bmflar 1
jvalant Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 11 minutes ago, Snecer said: da je treba hitrost vožnje prilagoditi razmeram To vemo vsi. Borutt trdi, da se ni treba prilagajati gumi, samo cesti... Torej lahko z zanic gumo vozim enako kot z dobro, samo ce je cesta enaka? To je pac nesmisel. (da ne bo izvijanja: z cesto mislim na serpentine ipd, kjer prej prides do limita gume, kot hitrostne omejitve) Pa ne bom vec pametoval, ampak zopet je bolj papeski od papeza, zato potem takle nakladanje v nedogled... (konec) 34 minutes ago, Borutt said: Mene Mitas upočasnjuje na ravninah. Jaz bi tukaj kakšno izboljšavo. Ker v ovinkih se izkaže, saj moram celo zmanjšati hitrost zaradi tistih pred menoj. Mene pa upocasnuje samo jaz sam... Ce me kdo dohiti, ga spustim, ne zato ker mam take gume, ampak, kjer je dec hitrejsi od mene. DAMI34 in Quest 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se