Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

Za prvega sm se odločil, da bo Chopper, pod nujno.

Zdaj pa znotraj tega se je ponudila priložnost za Kawasaki VN800 Classic.

A za kkšno furo na morje za 2 osebi in malce prtljage bi blo??? Tm do 300 km??

:OK: :OK:

jst mam dragstarja 125, pa sm isto šl lepo počas na morje.Z enim kestlom sm naredu 250 km

čist lepo od ljubljane do pule! :D

drugač lepa izbira! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Za prvega sm se odločil, da bo Chopper, pod nujno.

Zdaj pa znotraj tega se je ponudila priložnost za Kawasaki VN800 Classic.

A za kkšno furo na morje za 2 osebi in malce prtljage bi blo??? Tm do 300 km??

Poglej - jz sm isto nabavu prvega copperja - pa dobr bil je 125 daelim vl :P pr 17.letih pa mi je čist odgovarju dve leti - 17000km. Mel sm vmes tud fure po 500km na dan (npr. Sevnica-Litija-Lj-Krajnska-Vršič-Postojna-Cerknica-Kočevje-Trebnje-Sevnica) - pa ni panike. Mal te pač hrbtenica boli zarad poze (pa moped je rad tresu - se je le vrtu na 10000 obratu).

Pol sm nabavu drag star-ja pa je bil špica za dva mesca - sm se skor poškodval enkrat čez gorjance k sma z lubico stegnala en avto navzdol polno naložena pa pred ovinkom skor ni blo nč bremz - tist en disk spredi pa bobn zadi pa huda uporniška poza mi nenak niso omogočl, da bi prbremzu tak da je šlo bl na tik - sm ga prodal nasledn dan. Pol sm bil en tedn brez pa sm kupu Suzuki-je SV 650 pa mi je popoln. Dost navora, dva se peleta ko gospoda (ona mal jambra po 200km pa ni panike prehude), hude bremeze, vse špica uglavnem.

Vseeno : svetujem čoperja če ne boš mel prevelke težnje po bremzanju :eek: (res so težki pa ni nekih hudih bremz - ma kup kawo vn 1500/1600 mean streak al pa v-rod pa se boš pelu ko car) kr poza pa užitki ob kruzanju s čoperjem ob morju, kakem gozdu so pa največji!!! :OK: verjem

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm...moj prvi, edini in trenutni motor je 4-takten yamaha ybr 125. zakaj sm se za tega odloču? hja...

1. 4T-manj stroškov kot 2T

2. naked (izbiru sm še med hyosungom gt)

3. yamaha (pač... )

4. cena (gledov 99' hondo nsr za 490k...sm čaki...za 500k (sit seveda) dobim pa nov motor z garancijo :hmm: )

no tko nekak je to šlo .)

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi je bila Jawa 350. :D

Imel sem jo le eno poletje, doma niti vedeli niso zanjo. Pisalo se je leto 1969 in ker sem imel le 14 let, je bilo tudi bolje, da je bila skrita pri znancu v garaži. Če sem z njo naredil vsega skupaj 500 km, je bilo veliko. Jeseni sem jo prodal.

Potem Pony Expres.

Tri leta. Uvajanje in privajanje na osnove vožnje. Bil velikokrat v Portorožu, pa okoli Istre, itd. Naredil cca 40k km. :OK:

Pa MZ 150.

Leta 1975 huda nesreča, čelno v avto. Seveda po lastni krivdi. Še danes imam fuč koleno. :BUA:

Naslednje leto spet Jawa 350.

Do odhoda v vojsko 1977 - prodal.

MZ 250.

Po prihodu iz vojske sem si kupil prvega. Potem sem jih imel kar nekaj. Sem delal z njimi kot svinja z mehom in je bilo enostavneje starega prodati in kupiti novega, kot se zezati z rihtanjem za registracijo.

Potem zaradi poroke žal nekaj let pavze.

Virago 1100.

Jeseni 1996 sem kupil Viagro. Novo. Iz trgovine. Po enem tednu so mi jo ukradli, videl je nisem nikoli več! Sem stran vrgel 16k DEM. :cry:

Dragstar 650.

Spomladi 1997 za kaj več ni bilo denarja. Odličen motor, le prešvoh.

Intruder 1400.

Po enem letu - in po 27k km - sem Dragstarja prodal. Bil je denar, pa sem kupil Suzukija. Bil mi je všeč, pa kardan ima ...

Vozim ga še danes in ga bom verjetno vozil, dokler bom lahko sedel na motorju. Neskončno zadovoljen. :wub:

Toliko o mojem PRVEM in PRAVEM motorju. Lp, Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi motor je bil KAWASAKI CROSS 85 CCM. :D Katerega sem vozil približno dve leti in nato prodal ter prestopil iz blata na cesto in si omislil APRILIO RS 250 REPLICA ROSSI L.01. S slednjo sem imel kr nekaj lepe hitre vožnje a kaj ko nesreča nikoli ne počiva......sem doživel kar hudo prometno. Po enem letu sem si spet omislil Motor in sicer KTM SX 125 Cross l. 01. Kaj ko sem se tudi tega zelo kmalu naveličal in tako je pred 1 mesecem v garažo prispela nova mašinca HONDA CBR 600 RR. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veselo sem živel cca. 50 let in o motorjih nisem razmišljal spljoh. Bolj kolo. Veter v laseh pa ropotanje lastnega srca. Potem pa sem šel delat izpit za EkB in sem si rekel, da bom hkrati izpolnil še pole za A. In potem prvič na ER-5, pa osmice, ovinki, speljevanje, zaviranje, izklapljanje smernika, ... V glavnem pred pol leta sem naredil izpit in začel razmišljati o nakupu. Prva misel je bila čoper (Virago 535) ker se pač počutim tako (počasna vožnja po lokalnih cestah z opazovanjem narave). Kolegi so me prepričevali, da je pametneje kupiti enduro (Pegaso, KLE 500, Strom) in tudi sam sem se začel navduševati nad njimi, predstavljal sem si vožnjo čez Pohorje pa Kozjak pa Avstrija,... pa še malce cenejši so bili (športni mi nikoli niso bili izbira zaradi drže, morda kakše naked). Ko pa mi je kolega v službi rekel, da pri motorjih ne obstaja bolj pametno ali manj pametno, ker motorja ne kupuješ s pametjo ampak s srcem, sem se dokončno odločil za čoperja. Šolo sem opravil z ER-5, (lahek okreten, dovolj močan zaenkrat, le jajca mi je nabijalo v rezervoar), zato sem se navdušil nad tem agregatom in Kawasakijem nasploh. Po branju testov in komentarjev je bila edina izbira EN 500. Na žalost jih je pri nas zelo malo, zato sem gledal po Evropi (AT, DE, IT, CH) letnike od 2000 navzgor. Čeprav bi lahko kupil novega pa še ne bi ostal brez hrane sem si nekako postavil mejo 4000€ max.

Že oktobra mi je pobegnil en 2003 v IT za 2700€, sedaj pa sem našel isti letnik v AT za 3500€ (kot nov 4283km, brez praske, 1000€ cenejši kot pri nas pa še bliže kot npr. Ljubljana). Je že zaaran, v dnevu dveh ga grem iskat in še vedno imam tisti goveji nasmeh na obrazu. Upam, da bom zadovoljen, sicer pa je dovolj ugoden, da ga lahko čez čas prodam brez izgube in presedlam na Stroma ali Varadera.

Rezime: zaenkrat je prvi in pravi, kako pa se bo obneslo pa čez 29 ket ko bom moral na podaljšanje izpita.

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivijo , a ima kdo,izkusnje z Kawlnom ZXR 750 letnik tam okol 95 letnik kako se kaj obnesejo a se ga splaca vzet,pa kaj so mu največje hibe? Hvala za odgovor lep dan :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi pravi "motor", če odmislimo APN-e je bil leta 98, HONDA CR 250 Cross, po dveh letih sem tako leta 2000 kupil prvi cestni motor in sicer leto dni star SUZUKI GSX R 600 Srad, katerega sem leta 2003 zamenjal za par mesecov straro YAMAHO YZF R6. Omeneno Yamaho sem prodal v začetku leta 2006 in nato proti koncu sezone lanskega leta kupil še ne eno leto straro HONDO CBR 1000 RR, REPSOL. Za neprej bomo pa še vidl....!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega se je odlocu bit motorist. Kater motor bi mu svetoval. Jaz sem mu priporocal ER-5, pa ne najde nobenega rabljenega, no novega pa tud ne more kupiti...

No, kot sem še predkratkim gledal po netu, jih je kar nekaj. Tud sam sem ga imel, in sicer za ponovno uvajanje po nekajletni pavzi. Motor je sicer super, ampak postane hitro premajhen in prešibak. Predvsem je problem le en disk spredaj, pa geštel se zvija (če sta dva gor in še kakšna torba), pa zmanjka kakšnih 20 do 30 KM... Potem sem imel CBR 600f - brez komentarja, samo pol smo pa rodili in se stvari v glavi tud malo premaknejo. Evo in zdaj imam Bandita 600s. Super motor, ki ima točno to, kar je ER-5 manjkalo (dobre zavore in geštel, dovolj močan motor tud za kakšno vožnjo v dvoje, predvsem pa uporaben za pot v službo in opravke). In to je pravi motor zame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega se je odlocu bit motorist. Kater motor bi mu svetoval. Jaz sem mu priporocal ER-5, pa ne najde nobenega rabljenega, no novega pa tud ne more kupiti...

na avto. net imaš trenutno vsej 3 rabljene ER5 do 2000€, pa še razne EN 500 (chopper), GPZ 500 (tourer) in KLE 500 (endura), vsi imajo pa ubistvu enako mašino (500cc LC dvovaljnik s 50Hp, edino gpz je malo močnejši), so pa vsi ti primerni za začetnika, kakršnokoli obliko si bo izbral :)

moj prvi motor... no skuter ne šteje, za prvi pravi motor pa sm porabil kar nekaj časa predno sem ga izbral... šel gledat 3 motorje do zdaj, 2 sta bila izločena (en ni vžgal, drug brez papirjev :BUA: ), prevozih pol štajerske, tretjega sem pa šel gledati danes (yamaha xt 350), prišel-videl-ogledal-sprobal-kupil :D upam samo mi bo služila brez večjih problemov vsaj 3 sezone :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

1980 avtomatik

1983 MZ ETZ250

1999 MZ ETZ250

1991 Laverda 120

1993 BMW R65 LS

1995 BMW K100RT

1997 Kawasaki 800 Classic

Zdaj po nekajletni pavzi ER-5 za uvajanje.

Vedno naj te vodi srce, merilo je pač denarnica.

Ko se kupuje rabljenega, naj bo merilo tudi servisna knjiga. V njej vpisani kilometri naj bi se nekako skladali z obrabo gum. Vsaka guma ima vtisnjen teden in leto izdelave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se kupuje rabljenega, naj bo merilo tudi servisna knjiga. V njej vpisani kilometri naj bi se nekako skladali z obrabo gum. Vsaka guma ima vtisnjen teden in leto izdelave.

Motofrik Ne razumem popolnoma, kaj si mislil s temi številkami na gumah??? :? :? :?

Resda so na gumah številke, iz katerih se da razbrati vse našteto, vendar pa mislim, da boš težko našel koga, ki bo "čuval" v se rabljene gume doma samo zato, da bo lahko "kupcu" dokazoval z njimi koliko km ima njegov motor? :? :? :?

Osebno menim, da servisna knjiga nekaj pove, ni pa merilo o tem kakšen je motor? :? :? :?

Tudi jaz sem pred dvema letoma kupoval Yamaho XTZ 660,L.97, z prevoženimi 42.000 km in sem jo tudi kupil, zakaj? :?

Skorajda nisem mogel verjeti, da je lahko motor z temi km tako ohranjen, bil je kot nov.

Ko sem ga lani prodal, ga je prvi kupec kupil zaradi izgleda, ne zaradi serv.knjige (je sploh nisem imel).

Prav zato pa sem mnenja, da tud knjižica ne more dokazat, kaj so z motorjem počeli? :? :? :?

Ko pa sem kupil naslednjega, sedem let je štel, pa sem zraven dobil serv.knjigo, komaj 7.500 km, prve gume (izrabljene cca 30%), ampak videz ni kazal takšne slike? :?

Bil sem izredno skeptičen na vse podatke, ki sem jih dobil z motorjem, čemu od vsega lahko sploh verjamem? :? :? :?

Na mojo srečo naj dodam, da je hvala bogu vse "štimalo", tako da sem za pravi denar kupil stroj, ki je po letih že odrasel, po kilometrih pa šele začel odkrivati svet. :OK: :OK: :OK:

post-6911-1173606860_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, inamaze, nisi najbolj pozorno prebral mojega posta... Napisal sem, da naj bi knjiga bila ENO od meril.

Gume normalno, da ne bo nobeden hranil. Bom dal konkreten primer: motor, ki ga kupuješ, ima na števcu 43 Tkm, star je devet let, servisi časovno nekako enakomerno potrjeni. Na gumah oznaka 0305 (tretji teden leta2005), v knjigi servis spomladi 2005 na 35 Tkm. Zadnja guma proti koncu, sprednja na pol obrabljena. Torej naj bi bili kilometri nekako realni. Seveda knjiga ni nobena garancija za vse ostalo, le eden od meril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primer: moj ata nima potrjene servise knjige, ker ni delal servisov pri pooblaščenem serviserju temveč mu je servise delal en mehanik in je motor morda mnogo bolje servisiran od marsikaterega drugega ki ima knjižico pa ni tako dobro servisiran kot ta. pa še to: marsikdo lahko pride do "štempljev" v servisni knjigi pa motor sploh ni bil tako servisiran kot je tam označeno.

Popravljeno . Popravil Brodar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne,- nikjer ne piše, da je treba to jemati zdravo za gotovo. Normalno, da ga lahko doma bolje servisiraš, kot pa na pooblaščenem servisu, če le obvladaš. .) Saj po izteku garancije to večinoma delamo vsi., a ne? :OK:

Se pa da približne kilometre na motorju ugotoviti tudi drugače, ne le s knjižico, ki jo lahko poštemplja vsak...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Davnega ´78 šel v Ljubljano po MZ, ga niso imel sem pa kupil Tomos 90. in potem itd itd.. vedno kupil nelaj za vozit.

inamaze! če se ne motim :hmm: je tole tista YAMAHA. Lepo da človek pohvali prodajalca tudi ko motor proda.

Ko se vidiva pade :beer2: .

post-7865-1173616103.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni vsi motosvetovci.

Že dolgo prebiram raznovrstne vaše teme,marikdaj sem se do solz nasmejal,drugič zopet sem izvedel marsikaj koristnega.Prav tako bi pohvalil revijo Motosi in za pomoč ur.Mitjo Gustinčiča.Lani pred poletjem sem naredil izpit za motor,postal vaš član oktobra,sedaj pa tudi lastnik mojega prvega motorja-Yamaha xj600n. :OK: :OK: :OK: Srce se mi smeji in sonce mi toplo primorsko leži. :yea1: :yea1: :yea1:

Kdor čaka-dočaka. :kva2:

Žejni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

se boljse: preberes doticne teme in potme sprasujes konkretno kaj te zanima.

tole je pa tema kjer naj bi se opisovalo KAKO SI TI IZBRAL MOTOR. ne da ti sprasujes druge...... (HINT !)

:topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Moj prvi motor sem izbral tako:1. Prebiral sem naslednje moto revije(Motosi,Tutto moto,Motorrad,itd.)

2.Prebiral sem razne teme na forumu.

3.Postavljal sem vprašanja znancem motoristom,neznancem in članom preko

sporočil.

4.Tako sem kot popoln zelenec izbral Yamaho xy600n zaradi 4 cilindrov,2

dvojnih diskov,sedež,krmilo in vse ostalo je kot ulito zame in vožnja je

super.Skratka popoln zadetek za začetnika.

lp

Žejni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej sem se odločil, kakšen tip motorja bi sploh želel - potovalni enduro. Nato sem si ogledal vse 500-650 kubične potovalne endure, ki bi prišli v poštev za nakup, nato poiskal tehnične podatke, ocene na internetu, na forumih, prišel do 2-3 "finalistov", nato se o njih pozanimal pri kolegih in znancih, ki so te motorje že imeli oz. so mi lahko svetovali iz prve roke - ti nasveti so mi najbolj olajšali izbiro, saj so me opozorili na določene prednosti & pomanjkljivosti posameznih motorjev. Seveda je bil pomemben dejavnik pri izbiri tudi cena oz. kaj dobiš za ta denar, kako dobro motor drži ceno ob morebitni prodaji čez par sezon,....

Odločitev je padla - kupil sem Hondo Transalp l. 2001, zaenkrat zelo zadovoljen :OK: :yea1:

Do izbire sem v bistvu prišel iz širšega kroga z izločanjem posameznih na osnovi navedenih "kriterijev", se mi zdi najlažja pot do izbire najprimernejšega motorja. Nisem se nemudoma odločil za en motor in vztrajal pri tem, ampak pretehtal + in -.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!