Fritz Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 evo še moj lonček na to temo: po daljši pavzi brez motorja (nesreča leta 1987) sem si pred petimi leti kupil skuter 80 cm3, pa ga čez leto dni menjal za maxi skuter, nato pa pred tremi leti po preverjanju vseh nasvetov, sugestij izbral Hondo cbf 500. Vozil sem jo dve polni sezoni in pridelal 14500km ter pošteno obnovil znanje vožnje motorja. Splošno mnenje večine motorističnih kolegov je da je to prešvoh, da ne gre nikamor in podobno. Nihče od njih je ni vozil, ocenjevanje je na podlagi številk ki izražajo konje ali kubike, vendar motor potegne do 100 v 5 sekundah in doseže po števcu 190 kmh, in gre v večino slovenskih klancev na magistralkah v 6. brzini! Menjal sem jo za novo transalp samo zaradi tega, ker želim zaviti še na kakšen makadam ali pa travnik. Pa smo spet pri kolegih v stilu kaj tolko šoldov boš dal za motor ki ima samo 700 cm3 in 60 konjev. Pa smo spet tam. To kar si napisal je zame najboljši odgovor na vprašanje: "Kak motor izbrati." Tak, ki ti ustreza in na katerem se dobro počutiš (probat, probat in še probat so rekli ata Marx). Če ti ni za dat (ali nimaš toliko keša) 12.000 evrosongov za zverino, ki jo nikoli ne boš izkoristil, je težka in nerodna in požre več goriva kot moped z manjšo prostornino..ali pa je ekstremna, športna in neudobna itn. je popolnoma brez veze to kupovat zato, da boš "pravi ded", kak bi eni rekli.
Jure Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Točno tako.. In tudi z manjšimi kubaturami in manj močnimi zverinami se da čisto normalno vozit.. Moj bivši moped je imel 79KM in mi je blo to pri navadni vožnji več kot preveč. Saj ne rečem, lepo je imeti na zalogi več moči, ampak če pa iščeš motor, ki ima ugodno porabo, cenejšo registracijo, manj stroška pri gumah je pa tudi kakšna švohejša varianta čisto ok. Včasih dobim vtis, ko poslušam nekatere, da se z manj kot 100kw, kot sem se prej hecal, res ne moreš normalno pelat.. Ampak je vsaj pomoje, resnica daleč od tega. Ozirma kakor za koga verjetno..
bernardek Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 To kar si napisal je zame najboljši odgovor na vprašanje: "Kak motor izbrati." Tak, ki ti ustreza in na katerem se dobro počutiš (probat, probat in še probat so rekli ata Marx). Če ti ni za dat (ali nimaš toliko keša) 12.000 evrosongov za zverino, ki jo nikoli ne boš izkoristil, je težka in nerodna in požre več goriva kot moped z manjšo prostornino..ali pa je ekstremna, športna in neudobna itn. je popolnoma brez veze to kupovat zato, da boš "pravi ded", kak bi eni rekli. Točno tako.. In tudi z manjšimi kubaturami in manj močnimi zverinami se da čisto normalno vozit.. Moj bivši moped je imel 79KM in mi je blo to pri navadni vožnji več kot preveč. Saj ne rečem, lepo je imeti na zalogi več moči, ampak če pa iščeš motor, ki ima ugodno porabo, cenejšo registracijo, manj stroška pri gumah je pa tudi kakšna švohejša varianta čisto ok. Včasih dobim vtis, ko poslušam nekatere, da se z manj kot 100kw, kot sem se prej hecal, res ne moreš normalno pelat.. Ampak je vsaj pomoje, resnica daleč od tega. Ozirma kakor za koga verjetno.. :worship: :worship:
tom Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Se strinjam s tem, kar so napisali Fritz, Dex in Bernardek. Pa še moja zgodba....Čeprav sem še med mlajšmi motoristi imam 6 let izkušenj vožnje z motorji. Kot opažam je današnje čase v navadi, da fantje, mlajši od mene naredijo izpit in hitro kupijo ninjo ali kaj podobnega, dajo notri "blokado" in se preganjajo po cesti. No in za marsikaterega od teh sem jaz pussi, saj sem najprej vozil kawasaki er5 s "samo" 35 kW, lani pa sem presedlal na Aprilio pegaso trail, ki jih ima prav toliko. Mogoče je marsikomu to premalo, meni pa prav odgovarja. Med nekimi racerji ravno nisem, se pa da z mojimi 50 konjički na zavitih cestah slediti tudi motorjem, ki jih imajo 100. Prav tako brez problema zmore v vsak klanec, tudi s sopotnico. Pa še po makadamu je fajn za vozit.
trojan Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 (popravljeno) Če imaš vse v glavi pošlihtan ni problem vozit tudi zadevo z 100+kw, hitrost je pač odvisna od teže desne roke ne pa od motorja. Je pa na žalost res da večina mlajših voznikov (med katere sodim tudi sam) rada pretirava pa frajar po cestah. Sploh po ljubljanskih cestah imaš priožnost marsikaj videt. Aja pa da ne bo vse offtopic-prvi motor, no bil je moped-tomos ATX sem vidu na cesti pa se mi je takoj dopadel. Mel sem nekaj našparanega denarja pa še fotr je tist čas delel v Trgoavtu tako da sem dobil res ogromen popust in to je bilo to. Ko sem ga dobiu seveda takoj nafriziru in vozu dokler ni prišel čas za kaj večjega. Popravljeno December 28, 2007. Popravil trojan
RHonda Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 Najprej apn-4 nato apn-6. Na njih se je bilo zabavno učiti voziti, šravfati in frizirati. Zatem prvi pravi motor-aprilia 125 chesterfield. Lahek, hiter in okreten. Nad 8000 obratov se mu je totalno strgalo. Vozne lastnosti odlične edino v eno stran ga je skoz vleklo. Slaba stran: več šravfanja kot vožnje. Skoraj po vsaki furi je bilo nekaj narobe-izpušni ventil se je stalno kvaril. Stresla me je vsega skupaj dvakrat, enkrat pa pri šlepanju z avtom. Nato mi je enkrat še zaribala. Tako se je vse skupaj končalo z povešenim nosom. In je šla od hiše. Naslednje leto kawasaki zx-6r ninja 98 z akrapovič izpuhom. Čez ta motor nimam nobenih pripomb. Privadil sem se ga zelo hitro, lažje kot 125. Tudi ni bil prevelik šok na začetku. Navora in moči dovolj, čez ovinke se da slediti boljšim motorjem, zvok odličen, položaj sedenja zelo ugoden, agregat brez napak (sploh odzivnost), poraba olja minimalna, menjalnik brez pripomb, zavore 1A. Ne bi menjal za novejšega superšportnika. Zame idealna izbira. Žal je bilo vsega lepega enkrat konec s padcem, motor jo je dodobra slabo odnesel. Uničeni praktično vsi vitalni deli razen agregata, tega motorja je bilo res škoda. Sedaj se kljub zadovoljstvu z 600 selim na 750, predvsem zaradi podobnega karakterja mašine, nekaj več navora pa tudi prav pride. 1000 naj zaenkrat počaka, saj sem še dovolj mlad in se mi nikamor ne mudi.
jeykob Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 (popravljeno) No, pa se mal moje skromnosti k celotni zadevi. Moja motoristicna pot se je zacela kot pri vecini s Tomosom. Pri 11 mi je fotr kupu flexerja s kerim sm se vozu dobri 2 leti. Potem je blo treba pocas delat izpit za 50 in tedn po opravljenem izpitu mi je fotr domov prpelu Yamaho DT 50 SM, s katero sm se vozu isto dobri 2 podaljsani sezoni :whistle: vsi vemo kko je ce je sneg pa 50 ccm. Ko je blo treba to poslat od bajte je fotr najprej racunal na Yamaho DT 125 X, a kasnej se je premislu in mi kupu Yamaho XT 125 X. Ta seveda ni nikol dozivela prve registracije, je pa dozivela kr krepko cez 3000 km v enem letu (brez tablic). Potem sm biu seveda spet slabe volje k je mogla it od hise, a so mi doma spet oblubil Kawasaki Versys. Ker iz te moke ni blo nobenga kruha, me fotr ponovno presenet z zdejsnjim Honda Hornet 600. Zdej me dobra 2 meseca caka v garazi da zdelam letnik, potem pa gasa. Seveda ma blokado na 25 kW, kar je zame cist dost, kolegi pa seveda kot kolegi: ''Dej model vrz to blokado vn k te bojo se uni na RSkah dol butal''!!. Men osebno dol visi :), ker mi je 25 kW zaenkrat cist dost in nameravam tehniko voznje izpopolnit, pol se pogovarjamo sele o kaksnih vecjih kW :whistle:. To bi bla moja kratka zgodba slabih 6 let motorizma :closedeyes: Popravljeno Januar 25, 2008. Popravil jeykob Hribovčan 1
bartoljdamjan Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Teško je opisat kako pravilno izbrati motor ,namreč konkretno jaz sem rasel z motorji(od leta 1972 dalje) v osnovni šoli Pony expres pa šterka za tem sem kupil s pomočjo sponzorjev(staršev,tet,starih mam) Tomos elektronik-90 zo je letelo za njim sem nabavil MZ-ja za njim JAWA-350 sem ga upedenal do konca(de-lorto forgazer ,tomaseli vice ,duplex zavore in še kaj ;z JAWO sem tisti čas v jugi prepotoval vsodno evopo in del zahoda kolk se je takrat dalo potem sem kupil prvo HONDO 450 in to od Braneta Legana -zamenjala sva za avto -----vmes so ble še honde zdaj je pa kawa in upam da bo še kakšen stroj
Tomozuki Objavljeno Februar 2, 2008 Opozori Objavljeno Februar 2, 2008 Hja, v vsakem obdobju mojega odraščanja, mi je bil všeč drugi tip motorja. Ko sem bil star okoli 12 let, je foter domov privlekel VN-a 800 Classic. Leto kasneje sem ga že vozil po parkirišču in odkrival nebesa, dokler ga nisem prevrnil. Potem sem s cmokom v grlu odmislil motorje za en teden, nakar sem ponovno začel "trenirat". Pri 16-ih sem zatežil za skuter, ker so 125-ke bile "malo" predrage. Sicer sem se navdušil nad NSR-om. No, s tem Aeroxom sem začel spoznavat svet, polagat ovinke do stojala in noret, kot se ne bi smelo (mladost je norost), izkušenj iz motociklizma sicer nisem dobil dovolj, saj je skuter le bolj enostavno kontrolirat kot motor, sem pa spoznal dogajanje na cesti, ki ti pride potem še kako prav. Potem je prišel malo močnejši skuter Runner 180, ki sem ga videl samo en dan (in še nekajkrat potem, ko sem videl zapečenega poj*bka na njemu), nasledil ga je pa Kymco B&W 250 (takisto skuter, le 4T). Foter je medtem že prešaltal iz VN-a na ZX-6R, potem pa na Blackbirda. Po njegovih "dogodivščinah" sem ugotovil, da superšportnega motorja ne bom imel, ker rabiš precej izkušenj zanj (čeprav izgleda enostaven za peljat), chopperji so bili pa iz mode in preveč kruzerski. Vse to mi je pomagalo izdelat neko mnenje, kakšen motor si ŽELIM. Nočem drikaških zadev, ker niso udobne (boga moja jajca) niti niso primerne za začetnike, nočem težkih čoperjev, ker takisto niso za mojo rit udobni in so premalo športni, nočem avtocestnih kruzerjev, ker bi me spravljali v skušnjave.... sklep je bil: ALLROUNDER (ali naked)! Želel sem nekaj, da lahko po cesti privijam, udobno sedim na njem in po potrebi naložim še sopotnico, ki mi ne bo težila, da jo boli rit po 10km vožnje. Ker sem bil finančno omejen, želel pa sem motor med 70 - 100KM z zalogo navora, sem najprej gledal za TDM-om 850, potem me je zamikal CBF 600 (vendar je bil izven mojega finančnega dosega), na koncu sem pristal na ZR-7 po nasvetih nekaterih forumašev, ki so ga že in ga še vozijo (predvsem hvala HHV-ju in Pervy-ju). Motor je res zakon za peljat.
jernejL Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Pri meni je bil premislek zelo podoben, tko da niti ne bi blo treba napisat... Chopperji mi niso več tako všeč kot včasih, stil vožnje + imidž mi tudi nekako ne ustrezata. Športni - si mislim, da so problematični za začetnike, pravjo da so neudobni, ... mogoče kdaj kasneje. Se bom vozil kaj izven asfalta? Zaenkrat verjetno ne.. Naked - ja, to bi imel... Tudi precej modelov mi je ful všeč. Ok, gremo gledat na motosvet, kaj kej pravjo tam.. Kateri motor je fajn za začetnika? Er-5, ampak se boš naveličal, prešvoh,... No, grem gledat oglase. Zgleda da je Er-5 edini dosegljiv brez bankrota pa da še za opremo ostane, lahko ga mam za po opravkih, lahko se peljem na morje, prostoren zadnji sedež, poceni vzdrževanje, majhna poraba pa še kr fajn mi zgleda. Pa tud kar se moči tiče, še vedno so pospeški tam na nivoju ferrarija. Tako imam zdaj Er-5, ostali modeli so izpadli predvsem zaradi cene (Honda cb, monster, sv650, zr-7,... )
ZaLLaR Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Ja jest sm pa motor zbrav tko da sm mal po net pobrsku pa pogledu, prebrav komentarje... Šu sm tud na par testnih vožnj. In polj sm zbral tko da sm gledu mal na ceno pa glede na vožnjo.
Niko88 Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 (popravljeno) Jest sem zbral za svoj prvi močnejši motor Yamaho R6R (prvi 600 cmm, ki bo moja last). Po mojem vzdevku se da vedt, da sem mlad, vendar ne pomeni da vidim v tem motorju samo hitrost in svojo neobvladljivo desnico. Velikokrat na internetu berem zakaj motoristi umirajo na cesti, kako je kdo umrl, predvsem kje in s katerim motorjem. Ljudje umirajo z vsemi tipi motorjev. Dovolj časa sm se vozil z 125 cm motorji, nekajkrat lepo padel (že fotr mi je govoru da bom kdaj padu, pa je imel prav). Seveda moj prestop v 600 cmm se je moral zgoditi, ker so pač moje želje, da bi imel tak motor. Vsi smo enkrat prvič se usedli na močan motor. Vendar to ne pomeni, da je zdaj oseba, ki je starejša bolj pri pameti kot mladi motoristi. Upam da bom doživu čim več lepih in varnih vožn z mojo novo "bejbo" ter brez padcev. Po naravi sem kljub svoji mladosti precej umirjen in strpen motorist, tako da sklepam kot mnogi pravijo, da bom šele z nakupom tretjega motorja dobil to kar si v resnici želim (mogoče končam na chopperju). Vplivi na izbor motorja: -predvsem izbor lepotca na podlagi želja -pregled veliko internetnih strani in testiranj.........vendar to je le ogromno čtiva, ki ga je dobro prebrati -videz motorja (meni osebno veliko pomeni)--->Sport oblika me je zasvojila. -cena (ni strašno drag motor) ---->precej sm zapravil za zaščitno obleko =) -izbor motorja -opravil nekaj testnih voženj (kakih bogih 500 km) ---->ne bi rekel, da je ravno veliko, ampak mi je zadostovalo =) -bančno stanje in moji prihodki omogočajo normalno vzdrževanje takega motorja (servisi, bencin, pijače, hrana, bejbe :P ) -NAKUP Vsem ki izbirate svoj prvi motor, želim veliko sreče in varne vožnje. :yea1: Popravljeno Februar 20, 2008. Popravil Niko88
ProdriveR Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Jest bom prov ponoru. Trenutno spremljam kaj vse se prodaja in probam izbrati nekaj za mojo duso :) Sam kupovanje motocikla se mi zdi se huj k avta. Tle imam v glavi,da ce kupim zjahan motor,da ni narobe samo to kolk denarja je treba vlozit v zadevo,da bo ta tipi tip. Ampak na to gledam tudi kot zelo zelo nevarno zadevo. Stvar je taka,da je polovica (ce ne celo vec) motociklov uvozenih iz Italije. Okej,sej naceloma vse lepo in prav. Sam nikakor pa ne mores preveriti zgodovine. Serijska knjizica (tako kot pri avtu) danes ne pomeni dosti,saj ti jo stempljajo ze za pivo :rolleyes: Pa se nekaj me ZELO moti na tem forumu. To,da se ne da lepiti oglasov z vseznane strani z avto/moto oglasi. Ker bi bilo marsikomu prikrajsana marsikatera pot in dilema. Ker mi ni lih v interesu,da bi sel cez pol slovenije in ugotovil,da motor ni vreden pocenega grosa :rolleyes: To je to :) Kaksne so vase iskusnje,kaj porecete na motorje iz tujine?
Gallus Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 ... osebno nisem zagovornik nakupa uvoženega motorja ... ... glede nato, da je naš trg prenasičen je to lahko sama po sebi težava ... ... kolikor sem gledal motorje pri uvoznikih je bore malo res dobrih rabljenih motorjev ... ... sem raje kupil novega ... vsakih 7 let ...
e_boy Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 poznam dosti primerov (tud jz med njimi), ki se vozijo z uvozenimi motorji (iz Ita) in so zelo zadovoljni, vazn da je motor ok, da ni biu zbit, itd...kak km gor al pa dol...dobr motor lah kupis u tujini enako kot kle, in obratno seveda..nc novga...
ProdriveR Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 Pozna kdo kakega strokovnjaka,ki bi bil pripravljen it zraven pogledat kak motor? Al pa ce kdo ve,ce je kje na dolenskem kak serviser za suzukije,da bi sel pogledat en motor? Ker to je moj prvi motor in rabim enga zraven,k se spoznahttp://www.motosvet.com/tabla/index.php?act=post&do=reply_post&f=4&t=4030# Help Toggle Side Panel da orenk pogleda. Da navm pol kupu kak motor,k bo ves zategnjen :(
xyznanixyz Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 Na Dolenskem je naboljši naslov : SBR Tomaž Barborič s.p. iz Žužembreka ! On je tudi uradni serviser in prodajalc Suzuki motorjev.
xyznanixyz Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 (popravljeno) Še GSM če boš rabu : 041 - 720 087 Popravljeno Februar 22, 2008. Popravil xyznanixyz
ProdriveR Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Najlepsa hvala :worship: B)
Tomozuki Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 poznam dosti primerov (tud jz med njimi), ki se vozijo z uvozenimi motorji (iz Ita) in so zelo zadovoljni, vazn da je motor ok, da ni biu zbit, itd...kak km gor al pa dol...dobr motor lah kupis u tujini enako kot kle, in obratno seveda..nc novga... ... moj recimo :D
Tomozuki Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Kateri motor je fajn za začetnika? Er-5, ampak se boš naveličal, prešvoh,... Jaz mislim, da si dobro izbral. Sej, katerega motorja se pa človek ne naveliča... ? :D Moj frend ga je vozil v avtošoli in mu je bil izjemno všeč.
hilton Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 no. jaz sem iskal nejkeda. gledal yamaho Fz 6 n. ampak če jih je prevec na cesti. pol obletal se hondinega trgovca in se odločal za hondo. hornetka mi je bila kr. ampak se vedno se nisem odločil. no seweda se do kawasaki dilerja na ogled Z750. ampak je trgovka bila blazno neresna. no pol sem se enkrat sel do yamaha centra in sem se vpičil v FZ1. ampak po tehtnem premisleku, da je to malce prehitro zame, ker sem začetnik im se poznam sem rekel bomo malce pokalai z tem. No pol pa sem triumpfa nasel :whistle: pa sem stupitu gnajvil ene 3 mesece. pa se dobil mojega street tripla, aja pa ni mi zal niti €€€ aja pa se redkost je na cestah in to je to anja37 1
Tomozuki Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Haha, a zelenga od Jeze (uvoznika)? :) Tistega sem jahal vsaj 2 leti v salonu tak, da je že tudi mojo rit videl :D FZ-1 je pa res preveč športen za začetnika. Vsaj tako sem bral v revijah.
sergejl Objavljeno Februar 27, 2008 Opozori Objavljeno Februar 27, 2008 pred davnimi davnimi leti...kaj druzga kot Tomos avtomatik. Ampak že takrat mi je blo všeč se dlje vozakat in sem se vozil na morje (skor vsak vikend)....brez predelav (te mi na splošno niso in...pa še šraufat me ne mika...to naj delajo tisti ki znajo....men dej kluče pa je :)) Pol pa dolgih 18 let nič. Stanvanje, familija.... Izpita A nisem mel, pa so mi v oči padli skuterji. Težil, vsak dan po malem....moja boljša polovica grozila z ločitvijo ipd...(besede ni držala :D) No...hotel sem skuterja, ki bi bil vsaj malo večji in bi lahko dlje potoval. Kymco Grand dink 50. Blokade ven, vozil eno leto (seveda relacije na morje ipd) Svak (ki je mimogrede pridno kuril mojo prikrito strast) je šel delat izpit za A in kupil Piaggio Beverly 500. Nisem hotel zaostajat (čeprav sem si lagal da ni blo tko)...Hopla pr 40-ih delat A kategorijo. Kupil Xciting 500. Razlog: udoben, velik, 500ccm (kokr dovolj močan), oblika všeč. Malce sprehoda po financah in smo kupil eno leto starega. In ni hudič...padel v družbo samih Hondašev. Malo so me zezali, malo smo se zezali....potem pa mi moj Xciting nekako ni hotel več dati max brzine. ali pa se mi vse skupaj samo zdi? V glavnem..na tihem začel premlevati: V strom, Deauville, Varadero Branje testov... Od kolega punca nabavla CBF 600. Vsedel gor, malce probal....to bo! Lep, padel v oči... Seveda predvsem se mi zdi prva stvar, ki jo maora človek razčistit....stil motorista. Osebno sem umirjen, rad imam občasno hitrejšo vožnjo brez pretiravanj (tačke še zlo visoko od asfalta), temu primeren tudi motor. potem všečnost, velikost in teža motorja, finance Potem neskončne debate, kaj, kako, koliko stane... Pade odločitev: CBF 600 ABS Pa mi moja boljša polovica da vedeti, da tega motorja še dolgo ne bom menjal in potegne ven adute: kupi novega, da boš siguren kaj imaš med nogami (motor namreč!;)) kupi 1000 ccm, ker če boš 600 boš kmalu (spet) hotel menjat kupi kufre, ker planiraš daljše poti in izlete In to je to. Začel iskati po trgovinah, povpraševanja na banko... Seveda..ker kupujem novega imam možnost izbirat barvo...:) Skratka: Šla z mojo na oglede. Izbrala CBF 1000 S/A...letnik 08 :P barva srebrna, ki pa je ni blo na zalogi. opredelila vse tri kovčke, padel predračun (ojoj) vplačala 200 eur are, potem pa na banko, kredit, nakazilo in prejšnji četrtek po motor. Zdaj uživam in sem prepričan da je to to!!!
2win Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 Ko sam prvi motor kupil je bla kar zanimiva situacija. Nisem veliko študiral kaj bi kupil. Prvo sem imel pri 15 letih APN 6S pol pa kakih 10 let nič. Nakar sem prišel enkrat domov iz službe pa sva se z prijateljico skregala, pa sem jo nekaj časa gledal in rekel da grem moped kupit pa sem se obrnil in sem šel. Domov sem se pripeljal z Hondo CBR 900RR. Ko je to vidla se še kak teden nismo pogovarjal sam je minilo. Veliko kasneje sem motor prodal, kar mi je še danes žal, saj je bil res super motor. :oops: :oops:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se