RSTDRIVER Objavljeno Januar 25, 2010 Deli Objavljeno Januar 25, 2010 500s zdej k sm se glih spravu v tist cajt... (sliki nista tanartabulš ampak 500s se vid..) jetman, ciciban, trojan69 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Januar 25, 2010 Deli Objavljeno Januar 25, 2010 zdej k sm se glih spravu v tist cajt... (sliki nista tanartabulš ampak 500s se vid..) Samo za tole vse pelat bi rabu vsaj 1K ccm+ SCORPIONS, jetman, SOLO1 in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSTDRIVER Objavljeno Januar 25, 2010 Deli Objavljeno Januar 25, 2010 Samo za tole vse pelat bi rabu vsaj 1K ccm+ kwa si hotu powedat? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
malakai Objavljeno Januar 25, 2010 Deli Objavljeno Januar 25, 2010 mislu je 1200 :=) jetman 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSTDRIVER Objavljeno Januar 26, 2010 Deli Objavljeno Januar 26, 2010 mislu je 1200 :=) klinc, takrat bil prekratek... ts1200, jota, rgs... dvomim, da @brumer to pozna, ker prisega na čisto raso pri motociklih jetman in SCORPIONS 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Januar 26, 2010 Deli Objavljeno Januar 26, 2010 1200 z Jotinim oklepom sem pa jaz imel. Letnik 1982. Svoje čase super motor, vsaj meni je bil... Bom poiskal kakšno sliko, pa jo prilepim. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Januar 26, 2010 Deli Objavljeno Januar 26, 2010 (popravljeno) Laverda 1200TS, letnik 1982. Moj prvi pravi motor, če odštejem prej dva ETZ 250. Kupljena pa, bolj menjana. Namreč imel sem Hrošča 1303, pa sem ga zamenjal za ta motor. Je pa bila nekompletna, brez pokrova motorja, kjer je hidravlična sklopka. Je bil ''kao'' na servisu v Trstu. No, pripeljem motor domov, drugi dan kličem na servis v Trst, če lahko pridem po popravljen pokrov. Se pripeljem tja, pa tip mrtvo hladno reče, da je del izgubil... Se mi je svet podrl. No, čez čas izvem, da je Laverda servis v Udinah, Tofano GianCarlo je ime možaka, ki ima servis. Tam se nekako zmeniva, kaj rabim (jaz po nemško/angleško, on po italijansko, pa močno so roke delale ). Samo, šla je pa, šla. Pa glas je bil fenomenalen. Je imela serijske izpuhe 3-1-2 brez vsebine. Pa še ene izpuhe 3-1 (to je pa grmelo). SF, ti je kaj znan motor...? Popravljeno Januar 26, 2010. Popravil motofrik jetman, DXR16, trojan69 in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Januar 26, 2010 Deli Objavljeno Januar 26, 2010 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dr_Jakob Objavljeno Januar 26, 2010 Deli Objavljeno Januar 26, 2010 Simpl: pogledal sem, kolk kesa max lahko zapravim, velik del zapravil za opremo in sel na net iskat primerne kandidate. itak da sem mesal hruske in ... cak, niti ne jabuke ampak ... no, hruske in kislo zelje potem sem se za vecino ogledov zmenil v enem samem dnevu. ko sem prisel do tretjega ogleda in ko je tip pocasi dvignil vrata garaze, sem vedel , da je to to. ostale oglede sem skenslal. potem sem se samo se neuspesno pogajal glede cene. in evo me, zadovoljen ko bubreg v loju. anja37, BenX in DXR16 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Romy600 Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 Pri izbiri mojega prvega motorja je bilo kar precej nasprotovanj in obračanja oči,še posebno iz moške strani, ker sem si pač ogledovala cestne motorje. Glede na to,da bi bil to moj prvi motor,so mi svetovali chopperie,mogoče kakšen naked,cestne pa so mi strogo odsvetovali.Preden sem opravila izpit za motor,sem na mojo srečo imela možnost preiskusiti kar nekaj različnih motorjev.Vedno so me zanimali chopperji in peljala sem se. Vožnja z njim je bila kar prijetna in zanimiva,pa čeprav je malo bolj okoren in ni lih za hitre manevre.Ker sem bolj majhna, mi je višina sedeža še kako prav prišla.Drža na samem motorju pa ni bila lih prijetna,trpele so mi roke,...in glede na to,da sem bila sopotnica cestnega tisočaka kar precej let sem opazila,da chopper ni več zame.Poskusila sem tudi naked.Sama vožnja z njim mi je bila všeč,motor je bil res lepo vodljiv, problem je le v tem,ker so zame malo previsoki in nekateri tudi pretežki.Nasmehnila se mi je sreča in imela sem priložnost preiskusiti cestno šestico.Kljub nasprotovanjem sem izbrala pogum.Ko sem stala pred motorjem,od vsega ustrahovanja ostalih,nisem vedela več kaj sploh naj primem v roke in potekel je čas,grem ali ne.Usedla sem se na motor in naj rečem,da prvih par kilometrov sem bila najsrečnejši človek na svetu.Tisto uro vožnje,ki sem jo imela na razpolago,sem se le nenehno smejala.Padla je odločitev,vzela ga bom.Tako,da pri izbiri mojega prvega motorja sem preverila vse možne značilnosti in lastnosti motorja,od višine sedeža,teže,samo obnašanje motorja na cesti,...upoštevala sem tudi moje značilnosti in sposobnosti,ki jih imam pri vožnji.Motor nisem kupila samo zaradi lepote,kot je večina domnevala,ampak zato,ker je vožnja z njim bila res to,kar sem iskala.Motor je lepo vodljiv,sama drža ni pretirano športna,tako,da nimam težev z daljšimi razdalijami,je lahek in ne pretirano visok,čeprav se sedaj odločam,da ga vseeno malo znižam. Tako da punce,ko boste izbirale vaše motorje,poslušejte le sebe,saj same najbolj veste,kaj je za vas. halls, jetman, dotem in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rdeci_vragec Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 Pri izbiri mojega prvega motorja je bilo kar precej nasprotovanj in obračanja oči,še posebno iz moške strani, ker sem si pač ogledovala cestne motorje. Glede na to,da bi bil to moj prvi motor,so mi svetovali chopperie,mogoče kakšen naked,cestne pa so mi strogo odsvetovali.Preden sem opravila izpit za motor,sem na mojo srečo imela možnost preiskusiti kar nekaj različnih motorjev.Vedno so me zanimali chopperji in peljala sem se. Vožnja z njim je bila kar prijetna in zanimiva,pa čeprav je malo bolj okoren in ni lih za hitre manevre.Ker sem bolj majhna, mi je višina sedeža še kako prav prišla.Drža na samem motorju pa ni bila lih prijetna,trpele so mi roke,...in glede na to,da sem bila sopotnica cestnega tisočaka kar precej let sem opazila,da chopper ni več zame.Poskusila sem tudi naked.Sama vožnja z njim mi je bila všeč,motor je bil res lepo vodljiv, problem je le v tem,ker so zame malo previsoki in nekateri tudi pretežki.Nasmehnila se mi je sreča in imela sem priložnost preiskusiti cestno šestico.Kljub nasprotovanjem sem izbrala pogum.Ko sem stala pred motorjem,od vsega ustrahovanja ostalih,nisem vedela več kaj sploh naj primem v roke in potekel je čas,grem ali ne.Usedla sem se na motor in naj rečem,da prvih par kilometrov sem bila najsrečnejši človek na svetu.Tisto uro vožnje,ki sem jo imela na razpolago,sem se le nenehno smejala.Padla je odločitev,vzela ga bom.Tako,da pri izbiri mojega prvega motorja sem preverila vse možne značilnosti in lastnosti motorja,od višine sedeža,teže,samo obnašanje motorja na cesti,...upoštevala sem tudi moje značilnosti in sposobnosti,ki jih imam pri vožnji.Motor nisem kupila samo zaradi lepote,kot je večina domnevala,ampak zato,ker je vožnja z njim bila res to,kar sem iskala.Motor je lepo vodljiv,sama drža ni pretirano športna,tako,da nimam težev z daljšimi razdalijami,je lahek in ne pretirano visok,čeprav se sedaj odločam,da ga vseeno malo znižam. Tako da punce,ko boste izbirale vaše motorje,poslušejte le sebe,saj same najbolj veste,kaj je za vas. Pohvalno, da si spobala vse, pa da si imela sploh to možnost. Me veseli, da imaš motor ki ti povsem ustreza. Res. Samo neki mi je blo čudno v tvojem postu, bolj iz firbca in zajebancije kot kaj drugega...ampak kaj si mislila s tem, ko si napisala, da drža na cbrki (rady to race) ni pretirano športna? A obstaja še kaka bolj športna drža? (če odmislimo dragsterje ) DXR16 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aero Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 Pohvalno, da si spobala vse, pa da si imela sploh to možnost. Me veseli, da imaš motor ki ti povsem ustreza. Res. Samo neki mi je blo čudno v tvojem postu, bolj iz firbca in zajebancije kot kaj drugega...ampak kaj si mislila s tem, ko si napisala, da drža na cbrki (rady to race) ni pretirano športna? A obstaja še kaka bolj športna drža? (če odmislimo dragsterje ) pomojem to, da ni treba bit ves čas čist dol sključen ampak se pelješ pokončno DXR16 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 Po dobrih 18 letih sem se ponovno odločil za nakup mopeda. Ko mulc sem takrat imel vse možne tomose in na koncu celo JAWO 350 predelano in zrihtano, kar je bil za tiste čase rajnke Yu kar spodoben motor. Da o opremi ne zgubljam besed: in eno staro čelado. Lajf je šel naprej in pred tremi leti sem se ponovno odločil za nakup. Pojma nisem imel ali bom sploh še užival na motorju, ali se bova s sopotnico rada prevažala, ali se bom sam. V glavnem kup vprašanj, na katera ni bilo odgovora. Jasno pa sem vedel naslednje: brez kolikor toliko dobre in popolne opreme, se ne bom več vozil. Nakar sem sklenil: kupil bom 250ccm skuter, pa bomo videli kaj bo. Denar je relativno majhen, stroški vzdrževanja tudi, vožnja enostavna in komoditeta na vozilu najboljša. In sva začela. Najprej kratke furice, nato pa že daljša potovanja za par dni. Po dveh letih je padla ugotovitev, da manjka par konjev in malo bolj resna mašina. Najprej sem se odločil o tipu motorja-torej hočem cestni motor z vsaj delnim oklepom. Nočem preveč konjev, raje bolj enakomeren navor. Nakar sem preveril še ugodje za potnika (rezultat zadovoljiv, tačke dovolj daleč od sedeža) in to je to. Čez par let 1000ccm in malo večji motor. jetman in DXR16 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Romy600 Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 Pohvalno, da si spobala vse, pa da si imela sploh to možnost. Me veseli, da imaš motor ki ti povsem ustreza. Res. Samo neki mi je blo čudno v tvojem postu, bolj iz firbca in zajebancije kot kaj drugega...ampak kaj si mislila s tem, ko si napisala, da drža na cbrki (rady to race) ni pretirano športna? A obstaja še kaka bolj športna drža? (če odmislimo dragsterje ) Nisem sprobala vse ampak sem imela možnost sprobat, kar nekaj različnih motorjev. Sem pač imela srečo,da so mi nekateri zaupali svoje CBR-ka je športa, seveda je, ampak vožnja na dolge proge ni tako mučna, kot pri nekaterih. DXR16 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
westnikky Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 Sam tko iz firbca, ker sem tud sama nizja me zanima kolko si visoka, ker tud sama mam zeljo da si nekoc omislim kakega sportaka sam z mojo visino nevem kako bi slo skozi:) DXR16 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Romy600 Objavljeno April 15, 2010 Deli Objavljeno April 15, 2010 Sam tko iz firbca, ker sem tud sama nizja me zanima kolko si visoka, ker tud sama mam zeljo da si nekoc omislim kakega sportaka sam z mojo visino nevem kako bi slo skozi:) Visoka sem 162cm. Sem se pa odločila, da bom motor malo nižala :yes: DXR16 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
westnikky Objavljeno April 15, 2010 Deli Objavljeno April 15, 2010 uu no pol smo tam tam:) upanje ostaja :music3: DXR16 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Romy600 Objavljeno April 15, 2010 Deli Objavljeno April 15, 2010 uu no pol smo tam tam:) upanje ostaja :music3: Itak, če si ga želiš in ti je všeč...verjemi...ti nebo žal TOMTECH in DXR16 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dukemb Objavljeno April 19, 2010 Deli Objavljeno April 19, 2010 Nisem sprobala vse ampak sem imela možnost sprobat, kar nekaj različnih motorjev. Sem pač imela srečo,da so mi nekateri zaupali svoje CBR-ka je športa, seveda je, ampak vožnja na dolge proge ni tako mučna, kot pri nekaterih. Če si visok-a 160 ali 170 potem ni mučna če pa meriš 180 in več pa je katastrofa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Romy600 Objavljeno April 19, 2010 Deli Objavljeno April 19, 2010 Če si visok-a 160 ali 170 potem ni mučna če pa meriš 180 in več pa je katastrofa. Ja to nevem, jst sem majhna haha pa je zame lih prav Sam ti pa verjamem, da če si večji je pol problem jo vozit, ker cbr-ka 600 je res manjša, pol je bolš da maš enga dobrega tisočaka .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DINAMIK Objavljeno April 19, 2010 Deli Objavljeno April 19, 2010 Če si visok-a 160 ali 170 potem ni mučna če pa meriš 180 in več pa je katastrofa. Hm...,kaj pa vem...,meni se je zdela dost velika...,pa čeprav nisem glih majhen. Ja to nevem, jst sem majhna haha pa je zame lih prav Sam ti pa verjamem, da če si večji je pol problem jo vozit, ker cbr-ka 600 je res manjša, pol je bolš da maš enga dobrega tisočaka .) Sej 1000 je danes ista figa v velikosti al 600..,750...,bistvene razlike ni,če je R Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Romy600 Objavljeno April 21, 2010 Deli Objavljeno April 21, 2010 (popravljeno) Hm...,kaj pa vem...,meni se je zdela dost velika...,pa čeprav nisem glih majhen. Sej 1000 je danes ista figa v velikosti al 600..,750...,bistvene razlike ni,če je R Res je, motorji so manjši in lažji kot so bili, ni več tako velike razlike, sam če si majhen al pa prevelik razliko jo čutiš, pa naj bo še tako majhna. Ne šteje samo višina sedeža, šteje tudi teža motorja, medosna razdalija,...... Popravljeno April 21, 2010. Popravil Romy600 halls in DXR16 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DINAMIK Objavljeno April 23, 2010 Deli Objavljeno April 23, 2010 Res je, motorji so manjši in lažji kot so bili, ni več tako velike razlike, sam če si majhen al pa prevelik razliko jo čutiš, pa naj bo še tako majhna. Ne šteje samo višina sedeža, šteje tudi teža motorja, medosna razdalija,...... Imaš prav...,sam veliko je odvisno tudi od samega človeka...,eni pač takoj jamrajo,drugi pa malo potrpimo...,jst imam 193cm in se nič ne pritožujem...,moj motorinček je glih prav velik zame,čeprav je majhen...,sej strup je v majhnih flaškah hehe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Romy600 Objavljeno April 24, 2010 Deli Objavljeno April 24, 2010 Imaš prav...,sam veliko je odvisno tudi od samega človeka...,eni pač takoj jamrajo,drugi pa malo potrpimo...,jst imam 193cm in se nič ne pritožujem...,moj motorinček je glih prav velik zame,čeprav je majhen...,sej strup je v majhnih flaškah hehe Ja res je, strup je v majhnih flaškah sam če ga preveč "spiješ" pol si zato raje izberem motor, s katerim lahko grem kamor želim, brez ovir in omejitev ( pa ne mislim na hitrost) in grem lahko daleč, brez da bi me zvečer hrbet opominjal kako je bilo lepo. Všeč mi je, da se dobro počutiš na tvojem motorinčku .) pol si ga sigurno prav izbrav Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sovjet Objavljeno Maj 7, 2010 Deli Objavljeno Maj 7, 2010 Na prvem mestu izgled motorja, ker vsaj zame res nebi bilo smiselno kupiti motorja ki mi ni 100% všeč, saj se z njim nebi vozil Fiksna ideja da mora biti dvovaljnik, rdeče barve, skratka najbolje, če bi bil Ducati O:-) Raje bi sedel pokonci čeprav mi je na videz superbike všeč Monster, hmm retro luč mi ni bila všeč, model 696 pa premajhen, tako da sem kar čakal na kaj večjega. No potem pa so naredili nekaj kar je ustrezalo vsem mojim željam model Streetfigher, različica S še malo lepša in to je to :yes: Cena ? Mnenja drugih, da bi bil tole prvi motor? Moj odziv No 3 tedne je bil dobavni rok in to je to svobodnaptica01 in BenX 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se