Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


Priporočene objave

Objavljeno

Hm, izbira motorja :hmm: To mi nikoli ni predstavljalo večjih težav iz idejnega vidika, bolj iz finančnega. Sem pa imel priložnost spoznat skoraj vse tipe dvokolesnikov, razen hard-enduro. Moram rečt, da ima vsak en svoj čar, čeprav sem se najbolj našel v sport tourer razredu. Najmanj se vidim v čoperskem razredu, čeprav se kakega 1800 Intruderja ali pa Rocket III-ja sploh ne bi branil. Foter je imel VN800 Classica in je po nekaj deset kilometrih bil kar mučen. Roke dokaj iztegnjene, ravno sedenje (in boleča rit) ter noge nekam naprej. Težko rečem, da sem se zlil z njim, sploh zato, ker je bil težek in okoren (sploh na mestu), zavore pa kot od lokomotive. Tudi SS razreda ne bi imel, sploh zato, ker se mi sopotnik smili, ko čepi na tisti pručki (razen za GSX-Ra sem bral, da je dokaj udoben - za voznika). Pri hiši smo imeli tudi ZX-6R, ki se je sicer lepo peljal po ovinkih, ampak za vsakdanjo rabo je bil pa muka. Po mestu sem si nekajkrat speštal jajca med zaviranjem, po daljši vožnji so me bolele dlani itd. Potem ga je foter med odvzemom prednosti razbil, ko se mu je motor med zaviranjem prevrgel preko prednjega kolesa. K bajti je prišel prvi Blackbird. Udoben, z veliko navora, trpežen, vodljiv, z močnimi in enostavnimi zavorami... skratka, motor in pol. Potem pa, ko so mi podaljšali izpit na neomejeno, je mati izsilila, da je motor šel od hiše (češ, da to ni motor, na katerem bi se učil vožnje - se strinjam, ampak takrat sem zanikal). Sledil je 250ccm skuter, ki ni izpolnjeval mojih potreb, čeprav je bil fajn in sem z njim vozil celo po Grčiji, ampak vseeno sem rabil motor z bencinskim takom med nogami. Prišel je ZR-7S, ki je sicer bil super motor s precej navora, lepo se ga je dalo metat po ovinkih (kljub teži), ampak motor je bil dotrajan do amena (takega sem že kupil pod pretvezo, da ima 10.000km). No, za njim je pa spet prišel Blackbird, ki ga imam še zdaj. Verjetno ga bom imel do nadaljnega oziroma dokler bo šel oziroma dokler bo cel.

Vmes sem vozil še BMW-ja 650 in 1200 GS-a, ki sta pravtako bila po mojih merilih. Malo ceste in malo terena, čeprav sem pri 650-ki pogrešal še nekaj dodatnih konjev. Sicer so mi pa taki Allrounderji tudi všeč... punci malo manj :glare: Njej tudi Blackbird ni, ampak še kar žaluje za ZR-om. Še vedno čakam tisti dan, ko mi bo priznala (sebi je že), da na XX-u lažje sedi in jo manj napihuje (kontra veter jasno, ne njene čreve) :whistle:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Da še jaz napišem kako sem izbral prvi motor.

Podobno kot Tomozuki sem vozil 250ccm skuter, ki ni izpolnjeval mojih potreb oziroma želja. Zato sem se začel ozirati za "ta pravim" motorjem. Vedno so mi bili všeč naked motorji, najbolj pa sem si želel Aprilio Shiver. Edino kar me moti pri temu tipu motorja je, da nanj po mojem okusu ne paše kovček, ki pa ga na motorju stalno rabim. Zato sem se začel ozirati tudi za bolj potovalnimi motorji in cestnimi endurami.

Nato sem izbor zožal na V-strom 650 in Transalp 700, še vedno pa sem pogledoval proti CBF 600 S. V-Stroma sem zapeljal en krog in mi je bil zelo všeč. Velik, udoben, enostaven za vožnjo, vendar pa rabljenega z ABS nisem mogel dobit, novega pa takrat ni bilo za dobit(konec lanskega, začetek letošnjega leta). Potem sem enkrat v salonu Honda sedel na CBF-ko in na Transalpko ter ugotovil, da je Transalpka kot ulita zame. Par dni kasneje sem jo naročil.

Zdaj jo imam slabe 4 mesece in sem z njo prevozil cca 2.500km in moram rečt, da sem zelo zelo zadovoljen. Položaj za krmilom mi ustreza, moči ima zame dovolj, pelje pa se zelo lahkotno. Tudi za njeno težo se mi zdi kot da se ne občuti niti pri počasni vožnji in manevriranju.

Naslednji motor pa bo verjetno naked... :wub:

Objavljeno

Fantastic,

Objavljeno

No naj vam pa še jaz napišem izkušnje z mojim nakupom motorja!

Vse skupaj se je začelo pred približno petimi leti.

Prvo sem razmislil, kaj sploh želim.

Naked mi niso lepi.

Čoper, ko bom 70 let star in imel velik beer lamp prej pa ne.

Cestak je predivji se pravi da je endurao pravi za mene.

Gledal sem vse. Od transalpa, v-stroma, pegaso Caponorda vse dokler se nekega dne nisem usedel na koolegovega Varaderota.

Od tistega dne dalje sem vedel kakšen bo moj prvi motor. Po analizi cen na avtonetu je bil pa šok U madona predrag je.

Med tem sem pregledoval tudi druge zanmke motorjev vendar mi je Varadero vedno ostajal nekje v ozadju in misel nanj je vila vedno močnejša.

No, letos sem pa našel enega v okolice Ljubljane. Čisto slučajno smo prvo naslednjo nedeljo šli sestri na obisk ( seveda nenamerno ""če verjameš"")

Po kavici sva z njenim možem samo na brzino skočla na pivo in spotoma sva še tega Varaderota pogledala.

Kakšnih 14 dni kasneje je odločitev padla. varadero bo moj in naj stane koliko hoče.

No sedaj je že kakšen mesec v moji garaži in tudi preko 1000km sva še naredila.

Tako da sanje so postale resničnost.

post-27336-127375831013_thumb.jpg

Objavljeno

Za mene je blo enostavno; pol leta sem spremljal trg rabljenih in našel en (!) zanimiv, cenovno ugoden oglas. V ponedeljek sem tipa poklical in se zmanil za ogled v sredo(danes). Vzel 1/2 dneva dopusta in pali za MB. Prišel, spoznal 1. lastnika Samirja, super dečka in 1. lastnika s super stvarco v garaži - 2007 Honda CBR 600F s samo 3300km, mlask. Zadnji servis 05/09, ni panike. En krog ob Dravi in pogled na nedotaknjene šraufe sta me prepričala v cca 15min. 2h kasneje sem palil v LJ, za sabo pa gledal svojo Alfo kako se trudi slediti (kolega je peljal).

Danes sem materializiral davne sanje, zato zdaj nikakor ni čas za neke nove, ampak da se na polno zaživi te, motoristične.

p.s. 300km danes, nasmeh pa še drži.

post-24652-127430211006_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Za mene je blo enostavno; pol leta sem spremljal trg rabljenih in našel en (!) zanimiv, cenovno ugoden oglas. V ponedeljek sem tipa poklical in se zmanil za ogled v sredo(danes). Vzel 1/2 dneva dopusta in pali za MB. Prišel, spoznal 1. lastnika Samirja, super dečka in 1. lastnika s super stvarco v garaži - 2007 Honda CBR 600F s samo 3300km, mlask. Zadnji servis 05/09, ni panike. En krog ob Dravi in pogled na nedotaknjene šraufe sta me prepričala v cca 15min. 2h kasneje sem palil v LJ, za sabo pa gledal svojo Alfo kako se trudi slediti (kolega je peljal).

Danes sem materializiral davne sanje, zato zdaj nikakor ni čas za neke nove, ampak da se na polno zaživi te, motoristične.

p.s. 300km danes, nasmeh pa še drži.

Veliko srečnih in varnih kilometrou! Pa po pameti seveda :)

Objavljeno

Veliko srečnih in varnih kilometrou! Pa po pameti seveda :)

ja, po pameti gas do konca! evilgrin.gif hec...

izbira motorja pri meni?

prvo so bila leta in leta sanjarjenja, potem izpit za A in čez 6 let uresničitev načrtov.

gledal sem predvsem kawasakije zx6r.

po nekaj mesecih spremljanja na avto.net, mobile.de,... sem spoznal, da ni neke jake finančne razlike, če vzamem 1000ccm. neprimerno več navora, lapši zvok in izgled.

no, zdaj pa mam R1 v garaži (2004).

za začetek bo. slap.gif

danes je spet padlo 100km, do kolega na vikend, kjer je prav pasalo malo posedet v senci pod brajdani in nazaj.

jupiiiiii....

drugače pa motor redno uporabljam tudi za prevoz v službo, ko se le da. še pije mi manj kot avto, kaj te človek hoče lepšega? trance_40_thumbup.gif

Objavljeno (popravljeno)

Moj prvi mtor je bla Jawa 350 988, ki jo še zdej uporabljam kot vsakodnevno prevozno sredstvo.

Kupu staro mal narjaveno pa opraskano, jo začel obnavljat medtem pa naredu izpit za A....Blo je pa tko, da sem imel v tistih časih neko staro vespo (tudi 88 letnik :) ) pa sem jo friziru itd. in imel že polhn kufr vsega. Potem sem pa ob surfanju po netu naletel na tole javo. Čez par dni je bla že moja :) :)

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hej hej fantje!

Hm...moja izbira je potekala na kratko takole...kako se je začelo ?

Spoznam punco, sva dolgo skupaj, njen oče = motorist, me potegne noter, naredim izpit iz prve s pohvalo :), sedaj pa...kateri motor?

Sam si je tast hotel kupit YAMAHA FZ6 nov model, pa si je na koncu omislil BMW K1200GT (ma dnarja ha ha), jaz pa pač nimam za svoj prvi motor dat za BMWja...zato preberem in izvem vse možno o FZ6, nakar je najbolj impresionira njena zunanjost, kaj šele vožnja...uffff :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy:

Najdemo motorček, se zapeljemo po njega iz LJ -> Kobarid ...in motorček je pri hiši, občutki so FANTASTIČNI!

Predvsem pri izbiri sem gledal na lastnosti/karakteristike/kvaliteto/zunanjost(sexy) ;)

YAMAHA FZ6 l. 2004, 30000km, alarm dod. ugrajen, givi monokey,....

100620101103.jpg

100620101106.jpg

100620101109.jpg

100620101111.jpg

100620101112.jpg

100620101114.jpg

100620101115.jpg

100620101116.jpg

100620101117.jpg

LP

  • 4 tedne pozneje...
Guest anzeee93
Objavljeno

Lp, mene pa zanima kateri motor bi lahko vozil pri 18 letih(glede na nov zakon o opravljanu vozniskega izpita).Trenutno imam aprilio rs 70 ccm letnik 99'.Domnevam da nebo zdržala nadaljnih 4-5 let.Tudi jaz nebom ker je presibka, da bi se odpravil na obalo ob lepem sončnem vremenu.Glede na ta novi zakon pa nenajdem nobenega motorja ki bi mi ustrezal pri 18 letih(do 35 kw).Ce pogledam yamaho r6 ali hondo cbr 600rr imajo vsi cestni motorji vec kot 70kw, in to je preveč glede na zakon ki dopusca blokado mašine ki ima največ 79 kW).

pozna kdo kaksen motor ki je atraktiven, se nekvari, idt. in ima do 70 kW? supermoto / sport / nakedbike ?

Objavljeno (popravljeno)

CBF 500, CBF 600, ZR-7, Breva 750,.............................

Popravljeno . Popravil lasagna
Objavljeno

Lp, mene pa zanima kateri motor bi lahko vozil pri 18 letih(glede na nov zakon o opravljanu vozniskega izpita).Trenutno imam aprilio rs 70 ccm letnik 99'.Domnevam da nebo zdržala nadaljnih 4-5 let.Tudi jaz nebom ker je presibka, da bi se odpravil na obalo ob lepem sončnem vremenu.Glede na ta novi zakon pa nenajdem nobenega motorja ki bi mi ustrezal pri 18 letih(do 35 kw).Ce pogledam yamaho r6 ali hondo cbr 600rr imajo vsi cestni motorji vec kot 70kw, in to je preveč glede na zakon ki dopusca blokado mašine ki ima največ 79 kW).

pozna kdo kaksen motor ki je atraktiven, se nekvari, idt. in ima do 70 kW? supermoto / sport / nakedbike ?

kawasaki ninja 250r ali pa kawsaki Er-6f?

Objavljeno

naslov teme je dovolj razumljiv?

tukaj o tem, KAKO JE KDO IZBRAL prvi ali pravi motor. NE kako bi izbiral, ali pomoc pri izbiri ali podobne nebuloze; za to so ZE ODPRTE teme.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede motorizma bi se dalo uporabiti tisto od Čoliča "ti si mi u krvi". :OK:

PRVI?

Davnega leta 1976 mi je "ata" na navadno kolo namestil "dongo". Podobno kot solex, le da je motorček montiran med pogonska pedala kolesa. No, ta isti "dongo" dela še danes, le da je na drugem kolesu in da ga pa Jesenicah vozi nek drug 14-letnik.

Leta 80 je sledil Tomos 14TL. Za elektronika ni bilo "šuškov".

Sledila je doooooolga suša :xx: in vedno 4 kolesi.

Do 2005 - ko se je pojavila možnost za PRVEGA - PRAVEGA! :OK:

APRILIA PEGASO 650ie.

No, pred tem sem preizkusil kar nekaj modelov. Aprilijin maxi skuter "atlantic" je bil v igri. Ampak na motorju moraš sedeti in "ga imeti med nogami". Torej je odpadel.

Jamaha 650 clasic, je bila naslednja opcija. Po testni vožnji sem bil razočaran. NE.

Ko sem naredil "SVOT" analizo, kaj bi rad, kje se bom vozil, kaj si predstavljam, kakšno je moje znanje ( v tistem času nikakršno ), koliko lahko "odrinem za moped" in tako naprej, je padla odločitev ta PEGAS-ota.

Izpolnil je vsa moja pričakovanja - in še več. Nezahteven za vzdrževanje, trpežen, lahko vodljiv - skratka idealen za povratnika/začetnika.

Ker sva se večinoma vozila z "mojo" v dvoje, je zadeva postala "premajhna" in nekako neudobna.

Spet sem bil na začetku. :wallbash:

Že lani sem se začel ozirati za drugim "mopedom". :naughty:

Nekako se je izoblikovala podoba in želja po kompaktni zadevi, ki bi nama omogočala udobno in lagodno vožnjo v dvoje in z nekaj prtljage.

:P OK. BMW. Kateri, kako, zakaj?

Rental sem pri AC Kosmosu GS 1200. Super stvar, fino se pelje - sploh z vso tisto elektroniko - ampak cena, cena :hmm: nekako me ni prav fascinirala. Ker je bilo proti koncu lanske sezone, je tudi ideja malo "ugasnila".

No letos se je zgodba ponovila in po nekaj daljših "furah" z Aprilio je padla odločitev. BMW R ???? RT. PIKA! :yea1:

Stanje na TRR-ju. OK - do toliko in toliko! Za Aprilio dobim toliko in toliko!

In našel sem "mojega" BENOTA.

Sedaj po mesecu dni druženja si upam trditi, da je ta "moped" PRAVI. Pravi za mene in za moj način "vozakanja" in za mojo filozofijo motorizma.

Glede na dejstvo, da praktično izpolnjuje vsa moja pričakovanja, je verjetno tudi "zadnji".

Če pa ni zadnji, bo naslednji prav gotovo tudi BMW, bokser definitivno, potovalna varianta tudi definitivno, vse ostalo pa je odvisno od toliko drugih faktorjev, da je brez veze razmišljati o njih.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jaz sem ravno v postopku izbire pravega (čeravno ne prvega, oz. prvega PRAVEGA), tako da lahko delim par misli...

Prvi instinkt kot dolgoletnemu 50cc skuterašu mi je bil izpit A kategorija + večji skuter, zato da se pri 27ih ne bom več s strahom v srcu oziral za vsakim policajem, ki mu bo moj NRG MC3 sumljiv med vožnjo po Ljubljani.

Praktičnosti skuterja sicer še zdaj ne morem zanikati, še posebej v LJ prometu (in parkiriščih...)

AMPAK

Že prvih par uric v avtošoli na BMW F650GS me je zasvojilo, po 4 urni relaciji je želja po IGRANJU popolnoma prevladala nad razumom.

Tako da zdaj iščem nekaj 650ki podobnega (TDM850?), ker sem ogromen (192cm, 97kg). To je moj prvi kriterij, drugi, nič manj pomemben, mi je da je motor ekstremno LEP, tretji pa, da mi ne bo crknu že po parih kilometrih.

To je moj proces odločitve, kaj bo rezultat je pa še zavito v skrivnost.

P.S.: kupi kdo MC3ojko? ;)

Objavljeno

Jaz sem ravno v postopku izbire pravega (čeravno ne prvega, oz. prvega PRAVEGA), tako da lahko delim par misli...

Prvi instinkt kot dolgoletnemu 50cc skuterašu mi je bil izpit A kategorija + večji skuter, zato da se pri 27ih ne bom več s strahom v srcu oziral za vsakim policajem, ki mu bo moj NRG MC3 sumljiv med vožnjo po Ljubljani.

Praktičnosti skuterja sicer še zdaj ne morem zanikati, še posebej v LJ prometu (in parkiriščih...)

AMPAK

Že prvih par uric v avtošoli na BMW F650GS me je zasvojilo, po 4 urni relaciji je želja po IGRANJU popolnoma prevladala nad razumom.

Tako da zdaj iščem nekaj 650ki podobnega (TDM850?), ker sem ogromen (192cm, 97kg). To je moj prvi kriterij, drugi, nič manj pomemben, mi je da je motor ekstremno LEP, tretji pa, da mi ne bo crknu že po parih kilometrih.

To je moj proces odločitve, kaj bo rezultat je pa še zavito v skrivnost.

P.S.: kupi kdo MC3ojko? ;)

Sam sem par dni še mrzlično iskal motor.Po kar nekaj ogledanih in preizkušenih, sem med oglasi našel motor, ki je bil že pred pol leta 1. izbor - Kawasaki Versys!

Zdaj ga imam par dni in je res, kar pravijo zanjga - vsestranski, okreten, malo pije(4 L), poskočen...

Pa še zate bi bil ravno prav visok, jaz dosežem s prsti do tal (176 cm).

Če te kaj zanima, poglej temo Versys ali povprašaj.

Je pa res, da ti morda nebo lep spredaj...

lp

Objavljeno

lp mene pa neki zanima če kir slučajno ve za mašino ali blok od honde cr 250 letnik 95 lp

Objavljeno

ja zadeva je taka....moj prvi je bil fazer...z njim sem začel, nekako sem hotel da je dovolj udobem za vožnjo v dvoje, dovolj močan, ter da je nekako tudi primeren za začetnike, da dopušča še kakšno manjšo napakico. no in sem ga vozil prvo sezono...super, vse fino fajn...sem se ga navadil..postal je moja 'druga lubica' :rolleyes: in potem druga sezona...na začetku še vse lepo in prav....umirjene vožnje v dvoje,uživanje...nato sem se pa nenadoma zaćel spogledovati z hitrostjo, spoznal ta nalezljivi adrenalin...in bilo je konc...vsekar sem še želel je bil ss motor..čim prej...takoj.. :) no ampak kljub temu sem zdržal do konca sezone....potem se je začelo zimsko razmišljanje in tudi uresničevanje želj...tako sem fazera prodal...še malo povečal TR...in potem je padla honda 600rr..tako težko pričakovana.

in glej ga hudiča sezone še ni konec in že se moja hondica prodaja :D namreč sedaj sem pa za vse veke in vekomaj ugotovil kaj pa je res najboljše zame in v čem se tudi vimim v prihodnosti....TOURING :D sedaj definitivno, sigurno 100% prepričan.

namreč saj je vse lepo in prav rr-ka dela v nulo...tut jaz na njej :D ampak ker sem ugotovil, da so naše ceste zares neprimerne za takšne motorje in hitrosti ki se dosegajo...in ker še hočem dooooollgoooo vozit motorje in nasploh 'živet' :D sem se odločil tako, kot se sem....:OK:...moja zmaga...sedaj še samo upam, da hitro prodajo honde....potem pa en litraš touring, najraje bi se videl na kakem v-stromu...ali pa na hondi cbf 1000...

no tak nekak zgleda moja zgodba o odločanjih in veliko neprespanih noči :D

Objavljeno

DAj na ZS mi poslji podatke pa slike od motorja, jaz glih kupujem!

Objavljeno (popravljeno)

ja zadeva je taka...potem pa en litraš touring, najraje bi se videl na kakem v-stromu...ali pa na hondi cbf 1000...

no tak nekak zgleda moja zgodba o odločanjih in veliko neprespanih noči :D

Tole si zelo lepo in popravici napisal ,ko boš kupil enega od teh dveh motorjev se boš po kakem letu spet spogledoval po še močnejšem z večjim navorom, KW,kubiki in po vsej verjetnosti še s kardanom ! :hmm:

Popravljeno . Popravil Bremzer
  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Tole si zelo lepo in popravici napisal ,ko boš kupil enega od teh dveh motorjev se boš po kakem letu spet spogledoval po še močnejšem z večjim navorom, KW,kubiki in po vsej verjetnosti še s kardanom ! :hmm:

hehe ne ne...saj pravim...da je pomoje probat nekaj zadev, da vidiš kaj ti najbolj paše...jaz sn probal sport touring...in ss....ampak,ko sem se zdaj nekaj dni nazaj nekajkrat pelo z v stromom 650, sem res ugotovil kaj hočem. v tem se vidim...ker tak udobno kot sem se pelo takrat se še nisem...prava uživancija...:notworthy: in ja to je prava zadeva za potovanja oz daljše fure. mi je popolnoma minlo to divjanje po cestah, enostavno nima smisla..tak da...to je to.

Objavljeno

Najprej nič... ko se se drugi preganjali okrog s Tomosi, sem jaz še veselo "pedeliral" ali hodil peš. Potem izpit za avto, nato še nekaj drugih kategorij, šele potem, ko sem dobil še zdravniško za A neomejeno (pa niti nisem šel tega delat, ampak sem bil tam zaradi druge kategorije :whistle: ), me je pa prijelo... "Ja, saj mogoče bi pa tudi jaz bil motorist", potem sem poiskal avtošolo (tam sem vozil BMW F650 CS Scraver :headbang: ) in naredil izpit, sedaj bo 2 leti tega... Po vseh zgodah in nezgodah glede financ, iskanja informaci (na tem forumu, pa po revijah, pa...), sem bil na koncu razpet med tremi motocikli (pri čemer je bil eden redkih pogojev, da ima motocikel ABS), torej med dvema Hondama in Suzukijem, bolj točno V-Stromom. Honda Varadero je bila prevelika ter preokorna (in predraga) zame, Transalpka me pri testni vožnji ni prepričala, ostal je še "mali" V-Strom - ustrezal je mojim namenom, ustrezal mi je položaj na njem (čeprav je mogoče celo malce visok zame), ustrezal mi je motor, ki popolnoma zadosti mojim ambicijam. Med tem sem spoznal par ljudi, ki vozijo V-Strome oz. KLV-je in ker mi je oboje ustrezalo (motocikel in ljudje, ki ga vozijo :notworthy: ), sem ga ob prvi priliki nabavil - zaradi različnih razlogov v Nemčiji, kjer je mašina trenutno tudi registrirana (in locirana). Torej, po skoraj dveh letih imam moj sanjski motocikel (okusi so pač različni :evilgrin: ), nov Suzuki V-Strom 650A - ki je celo take barve, kot sem si ga želel (bele, to je).

Lep dan še naprej!

Objavljeno

Najprej nič... ko se se drugi preganjali okrog s Tomosi, sem jaz še veselo "pedeliral" ali hodil peš. Potem izpit za avto, nato še nekaj drugih kategorij, šele potem, ko sem dobil še zdravniško za A neomejeno (pa niti nisem šel tega delat, ampak sem bil tam zaradi druge kategorije :whistle: ), me je pa prijelo... "Ja, saj mogoče bi pa tudi jaz bil motorist", potem sem poiskal avtošolo (tam sem vozil BMW F650 CS Scraver :headbang: ) in naredil izpit, sedaj bo 2 leti tega... Po vseh zgodah in nezgodah glede financ, iskanja informaci (na tem forumu, pa po revijah, pa...), sem bil na koncu razpet med tremi motocikli (pri čemer je bil eden redkih pogojev, da ima motocikel ABS), torej med dvema Hondama in Suzukijem, bolj točno V-Stromom. Honda Varadero je bila prevelika ter preokorna (in predraga) zame, Transalpka me pri testni vožnji ni prepričala, ostal je še "mali" V-Strom - ustrezal je mojim namenom, ustrezal mi je položaj na njem (čeprav je mogoče celo malce visok zame), ustrezal mi je motor, ki popolnoma zadosti mojim ambicijam. Med tem sem spoznal par ljudi, ki vozijo V-Strome oz. KLV-je in ker mi je oboje ustrezalo (motocikel in ljudje, ki ga vozijo :notworthy: ), sem ga ob prvi priliki nabavil - zaradi različnih razlogov v Nemčiji, kjer je mašina trenutno tudi registrirana (in locirana). Torej, po skoraj dveh letih imam moj sanjski motocikel (okusi so pač različni :evilgrin: ), nov Suzuki V-Strom 650A - ki je celo take barve, kot sem si ga želel (bele, to je).

Lep dan še naprej!

enake probleme imam tudi jaz , pa me zanima če si kupil novega oziroma zakaj v nemčiji?

Objavljeno

...novega oziroma zakaj v nemčiji?

Kupljen je bil nov, v Nemčiji pa zaradi finančno-logističnih razlogov. O podrobnostih ne bi javno, dovolj naj bo, če povem, da sem dobil več za manj denarja in na manj kompliciran način.

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!