Guest Brumer Objavljeno November 19, 2006 Deli Objavljeno November 19, 2006 Ceprav nisem vec rosno mlad, me je prijelo, da bi se z motorji prevazal okrog. Kolega in instruktor sta mi svetovala Kawasaki ER5. In nic mi ni zal. Res je dober za prvi motor. In ker bi rad kaj vec, imam narocenega BMW R1200RT, Kawasaki pa bom spomladi prodal. Škoda da si se odločil za R-a - K-je zakon pa vseno kateri S,R,GT ali novi RS,v enem letu ti bo bokser spet prešvoh!!!!!!!!!! veš proti K-ju je res Freza kot bokserjem pravijo. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tdm900k Objavljeno November 20, 2006 Deli Objavljeno November 20, 2006 Preden sem opravil izpit za A sem mel nekaj sran.... s policaji, tako da sem lep čas samo gledal motoriste in ko se je kdo peljal mimo sem imel slino do tal. Ko pa vidiš dva motorista, katera se pozdravita me je pa prijelo in me še vedno drži. Ker nisem točno vedel, kaj iščem sem se samo vprašal; ''Kaj bom počel z motorje?'' Ko so pričeli deževati odgovori kot: Velik sem 185cm,(visok motor) rad se vozim na dolge relacije, s sabo vzamem punco, rad bi kam dal prtljago, ali pa da jo potem pospravim in je ne vlačim s sabo ko prispem na mesto, da se lahko brez skrbi sprehajam po mestu, na morje se bom odpravil z njim, po srcu mora biti malo dirkača, sedim rad bol pokončno(to je bil pogoj punce, poleg tega da bi se med vožnjo rada naslonila), pa lep mora biti(vsake oči imajo svojega malarja), zavarovanje ne sme biti v zgornjem rangu, ker bi bilo potem premosorazmerno manj bencina,........ Gledal sem Tigra(Triumph) pa je menda problem z rezervnimi deli, pa potem Fazer 6, kateri mi je bil zelo všečen, nekoliko................ no nisem se počutil dobro na njem(sploh nevem zakaj), razen sedež, pa oblika, pa.... potem FJR, tu se je ustavilo pri ceni in pa registraciji,.... NO in izbral sem Yamaho TDM 900 letnik dec04, dokupil sem naslon za zadnji kovček, stranske kovčke, dobil pa sem že povišano prednje steklo. Ko sva bila z njim v ČG, Bosni, Hrvaški(celoten jadrav) pa na izleth po Sloveniji in ko je bilo prepeljanih 15kkm v pol leta,(zame je veliko in hkrati malo) sem vedel, da je pravi. Ni mi žal. Zame je dober,...odličen motor, res je da bi bil kateri drugi tudi dober, ali pa še celo boljši, ampak trenutno zame je prva liga. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krava Objavljeno November 20, 2006 Deli Objavljeno November 20, 2006 Men je pač fireblade všeč, pa sn kupu! :OK: Potem mi je bla vedno bolj všeč R1, sem reku to TREBA met!! Pa kaj, pa sen kupu!! :OK: Sam zdaj pa mi je žau teh motorje!! Ni to za v 'javni promet' :kva1: No, saj dirkam, (tam kjer se to dela, sevede) ampak ostali ki matrajo te motrorje na naših cestah, pa samo :headbang: No, zdaj pa bom še kupu LC4 Prestige!! :kva1: (mau do gostilne pa nazaj) Vsak moped služi svojmu namenu. Za to, za kar je narjen! :huh: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jfk Objavljeno November 20, 2006 Deli Objavljeno November 20, 2006 Jaz sem se pa na prigovarjanje kolegov za prvi motor odločil za Yamaho FZ6 S. Zelo je fletna za peljat, lahka in obvladljiva. Če sem sam je OK, za dva je pa eno samo šaltanje. :BUA: Razmišljal sem o TDM 900, a mi prija malo bolj športna vožnja. Ne vem, če bo ta izbira prava. Nasveti ??? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krava Objavljeno November 20, 2006 Deli Objavljeno November 20, 2006 R1, brez premislekov!!! :grim :grim :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno November 20, 2006 Deli Objavljeno November 20, 2006 Jaz sem se pa na prigovarjanje kolegov za prvi motor odločil za Yamaho FZ6 S. Zelo je fletna za peljat, lahka in obvladljiva. Če sem sam je OK, za dva je pa eno samo šaltanje. :BUA: Razmišljal sem o TDM 900, a mi prija malo bolj športna vožnja. Ne vem, če bo ta izbira prava. Nasveti ??? :? Če bi rad motor,da ti nebo treba veliko šaltat mora imeti čimveč navora, ta je izražen v Nm(njuten metrih)po navadi so zraven podani še obrati pri katerih je ta navor največji.Jaz vozim že od leta 1996 motor z 135 Nm oziroma sedaj z 130 Nm.Izkušenj že nekaj imaš in motor si sigurno lahko sam izbereš brez sugestij nepozabi vsak berač svojo mavho hvali!!!!!!!!!!!!!!pa ne pozabi kolikor denarja toliko muzike. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno November 20, 2006 Deli Objavljeno November 20, 2006 Probaj še kakšnega kawlna Z1000 pomoje bi ti kar odgovarjal. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fazerčk Objavljeno November 20, 2006 Deli Objavljeno November 20, 2006 Jaz sem se pa na prigovarjanje kolegov za prvi motor odločil za Yamaho FZ6 S. Zelo je fletna za peljat, lahka in obvladljiva. Če sem sam je OK, za dva je pa eno samo šaltanje. :BUA: Razmišljal sem o TDM 900, a mi prija malo bolj športna vožnja. Ne vem, če bo ta izbira prava. Nasveti ??? :? Pozdravljeni Tudi jaz sem spomladi kupil FZ6 N, pa za dolge vožnje in v dvoje, višino (189 cm) in starost (sem starejši mladinec) ni preveč primerna. Zato sem se po premisleku in nasvetih odločil in zaaral CBF 1000 A za drugo leto, čeprav je bila v igri tudi TDM. Ima dovolj moči in navora, ABS, pa tudi nastavljiv sedež in vetrobran. Upam, da sem se odločil prav. Lep pozdrav. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stivi Objavljeno December 7, 2006 Deli Objavljeno December 7, 2006 (popravljeno) Pozdravljeni! Vsak dan pridno berem vaš forum in se nagibam k ER-5ki. Zanima me vaše mnenje o konkretnem: ER-5. Hvala za odgovor. lp Popravljeno December 7, 2006. Popravil stivi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno December 7, 2006 Deli Objavljeno December 7, 2006 Pozdravljeni! Vsak dan pridno berem vaš forum in se nagibam k ER-5ki. Zanima me vaše mnenje o konkretnem: ER-5. Hvala za odgovor. lp No po slikah sodeč, je bil natleh :naughty: Ima podrsano zaščito in skrivljeno ročko prednje zavore. Ni pa nujno da je slab. lp T Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stivi Objavljeno December 7, 2006 Deli Objavljeno December 7, 2006 Hja, ne bi opazu, če mi ne bi povedal :OK: Še vedno pa razmišljam oz. se odločam med chopperjem in naked. Predvsem med Yamaho XVS 650 Drag Star, Honda VT 750 C Shadow, Kawasaki VN 800 ter ER-5 med nakedi. A je kdo že vozil Hyosung Aguilo GV650?? Ker to mi je pa daleč najlepši čoper, ki sem ga kdajkoli videl (poleg OCC na Discoveryju:)) Rad bi kupil motor za daljše in brezhibne vožnje. Rad pa bi se vozil tudi po avtocesti, brez da bi se moral umikati Yugotu:) Ker bo to moj prvi motor, vas sprašujem, ali je pametno kupiti novega ali rabljenega?? Hvala za odgovor. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmwslo Objavljeno December 8, 2006 Deli Objavljeno December 8, 2006 Hja, ne bi opazu, če mi ne bi povedal :OK: Še vedno pa razmišljam oz. se odločam med chopperjem in naked. Predvsem med Yamaho XVS 650 Drag Star, Honda VT 750 C Shadow, Kawasaki VN 800 ter ER-5 med nakedi. A je kdo že vozil Hyosung Aguilo GV650?? Ker to mi je pa daleč najlepši čoper, ki sem ga kdajkoli videl (poleg OCC na Discoveryju:)) Rad bi kupil motor za daljše in brezhibne vožnje. Rad pa bi se vozil tudi po avtocesti, brez da bi se moral umikati Yugotu:) Ker bo to moj prvi motor, vas sprašujem, ali je pametno kupiti novega ali rabljenega?? Hvala za odgovor. lp Kaj pa je to daljša vožnja? 150 km ali 600 km na dan recimo. Po moje niti čoper niti naked ni glih najboljša izbira za res daljše vožnje. Vsekakor pa je za daljše vožnje do par 100 km dober vsak od naštetih mopedov. Če imaš res željo po dolgih vožnjah izberi rajši potovalni enduro ali pa pravi potovalnik. Nov ali star ? Nov če zmoreš , sicer je rabljen ravno tako dobra odločitev samo malo bodi pozoren pri nakupu. Po moje ni nič narobe, tudi če je bil motor na tleh (večina jih je bila), bolj pomembno je to, da je z mehaniko vse OK, da ne boš kar naprej šravfal in popravljal. Pa lepo in srečno se vozi :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TomazC Objavljeno December 8, 2006 Deli Objavljeno December 8, 2006 Škoda da si se odločil za R-a - K-je zakon pa vseno kateri S,R,GT ali novi RS,v enem letu ti bo bokser spet prešvoh!!!!!!!!!! veš proti K-ju je res Freza kot bokserjem pravijo. :OK: Ko sem tri dni vozil GT-ja, sem spoznal, da je zame to premočno... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno December 10, 2006 Deli Objavljeno December 10, 2006 Preden sm se odločil, kaj bi izbral sem probal pri kolegu R1... prejako zame zaenkrat, bi rabu več izkušenj, veliko več... ko sm na testu probaval GSX-R 1000 se občutil še mnogo več moči kot pri R1... to je res... izbiral sem tudi med CBR-600 in GSX-R 600 ampak nisem bil zadovoljen ne z enim ne z drugim, mogoče zaradi tega, ker sm občutil preveliko razliko med 1000 in 600 kubikov, ni bilo tiste poštene vlečne moči, drgač sta dovolj močna oba ampak hotel sem nek kompromis in to sem najdel v GSX-750, s katerim sm poponoma zadovoljen... no comment, name je naredil vtis... tko da nisem več razmišljal in si enega tudi nabavil... ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SuzyRider Objavljeno December 13, 2006 Deli Objavljeno December 13, 2006 da dodam še jaz svoj govor. po dveh letih pavze sem spet blizu tega, da si kupim nov motor. ko berem vaše poste, se mi zdi da sem nekje na istem. da nisem nič bolj pameten pred nakupom kot sem bil. najlažje sem izbral prvi motor. cagivo 125. takrat star šele 17 let. preprosto bil mi je vizualno všeč, motor je bil "močan" in to je blo to. na porabo, vzdržljivost in ciklistiko niti nisem premišljeval. ampak sem imel precej užitkov z njim. naslednji je bil suzuki 650 sv, ki je zmagal v konkurenci z yamaho xj 600 in fazerjem. pika na i je bil zvok motorja z odprtim izpuhom, poezija. za njim je sledil tl 1000 s s kompletnim akrapovičem (za dol padit). no, zdej pa sem se navadil na veliko količino navora in ležernosti. pod 750 ccm se mi zdi, da ne bo prave izbire :) okoliščine pa so takšne: 190 cm, 100kg + včasih punca + nekaj prtljage + malo daljše ture (100km - 300km dnevno) bolj pokončna drža (sem velikrat preklel športno sedenje na suzi) :D + vetrna zaščita... po možnosti do 98KM in z trotl ziher mašino, kar pomeni male stroške vzdrževanja. priporočam spisek potencialnih motorjev ter obisk prodajalcev ter informiranje na forumu. :OK: sam sem se našel nekje pri športno turističnih ali potovalnih endurah. 1. bmw 1150 gs (zaenkrat favorit, edino cena... :cry: ) 2. triumph tiger (problem so servisi in dobavljivost delov, sicer super motor) 3. MG quota (problem so servisi in dobavljivost delov, privlači me kardan in robustnost) 4. honda varadero (hmm...takoj za bmw-jem. malo večja kravca, sicer pa super motor) 5. aprilia pegaso 650 (novi model) :blink: - zaradi nizke cene novega motrja se je znašla na seznamu :) 6. tdm 850 ali 900 (motor je tok popoln da je že priskuten :D ) 7. honda AT 750 (hmm...vse super, sam ko bi imel še kakšnga ponija več... zna postat švoh v dvoje) športna turistika: 1. suzuki sv 1000 s (spet malo bolj prisiljena drža, ampak je moped špica!! sedenje boljše kot na tl-u) 2. honda cb 900 (zelo zelo mamljiv motor, prav tako cena .) 3. kawasaki z750 (hmm...hmal jih bo kot listja in trave..podobno kot fazer ) 4. ducati st4 (zelo izviren motor, vendar zna bit drago vzdrževanje) tu nekje sem... a mam problem :? :D neki bo pomoje treba najdit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Death Angel Objavljeno December 13, 2006 Deli Objavljeno December 13, 2006 ah pozabil sem kako sem si izbral prvi motor ! enostavno pri 14 letih sem se zaljubil v slikco od ducati monstra ki sem jo zasledil v reviji in si rekel ko bom mel zadosti let si ga bom kupu. in začel sem z zbiranjem denarja. 7 let kasneje je že bil pri meni v garaži. malo dolga doba ampak so me zakoni malo zajebali ghlede izpita, pa sej ni važno ga imam..... lp tole zgoraj je bistvo te teme. ice Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stivi Objavljeno December 14, 2006 Deli Objavljeno December 14, 2006 Za prvega sm se odločil, da bo Chopper, pod nujno. Zdaj pa znotraj tega se je ponudila priložnost za Kawasaki VN800 Classic. A za kkšno furo na morje za 2 osebi in malce prtljage bi blo??? Tm do 300 km?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno December 14, 2006 Deli Objavljeno December 14, 2006 Ko sem tri dni vozil GT-ja, sem spoznal, da je zame to premočno... Motor je samo toliko močan, kolikor se upaš dat gasa je pa res,da je treba met tud mal jajc-pa ne zameri,verjetno če si le mal motorista ti počasi ojačajo (jajca) namreč!!!!! :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Matex_46 Objavljeno December 14, 2006 Deli Objavljeno December 14, 2006 :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gorazd11 Objavljeno December 14, 2006 Deli Objavljeno December 14, 2006 Za prvega sm se odločil, da bo Chopper, pod nujno. Zdaj pa znotraj tega se je ponudila priložnost za Kawasaki VN800 Classic. A za kkšno furo na morje za 2 osebi in malce prtljage bi blo??? Tm do 300 km?? Prtljagico v torbe, malenkost na pakettreger, sopotnico zadaj in nasmeh na usta. Brez problema. Osebno mi avtoceste niso preveč pri srcu, ker mi je precej zoprna vožnja nad 130 (brez stekla spredaj je upor zraka že kar nadležen, pa tudi sicer sem ljubitelj LT vožnje). Navora veliko, motorček nekompliciran in brez problemov, na zob ga da ca. 5.5l/100km. Moj jih ima 42000, nobenega problema. Edini stvari ki ju pogrešam so spodobne tace za noge, ampak ne najdem nič pametnega za primeren denar. Louis ima premajhne ali dizajnersko falene (krožni izsek, jaz pa hočem bolj oglate); in pa kazalec nivoja bencina. Slednji problem sem rešil tako, da ob preskoku 180-200km začnem malo gledati kje bi lahko dolil. Lep pozdrav, Gorazd Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Matex_46 Objavljeno December 14, 2006 Deli Objavljeno December 14, 2006 :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno December 14, 2006 Deli Objavljeno December 14, 2006 da dodam še jaz svoj govor. po dveh letih pavze sem spet blizu tega, da si kupim nov motor. ko berem vaše poste, se mi zdi da sem nekje na istem. da nisem nič bolj pameten pred nakupom kot sem bil. najlažje sem izbral prvi motor. cagivo 125. takrat star šele 17 let. preprosto bil mi je vizualno všeč, motor je bil "močan" in to je blo to. na porabo, vzdržljivost in ciklistiko niti nisem premišljeval. ampak sem imel precej užitkov z njim. naslednji je bil suzuki 650 sv, ki je zmagal v konkurenci z yamaho xj 600 in fazerjem. pika na i je bil zvok motorja z odprtim izpuhom, poezija. za njim je sledil tl 1000 s s kompletnim akrapovičem (za dol padit). no, zdej pa sem se navadil na veliko količino navora in ležernosti. pod 750 ccm se mi zdi, da ne bo prave izbire :) okoliščine pa so takšne: 190 cm, 100kg + včasih punca + nekaj prtljage + malo daljše ture (100km - 300km dnevno) bolj pokončna drža (sem velikrat preklel športno sedenje na suzi) :D + vetrna zaščita... po možnosti do 98KM in z trotl ziher mašino, kar pomeni male stroške vzdrževanja. priporočam spisek potencialnih motorjev ter obisk prodajalcev ter informiranje na forumu. :OK: sam sem se našel nekje pri športno turističnih ali potovalnih endurah. 1. bmw 1150 gs (zaenkrat favorit, edino cena... :cry: ) 2. triumph tiger (problem so servisi in dobavljivost delov, sicer super motor) 3. MG quota (problem so servisi in dobavljivost delov, privlači me kardan in robustnost) 4. honda varadero (hmm...takoj za bmw-jem. malo večja kravca, sicer pa super motor) 5. aprilia pegaso 650 (novi model) :blink: - zaradi nizke cene novega motrja se je znašla na seznamu :) 6. tdm 850 ali 900 (motor je tok popoln da je že priskuten :D ) 7. honda AT 750 (hmm...vse super, sam ko bi imel še kakšnga ponija več... zna postat švoh v dvoje) športna turistika: 1. suzuki sv 1000 s (spet malo bolj prisiljena drža, ampak je moped špica!! sedenje boljše kot na tl-u) 2. honda cb 900 (zelo zelo mamljiv motor, prav tako cena .) 3. kawasaki z750 (hmm...hmal jih bo kot listja in trave..podobno kot fazer ) 4. ducati st4 (zelo izviren motor, vendar zna bit drago vzdrževanje) tu nekje sem... a mam problem :? :D neki bo pomoje treba najdit. Pomoje bo honda xx prava izbira zate, 150 konjičev, res obilo navora, dobra drža, mala poraba, solidna vetrna zaščita, pa tud za sopotnico se najde plac, aja pa trotl ziher je tako kot ti praviš heheh :OK: :OK: Na mestu sicer malo težja in okorna ker je le imaš nekaj med nogami, drugače se pa super pelje, tud bolj na ojstro se da. :ninja: :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Januar 12, 2007 Deli Objavljeno Januar 12, 2007 Jaz se pridružujem zadnjemu mnenju. Iz prve roke ti lahko povem, da je motor špica. Ogromno navora, trotl sistem braking (CBS), dovolj prostora za oba potnika, široki sedež, dobra veterna zaščita do 160km/h itd. Edino kar ni poceni, so servisi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno Januar 16, 2007 Deli Objavljeno Januar 16, 2007 Ave Mene pa zanima sledeče. Kaj menite na to, da morate prodajalcu rabljenega motorja najprej dati kupnino, da lahko motor sploh sprobaš :hmm: ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZdenkoK Objavljeno Januar 16, 2007 Deli Objavljeno Januar 16, 2007 Ave Mene pa zanima sledeče. Kaj menite na to, da morate prodajalcu rabljenega motorja najprej dati kupnino, da lahko motor sploh sprobaš :hmm: ? Ja verjetno ga je strah da bi mu kupec motor poškodoval in potem tebi nič meni nič odšel . Kaj ti preostane - za njim pa ga nabutat... Ne pravim da so vsi kupci taki, ampak dandanes nikoli ne veš.... Torej je to neke vrste zavarovanje - če prideš s probe cel in ti motor ni všeč ti vrne kupnino...Seveda pa ne more pričakovat cele kupnine - čist odvisno od vrednosti 1/4 do 1/2 tam nekje.. Lp, Z Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se