Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


celjan89
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

Ob 18. 11. 2019 ob 22:34, D.J. pravi:

npr?

V garaži mi stoji 640 Adventure letnik 2003. Spredaj ima 48mm WP USD kole. Ta moped jih je dobil z modelnim letom 2000, se pravi skor 20 let nazaj. Je kr hecno ko imajo stara jajca za v Bistro boljše vzmetenje od marsičesa novega (tudi izdelkov iz iste bajte).

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, skalar36 pravi:

Aha. Debelina "kolov" je nov kriterij za nakup motocikla. Vzeto na znanje.

Nah. Zgolj pokomentiral sem 'japonskost' vzmetenja, ki je očitno precej grobo na 'hitrem' blaženju. Večina lastnikov tega niti opazila ne bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, skalar36 said:

Aha. Debelina "kolov" je nov kriterij za nakup motocikla. Vzeto na znanje.

Dejansko je ja. S tem da je ta ktm se precej lazji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, D.J. pravi:

Današnji motocikli, vključno s KTM, sledijo cestnemu trendu in ravnotako ponujajo 200-210mm hoda pri 43mm pri dejansko nekaj kg višji neto in bruto teži motocikla (790ADV).

To je bistvo vsega. Mi je pa vseeno hecno da motorji ratujejo vse težji, dražji, opremljeni z vedno več elektronike, na koncu pa osnovna mehanika take kompromise faše. Za primerjavo - 390 Adv bo imel isti 43mm premer sprednje vilice kot precej večji in težji 790 Adv (osnovni model) in T7.

Kakorkoli, dobro si tole povzel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ADV je tržna oznaka (ki prodaja) in nima veze s kakršnimi koli "pustolovskimi" motorji. 390 ima 19/17 kolesa (lita) in vzmetenje "mopeda" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še en X napisu, da debelina vilice nima veze z kvaliteto vožnje, ampak pravilno izbrana vzmet, pretočnost olja v obe smeri, kontrola pretoka in odpornost proti linearnemu posedanju.

Obstaja možnost da popolnoma nenastavljive 43mm vilice delajo bolje vsaj v enem režimu vožnje, medtem ko imajo nastavljive zgolj potencial da sploh postanejo kakorkoli uporabne ob dodatnem vlozku €.

Hod je za skoke in večji hod zahteva večji fi.

Manjši hod pomeni manj pogrezanja pri pojemkih in pospeskih visokih hitrosti, vseeno pa je dovolj za tiščanje tudi po razgibanem terenu, z izvzemom velikih skokov, razen tistih ki imajo lep iztek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, jskrablin pravi:

Nah. Zgolj pokomentiral sem 'japonskost' vzmetenja, ki je očitno precej grobo na 'hitrem' blaženju. Večina lastnikov tega niti opazila ne bo.

Nisem imel tebe v mislih. Debato na splošno sem. Ker se dela neka  pretirana antireklama za vilice manjše od ... vstavi vsak sam...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred eno uro, skalar36 pravi:

Je pa tle dober primerjalni test. 

 

sem videl ja, še najbolj jih je motilo vzmetenje pri tenerejki, čeprav so vsi govorili, da ga je treba nastavit, ker se da :)

v glavnem pa vsi so zelo podobni, jaz osebno bi imel med temi tenerejko

so pa cvetke not :) ko KTMa privija, mu rečeta naj ugasne, ker se čuje kot da je nekaj narobe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je Boano dovolj nazorno pokazal, da ni potrebna predelava, da se lahko nekaj izvleče iz motocikla, verjamem pa da bodo naredili kvaliteten kit vzmetenja za dotičen motocikel.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vzmetenje grajajo marsikje. Škoda, ker ni boljši. Sicer je pa veliko odvisno, kako se kdo vozi. Se že najdejo primerne nadgradnje, ampak se cena dvigne za 1.5k€. Potem je pa že blizu KTM-a. Mislim, da to žal ni 50/50 motor, prej 20/80.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

20/80 motor..najboljši v svoji klasi :D

 

Še malo pa bodo imeli nared suspenzirano raketo sachs CC 48 300mm, ohlins dual comp adjuster

82911744_1492576367564582_564059712841056256_o.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
On 12/14/2019 at 7:09 PM, skalar36 said:

Je pa tle dober primerjalni test. 

 

Ta test se mi ne zdi niti malo dober (objektiven), kot si omenil @skalar36 ;  

po vožnji se vidi da v Enduro vožnji nihče od njih nima neke kilometrine oziroma izkušenj v pravi Enduro vožnji. Tisto nakladanje ob kaminu ko nekaj filozofira o vzmetenju da mu ni pasalo, jaoo, pa saj vzmetenja sploh nikjer ni prav preizkusil, na asfaltu ga je dal na malo na zadnjo, v stoje vožnji sploh nima prave ergonomije - prenosa teže na motor, potem pa nekaj jamra da ga boli zapestje in da je tu nekaj narobe pri Yamahi, jaoo seveda če se pa drži naprej pri stoječi vožnji kot stara baba. Ma to je glavni problem zdaj ko vsi nekaj snemajo svoje vožnje in so takoj imenovani v reviewerje. Ktm jim je posodil motor, Bmw tudi, pa domač trgovec Yamaha, veš da ne sme pošimfat bmw-ja ali pa ktm-a Itak da neke prave slike ne bomo mogli izluščit iz tega. Sploh pa že to, da se primerja mali bmw adventure s tenere 700? pa to ne gre skupaj,  bmw v tem primeru po zakonu fizike nima šans v primerjavi z vitko Tenerejko, pa čeprav imajo itak vsi preveč kilogramov; 200+, v glavnem, malo za zabavo pogledat take video-e je fajn, ampak da bi na podlagi njihovih amaterskih izjav izoblikoval svoje mnenje je pa naivno. Aja, imajo pa fajn terene v Romuniji, ampak za prave enduro motorje... Od teh treh pa itak vem s katerim bi se jaz vozil: Tenere 700 ! Recimo, da bi jim bil vsem najbolj všeč Tenere 700, pa ni šans da bi to objektivno povedali v prispevku, ker potem ne bi dobili več ne bmw, ne ktm in ne bi več mogli snemati ostalih prispevkov. Tako da, glede teh primerjalnih testov je to vedno en velik blef in je v bistvu, čeprav je vse posneto na tak amaterski domač način, da bi bilo kao pristno, pravzaprav skoraj vse zaigrano in glavno vlogo pri vsebini ima tukaj ne ideologija ampak interes. Interes česa? ja denarja... kaj pa drugega.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam malo podatke, meritve...in mi ni povsem jasno zakaj so ti motorji tako težki. Npr. T700 ima 207 kg s 16 litri bencina...se pravi 195 kg brez bencina. KTM 790r 199kg brez bencina. 790 mašina naj bi tehtala 50kg (T700 verjetno podobno)...na drugi strani pa ima EXC 500 mašina nekaj pod 30kg. EXC 500 ima brez bencina manj kot 110 kg...se pravi je T700/790r "ciklistika" 70kg!!! težja kot pri EXC500....wtf?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"špartansko" opremljen motor z vrhunskimi komponentami je lahko lahek. Udobna "križarka" z vso potrebno in nepotrebno opremo pa na koncu postane težka.

Enako je tudi pri štirih kolesih, saj veš varnost, prijazno okolju...

Golf 1 je tehtal 790kg pa se je v njem peljalo pet normalnih (70-80kg vsak) brez problema tudi na počitnice za 14 dvi. Danes Golf tehta skoraj 2x toliko v njem se pa štirje normalni (90-120kg vsak) počutijo utesnjeno...

480427882_GastonRahier.thumb.jpg.7fd9a005ad06112f775773791f0f2f6f.jpg

Gaston je imel 164cm. Njegov motor je bil najbrž 4x težji od njega čeprav je imel le okoli 200kg.

Danes pa vozijo 100kg-ski atleti, njihove "speciake" motorji pa 2x toliko...

Mi pod 80kg imamo kar problem najti nekaj primerno svoji teži :naughty:.

 

Škoda, da Yamaha ni ubrala podobno pot kot KTM.  3je modeli enega motorja...

19/17 lita kolesa, 21/18 napere in kakšna olajšana verzija za specialiste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!