Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Kölm pravi:

 

Po moje je za javno uporabo, a ?

Lahko je pa tudi novinar, pa je dubu testno, a?

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

En dan sem jo srečal na cesti v družbi GSov, je zgledala zelo markantna, opazna...ima stil.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

je morda kdo zasledil informacijo, da bi uvoznik ali kateri od trgovcev planiral registrirati testno T700?

Po objavljenih testih zgleda fajn in sem jo že skoraj naročil, potem sem se pa le skuliral in bom končno odločitev sprejel na osnovi lastnih občutkov.

LP Gregor

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Velik sem 190. Rad imam mehko vzmetenje. Cestaki in prisilne drže mi niso ušeč. Hitrost tudi ne. Vecina bi se vozil po cestah... Ko pa prime žilica pa povsod.. Šel bi tudi na morje s sopotnico... Ne na kakšne dolge ture... In offroad.. Mogoce makedam v dvoje... 

Ali je yamaha 700 zame primerna?  

Ali kaj drugega?  Hvala za konkreten odgovor. 

Objavljeno

Nebom pametoval. Mogoče se motim. Moje mnenje. Izgled sedeža na Yamahi ne izgleda preveč udoben za vožnjo na morje ter vožnjo po asfaltu če misliš sabo vozit še sopotnico. Se pa seveda da. Vzami mogoče raje gs800, tigra xcx800, crf1000 ktm itd. Vsi ti motorji se lepo peljejo po makadamu ter tudi slabši teren prebavijo.. 

aja če se motim naj me mogoče kakšen lastnik popravi!

Objavljeno

Se strinjam!

Danes sem jo imel priložnost videti in naredil sem en časten krog z njo. Motor bi bil za dva z predelavo sedeža. V osnovi je pa le enduro naravna in njen namen je vožnja solo. Sopotnik na njej je bolj za ...do kafane in domov-dalje pa sam :)

Objavljeno

A kdo ve ce je kje v SLO ze za testno voznjo dobit?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ti, sam serijske gume pa niso baš nešto !  Al?

Objavljeno

Pirelli Rally STR gume so odlicne tako na makedamu kot na asvaltu dober, oprijem tako v mokrem kot v suhem odlicne ( gre do roba normalno) . Imam trenutno drugi komplet na mojem superadventerju, bil z njimi v maroku letos..... jest k nism neki super duper dirkac sem znjimi naredil 10kkm.

Ni pa to neku superduper offroad guma.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Gor sem nataknil MC 23, žal max 140 zadaj, a se lepše nagiba, drži povsem prepričljivo in je druga pesem po terenu. Doba bo pa normalno krajša..

IMG_20191101_191747.thumb.jpg.3520ffe5fd50f1d5fa762abe3b4b62b0.jpg

Objavljeno

Zakaj si šel v tak ekstrem? 

Ali ni kakšna TKC80 ali Anekee Wild bolj primerna za te kilograme?

 

 

 

Objavljeno

Mc 23 je pol pol guma in je super gumica. Res da zdrži sam 4-5 kkm in je treba mal pazljivosti na mokrem asfaltu. Škoda da je ni v 17 verziji.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Čestitke novim lastnikom 700-ke. Čeprav sem pred leti vozil izključno KTM-e (Hard Enduro), zamenjal sem jih kar nekaj, sem se po tem, kar sem o 700ki prebral reportaže in pogledal na Youtube-u, zelo navdušil nad tem modelom. Močno verjamem, da bo to (kategorija 700 ccm) postala zelo popularna niša za tiste, ki si želijo voziti po terenu več kot po cesti. Zelo mi je všeč ergonomija sedeža, ki omogoča pravo enduro vožnjo, višini motorja in super ozka linija, sprejemljiva teža, čeprav ga je najbrž iz tal teže pobrati kot KTM 790 (zaradi težišča), ampak bolj kot ga gledam in berem izkušnje novih uporabnikov, bolj sem navdušem. Zato menim, da se na pomlad pridržim tej skupini in javim, ko ga nabavim. ? Do takrat pa bom z veseljem prebral vse vaše izkušnje tukajšnih lastnikov ! ?

Objavljeno

Če dodam še samo to: v bistvu je trg samo čakal, da pride na trg nov večji pravi enduro, ki pa ni tako težek in glomazen, da se potem itak nihče skoraj ne vozi po terenu (ala 1200 gs-i in podobni), ali pa pač malo po šodru in zato zelo cenim, da so si pri Yamahi upali iti nasproti temu trendu s 700ko, ki ima samo najnujnejše. Ker če se voziš po terenu, pa če je to tudi samo pošodrana cesta, moraš itak pri novih motorjih izklopiti vse asistence, če se hočeš prav peljati. V bistvu so s tem prehiteli KTM 790 ko so šli po sistemu manj je več, ker kot že rečeno, motor po terenu moraš imeti "odprt" da se lahko prav pelješ; za slajde in bremzanje. In če s tem pridobiš na kilogramih je to bingo. Kot vidim, čeprav se nisem še z 700ko nisem peljal, je čisto vozen tudi po avtobanu, pač da prideš do točke, kjer se "začneš voziti" po terenu. Temu je ta motor namenjen. In sedež je narejen za pravo aktivno enduro vožnjo, vsi pa govorijo o nekem komfortu. Res že komaj čakam, da ga probam oziroma več kot to... aja, nekaj kritik v primerjavi s ktm790 R je padlo samo s strani profi reviewerjev - avstrijskih (1000ps) ampak 1000ps je že zelo finančno podprta s strani avstrijskega KTM-a. BMW GS 1200 (1250) ima tudi status najboljšega Advanture Enduro motorja, pa zagotovo ne paše vsem. (jaz sem ga imel samo nekaj mesecev), in večina tistih, ki ga poseduje pravijo, da je najboljši motor na svetu, ko pa jih vprašaš, kaj so vozili do zdaj, pa ti marsikdo pove, da je pravkar opravil izpit za A kategorijo, ampak vseeno ve, da je najboljši, zato mu ni treba preizkusiti kaj drugega.. Zanimivo bo slediti temu segmentu pri nas v EU in Slo, me prav zanima koliko zanimanja in popularnosti bo dosegla T700ka ?!

Objavljeno

Tenere je kul v vseh pogledih, edino na cesti se zaradi krajšega menjalnika vrti pri 1.000 obratih več kot konkunrenca, se pa nasplošno mašina bolj vrti in se to pri porabi res ne pozna.

Kot slabost, ki bo kmalu odpravljena z aftermarketom ali nadobudnimi posamezniki, pa je čvrsto vzmetenje, ki ni zmožno slediti hitrim neravninam, ti. sharp edge bumps, ..pač japonska klasika. Seveda se tradicionalno s kliki tega ne da naštelat.

 

Objavljeno
pred 5 urami, D.J. pravi:

Kot slabost, ki bo kmalu odpravljena z aftermarketom ali nadobudnimi posamezniki, pa je čvrsto vzmetenje, ki ni zmožno slediti hitrim neravninam, ti. sharp edge bumps, ..pač japonska klasika. Seveda se tradicionalno s kliki tega ne da naštelat.

No pa 43mm sprednje vilice so tud... japonske. Konkurenca je imela standardne 48mm kole leta 2000.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!