Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, BIF pravi:

Nekaj strani nazaj sem napisal, da niso naredili nič. Povečali agregat in zmanjšali rezervoar.

Novi mantl na stari babi.

ampak pije pa mt07 agregat manj od 660 modela a ne? kolk maš tam porabo

Objavljeno
pred 3 minutami, IZTOK pravi:

Samo se Huska, KTM 690 ni vec v programu. Ampak za neko daljse potovanje nista, prevec vzdrzevanja in ni resne moznosti za prtljago. Tiste mini torbe lahko gor obesis.

690 pride nazaj v 2019. Preveč vzdrževanja? Servisni interval je 10k. Če na veliko riješ po terenu se ga splača nekoliko skrajšati, to je pa to. Največjo slabost LC4 motorja - odmikače ventilov - so popravili z 2017 letnikom 701, ko so dali gor od Duka motor, ki ima drugačno glavo. Sicer pa imata ta dva motorja drugačno ciljno publiko in nista lih primerljiva s to 'novo' kategorijo 'lahkih' Adv motorjev.

Objavljeno (popravljeno)

 

pred 24 minutami, Snecer pravi:

ampak pije pa mt07 agregat manj od 660 modela a ne? kolk maš tam porabo

Kot drugod tudi tukaj odvisno od ožemanja in opreme na motorju...med 3,4 do 4,2.

Pa ni težava v tem. Prejšnja Tenerejka je bil tak robusten motor, brez silne tehnologije...dobra izbira za dolga potovanja po nekonvencionalnih poteh, na različnih podlagah. Zdaj vsiljujejo isto zadevo po višji ceni. Dejansko jih je pač zaklala Euro norma in so pač vzeli znani agregat, ki je sicer prožnejši, "modernejši", ima nekaj več konjev, okoli katerega so morali na novo zviti cevi. Ta navidezna "skrivnostnost" je samo del marketinga....ker se zavedajo, da so ponudili....nič. Niti je enduro niti je potovalnik...lahko pa počneš oboje pač z omejitvami....ampak kot sem napisal...to so že imeli. Dejansko če pogledaš realno...stara Tenerejka je za to za kar je bila narejena boljša izbira. Ta nova pa je narejena na silo...ampak stare ni več, torej moraš kupit novo...po ceni kot je.

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, BIF pravi:

Ta nova pa je narejena na silo...ampak stare ni več, torej moraš kupit novo...po ceni kot je.

Lih to je hec. Dve leti so naokoli kazali T7. Ni bilo narejeno na silo. Sam čisto po Japonsko... kao nekaj za vse. In pol rata ena sprdačina (kot bi rekli bratje Hrvatje), ki je nihče ni v resnici ne zahteval, ne pričakoval. Podobno kot Honda CRF450L. Ljudje so bili celi napaljeni, ker so pričakovali sfrizirano CRF 250L. Honda pa je vrgla na trg ~ 20 kil pretežko hard enduro z lučmi, žmigavci, elektro štarterjem in malo tišjim izpuhom. V bistvu so na na 'novo izumili' EXC-ja... sam EXC ma ~ 20 kil manj, za en liter več bencina gre v kesl in je lih tako legalen za na cesto. Cena ~ ista. In so vsi sam WTF je to :rolleyes: Obenem lahko že itak kupiš Red Moto Honda predelave, kjer dobiš Euro 4, cestno legalno predelano CRF 450RX... za vsaj kakega jurja manj.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, IZTOK pravi:

Samo se Huska, KTM 690 ni vec v programu. Ampak za neko daljse potovanje nista, prevec vzdrzevanja in ni resne moznosti za prtljago. Tiste mini torbe lahko gor obesis.

Kolega ima 701. Pa je naredi eno resno potovanje BP. Tud vzdrževanje na kilometre ne na ure. Če bi imela kako napako, bi se pri njem že pokazala. Prtljaga je relativen pojem. Jaz za sebe dam vse v ruzak za 1 teden potovanja. Zame je 701 zelllooo previsoka. Vse ostalo je top. Teža, komponente. itd

Yamaha je pa za moj pojem nardila motor, ki izgleda kot dakar specijalka namen pa čist drugačen... kar povedo že kilogrami. Zato mi ni všeč. Pri XTR takoj veš, da ni za kaj resnejšega... cestna endura, za vse dobra... nikjer odlična. Tale pa zgleda kot da je super stroj za teren. Končna sodba bo pa ko bo kak vtis iz vožnje.

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kot so že napisali, če bi bila cena okrog 7k bi bil to zelo iskan motor. To je v bistvu potovalni enduro, ker kg ne igrajo take vloge plus 50 kg prtljage pride že blizu 300 kg, malo pretiravam...kdor želi lažji ali bolj jarf enduro se mora spijaznit, da ne bo tako udoben ma potovanjih. Vse je nek kompromis. Prodajal se bo sigurno, posebno ob popustih...

Objavljeno

Naredil so super motor za vse "avanturiste"ki še na makadam ne upajo zapeljat,in samo sanjajo da so neki hard Dakar drajverji.Drugače pa H 701 al pa mal dodelan EXC450 sta motorja za avanture,ko tudi v blatu lahko mal potisneš kravo,ne pa tega slona T 700.Vsak ma svoje mnenje,verjamem pa do se bo dobr prodajal ko bo cena okrog 8jurjev........

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Saj nenazdnje...tudi proizvajalcem ni lahko. Vsak od nas ima predstavo, kako bi naj izgledal motor prav za njega...pa še mi si vmes 10x premislimo....ko potujem bi imel kubike in nižje težišče, na makedamu, vodljivost in oprijem, spet drugi malo porabo in dolgi domet, pa nizko kilažo...ampak samo čez prvi hrib, pol pa kufre in udobje....

Kar pride na trg popljuvamo...redko kaj pohvalimo....na koncu se sprijaznimo, sprejmemo nekaj kompromisov in kupimo najbližje temu kar so naše predstave...poleg tistih seveda, ki imajo pristop do motorja...mora bit drago, veliko, čim več pizdarij gori, močno, glasno...itak je 3000km. letno dovolj... Pa tudi za takšne se najde...

Objavljeno
pred 6 minutami, lukec pravi:

Naredil so super motor za vse "avanturiste"ki še na makadam ne upajo zapeljat,in samo sanjajo da so neki hard Dakar drajverji.Drugače pa H 701 al pa mal dodelan EXC450 sta motorja za avanture,ko tudi v blatu lahko mal potisneš kravo,ne pa tega slona T 700.Vsak ma svoje mnenje,verjamem pa do se bo dobr prodajal ko bo cena okrog 8jurjev........

Exc 450? Imam 530 ko pa ti recem, s tem ziher ne bos potoval. Ti so tekmovalni motorji.

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, BIF pravi:

itak je 3000km

Mi najdeš rabljenega GS-a 1200 letnik 15 z manj kot 10Kkm.

EXC-ji, 701-ke... so za peščico extremnežev, ki jim je TET izziv. Profit se dela z kvantiteto in veliko dodano vrednostjo.

JBG res so dolgo "kuhal", saj kaj drugega ni bilo za pričakovat. Niti glede cene, teže, porabe in ...

Šele, ko bom na sedežu in prevozil nekaj kilometrov bom odločil ali gre mali propreler iz garaže.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 18 minutami, lukec pravi:

Naredil so super motor za vse "avanturiste"ki še na makadam ne upajo zapeljat,in samo sanjajo da so neki hard Dakar drajverji.Drugače pa H 701 al pa mal dodelan EXC450 sta motorja za avanture,ko tudi v blatu lahko mal potisneš kravo,ne pa tega slona T 700.Vsak ma svoje mnenje,verjamem pa do se bo dobr prodajal ko bo cena okrog 8jurjev........

Mislim, da si popolnoma zgrešil. To dejansko je motor za avanturiste, ki si upajo peljat tudi po makadmu in to skupaj s polnimi kufri. In noben ne sanja da je hard Dakar driver. Zagotovo je to dobra izbira za vse popotnike, ki jih avtoban turizem ne zanima. S tem motorjem lahko dejansko potuješ kamorkoli in na vseh podlagah. Noben avanturist se ne vidi s takim motorjem in na potovanju na zadnji koli čez korenine in skale...to propagira BMW in KTM za svoje oboževalce. To je ravno toliko motor za avnturiste kot sta H701 in EXC450....ker avantura ni samo ritje po blatu in premetavanje po skalah...to je enduro. In če bi potoval na vzhod ali okoli sveta je T7 zagotovo veliko boljša izbira kot ostala dva omenjena modela, na katerih nimaš kam dat opremo in ti rit odpade po 3 dneh vožnje.

pred 8 minutami, MiNa pravi:

Mi najdeš rabljenega GS-a 1200 letnik 15 z manj kot 10Kkm.

Ne...ker je še vedno v lizingu ali kreditu in se ne prodaja. Jih je pa gotovo veliko...ampak večina itak ni na forumih pa tudi objavit nimajo kaj...ker se v 3000km po slovenskih cestah ne zgodi prav veliko zanimivega.

Popravljeno . Popravil BIF
Objavljeno (popravljeno)
14 minutes ago, BIF said:

Mislim, da si popolnoma zgrešil. To dejansko je motor za avanturiste, ki si upajo peljat tudi po makadmu in to skupaj s polnimi kufri. In noben ne sanja da je hard Dakar driver. Zagotovo je to dobra izbira za vse popotnike, ki jih avtoban turizem ne zanima. S tem motorjem lahko dejansko potuješ kamorkoli in na vseh podlagah. Noben avanturist se ne vidi s takim motorjem in na potovanju na zadnji koli čez korenine in skale. To je ravno toliko motor za avnturiste kot sta H701 in EXC450....ker avantura ni samo ritje po blatu in premetavanje po skalah...to je enduro. In če bi potoval na vzhod ali okoli sveta je T7 zagotovo veliko boljša izbira kot ostala dva omenjena modela, na katerih nimaš kam dat opremo in ti rit odpade po 3 dneh vožnje.

Tudi v nabolj mokrih sanjah tale novi/stari rizek ni primerljiv z H701 in EXC 450. 

Ce je ze teza cez 200kg je cist vseeno, ce je 240. Definitivno pa bo  rizi-bizi dosegel tiste, katerim sta BMW 850 in KTM 790 financen overkill.

PS: itaq bi se pa se vedno jokal in stokal tudi ce bi naredil motor z 170 kg mokre teze, 100PS in 100 Nm in rangom 500 km, ter dakar vzmetenjem.  Vsako tele ima svoje veselje  ...  seveda v okviru svojih financnih zmoznosti.

IMHO

:smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, jskrablin pravi:

Lih to je hec. Dve leti so naokoli kazali T7. Ni bilo narejeno na silo. Sam čisto po Japonsko... kao nekaj za vse. In pol rata ena sprdačina (kot bi rekli bratje Hrvatje), ki je nihče ni v resnici ne zahteval, ne pričakoval. Podobno kot Honda CRF450L. Ljudje so bili celi napaljeni, ker so pričakovali sfrizirano CRF 250L. Honda pa je vrgla na trg ~ 20 kil pretežko hard enduro z lučmi, žmigavci, elektro štarterjem in malo tišjim izpuhom. V bistvu so na na 'novo izumili' EXC-ja... sam EXC ma ~ 20 kil manj, za en liter več bencina gre v kesl in je lih tako legalen za na cesto. Cena ~ ista. In so vsi sam WTF je to :rolleyes: Obenem lahko že itak kupiš Red Moto Honda predelave, kjer dobiš Euro 4, cestno legalno predelano CRF 450RX... za vsaj kakega jurja manj.

Isto se zgodlo z Africo twin, ki ima težo med 230-242 (dct), čakalo se pa nanjo leta, potem pa takšen zmazek.

Mt07 je okol 180kg, kje so dobili torej 26kg. Ok 2litrčka manjši tank, a še vedno 24kg kilogramov.

dimnik, okvir?

Objavljeno
pred 25 minutami, MiNa pravi:

Mi najdeš rabljenega GS-a 1200 letnik 15 z manj kot 10Kkm.

EXC-ji, 701-ke... so za peščico extremnežev, ki jim je TET izziv. Profit se dela z kvantiteto in veliko dodano vrednostjo.

JBG res so dolgo "kuhal", saj kaj drugega ni bilo za pričakovat. Niti glede cene, teže, porabe in ...

Šele, ko bom na sedežu in prevozil nekaj kilometrov bom odločil ali gre mali propreler iz garaže.

tu pa jaz ne bi dosti razmišljal z menjavo :)

če bi sedaj kupoval nek avanturističen motor, bi to bila zagotovo nova tenerejka, tudi lepa je, zmogljiva pa itak s tem agregatom

za ritje pa bi moral iskati kaj z okoli 450ccm in 115kg mokre teže :) 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 46 minutami, lukec pravi:

Naredil so super motor za vse "avanturiste"ki še na makadam ne upajo zapeljat,in samo sanjajo da so neki hard Dakar drajverji.Drugače pa H 701 al pa mal dodelan EXC450 sta motorja za avanture,ko tudi v blatu lahko mal potisneš kravo,ne pa tega slona T 700.Vsak ma svoje mnenje,verjamem pa do se bo dobr prodajal ko bo cena okrog 8jurjev........

Si upošteval, koliko sta lahka za porivat s tremi 50 littskimi kovčki, no, recimo malo manj ampak na resnejših pozovanjih potovanjih obesiš na motor kolikor gre...pa kante za bencin, gume...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ne vem, zame bo dobra vseeno. Za po makadamu se peljat in do vikendice.

Grem v soboto pogledat se v zivo.

Cestni program imam pokrit.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 13 minutami, IZTOK pravi:

Exc 450? Imam 530 ko pa ti recem, s tem ziher ne bos potoval. Ti so tekmovalni motorji.

Pred časom so meli pri Selesu na servisu EXC 500 z ~ 90.000 kilometri na poti okoli sveta. Nič kaj veliko modificiran in s kakimi mehanskimi problemi. Bat menjan pri 50k - edini večji poseg. Seveda gre tudi s takim motorjem okoli sveta.

 

pred 1 minuto, Nearrain pravi:

PS: itaq bi se pa se vedno jokal in stokal tudi ce bi naredil motor z 170 kg mokre teze, 100PS in 100 Nm in rangom 500 km, ter dakar vzmetenjem.  Vsako tele ima svojej veselje  ...  seveda v okviru svojih financnih zmoznosti.

Pri 180kg mokre teže z ostalimi specifikacijami kot so... bi razmišljal o nabavi T700. 701 je overkill za občasen skok na TET in kam malo mešano na dnevni izlet. Mislim da sem dovolj usposobljen tud malo težji moped spravit preko ne čisto trivialnega terena. Sam 200kg+ v štartu je veliko. Verjetno se bo dalo s par dodelavami zadevo malo shujšati (on avspuh ma vsaj 10kil) dvomim pa da se bo dalo shujšati za 25 kil.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vsakemu dam po svoje prav.Vendar kakšna kila manj,pa kakšen kilovat več bi zadeva čisto drugače rila po blatu.......

Objavljeno
pred 5 minutami, jskrablin pravi:

 Seveda gre tudi s takim motorjem okoli sveta.

seveda da gre...gre tudi s kolesom in rolerji. Ampak roko na srce EXC500 ni ravno prva izbira za takšna potovanja. Bi pa bil zanimiv recimo za potovanje v Magadan izključno izven cest....in špartansko opremo...

Objavljeno
pred 11 minutami, jskrablin pravi:

Pred časom so meli pri Selesu na servisu EXC 500 z ~ 90.000 kilometri na poti okoli sveta. Nič kaj veliko modificiran in s kakimi mehanskimi problemi. Bat menjan pri 50k - edini večji poseg.

Hm? 50000 km pri povprecni hitrosti 50 kmh ( jaz mam na mojem 30 kmh ) znese 1000 ur. Nekaj tu ne bo stimalo. 90000 km z prvo sklopko, ni sanse. Ta pot okoli sveta z EXC 500, ki jo je uprizoril Tobby Price je showbisnis. Potoval je enako kot ce v Maroku najames EXC ja. Za skupino par motoristov se pelje terenec z gorivom, prtljago, mehanikom, rezervnimi deli in se rezervni EXC povrhu.

Objavljeno

ob 13 ima KTM predstavitev....pa da vidmo kje smo

Objavljeno
pred 14 minutami, IZTOK pravi:

Hm? 50000 km pri povprecni hitrosti 50 kmh ( jaz mam na mojem 30 kmh ) znese 1000 ur. Nekaj tu ne bo stimalo. 90000 km z prvo sklopko, ni sanse. Ta pot okoli sveta z EXC 500, ki jo je uprizoril Tobby Price je showbisnis. Potoval je enako kot ce v Maroku najames EXC ja. Za skupino par motoristov se pelje terenec z gorivom, prtljago, mehanikom, rezervnimi deli in se rezervni EXC povrhu.

Samo zate sem tole izbrskal. Ni Toby Price. 

Pa še tole - https://www.avto-magazin.si/moto/novice/slovenijo-obiskal-motorist-iz-nove-zelandije-na-ktm-u-500-exc-z-90000-prevozenimi-kilometri/

Se pardoniram za rahel offtopic. Če se komu resno debatira o tem pa lahko vse skup prestavim v ustrezno temo.

pred 33 minutami, lukec pravi:

Vendar kakšna kila manj,pa kakšen kilovat več bi zadeva čisto drugače rila po blatu.......

Več kilovatov nima smisla. Itak jih v blatu ne spraviš na podlago, niti na makedamu ne. Sam hitreje si v težavah. Kil manj pa ja.

Objavljeno
50 minutes ago, jskrablin said:

 701 je overkill za občasen skok na TET in kam malo mešano na dnevni izlet.

H701 je do sedaj z “levo roko” beri lahkoto opravil z balkanskim TETi.

Edini benifit lazjega motorja je samo pobiranje. Ce nisi priblizno sposoben odpeljat brez lezanja po grabnih ne hodit na TETe ne glede na ultralight motor katerega vozis. Govorim iz naslova poskodb. Ce nisi navozen/priblizno sposoben, ti me bo niti 120 kg motor pomagal dokler lezis zraven z zlomljenim gleznjem.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, Nearrain pravi:

H701 je do sedaj z “levo roko” beri lahkoto opravil z balkanskim TETi.

Edini benifit lazjega motorja je samo pobiranje. Ce nisi priblizno sposoben odpeljat brez lezanja po grabnih ne hodit na TETe ne glede na ultralight motor katerega vozis. Govorim iz naslova poskodb. Ce nisi navozen/priblizno sposoben, ti me bo niti 120 kg motor pomagal dokler lezis zraven z zlomljenim gleznjem.

za transfer pa se je uporabljala tudi prikolica? :) 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!