Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno
3 minutes ago, Snecer said:

za transfer pa se je uporabljala tudi prikolica? :) 

Od Tirane do Ljubljane po asfaltu. Od tega od Ploc do Posedarja po avtocesti ( 110-130 na uro brez tezav)

PS: da se je bos prehladil

3 minutes ago, Snecer said:

za transfer pa se je uporabljala tudi prikolica? :) 

 

Objavljeno
pred 28 minutami, jskrablin pravi:

Samo zate sem tole izbrskal. Ni Toby Price. 

Pa še tole - https://www.avto-magazin.si/moto/novice/slovenijo-obiskal-motorist-iz-nove-zelandije-na-ktm-u-500-exc-z-90000-prevozenimi-kilometri/

Se pardoniram za rahel offtopic. Če se komu resno debatira o tem pa lahko vse skup prestavim v ustrezno temo.

Več kilovatov nima smisla. Itak jih v blatu ne spraviš na podlago, niti na makedamu ne. Sam hitreje si v težavah. Kil manj pa ja.

Je pa gušt ko zarezgetajo konji pod ritjo,pa tudi z več moči(kw+navor)je izi vožnja lepša

Objavljeno
pred 59 minutami, Nearrain pravi:

Od Tirane do Ljubljane po asfaltu. Od tega od Ploc do Posedarja po avtocesti ( 110-130 na uro brez tezav)

PS: da se je bos prehladil

 

kaj pa dol?

Objavljeno
1 minute ago, Snecer said:

kaj pa dol?

 

1 minute ago, Snecer said:

kaj pa dol?

Trajekt Ancona-Patras

PS: catch prevozov z ostalimi prevoznimi sredstvi je prihranek pri potrosnem materialu, pekoci riti, prehladu ( pozna jesen z dezjem in nizkimi temp.) in prebitem casu na brezveznih transfer cestah.

Ce 

Objavljeno
pred 4 urami, IZTOK pravi:

Samo se Huska, KTM 690 ni vec v programu. Ampak za neko daljse potovanje nista, prevec vzdrzevanja in ni resne moznosti za prtljago. Tiste mini torbe lahko gor obesis.

Očitno veš hudo malo o tem kar pišeš.

lp

Objavljeno (popravljeno)
pred 12 minutami, franc pravi:

Očitno veš hudo malo o tem kar pišeš.

lp

Lahko pa obrazlozis mali bolj obsirno. Najprej najdi novega 690 enduro. Potem pa pojasni, kaj je zate potovanje, ker jaz si ne znam predstavljat, da bom dva ali tri tedne vsak dan 8 ur sedel na taksnem mopedu.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno
pred 25 minutami, IZTOK pravi:

Lahko pa obrazlozis mali bolj obsirno. Najprej najdi novega 690 enduro. Potem pa pojasni, kaj je zate potovanje, ker jaz si ne znam predstavljat, da bom dva ali tri tedne vsak dan 8 ur sedel na taksnem mopedu.

https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2018/january/ktm-690-enduro-supermoto/

Pa kakor vem, se še da dobiti nove iz stare zaloge.

Kar nekaj ljudi je potovalo okoli sveta na 690.

Na 690 se lahko namesti nosilce in kovčke (za kakšne bolj ekstreme tudi dodatni rezervarji ipd) .

Sedež dejansko ni udoben in na avtocesti je neuporaben, ker se ne vidi v vzratna ogledala (hitrost ni problem) .

Če sem jaz brez nekih resnejših problemov prišel do Portugalske in nazaj, potem tako grozno tudi ni.

lp

Objavljeno
pred eno uro, franc pravi:

https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2018/january/ktm-690-enduro-supermoto/

Pa kakor vem, se še da dobiti nove iz stare zaloge.

Kar nekaj ljudi je potovalo okoli sveta na 690.

Na 690 se lahko namesti nosilce in kovčke (za kakšne bolj ekstreme tudi dodatni rezervarji ipd) .

Sedež dejansko ni udoben in na avtocesti je neuporaben, ker se ne vidi v vzratna ogledala (hitrost ni problem) .

Če sem jaz brez nekih resnejših problemov prišel do Portugalske in nazaj, potem tako grozno tudi ni.

lp

Tema je o enduro ne o supermotu. 690 SMR se da dobit, kufrov pa na ta moped nimas kam dat. Glej, so izjeme, ki bi z 690 ali 701 sle tudi na daljsa potovanja kot najdes norce ki rinejo z GS v rovte. V povprecju pa je 690 oz 701 pac za par dni ali mogoce en teden bolj terenske a ne predolge ture. Da pa bos sel s tem na 6000 km turo pa tezko verjamem. Okusi so pa razlicni. Vse kar sem napisal pa je na podlagi 35 let statusa motorista. Mel pa sem ze vse, od hard enduro, do SS cestaka, potovalnika. Edino super moto in coperja se ne.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Verjetno je mislil tegaAshampoo_Snap_2018_11.06_16h16m58s_001_.png.b5b2c3df4ef6a854fa5b7c81f8268ef9.png

ta je pa malo predelan

Ashampoo_Snap_2018_11.06_16h18m12s_002_.png.08aaf037dd71e6c4c312bee230ffcd8d.png

Ne vem, zakaj bi bil tak motor boljši...morda malenkost izven cest, pa slabši na cestah :hmm:

Objavljeno
pred 5 minutami, IZTOK pravi:

Tema je o enduro ne o supermotu. 690 SMR se da dobit, kufrov pa na ta moped nimas kam dat. Glej, so izjeme, ki bi z 690 ali 701 sle tudi na daljsa potovanja kot najdes norce ki rinejo z GS v rovte. V povprecju pa je 690 oz 701 pac za par dni ali mogoce en teden bolj terenske a ne predolge ture. Da pa bos sel s tem na 6000 km turo pa tezko verjamem. Okusi so pa razlicni. Vse kar sem napisal pa je na podlagi 35 let statusa motorista. Mel pa sem ze vse, od hard enduro, do SS cestaka, potovalnika. Edino super moto in coperja se ne.

Večinoma se sicer strinjam s teboj, samo o 690 imaš pa malo zgrešeno predstavo.

V povezavi je govora tako o supermotu kot o enduru. Torej je 690 enduro "nazaj" .

690 je "allround" nikjer posebno dober in definitivno nikjer ni slab.

Potovanje s 690 ni noben problem, edino kakšne bolj "zanimive" ceste moraš izbrati. In ker je zadeva "naked" ravno kašnih "hudih" povprečnih hitrosti ni za pričakovati. 8200 km je moja najdaljša tura (enih 250-300 km terena je vključenih) . "Ubijejo" te edino kakšne predolge ravnine (ampak te, na nobenem motorju niso ravno užitek) .

lp

Objavljeno
5 hours ago, Nearrain said:

Tudi v nabolj mokrih sanjah tale novi/stari rizek ni primerljiv z H701 in EXC 450. 

Ce je ze teza cez 200kg je cist vseeno, ce je 240. Definitivno pa bo  rizi-bizi dosegel tiste, katerim sta BMW 850 in KTM 790 financen overkill.

PS: itaq bi se pa se vedno jokal in stokal tudi ce bi naredil motor z 170 kg mokre teze, 100PS in 100 Nm in rangom 500 km, ter dakar vzmetenjem.  Vsako tele ima svoje veselje  ...  seveda v okviru svojih financnih zmoznosti.

IMHO

:smoke:

Breaking news: 790 je se tezji.

Objavljeno

@IZTOK - danes so najavili 690 Enduro R in 690 Supermoto modelno leto 2019. Vem za nekaj ljudi (dva sem pred leti osebno spoznal) ki so z bolj ali manj predelanimi 690 enduro stroji  prevozili planet. Da se. Zdaj pa dajmo počasi zaključit s katoomi tule. Tema je o T700.

Objavljeno
2 minutes ago, jskrablin said:

@IZTOK - danes so najavili 690 Enduro R in 690 Supermoto modelno leto 2019. Vem za nekaj ljudi (dva sem pred leti osebno spoznal) ki so z bolj ali manj predelanimi 690 enduro stroji  prevozili planet. Da se. Zdaj pa dajmo počasi zaključit s katoomi tule. Tema je o T700.

niso imel  35 letnega statusa motorista  ... pojma nimajo !

:lol1:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 5 urami, MiNa pravi:

 

EXC-ji, 701-ke... so za peščico extremnežev, ki jim je TET izziv. Profit se dela z kvantiteto in veliko dodano vrednostjo.

JBG res so dolgo "kuhal", saj kaj drugega ni bilo za pričakovat. Niti glede cene, teže, porabe in ...

Šele, ko bom na sedežu in prevozil nekaj kilometrov bom odločil ali gre mali propreler iz garaže.

Se povsem strinjam, bo potrebno gor sest gor pa en giro, specialke ne potrebujem, ampak robustnost , določeno udobnost-tudi agregata. En športno zaletav in ritast agregat je na potepanju prej slabost, kot prednost...., za tank pa lahko takoj rečem le škoda. Ko sem po cele dneve na motorju se že ustavim, a takrat te momente raje porabim zase, kot za iskanje bencinskih in tankanje. Verjemite, to pišem iz lastnih izkušenj. S Tenerejko uživam na poti in se s tankanji ne obremenjujem, so redka. Ko grem od doma z WR-ko sem že prav obremenjen s tankanji. Stalno si preračunavam kje se mi najbolj splača natočit, da bo tankanj čim manj, preden zavijem iz "civilizacije" iščem zadnjo možno črpalko, pa me dostikrat po malem stiska, da mi goriva nebi zmanjkalo ( kadar to ni potrebno, se kilometri neverjetno hitro nabirajo), namesto , da bi užival v naravi, zavil še na kako zanimivo potko....., NE, išči bencin- mi odzvanja v mislih:angryrant1:....

Se pa strinjam, da z vožnjo v civilizaciji po 50, 100 ali 500 km na dan, bo tudi 15 literska posoda dovolj.

Objavljeno

Ajde še tale na temo, pol pa itak ni več kaj dosti za povedat. Primerjava s trenutno najbolj vročo konkurenco pokaže, da je T700 bolj osnoven moped. Že tisti kvazi rally display zgleda milorečeno zastarelo. Pogonski agregat je znana in preizkušena enota. Elektronika? FI in (popolnoma izklopljivi) ABS. 790 po drugi strani s praktično novim agregatom. Elektronike čuda, skupaj z offroad in cornering ABS-om, TC in še kaj se najde. Precej različna pristopa. Bomo vidli kako bosta delovala v praksi.

Objavljeno
pred 4 urami, Nearrain pravi:

Od Tirane do Ljubljane po asfaltu. Od tega od Ploc do Posedarja po avtocesti ( 110-130 na uro brez tezav)

PS: da se je bos prehladil

 

Ma ja, saj se da, ne rečem da ne(za te špase imam Wr-ko), samo to je druga dimenzija, ni potovalnik, kot Tenere.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 minutami, jskrablin pravi:

 Precej različna pristopa. Bomo vidli kako bosta delovala v praksi.

Glede na dosedanjo prakso in izkušnje, zapisane tudi na tem forumu, bi rekel, da ne bo veliko novega glede razlik.

V praksi naj bi pomenilo, manj elektronike, manj možnosti za okvare...

Objavljeno (popravljeno)
17 minutes ago, krucymucy said:

V Mongolijo bi sel s tenere.

Jaz tudi. 

Pa tudi, ce bi sel z GSom, bi si motor poslal z ladjo, kamionom, hoovercraftom najmanj do Gruzije in do prevzemnega mesta motorja  priletel z vijonom. 

Iron butt competition naj se gredo tisti katerim to sede.  

http://www.ironbutt.com

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno
11 minutes ago, xtzs said:

Ma ja, saj se da, ne rečem da ne(za te špase imam Wr-ko), samo to je druga dimenzija, ni potovalnik, kot Tenere.

Z malo povisano sipco ali rally fairingom se da z lahkoto. 

Objavljeno

Dobro smo se razpričali in ugotovili...nič. So takšni, ki si ga bodo kupili in takšni, ki si ga ne bodo. Zagotavljam, da ne glede, kaj bomo še izumili, bo motor ostal takšen kot je, po ceni, kot jo bodo določili drugi.

Objavljeno
pred 4 minutami, Nearrain pravi:

Z malo povisano sipco ali rally fairingom se da z lahkoto. 

Tudi sam naredim z WR-ko z lahkoto po 500km na dan, sTenerejko pa še dosti lažje - to ti hočem povedat.:004

Objavljeno
13 minutes ago, xtzs said:

Tudi sam naredim z WR-ko z lahkoto po 500km na dan, sTenerejko pa še dosti lažje - to ti hočem povedat.:004

Tenerejka in WR nista primerljiva in prav tko ne EXC in 690 enduro  R . Popolnoma razlicni motorji in njihov osnovni namen.

to ti hocem povedat  :smoke:

Objavljeno

Meni motor zgleda top in nekako sem se zacopal vanj. Asocira me na land kruzerco v beli barvi, z nepobarvanimi odbijači, brez razširjenih kolotekov in z jeklenimi platišči. Se pravi brez navlake, špartansko, z malo kotički in vogali, kamor se na veke vekomaj tlači svinjarija. Osnovna tehnologija, recimo da preizkušen agregat, sprejemljive zmogljivosti na cesti, vsaj 150km/h neutrudljive potovalne hitrosti, možnost dviga na zadnje kolo.

Primerjava z gs, tiger, adv790 - kompleksni, detajlistični, nabulirani, butični. Kdor rad vozi teren in  potem glanca, se bo naglancal.

Hodi vzmetenja niso nič posebnega v razredu, pričakoval sem vsaj 46 vilce, tako pa so zobotrebci. Zadnje kolo 18", kar je danes že čudo božje. Tačke so terensko široke, agregatni prostor je nešminkersko odprt in s tem dostopen. Zmogljivosti niso za drag race, kako se bo obnašala naložena in v dvoje?

Edina pripomba, glede na fotke t7 in kasnejših razvojnih faz, je videt da je na končnem modelu sedež nižji, tanjši, trši. Vpliv na zadnjo plat-išče na dolgih turah? Flajšter party.

Če se potegne črto, t700 ni toliko naslednik 660 ampak bolj xtz750, (tako kot xm ni polnovredni naslednik cx, ampak je bil šele c6) ki je včasih veljala za full size adv bike preden so pojačali kubature na 1000+cc. Danes pa je koncept 700-800 določen kot mid size in vsak si v paleti motociklov v ponudbi po lastni presoji glede na lastne želje in finančne možnosti odloča kaj je zanj bolj primerno.

Kdaj in kje bojo možne god damn testne fure? Motor bo na voljo maj, jun '19, v US šele v '20.

Objavljeno
pred 2 minutami, Nearrain pravi:

Tenerejka in WR nista primerljiva in prav tko ne EXC in 690 enduro  R . Popolnoma razlicni motorji in njihov osnovni namen.

to ti hocem povedat  :smoke:

WR250R, Avstralci in Ameri ji pravijo Adventure bike, ne govorim o specialki WR/F. (se opravičujem, morda sem te zavedel)

to ti hočem povedat :004

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!