Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
3 minutes ago, maus said:

že išče nove drsnike :huh: 

Jebeš drsnike, si muško al pusi?

 

 

image.thumb.png.3c297480ca39a50aaa183b2fdd9ecb52.png

 

Upam, de je pusi, in de nima takih slikc po mobiju, jot jaz recimo. Mi je pa taka nenadna tišina rahlo sumljiva.  

Objavljeno
pred 40 minutami, Kugelschreiber pravi:

 Mi je pa taka nenadna tišina rahlo sumljiva.  

... verjetno so bila moja ugibanja resnična, da je konec dopusta, pa da mu ni več dolgčas provocirat in zajebavat tu gor...

Objavljeno

evo se oglašam po nekaj časa :)  danes je mehanik pogledal motor...pravi, da je vse ok, mašina, okvir, zavore itd..pač, da sem opravil dober nakup. je pa bila sprednja guma preveč prazna pa tudi gume so groza.. tako da sem kupil dunlop sport nekaj takega čeprav baje ne držijo več kot 5-7 ampak res "grabijo". Tako da mislim, da bo potem drugače.. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

evo nove gume... sedaj je bistveno boljše... je pa res da ne "upam" polagat ovinkov...sem pač mladi voznik ;)

diablo rossoIII.jpg

Objavljeno

Imam skoraj 1.000 km za sabo, bolj kot ne kraje v okolici. Sedaj mi je že bolj jasen moj problem;

1. skrbi me, da ko se peljem po podeželjskih cestah, da iz travnika/gozda nenadoma prileti kakšna žival in zato se tudi na ravni cesti peljem manj kot bi se lahko

2. polaganje ovinkov je še v začetniški fazi...

Objavljeno

:naughty:

pred 5 minutami, denis099 pravi:

Imam skoraj 1.000 km za sabo, bolj kot ne kraje v okolici. Sedaj mi je že bolj jasen moj problem;

 

Ka pa to kradeš ? :naughty:

Objavljeno

po drugi strani - hitreje kot prevozis cesto skozi gozd, manj je moznosti, da ti kaj skoci na cesto... :P

Glede "polaganja" se prav nic ne sekiraj. Vozi tako, da najbolj uzivas. ;)

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 14 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Ne nasedaj na famo o polaganju motorja v ride kot največji užitek motoriranja.

kakor komu ... meni je užitek pokolenćkat, pa kam odpotovat, pa sedet kje na klopci in ptićje žvrgolenje poslušat, pa spet mal pokolenćkat, pa se odpelat na daljši izlet za 14-20 dni, pa spet mal pokolenćkat ... pa vsake tok na reden servis, pa kakšen enodnevni izletek, pa spet mal pokolenćkat ...

okusi so različni ;) 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 11 minutami, maus pravi:

kakor komu ... meni je užitek pokolenćkat, pa kam odpotovat, pa sedet kje na klopci in ptićje žvrgolenje poslušat, pa spet mal pokolenćkat, pa se odpelat na daljši izlet za 14-20 dni, pa spet mal pokolenćkat ... pa vsake tok na reden servis, pa kakšen enodnevni izletek, pa spet mal pokolenćkat ...

okusi so različni ;) 

Ti si veteran on je pa začetnik. Tudi on bo morda kdaj užival v enakih stvareh kot ti. Da pa se zdaj obremenjuje o kolenčkanju, je pa brez veze.

No, tudi jaz ga kdaj rad poženem, pa vseeno ne dosežem roba - to pa je moje kolenčkanje. :)

Objavljeno
pred eno uro, denis099 pravi:

Imam skoraj 1.000 km za sabo, bolj kot ne kraje v okolici. Sedaj mi je že bolj jasen moj problem;

1. skrbi me, da ko se peljem po podeželjskih cestah, da iz travnika/gozda nenadoma prileti kakšna žival in zato se tudi na ravni cesti peljem manj kot bi se lahko

2. polaganje ovinkov je še v začetniški fazi...

1 enako kot tebe, tudi po 100 in več me še vedno skrbi, pravzaprav občasno kaka srna kdaj prileti, pa medveda sem že srečal, pred bikom bežal, zajca preganjal...vse to popestri moto lajf :D

2. no ja...bo že šlo naprej nč bat. 

Objavljeno
pred 6 minutami, denis099 pravi:

Meni do roba še fali veliko glede na sliko :D 

vzami šmirgel papir pa potegni :D

Ni bistven rob, ampak varno odpeljan ovinek!!!

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Scarabeo 500 pravi:

So stvari na katere nimaš večjega vpliva. Srne, zajci, psi, bedaki na cesti... Če te to skrbi se užitek vožnje zmanjša. Tudi v avtu se ti to lahko zgodi, so pa res posledice običajno manjše.

Ne nasedaj na famo o polaganju motorja v ride kot največji užitek motoriranja. Zveličavno polaganje do roba. Osredotoči se, kaj tebe veseli v motorizmu in to je pomembno.

Prevozil sem precej kilometrov, pa še nisem prišel do roba gume in tudi ne bom. Moj limit je pač drugje. Uživam v potovanjih in klatenju, pa čeprav je bolj nevarno kot bi sedel v avtu.

Točno tako. Važna je kvaliteta kilometrov in ne to, da si na robu pnevmatike. Tam je meja med biti ali ne biti zelo, zelo tanka. 

Glej tako! Jaz vozim brez polaganja. Guma se v sredini obrabi in pol imam 3 x večji stik z podlago :OK:

Popravljeno . Popravil The Lakl
Objavljeno
pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

Ti si veteran on je pa začetnik. Tudi on bo morda kdaj užival v enakih stvareh kot ti. Da pa se zdaj obremenjuje o kolenčkanju, je pa brez veze.

al pa nau v tem uživou .. sj ti si tut veteran in v temu ne uživaš ... 

mogoče se bom tut js navelićou ... mogoće pa ne ... ćudna so pota božja :P 

eni se obremenjujejo ker so ćelavi, eni se obremenjujejo, ker ni do roba zvozu gumo, eni se obremnjujejo, ker potem lažje živijo ...stvar posameznika ...

kdor se s čim obremenjuje, bo pač moral to pri sebi razčistit ;)

 

pred 7 minutami, The Lakl pravi:

Točno tako. Važna je kvaliteta kilometrov in ne to, da si na robu pnevmatike. Tam je meja med biti ali ne biti zelo, zelo tanka. 

itak je važna kvaliteta kilometrov in da v tem uživaš .. jaz se pač peljem in uživam in kaj morm, če je guma do roba ... itak je brezveze, ampak tko je ... :P

 

Objavljeno
pred 40 minutami, denis099 pravi:

Meni do roba še fali veliko glede na sliko :D 

to ni bistvo motorizma, to je pot v probleme

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

al pa nau v tem uživou .. sj ti si tut veteran in v temu ne uživaš ... 

mogoče se bom tut js navelićou ... mogoće pa ne ... ćudna so pota božja :P 

eni se obremenjujejo ker so ćelavi, eni se obremenjujejo, ker ni do roba zvozu gumo, eni se obremnjujejo, ker potem lažje živijo ...stvar posameznika ...

kdor se s čim obremenjuje, bo pač moral to pri sebi razčistit ;)

 

Lej, nič pametnega nisi napisal. Vsem nam je jasno, da smo različni in različno dojemamo stvari. Jaz sem želel samo mlademu motoristu malo pomagati z nasveti. 

Lahko napišeš kakšen nasvet, pa naj on presodi naprej...

Objavljeno
pred 46 minutami, denis099 pravi:

Meni do roba še fali veliko glede na sliko :D 

Zadnja stvar ti naj bo misel na to !!!!

Ne prehitevaj svoje prakse, počasi, res počasi se uvajaj, ziher poznaš kak lep pregledn ovinek z malo prometa in brez ovir. Počasi, ne prepogosto, utrujenost je kurba treniraj, ko boš enkrat slišal bitje srca, se žal zna zgodit, da ga boš zadnjič. Glej da bomo to temo filali tud čez 10,20,30 let, to naj bo bistvo.

Če te skrbi, da ti bodo drugi gledali v gumo, pa pripel mopi, pust ga tu kak dan, pol pa se pejt hvalit:naughty:.

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Lej, nič pametnega nisi napisal. Vsem nam je jasno, da smo različni in različno dojemamo stvari. Jaz sem želel samo mlademu motoristu malo pomagati z nasveti. 

Lahko napišeš kakšen nasvet, pa naj on presodi naprej...

sem že veliko napisal za začetnike .. tudi vodil sem jih na furce in jim praktično pokazal stvari ... vzemi ga za en dan in mu pokaži kako se uživa v vožnji ;)

Če je začetnik, nima kaj presojat, saj sploh ne ve, kaj bi presojal .. samo ve lahko, ali uživa ali ne, kaj mu paše kaj ne .. tega pa jaz ne morem vedeti.

pred 4 minutami, isarajli1 pravi:

Če te skrbi, da ti bodo drugi gledali v gumo, pa pripel mopi, pust ga tu kak dan, pol pa se pejt hvalit:naughty:.

tut to smo že delali začetnikom, da je vsaj zgledal z gumo in zdrsanimi drsniki, ampak je to brezveze .. naj pelje kolikor zna, če pa ne zna, pa obstajajo razne delavnice in varne vožnje.... precej tega je tudi zastojn na varovanih poligonih :P 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
18 minutes ago, Snecer said:

to ni bistvo motorizma, to je pot v probleme

Zakaj bi bila to pot v probleme, dokler govorimo o sport touring gumah? Marsikatere peglaš zlahka do roba in so še daleč od limita! Že na poligonu jih poradiraš do roba. Takrat se šele zares začne užitek na motorju, ko osvojiš nagib in sproščeno prelagaš motor skozi ovinke. Saj ne rabi letet v vsakem ovinku po robu. Pa ne govorim o nekem divjanju, le o zanesljivi, varni vožnji, daleč od meje motorja in zelo blizu zakonskim omejitvam hitrosti. Samo malo manj se pred ovinki obešaš na zavore. Obraba gum postane bolj enakomerna, vožnja bolj tekoča, poraba se zmanjša, užitek pa vrhunski.  "rjave črtice" in povišan utrip so le znak neznanja in nezaupanja v svojo vožnjo. Znak, da si presegel svojo varno cono. Rešitev,...treniraj na varnem mestu in mejo premakni višje. Ne rabiš potem vedno vozit na zgornji meji... 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 hour ago, maus said:

 ... ćudna so pota božja :P

A te jes tud morm met za boga, al bo tvoja samozavest dovolj? :lol1:
;)

45 minutes ago, isarajli1 said:

utrujenost je kurba.

Na to zal marsikdaj pozabimo.

8 minutes ago, XTR said:

"rjave črtice" in povišan utrip so le znak neznanja in nezaupanja v svojo vožnjo. Znak, da si presegel svojo varno cono.

...jes mam vedno povisan utrip, pa svicam ko konj, ko grem 2x, 3x cez Kozjanski Grobnik... :blush: Rjave crtice se pa na temnem perilu manj vidijo. :lol1:

 

Moj nasvet - predvsem ne predalec izven cone udobja! Samokriticen si dovolj/prevec, kar je OK - bolje tako, kot premalo. Pa trenirati - izven pocitnic so nedeljski dopoldnevi navadno bolj mirni glede stanja na cestah - takrat sem navadno tudi sam hodil s kolesom na ture, ravno zaradi tega vzroka.

Objavljeno
pred 18 minutami, XTR pravi:

Zakaj bi bila to pot v probleme, dokler govorimo o sport touring gumah? Marsikatere peglaš zlahka do roba in so še daleč od limita! Že na poligonu jih poradiraš do roba. Takrat se šele zares začne užitek na motorju, ko osvojiš nagib in sproščeno prelagaš motor skozi ovinke. Saj ne rabi letet v vsakem ovinku po robu. Pa ne govorim o nekem divjanju, le o zanesljivi, varni vožnji, daleč od meje motorja in zelo blizu zakonskim omejitvam hitrosti. Samo malo manj se pred ovinki obešaš na zavore. Obraba gum postane bolj enakomerna, vožnja bolj tekoča, poraba se zmanjša, užitek pa vrhunski.  "rjave črtice" in povišan utrip so le znak neznanja in nezaupanja v svojo vožnjo. Znak, da si presegel svojo varno cono. Rešitev,...treniraj na varnem mestu in mejo premakni višje. Ne rabiš potem vedno vozit na zgornji meji... 

zavore imam kot nove pri 50k, gume minimalno obrabljam, vozim pa tekoče in z užitkom ter sproščeno. z drugačno linijo ni potrebe po hudih nagibih

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
13 minutes ago, Snecer said:

z drugačno linijo ni potrebe po hudih nagibih

Dokler ti bo nagib predstavljal pot v probleme, me tvoje linije ne zanimajo....

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 4 minutami, XTR pravi:

Dokler ti bo nagib predstavljal pot v probleme, me tvoje linije ne zanimajo....

nagib mi ne predstavlja nobenih problemov, če se j pojavi potreba

nasploh je vožnja z motorjem dokaj preprosta in enostavna zadeva, če se voziš normalno, ni potrebe po nekih hudih tečajih, obiskih dirkališč itd.

sedeš in se pelješ

uporabnik ima bolj težave v glavi, ker ga je preveč strah, poleg ostalega, kar bo pridobil s kilometri

zato so nasveti o nekih nagibih zanj bedasti, to je vse v rangu gostilne in črede, ko si gledajo gume in robove in je potem kakšnemu nerodno pa to samo enkrat na cesti "popravlja"...

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
2 hours ago, denis099 said:

Meni do roba še fali veliko glede na sliko :D 

Ko boš do roba prišel zaradi znanja, boš lahko tudi pokazal klapi scefrano gumo. Če boš brez znanja 'segal po robu', te bomo čitali v črni kroniki.

Vsakomur sicer svoje, vendar je glavni nauk Malega princa dovolj jasen: Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem skrito.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!