Kugelschreiber Objavljeno Julij 19, 2018 Deli Objavljeno Julij 19, 2018 3 minutes ago, maus said: že išče nove drsnike Jebeš drsnike, si muško al pusi? Upam, de je pusi, in de nima takih slikc po mobiju, jot jaz recimo. Mi je pa taka nenadna tišina rahlo sumljiva. sesir in maus 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Julij 19, 2018 Deli Objavljeno Julij 19, 2018 pred 40 minutami, Kugelschreiber pravi: Mi je pa taka nenadna tišina rahlo sumljiva. ... verjetno so bila moja ugibanja resnična, da je konec dopusta, pa da mu ni več dolgčas provocirat in zajebavat tu gor... maus, Grut, KARMEN1 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denis099 Objavljeno Julij 21, 2018 Deli Objavljeno Julij 21, 2018 evo se oglašam po nekaj časa danes je mehanik pogledal motor...pravi, da je vse ok, mašina, okvir, zavore itd..pač, da sem opravil dober nakup. je pa bila sprednja guma preveč prazna pa tudi gume so groza.. tako da sem kupil dunlop sport nekaj takega čeprav baje ne držijo več kot 5-7 ampak res "grabijo". Tako da mislim, da bo potem drugače.. Rey, KARMEN1 in Zok 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denis099 Objavljeno Julij 28, 2018 Deli Objavljeno Julij 28, 2018 evo nove gume... sedaj je bistveno boljše... je pa res da ne "upam" polagat ovinkov...sem pač mladi voznik Zok, DAMI34, Kugelschreiber in 4 others 6 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denis099 Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 Imam skoraj 1.000 km za sabo, bolj kot ne kraje v okolici. Sedaj mi je že bolj jasen moj problem; 1. skrbi me, da ko se peljem po podeželjskih cestah, da iz travnika/gozda nenadoma prileti kakšna žival in zato se tudi na ravni cesti peljem manj kot bi se lahko 2. polaganje ovinkov je še v začetniški fazi... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kremenčkovi Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred 5 minutami, denis099 pravi: Imam skoraj 1.000 km za sabo, bolj kot ne kraje v okolici. Sedaj mi je že bolj jasen moj problem; Ka pa to kradeš ? Zok, Sahbazz, Kor13 in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Scarabeo 500 Objavljeno Julij 31, 2018 Popularna objava Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred 15 minutami, denis099 pravi: Imam skoraj 1.000 km za sabo, bolj kot ne kraje v okolici. Sedaj mi je že bolj jasen moj problem; 1. skrbi me, da ko se peljem po podeželjskih cestah, da iz travnika/gozda nenadoma prileti kakšna žival in zato se tudi na ravni cesti peljem manj kot bi se lahko 2. polaganje ovinkov je še v začetniški fazi... So stvari na katere nimaš večjega vpliva. Srne, zajci, psi, bedaki na cesti... Če te to skrbi se užitek vožnje zmanjša. Tudi v avtu se ti to lahko zgodi, so pa res posledice običajno manjše. Ne nasedaj na famo o polaganju motorja v ride kot največji užitek motoriranja. Zveličavno polaganje do roba. Osredotoči se, kaj tebe veseli v motorizmu in to je pomembno. Prevozil sem precej kilometrov, pa še nisem prišel do roba gume in tudi ne bom. Moj limit je pač drugje. Uživam v potovanjih in klatenju, pa čeprav je bolj nevarno kot bi sedel v avtu. lucif3rka, Erik99, BIF in 15 others 16 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 po drugi strani - hitreje kot prevozis cesto skozi gozd, manj je moznosti, da ti kaj skoci na cesto... Glede "polaganja" se prav nic ne sekiraj. Vozi tako, da najbolj uzivas. maus, dr.looney in VS800 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 (popravljeno) pred 14 minutami, Scarabeo 500 pravi: Ne nasedaj na famo o polaganju motorja v ride kot največji užitek motoriranja. kakor komu ... meni je užitek pokolenćkat, pa kam odpotovat, pa sedet kje na klopci in ptićje žvrgolenje poslušat, pa spet mal pokolenćkat, pa se odpelat na daljši izlet za 14-20 dni, pa spet mal pokolenćkat ... pa vsake tok na reden servis, pa kakšen enodnevni izletek, pa spet mal pokolenćkat ... okusi so različni Popravljeno Julij 31, 2018. Popravil maus Zok, Miha1985, KARMEN1 in 3 others 4 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred 11 minutami, maus pravi: kakor komu ... meni je užitek pokolenćkat, pa kam odpotovat, pa sedet kje na klopci in ptićje žvrgolenje poslušat, pa spet mal pokolenćkat, pa se odpelat na daljši izlet za 14-20 dni, pa spet mal pokolenćkat ... pa vsake tok na reden servis, pa kakšen enodnevni izletek, pa spet mal pokolenćkat ... okusi so različni Ti si veteran on je pa začetnik. Tudi on bo morda kdaj užival v enakih stvareh kot ti. Da pa se zdaj obremenjuje o kolenčkanju, je pa brez veze. No, tudi jaz ga kdaj rad poženem, pa vseeno ne dosežem roba - to pa je moje kolenčkanje. lucif3rka, skalar36, RobiRoberto in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred eno uro, denis099 pravi: Imam skoraj 1.000 km za sabo, bolj kot ne kraje v okolici. Sedaj mi je že bolj jasen moj problem; 1. skrbi me, da ko se peljem po podeželjskih cestah, da iz travnika/gozda nenadoma prileti kakšna žival in zato se tudi na ravni cesti peljem manj kot bi se lahko 2. polaganje ovinkov je še v začetniški fazi... 1 enako kot tebe, tudi po 100 in več me še vedno skrbi, pravzaprav občasno kaka srna kdaj prileti, pa medveda sem že srečal, pred bikom bežal, zajca preganjal...vse to popestri moto lajf 2. no ja...bo že šlo naprej nč bat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denis099 Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 Meni do roba še fali veliko glede na sliko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred 6 minutami, denis099 pravi: Meni do roba še fali veliko glede na sliko vzami šmirgel papir pa potegni Ni bistven rob, ampak varno odpeljan ovinek!!! Raavi, sesir, lucif3rka in 4 others 1 1 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 (popravljeno) pred 1 uro, Scarabeo 500 pravi: So stvari na katere nimaš večjega vpliva. Srne, zajci, psi, bedaki na cesti... Če te to skrbi se užitek vožnje zmanjša. Tudi v avtu se ti to lahko zgodi, so pa res posledice običajno manjše. Ne nasedaj na famo o polaganju motorja v ride kot največji užitek motoriranja. Zveličavno polaganje do roba. Osredotoči se, kaj tebe veseli v motorizmu in to je pomembno. Prevozil sem precej kilometrov, pa še nisem prišel do roba gume in tudi ne bom. Moj limit je pač drugje. Uživam v potovanjih in klatenju, pa čeprav je bolj nevarno kot bi sedel v avtu. Točno tako. Važna je kvaliteta kilometrov in ne to, da si na robu pnevmatike. Tam je meja med biti ali ne biti zelo, zelo tanka. Glej tako! Jaz vozim brez polaganja. Guma se v sredini obrabi in pol imam 3 x večji stik z podlago Popravljeno Julij 31, 2018. Popravil The Lakl bosa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred eno uro, Scarabeo 500 pravi: Ti si veteran on je pa začetnik. Tudi on bo morda kdaj užival v enakih stvareh kot ti. Da pa se zdaj obremenjuje o kolenčkanju, je pa brez veze. al pa nau v tem uživou .. sj ti si tut veteran in v temu ne uživaš ... mogoče se bom tut js navelićou ... mogoće pa ne ... ćudna so pota božja eni se obremenjujejo ker so ćelavi, eni se obremenjujejo, ker ni do roba zvozu gumo, eni se obremnjujejo, ker potem lažje živijo ...stvar posameznika ... kdor se s čim obremenjuje, bo pač moral to pri sebi razčistit pred 7 minutami, The Lakl pravi: Točno tako. Važna je kvaliteta kilometrov in ne to, da si na robu pnevmatike. Tam je meja med biti ali ne biti zelo, zelo tanka. itak je važna kvaliteta kilometrov in da v tem uživaš .. jaz se pač peljem in uživam in kaj morm, če je guma do roba ... itak je brezveze, ampak tko je ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred 40 minutami, denis099 pravi: Meni do roba še fali veliko glede na sliko to ni bistvo motorizma, to je pot v probleme bosa, Zok, BIF in 1 other 2 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred 1 minuto, maus pravi: al pa nau v tem uživou .. sj ti si tut veteran in v temu ne uživaš ... mogoče se bom tut js navelićou ... mogoće pa ne ... ćudna so pota božja eni se obremenjujejo ker so ćelavi, eni se obremenjujejo, ker ni do roba zvozu gumo, eni se obremnjujejo, ker potem lažje živijo ...stvar posameznika ... kdor se s čim obremenjuje, bo pač moral to pri sebi razčistit Lej, nič pametnega nisi napisal. Vsem nam je jasno, da smo različni in različno dojemamo stvari. Jaz sem želel samo mlademu motoristu malo pomagati z nasveti. Lahko napišeš kakšen nasvet, pa naj on presodi naprej... izibajker, denis099, skalar36 in 1 other 2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kremenčkovi Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred 46 minutami, denis099 pravi: Meni do roba še fali veliko glede na sliko Zadnja stvar ti naj bo misel na to !!!! Ne prehitevaj svoje prakse, počasi, res počasi se uvajaj, ziher poznaš kak lep pregledn ovinek z malo prometa in brez ovir. Počasi, ne prepogosto, utrujenost je kurba treniraj, ko boš enkrat slišal bitje srca, se žal zna zgodit, da ga boš zadnjič. Glej da bomo to temo filali tud čez 10,20,30 let, to naj bo bistvo. Če te skrbi, da ti bodo drugi gledali v gumo, pa pripel mopi, pust ga tu kak dan, pol pa se pejt hvalit. denis099, Zok in skalar36 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 (popravljeno) pred 17 minutami, Scarabeo 500 pravi: Lej, nič pametnega nisi napisal. Vsem nam je jasno, da smo različni in različno dojemamo stvari. Jaz sem želel samo mlademu motoristu malo pomagati z nasveti. Lahko napišeš kakšen nasvet, pa naj on presodi naprej... sem že veliko napisal za začetnike .. tudi vodil sem jih na furce in jim praktično pokazal stvari ... vzemi ga za en dan in mu pokaži kako se uživa v vožnji Če je začetnik, nima kaj presojat, saj sploh ne ve, kaj bi presojal .. samo ve lahko, ali uživa ali ne, kaj mu paše kaj ne .. tega pa jaz ne morem vedeti. pred 4 minutami, isarajli1 pravi: Če te skrbi, da ti bodo drugi gledali v gumo, pa pripel mopi, pust ga tu kak dan, pol pa se pejt hvalit. tut to smo že delali začetnikom, da je vsaj zgledal z gumo in zdrsanimi drsniki, ampak je to brezveze .. naj pelje kolikor zna, če pa ne zna, pa obstajajo razne delavnice in varne vožnje.... precej tega je tudi zastojn na varovanih poligonih Popravljeno Julij 31, 2018. Popravil maus Miha1985, Nearrain in Kremenčkovi 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
XTR Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 18 minutes ago, Snecer said: to ni bistvo motorizma, to je pot v probleme Zakaj bi bila to pot v probleme, dokler govorimo o sport touring gumah? Marsikatere peglaš zlahka do roba in so še daleč od limita! Že na poligonu jih poradiraš do roba. Takrat se šele zares začne užitek na motorju, ko osvojiš nagib in sproščeno prelagaš motor skozi ovinke. Saj ne rabi letet v vsakem ovinku po robu. Pa ne govorim o nekem divjanju, le o zanesljivi, varni vožnji, daleč od meje motorja in zelo blizu zakonskim omejitvam hitrosti. Samo malo manj se pred ovinki obešaš na zavore. Obraba gum postane bolj enakomerna, vožnja bolj tekoča, poraba se zmanjša, užitek pa vrhunski. "rjave črtice" in povišan utrip so le znak neznanja in nezaupanja v svojo vožnjo. Znak, da si presegel svojo varno cono. Rešitev,...treniraj na varnem mestu in mejo premakni višje. Ne rabiš potem vedno vozit na zgornji meji... Miha1985, vuk76 in C eagle 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 1 hour ago, maus said: ... ćudna so pota božja A te jes tud morm met za boga, al bo tvoja samozavest dovolj? 45 minutes ago, isarajli1 said: utrujenost je kurba. Na to zal marsikdaj pozabimo. 8 minutes ago, XTR said: "rjave črtice" in povišan utrip so le znak neznanja in nezaupanja v svojo vožnjo. Znak, da si presegel svojo varno cono. ...jes mam vedno povisan utrip, pa svicam ko konj, ko grem 2x, 3x cez Kozjanski Grobnik... Rjave crtice se pa na temnem perilu manj vidijo. Moj nasvet - predvsem ne predalec izven cone udobja! Samokriticen si dovolj/prevec, kar je OK - bolje tako, kot premalo. Pa trenirati - izven pocitnic so nedeljski dopoldnevi navadno bolj mirni glede stanja na cestah - takrat sem navadno tudi sam hodil s kolesom na ture, ravno zaradi tega vzroka. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred 18 minutami, XTR pravi: Zakaj bi bila to pot v probleme, dokler govorimo o sport touring gumah? Marsikatere peglaš zlahka do roba in so še daleč od limita! Že na poligonu jih poradiraš do roba. Takrat se šele zares začne užitek na motorju, ko osvojiš nagib in sproščeno prelagaš motor skozi ovinke. Saj ne rabi letet v vsakem ovinku po robu. Pa ne govorim o nekem divjanju, le o zanesljivi, varni vožnji, daleč od meje motorja in zelo blizu zakonskim omejitvam hitrosti. Samo malo manj se pred ovinki obešaš na zavore. Obraba gum postane bolj enakomerna, vožnja bolj tekoča, poraba se zmanjša, užitek pa vrhunski. "rjave črtice" in povišan utrip so le znak neznanja in nezaupanja v svojo vožnjo. Znak, da si presegel svojo varno cono. Rešitev,...treniraj na varnem mestu in mejo premakni višje. Ne rabiš potem vedno vozit na zgornji meji... zavore imam kot nove pri 50k, gume minimalno obrabljam, vozim pa tekoče in z užitkom ter sproščeno. z drugačno linijo ni potrebe po hudih nagibih skalar36 in BIF 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
XTR Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 (popravljeno) 13 minutes ago, Snecer said: z drugačno linijo ni potrebe po hudih nagibih Dokler ti bo nagib predstavljal pot v probleme, me tvoje linije ne zanimajo.... Popravljeno Julij 31, 2018. Popravil XTR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 pred 4 minutami, XTR pravi: Dokler ti bo nagib predstavljal pot v probleme, me tvoje linije ne zanimajo.... nagib mi ne predstavlja nobenih problemov, če se j pojavi potreba nasploh je vožnja z motorjem dokaj preprosta in enostavna zadeva, če se voziš normalno, ni potrebe po nekih hudih tečajih, obiskih dirkališč itd. sedeš in se pelješ uporabnik ima bolj težave v glavi, ker ga je preveč strah, poleg ostalega, kar bo pridobil s kilometri zato so nasveti o nekih nagibih zanj bedasti, to je vse v rangu gostilne in črede, ko si gledajo gume in robove in je potem kakšnemu nerodno pa to samo enkrat na cesti "popravlja"... igc1, Miha1985 in dr.looney 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GO_Tomi Objavljeno Julij 31, 2018 Deli Objavljeno Julij 31, 2018 2 hours ago, denis099 said: Meni do roba še fali veliko glede na sliko Ko boš do roba prišel zaradi znanja, boš lahko tudi pokazal klapi scefrano gumo. Če boš brez znanja 'segal po robu', te bomo čitali v črni kroniki. Vsakomur sicer svoje, vendar je glavni nauk Malega princa dovolj jasen: Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem skrito. dr.looney, Zok, XTR in 4 others 4 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se