Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 urami, maus pravi:

kakor komu ... meni je užitek pokolenćkat, pa kam odpotovat, pa sedet kje na klopci in ptićje žvrgolenje poslušat, pa spet mal pokolenćkat, pa se odpelat na daljši izlet za 14-20 dni, pa spet mal pokolenćkat ... pa vsake tok na reden servis, pa kakšen enodnevni izletek, pa spet mal pokolenćkat ...

okusi so različni ;) 

Seveda sam po kroznih ne kolenckat ker so zleht...sn sel dans nazaj na kraj zlocina pa gre bp po kolenu.hehehe

Objavljeno
pred 40 minutami, GO_Tomi pravi:

Ko boš do roba prišel zaradi znanja, boš lahko tudi pokazal klapi scefrano gumo. Če boš brez znanja 'segal po robu', te bomo čitali v črni kroniki.

Vsakomur sicer svoje, vendar je glavni nauk Malega princa dovolj jasen: Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem skrito.

Lepo opisano!

Jaz sem se skoz ženi trdil, da naj gumo pogleda, ker imava še 40% rezerve, da prideva do roba. Danes pa pogledam gume in me je skoraj kap zadela, ko vidim, da sva vozila na limitu, ker me je cesta malce navlekla in sem preveč užival a na srečo nisem nasedel svojim trditvam.   Kljub moji preudarnosti bi hitro lahko prišlo, do pizdarije...

znanje in neznanje- tudi srečo je potrebno imet. ;)

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, Snecer said:

uporabnik ima bolj težave v glavi, ker ga je preveč strah, poleg ostalega, kar bo pridobil s kilometri

zato so nasveti o nekih nagibih zanj bedasti, to je vse v rangu gostilne in črede, ko si gledajo gume in robove in je potem kakšnemu nerodno pa to samo enkrat na cesti "popravlja"...

Nekateri vozniki nikoli ne premagajo tega straha, sami pa so sveto prepričani v svoje znanje in obvladovanje motorja, kar je zelo nevarna kombinacija. To se ti zdi pa sprejemljivo? Z odgovori ga ne napeljujemo k hitri, drzni vožnji, sam pa tudi ni nakazal interesa za divjo vožnjo. Jaz v opazovanju robov gum ne vidim nič spornega. Začetniška radovednost, v kolikor gre zares za začetnika, ne pa provociranje "starega mačka".

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

gledanje roba je ko merjenje k...

noben ga ni danes opozoril, da je zadnji v mesecu, da so prejeli tudi dodatek, da se bodo lahi vsipsli na ceste itd...

to so nasveti za začetnika, ne pa kak se "vozi"

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
10 minutes ago, Snecer said:

gledanje roba je ko merjenje k... 

noben ga ni danes opozoril, da je zadnji v mesecu, da so prejeli tudi dodatek, da se bodo lahi vsipsli na ceste itd...

to so nasveti za začetnika, ne pa kak se "vozi" 

Ne vem no, tvojih Mitask je tudi precej po forumu. Rad jih gledaš in kažeš.  :) Kateri dnevi so primerni za vožnjo?

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

kažem obrabo, da ne bo folk res mislil, da morš par zraven vozit...

gledam pa jih redno, sem že kdaj kaj ven potegnil itd.

med 20-28 je najboljše

Objavljeno
1 hour ago, The Lakl said:

Lepo opisano!

Jaz sem se skoz ženi trdil, da naj gumo pogleda, ker imava še 40% rezerve, da prideva do roba. Danes pa pogledam gume in me je skoraj kap zadela, ko vidim, da sva vozila na limitu, ker me je cesta malce navlekla in sem preveč užival a na srečo nisem nasedel svojim trditvam.   Kljub moji preudarnosti bi hitro lahko prišlo, do pizdarije...

znanje in neznanje- tudi srečo je potrebno imet. ;)

Da ne bo pomot. Zadnjo komot vozis cez rob. Ce mas posvaljkan rob, si verjetno se precej dalec od limita. Ozri se na prednjo, koliko je se placa? 1cm?   Prednja pa cez rob ne mara. 

 

Za primer. Do roba sem vozil zadnje mitaske, ss mecelerke, dunlopke...pa enako/podobno nagibal tud z roadsmartom, ki ima obcutno manj boka. 

Objavljeno
26 minutes ago, Kugelschreiber said:

Da ne bo pomot. Zadnjo komot vozis cez rob.

Challenge accepted! :kva2:

Objavljeno
pred 4 urami, Zok pravi:

A te jes tud morm met za boga, al bo tvoja samozavest dovolj? :lol1:
;)

 

jah no .. kokr čš ... lahko nardim kult ninđa maus :P

brez heca ... kljub izkušnjam se lahko naredi neumnost ... tko da ... nihče ne more trditi, da jih ne počne ... srečo pa moraš imeti ... na Titaniku so bili zdravi pa so vseeno umrli, ker niso imeli sreče.

en primer od danes .. imam izkušnje pri hoji že več kot 50 let pa sm dons štego faliu in malo je manjkalo, da bi po parih štengah zletu ... dobr ga sem se za ograjo držal... kaj hočem povedat ... da vsak od nas .. začetnik ali veteran naredi neumnost, čeprav ima pol stoletne izkušnje ...

ponavadi začetniki bolj pazijo na vsak korak .. enkrat, ko ti je samoumevno da hodiš, o tem ne premišljuješ prav dosti kam boš nogo postavu ...

razumete poanto :huh:

Objavljeno
pred 4 urami, Miha1985 pravi:

Seveda sam po kroznih ne kolenckat ker so zleht...sn sel dans nazaj na kraj zlocina pa gre bp po kolenu.hehehe

ko je auč, si dobiš še eno izkušnjo .. zdj veš, da se da, ampak da se lohka tut ne izzide :P

Objavljeno

Hja, jaz sem na Marija reki 2× obarval ograjo in pod njo čakal pomoč, ker so se takrat vsi tak vozli :ras:. Tota : Ako može on, mogu i ja, je fejst zaj...

 

Objavljeno

Denis i ja sm letos sele zcnu vozit, prvic sedu na motoru, v 2 mescih naredu ze 3k km. :blush: to da si menjal gume odlicna poteza, ja sm jih tudi vle. Razlika v voznji kot noc pa dan, a za zacetnika zelo pomembno. 

Bodi samokriticen do sebe, znaj kda si napako naredu, in jo v bodoce popravi. Ampak bodi sproscen na motorju to je najbolj pomembno. Moja tacka asfalta nebo vidla, razn ce bom ob kak robnik zadeu ko bom parkirau :naughty: sem pa vesel ko ovinek odpeljem malo bolj suvereno in ga nagnem, sam verjetno do tacke fali se pu metra. Nima veze recem da vstrom ni za brusenje :naughty: ne obremenjuj se z tem, niti marquez ni po enem mescu ze kolenckau. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
44 minutes ago, Raavi said:

sem pa vesel ko ovinek odpeljem malo bolj suvereno in ga nagnem, sam verjetno do tacke fali se pu metra. Nima veze recem da vstrom ni za brusenje :naughty:

:naughty: Brez presedanja pa sledi izlet v maline... Ne pretiravajte! Počasi se daleč pride, tudi do tačke. :) 

5492105978_5b81281e71.jpg

Objavljeno
pred 12 urami, Snecer pravi:

gledanje roba je ko merjenje k...

noben ga ni danes opozoril, da je zadnji v mesecu, da so prejeli tudi dodatek, da se bodo lahi vsipsli na ceste itd...

to so nasveti za začetnika, ne pa kak se "vozi"

 

Plus slaba volja...Saj dobili obvestilo kuk bo nakazanga regresa/dodatka dobili pa manj...

Objavljeno
pred 19 minutami, XTR pravi:

:naughty: Brez presedanja pa sledi izlet v maline... Ne pretiravajte! Počasi se daleč pride, tudi do tačke. :) 

5492105978_5b81281e71.jpg

Fotošop:naughty:

Objavljeno
pred 48 minutami, Raavi pravi:

Fotošop:naughty:

ni, ampak napačna vožnja. Tak stil pride prav pri relativno malih brzinah in hitrem izogibu oviri, premagovanje serpentin itd...namreč tip poriva motor v ovinek in je zato naklon motorja še večji, kar pa je nevarno, saj pride prej do zdrsa. Poleg tega, še dodatno na destabilizacijo motorja vpliva, drsanje po tleh s centralcem, kufri ali tačko.

V takem primeru, ali presede v ovinek, ali pa ga vzame z malo manjšo hitrostjo.

Objavljeno
Ob 1. 8. 2018 ob 6:41, XTR pravi:

:naughty: Brez presedanja pa sledi izlet v maline... Ne pretiravajte! Počasi se daleč pride, tudi do tačke. :) 

5492105978_5b81281e71.jpg

Popolnoma narobe  , tudi če bi presedal , ta model ne bi imel glave v pravem položaju:P

 

pred 22 urami, DAMI34 pravi:

ni, ampak napačna vožnja. Tak stil pride prav pri relativno malih brzinah in hitrem izogibu oviri, premagovanje serpentin itd...namreč tip poriva motor v ovinek in je zato naklon motorja še večji, kar pa je nevarno, saj pride prej do zdrsa. Poleg tega, še dodatno na destabilizacijo motorja vpliva, drsanje po tleh s centralcem, kufri ali tačko.

V takem primeru, ali presede v ovinek, ali pa ga vzame z malo manjšo hitrostjo.

Men je to opozorilo ,da imam še nekaj razerve :P

Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Men je to opozorilo ,da imam še nekaj razerve :P

že že, sam ti si neki posebnega :P

 

Objavljeno
6 hours ago, Kmet2 said:

Popolnoma narobe  , tudi če bi presedal , ta model ne bi imel glave v pravem položaju:P

Sliko sem prilepil kot primer, da gre vstrom brez težav do stopalke (tudi če ne znaš pravilno vozit).

 

7 hours ago, Kmet2 said:

Men je to opozorilo ,da imam še nekaj razerve :P

Ja, samo ta rezerva se zaradi obrabe hitro zmanjšuje. :(

 

7 hours ago, Kmet2 said:

Poleg tega, še dodatno na destabilizacijo motorja vpliva, drsanje po tleh s centralcem, kufri ali tačko.

Pri pretiravanju ti zadnje kolo malo prestavi in narišeš rjavo črtico. Ne gre pa takoj po tleh. :)                                                

Objavljeno
pred 24 minutami, XTR pravi:

Sliko sem prilepil kot primer, da gre vstrom brez težav do stopalke (tudi če ne znaš pravilno vozit).                                       

V-Strom ima stopalke relativno nizko in zelo hitro zadrsajo v asfalt...

Objavljeno
pred eno uro, denis099 pravi:

hmmm morm tole probat :)

 

Ce imas zeljo se pelji na Raceland in si privosci "pico na pisti" pica+10 krogov in bo...

Objavljeno (popravljeno)

nimam neke želje ampak smatram, da se tako vozi večina motoristov v ovinek. mislim pa tudi da na varni vožnji AMZS učijo take vožnje, ker dejansko motor ni v takem nagibu pa še bolje gre čez ovinek. 

Popravljeno . Popravil denis099
Objavljeno
pred 11 minutami, denis099 pravi:

nimam neke želje ampak smatram, da se tako vozi večina motoristov v ovinek 

9ZOgqGO.png.3c44ab4c360a3c74f81cdcaa1a159808.png

 

  • Hvala 1
Objavljeno
pred 12 minutami, denis099 pravi:

nimam neke želje ampak smatram, da se tako vozi večina motoristov v ovinek. mislim pa tudi da na varni vožnji AMZS učijo take vožnje, ker dejansko motor ni v takem nagibu pa še bolje gre čez ovinek. 

na varni vožnji te učijo prej kaj drugega

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!