Skoči na vsebino

Praktični nasveti za začetnike in povratnike


Dr_Jakob

Priporočene objave

pred 2 minutami, Xebec pravi:

9ZOgqGO.png.3c44ab4c360a3c74f81cdcaa1a159808.png

 

kot pravim mislim da to učijo na amzs...

Pravkar, DAMI34 pravi:

na varni vožnji te učijo prej kaj drugega

to sem sam videl da učijo na uvalnem delu steze... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, denis099 pravi:

kot pravim mislim da to učijo na amzs...

to sem sam videl da učijo na uvalnem delu steze... 

ne bi vedel in me pravzaprav niti ne zanima, do iztega noge v ovinek in prave drže se pride hitro, takoj ko poslušaš mal svoje telo in čutiš moped, aja pa ko začneš pri pokončni drži drajsat tačke :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav, tako ne boš drsal stopalk.

Ampak ko vidim kakšne modele, ki hočejo dobesedno odleteti dol z motorja, ne vem........meni to ni najbolj všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, denis099 said:

nimam neke želje ampak smatram, da se tako vozi večina motoristov v ovinek. mislim pa tudi da na varni vožnji AMZS učijo take vožnje, ker dejansko motor ni v takem nagibu pa še bolje gre čez ovinek. 

Motiš se, samo ta večji frajerji. :cool: Ja kako boš pa pussy štrajfne posnel, če je nagib motorja manjši? :hmm: Ne prehitevaj,... najprej štrajfni in stopalke, nadaljuješ pa s kolenom,.. če ti že prej ne uspe po obeh hkrati. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, denis099 pravi:

hmmm morm tole probat :)

to je to ... ne rabiš diujat ... se da u izi vse ovinke po kolenu odpelat ...

pred eno uro, DAMI34 pravi:

na varni vožnji te učijo prej kaj drugega

tm učijo kontra ... odrivanje motorja od sebe, kajne ;) ... pol se pa še hvaljo k s tačkam po tleh drajsajo :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

dobro bi bilo, da gre en s tabo in te posnema pa mi tu pogledamo zadevo...

na parkrplacu ni problem .. problem rata na cesti ;)

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, maus pravi:

na parkrplacu ni problem .. problem rata na cesti ;)

 

Pa gres na Slovensko avtocesto..sem tud po njej kolenckal pa ne na izvozu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, maus pravi:

 

tm učijo kontra ... odrivanje motorja od sebe, kajne ;) ... pol se pa še hvaljo k s tačkam po tleh drajsajo :P

 

sem že hotel napisat, potem sem se ugriznil v jezik, ker bo spet ogenj v strehi ampak bom.

Da, tam učijo odrivanje mopeda, kar je pametno in dobrodošlo pri malih hitrostih, vožnji čez serpentine in umikanju oviri. To je naravna reakcija, ko nahitro odmakneš moped, da ne zadeneš kamna. Ampak, nekateri posvojijo ta stil in že od mnogih udeležencev teh tečajev sem slišal, da tako vozijo (odrivanje motorja in visenje kontra) in da jim je kul. Seveda jim je, saj se telo počuti bolj normalno, z vidika varnosti in pri višjih hitrostih je pa to popolnoma napačno, kajti s tem se samo še poveča nagib motorja, prej podrsa s tačko ali s centralcem.

Težko verjamem, da bi izkušeni "strokovnjaki" svetovali tako vožnjo cel čas. A tistih, ki vozijo "angleški" stil se ne da prepričat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

sem že hotel napisat, potem sem se ugriznil v jezik, ker bo spet ogenj v strehi ampak bom.

Da, tam učijo odrivanje mopeda, kar je pametno in dobrodošlo pri malih hitrostih, vožnji čez serpentine in umikanju oviri. To je naravna reakcija, ko nahitro odmakneš moped, da ne zadeneš kamna. Ampak, nekateri posvojijo ta stil in že od mnogih udeležencev teh tečajev sem slišal, da tako vozijo (odrivanje motorja in visenje kontra) in da jim je kul. Seveda jim je, saj se telo počuti bolj normalno, z vidika varnosti in pri višjih hitrostih je pa to popolnoma napačno, kajti s tem se samo še poveča nagib motorja, prej podrsa s tačko ali s centralcem.

Težko verjamem, da bi izkušeni "strokovnjaki" svetovali tako vožnjo cel čas. A tistih, ki vozijo "angleški" stil se ne da prepričat.

Narobe razlagaš. Gre za odrivanje krmila in ne motorja. Ampak, to je treba vedeti. Zato ne razlagaj o nekem odrivanju motorja, kontra nagibanju in nekem angleškem stilu. Ker ne gre za to. Ampak, kot sem že napisal; to je treba vedeti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Narobe razlagaš. Gre za odrivanje krmila in ne motorja. Ampak, to je treba vedeti. Zato ne razlagaj o nekem odrivanju motorja, kontra nagibanju in nekem angleškem stilu. Ker ne gre za to. Ampak, kot sem že napisal; to je treba vedeti. 

ti že veš, kaj učijo, jaz sem pa napisal, kaj učenci povedo...zatorej bom povedal kar slišim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Mogoče mislijo countersteering?

To mislijo in to počnejo. Nekateri zavedno, nekateri nezavedno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, KARMEN1 pravi:

Mislim, da si nezavedno tega nihče ne bi upal, če ne ve, kaj se bo zgodilo B)

Popravek; ne vedo, da to počnejo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če je še vedno isto, AMD ljubljana, "motor podiraš pod sabo, ne se nagibat pod motor ker nisi Rossi in slovenske ceste so kakršne so, če motor pade da imaš čim manj nogr pod njim." Torej motor se odriva in se drži voznik vedno manj nagnjen kot motor. Za mestno vožnjo in vožnjo po omejitvah je to čisto vredu, tudi s takim načinom ne pridea do roba gume. Jaz se še vedno redko kdaj nagnem "pod motor" ponavadi sem dokaj poravnan z motorjem, ker tisto držanje bolj navpično od motorja je pri lepi vožnji po lokalnih cestah brezveze. In dobro je znat se nagnit, ne glih kolenčkat ko zajebeš in je ovinek bolj tesen od pričakovanega. 

Tako da verjetno ni govor o "counter steering" ampak o podiranju motorja pod sabo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, smasher pravi:

Ne vem če je še vedno isto, AMD ljubljana, "motor podiraš pod sabo, ne se nagibat pod motor ker nisi Rossi in slovenske ceste so kakršne so, če motor pade da imaš čim manj nogr pod njim." Torej motor se odriva in se drži voznik vedno manj nagnjen kot motor. Za mestno vožnjo in vožnjo po omejitvah je to čisto vredu, tudi s takim načinom ne pridea do roba gume. Jaz se še vedno redko kdaj nagnem "pod motor" ponavadi sem dokaj poravnan z motorjem, ker tisto držanje bolj navpično od motorja je pri lepi vožnji po lokalnih cestah brezveze. In dobro je znat se nagnit, ne glih kolenčkat ko zajebeš in je ovinek bolj tesen od pričakovanega. 

Tako da verjetno ni govor o "counter steering" ampak o podiranju motorja pod sabo.

Kje si podiral motor pod seboj? Ker med slalom obračaš krmilo, med ostrimi zavoji porineš motor v želeno smer. Velja za poligon. Na cesti odrivaš oziroma vlečeš krmilo. Na serpentinah boš pa motor porinil v želeno smer. Ampak serpentina je zelo oster zavoj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, smasher said:

Tako da verjetno ni govor o "counter steering" ampak o podiranju motorja pod sabo. 

Počasi bomo končno prišli do "lomljene" tehnike. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Borutt pravi:

Narobe razlagaš. Gre za odrivanje krmila in ne motorja. Ampak, to je treba vedeti. Zato ne razlagaj o nekem odrivanju motorja, kontra nagibanju in nekem angleškem stilu. Ker ne gre za to. Ampak, kot sem že napisal; to je treba vedeti. 

če odrineš krmilo, odrineš tudi motor a ne :P

Pa hvala, k se spet delaš pametnega.

porivanje motorja v ovinek in obenem pokončno sedenje je vsem tule jasen termin, razen tebi. In to klapa počne pri vseh hitrostih. In vsi se pohvalijo, da so se tega naučili na Vranskem. Do sedaj tri osebe 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Borutt said:

Kje si podiral motor pod seboj? Ker med slalom obračaš krmilo, med ostrimi zavoji porineš motor v želeno smer. Velja za poligon. Na cesti odrivaš oziroma vlečeš krmilo. Na serpentinah boš pa motor porinil v želeno smer. Ampak serpentina je zelo oster zavoj. 

Countersteering vedno deluje, mislom da je bilonprej debariranje o kolenčkanju in da jih na poligonu ne učijo se nagibat v ovinek ampak kontra. In sem jaz dodal da me je tega učil inštruktor v avtošoli, in razlaga zakaj to učijo. Torej razlaga zakaj šole vožnje učijo kontra kot uči "twist of the wrist" in zakaj se jaz strinjam da je nevtralna drža ali bolj pokončna taka bolj turistična ležerna lepa za začetnike. Pol ko je pod ritjo nekaj km, je po mojem mnenju za se začet "naslanjat" na gumo z dodajanjem gasa v ovinku. Kolenčkanje pa je za tiste ki pač hočejo. Jaz ne kolenčkam in nimam namena ker mi je kontra instinktu da bi želel del telesa vlečt po asfaltu tudi če je malo plastike umes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolj kr brez tehnike .. moli vas kurac kako zgledate, glaun da uživate ...

da nau res kakšn od sebe odrinu balanco in šu u grmoule :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni ravno pri vijuganju med stožci najbolj primerna tehnika "podiranja motorja"? S tem lahko dosežemo večji nagib in posledično lažje zavijanje, kot npr. pri teh policijskih tekmovanjih: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

če odrineš krmilo, odrineš tudi motor a ne :P

Pa hvala, k se spet delaš pametnega.

porivanje motorja v ovinek in obenem pokončno sedenje je vse tule jasen termin, razen tebi. In to klapa počne pri vseh hitrostih. In vsi se pohvalijo, da so se tega naučili na Vranskem. Do sedaj tri osebe 

Spet dokazuješ neznanje. 

Odrivanje krmila je tisto, kar tudi ti narediš, da gre motor v ovinek. 

Pa ne pametuj o nekem odrivanju motorja in pokončnem sedenju, ker tega ni. Krmilo se obrača v nasprotno smer ovinka, voznik se nagiba skupaj z motorjem. Bo šlo sedaj? 

pred 3 urami, smasher pravi:

Countersteering vedno deluje, mislom da je bilonprej debariranje o kolenčkanju in da jih na poligonu ne učijo se nagibat v ovinek ampak kontra. In sem jaz dodal da me je tega učil inštruktor v avtošoli, in razlaga zakaj to učijo. Torej razlaga zakaj šole vožnje učijo kontra kot uči "twist of the wrist" in zakaj se jaz strinjam da je nevtralna drža ali bolj pokončna taka bolj turistična ležerna lepa za začetnike. Pol ko je pod ritjo nekaj km, je po mojem mnenju za se začet "naslanjat" na gumo z dodajanjem gasa v ovinku. Kolenčkanje pa je za tiste ki pač hočejo. Jaz ne kolenčkam in nimam namena ker mi je kontra instinktu da bi želel del telesa vlečt po asfaltu tudi če je malo plastike umes.

Verjamem, da sem ti v zapisu, katerega si citiral, odgovoril. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Darko3g pravi:

A ni ravno pri vijuganju med stožci najbolj primerna tehnika "podiranja motorja"? S tem lahko dosežemo večji nagib in posledično lažje zavijanje, kot npr. pri teh policijskih tekmovanjih: 

 

Dokler ne začnejo nekateri trditi, da se udeleženci poligonov s takšno tehniko tudi po cesti vozijo. Seveda se, po serpentinah. Razen tisti, na kontra pasu in tisti na parkiriščih, ko z nogami pomagajo voziti in iskati parkirno mesto. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Borutt pravi:

Spet dokazuješ neznanje. 

Odrivanje krmila je tisto, kar tudi ti narediš, da gre motor v ovinek. 

Pa ne pametuj o nekem odrivanju motorja in pokončnem sedenju, ker tega ni. Krmilo se obrača v nasprotno smer ovinka, voznik se nagiba skupaj z motorjem. Bo šlo sedaj? 

 

tebi ne gre, tebi, očitno si sedel zraven ko smo o tem govorili. Očitno veš kaj so ljudje povedali in očitno samo ti ne razumeš kaj pomeni porivanje motorja v ovinek, žalostno mojster, žalostno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!