sesir Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 pred 9 urami, Bear pravi: Js sm delou izpitno ze 3x (a1, a2 in pred 1 tednom a-use naredu iz prve) Edino kar je kjer se forsira desna stran je pri prvi vaji kjer porivas motor, ker pac ko porivas motor more le ta bit na levi strani Lazje ti je tam it dol na desno stran, seveda pa gres lahko na levo samo pol se mores sprehodit sz leve na desno stran okoli motorja in ga drzat v ravnotezju Se pravo okoli iti ali velika verjetnost lezati
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 Povsod je drugače. Pri meni je zahteval, da postavim motor iz tačke in ga med stožci potiskam par metrov, nato grem po prednji strani na desno stran motorja in ga ponovno potiskam nekaj metrov, ter po zadnj strani nazaj na levo stran motorja! Na kateri stani sedeš na motor mi niti inštruktor in niti član komisije ni dajal zahtev, predpisov! Ta vaja je samo ugotavljanje sposobnosti obvladovanja stoječega motorja. Nič narobe, če jo obvladaš! Če ne- je pa motor na tleh:) GoBobi in Yoghurt 2
KARMEN1 Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 Izpit sem opravila pred dvemi leti. To,potiskanje motorja med stožci sem opravila na levi, to pomeni, da je motor bil na moji desni, naslonjen name. Nihče me ni niti učil, niti zahteval od mene, da bi to opravljala z desne. Ob ustavljanju me je inštruktor učil, da ob namenu, da bom šla levo, dam najprej dol levo nogo, v desno, pa desno. Če bi imela namen speljati naravnost pa levo. To ni bil pogoj ob izpitu. Prav tako me je učil, naj nimam nog na stopalkah kot gos, ampak lepo poravnana. To so bili njegovi estetski popravki, ki sem jih tudi upoštevala. Drugače pa z motorja brez težav sestopam tako z leve, kot z desne. Tudi vsedem se lahko z obeh strani. GoBobi 1
Yoghurt Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 (popravljeno) 23 minutes ago, KARMEN1 said: To,potiskanje motorja med stožci sem opravila na levi, to pomeni, da je motor bil na moji desni, naslonjen name. Nihče me ni niti učil, niti zahteval od mene, da bi to opravljala z desne. To mi je pa res čudno. Jaz sem delala izpit že davnih 9 let nazaj za A1 in nadaljevala z A2 in A. Imela 3 različne inštruktorje in čisto vsi so poudarili, da se motor potiska tako, da ga imaš na levi strani. Samo iz tega, da če to počneš ob cesti, je bolje da se nekdo zaleti v motor kot pa vate. Zanimivo kakšne različne izkušnje imamo s tem, kaj so nas učili. 23 minutes ago, KARMEN1 said: Prav tako me je učil, naj nimam nog na stopalkah kot gos, ampak lepo poravnana. To so bili njegovi estetski popravki, ki sem jih tudi upoštevala. Tole je bolj varnostni popravek, čeprav je tudi res, da izgleda grdo. Se je zgodilo, da je človek v ovinku z nogo zapel za tla in mu je vse okoli obrnilo... Sfilirana račka. Popravljeno November 6, 2016. Popravil Yoghurt GoBobi in Bmflar 2
Borutt Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 (6) Pešec, ki potiska enosledno vozilo, ročni voziček ali drugo prevozno sredstvo in organizirana skupina pešcev, mora v primeru, ko ni mogoče uporabljati prometne površine namenjene hoji pešcev, hoditi ob desnem robu vozišča v smeri hoje. Pešec, ki potiska ob sebi enosledno vozilo, ga mora voditi na svoji levi strani. Določba velja tudi za osebo, ki se vozi v invalidskem vozičku. Yoghurt in GoBobi 2
Rey Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 Očitno nas na Obali narobe učijo Tudi jaz sem dobri dve leti nazaj opravil izpit in porival motor na moji desni. Učili so me, da se gre na motor in iz motorja iz leve strani. Posledično je tudi logično, da ko sestopiš na levi strani nato motor samo še porivaš in nič ne krožiš okoli njega ter ga drziš v ravnotežju. KARMEN1 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, Yoghurt pravi: To mi je pa res čudno. Jaz sem delala izpit že davnih 9 let nazaj za A1 in nadaljevala z A2 in A. Imela 3 različne inštruktorje in čisto vsi so poudarili, da se motor potiska tako, da ga imaš na levi strani. Samo iz tega, da če to počneš ob cesti, je bolje da se nekdo zaleti v motor kot pa vate. Zanimivo kakšne različne izkušnje imamo s tem, kaj so nas učili. Tole je bolj varnostni popravek, čeprav je tudi res, da izgleda grdo. Se je zgodilo, da je človek v ovinku z nogo zapel za tla in mu je vse okoli obrnilo... Sfilirana račka. Pravim, da inštruktorji učijo vsak drugače! Ko sem opravljal izpit za A kategorijo sem opazoval delo inštruktorjev in je vsak ime imel drugačen pristop in metode. Tole potiskanje je samo obvladovanje motorja na mestu in kot sem razumel pristope inštruktorjev je to predvsem namenjeno obvladovanju vozila v nedelujočem stanju na parkiriščih, obračanju... Pustimo sedaj cestne predpise (katere se nekateri še v postelji držijo) in kot spremljam zadeve je ogromno motorjev prevrženih ravno pri nedelujočem agregatu na parkiriščih... Na cesti zelo mali procent voznikov vstopa in sestopa na motor. Na parkirišču pa nobenega ne bi smelo brigat, kje lezem gor in dol Popravljeno November 6, 2016. Popravil lakl KARMEN1 1
fishy Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 3 hours ago, Yoghurt said: To mi je pa res čudno. Jaz sem delala izpit že davnih 9 let nazaj za A1 in nadaljevala z A2 in A. Imela 3 različne inštruktorje in čisto vsi so poudarili, da se motor potiska tako, da ga imaš na levi strani. Samo iz tega, da če to počneš ob cesti, je bolje da se nekdo zaleti v motor kot pa vate. jst sm delu izpit letos poleti in je veljalo isto motor moras potiskat na desni strani motorja, tako da je naslonjen na tvojo levo stran, glih zaradi tega razloga, da ce te kdo rukne, da te ne direkt tebe nagazi, pa se u motor prtisne. to je tudi uprasanje na republiskih prva vaja na poligonu je tud potiskanje motorja, tacke ne smes dat dol, sem uprasu ker se mi zdi bolj gvisno ce ti ze slucajno uide, da mas vsaj neko sanso da ostane pokonci, mi ni dovolil z motorja pa sm pred to prvo vajo sel dol na desni strani, brez da bi dal tacko dol, tko so nas ucili kar se pa tice katero nogo dat dol in te reci ni blo nobene izrecne direktive, razen na poligonu ko imas "dinamicno" speljevanje in ustavljanje, moras prvo dat, eno nogo dol, pol drugo, pol spet prvo, drugo, ... med samo voznjo pa ni blo nobenga ukaza katero nogo dat dol, pa tud s katere strani it gor al pa dol ne GoBobi in Yoghurt 2
ftp Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 Moje mišlenje je, da se poriva z leve, kjer je tudi nožica. Če z desne porivaš naprej, pa se ti tačka zapre, kako ga boš parkiral - šel na okoli, klical pomoč? Ne govorimo o kolesu, ampak motorju, ki lahko tehta tudi preko 300kg. Pa cesta ni vedno ravna, lahko je navzgor, navzdol, nagnjena... Me zanima kako bi GSA, Goldwinga oz, podobno, naloženega za potovanje z desne porival (brez tačke), pa ga potem parkiral, pa še na neravnem cestišču? bosa, sesir in DAMI34 3
motolover Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 22 minutes ago, ftp said: Moje mišlenje je, da se poriva z leve, kjer je tudi nožica. Če z desne porivaš naprej, pa se ti tačka zapre, kako ga boš parkiral - šel na okoli, klical pomoč? Ne govorimo o kolesu, ampak motorju, ki lahko tehta tudi preko 300kg. Pa cesta ni vedno ravna, lahko je navzgor, navzdol, nagnjena... Me zanima kako bi GSA, Goldwinga oz, podobno, naloženega za potovanje z desne porival (brez tačke), pa ga potem parkiral, pa še na neravnem cestišču? Hoja naokoli ni noben problem, motor moraš držati pokonci, malo potreniraš in gre. Ko ti je enkrat jasno, kako to gre, ga lahko držiš z enim prstom, ne glede na težo motorja saj je v "vagi". Porivanje otovornjega motorja je druga težava. Zato je vedno treba gledati, da ga parkiraš s prednjim koncem v klanec, ker če nima vzvratne kot GW, ga nazaj ne boš več spravil. Me zanima ali na tečaju za vozniško učijo hojo okoli motorja in pravilno parkiranje v klanec?
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 @Me zanima ali na tečaju za vozniško učijo hojo okoli motorja in pravilno parkiranje v klanec? Mene je učil! Kako pobrati motor iz tal pa sem se moral sam.
Kmet2 Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 pred 2 urami, ftp pravi: Moje mišlenje je, da se poriva z leve, kjer je tudi nožica. Če z desne porivaš naprej, pa se ti tačka zapre, kako ga boš parkiral - šel na okoli, klical pomoč? Ne govorimo o kolesu, ampak motorju, ki lahko tehta tudi preko 300kg. Pa cesta ni vedno ravna, lahko je navzgor, navzdol, nagnjena... Me zanima kako bi GSA, Goldwinga oz, podobno, naloženega za potovanje z desne porival (brez tačke), pa ga potem parkiral, pa še na neravnem cestišču? Če si tako prepričan da je to prav pojdi ponoči ko se ti pokvari motor na neosvetljeni cesti z nepreglednimi ovinki rinit motor tako da bo na tvoji desni motor .........ko ti bosta dva modela pripeljala na 2cm mimo ledvic boš sam hitro zamenjal pozicijo in motor rinil na svoji levi strani .......pa vem , imamo asistenco pa ne rabimo rinit itd ....... Joker in Andrejcer 2
Scarabeo 500 Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 Motor se ne poriva, motor se vozi . Scarabeo Mavti, DAMI34, bosa in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 pred 2 minutami, Scarabeo 500 pravi: Motor se ne poriva, motor se vozi . Scarabeo Nimamo vsi Suzukija Scarabeo 500 in DAMI34 2
fishy Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 no, nej se dodam, da ko so nas ucili obracat na klancu mi je omenil da das zmiri dol tisto nogo k je visje na klancu, da se ne zvrnes u dolino ce imas prekratko nogo
vandrovec Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 pred 25 minutami, Kmet2 pravi: Če si tako prepričan da je to prav pojdi ponoči ko se ti pokvari motor na neosvetljeni cesti z nepreglednimi ovinki rinit motor tako da bo na tvoji desni motor .........ko ti bosta dva modela pripeljala na 2cm mimo ledvic boš sam hitro zamenjal pozicijo in motor rinil na svoji levi strani .......pa vem , imamo asistenco pa ne rabimo rinit itd ....... enostavno greš na drugi vozni pas in si na zunanji strani cestišča DAMI34 in bosa 2
ftp Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 26 minutes ago, Kmet2 said: Če si tako prepričan da je to prav pojdi ponoči ko se ti pokvari motor na neosvetljeni cesti z nepreglednimi ovinki rinit motor tako da bo na tvoji desni motor .........ko ti bosta dva modela pripeljala na 2cm mimo ledvic boš sam hitro zamenjal pozicijo in motor rinil na svoji levi strani .......pa vem , imamo asistenco pa ne rabimo rinit itd ....... Če že moraš porivati, to storiš na levi strani ceste (kot da si pešec- aja, saj takrat si) in levi strani motorja. DAMI34 in GoBobi 2
Kmet2 Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 pred 5 minutami, ftp pravi: Če že moraš porivati, to storiš na levi strani ceste (kot da si pešec- aja, saj takrat si) in levi strani motorja. Se pravi ko ti crkne avto ga greš porivat na drugo stran ceste ? GoBobi in Yoghurt 2
fishy Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 sej je ze Borutt napisal da mors bit na desni strani ce potiskas enosledno vozilo in nevem kaj se (6) Pešec, ki potiska enosledno vozilo, ročni voziček ali drugo prevozno sredstvo in organizirana skupina pešcev, mora v primeru, ko ni mogoče uporabljati prometne površine namenjene hoji pešcev, hoditi ob desnem robu vozišča v smeri hoje. Pešec, ki potiska ob sebi enosledno vozilo, ga mora voditi na svoji levi strani. Določba velja tudi za osebo, ki se vozi v invalidskem vozičku. ce se ze gremo po regalih GoBobi 1
sesir Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 (popravljeno) pred 4 minutami, Kmet2 pravi: Se pravi ko ti crkne avto ga greš porivat na drugo stran ceste ? Ko men crkne sem za vsako vzel GSM v roke in poklical koga z prikolico... Plus sestopimo in se vasem nanj neštetokrat...crkne pa men v 15 letih dvakrat Popravljeno November 6, 2016. Popravil sesir Scarabeo 500 1
Kmet2 Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 pred 2 minutami, fishy pravi: sej je ze Borutt napisal da mors bit na desni strani ce potiskas enosledno vozilo in nevem kaj se (6) Pešec, ki potiska enosledno vozilo, ročni voziček ali drugo prevozno sredstvo in organizirana skupina pešcev, mora v primeru, ko ni mogoče uporabljati prometne površine namenjene hoji pešcev, hoditi ob desnem robu vozišča v smeri hoje. Pešec, ki potiska ob sebi enosledno vozilo, ga mora voditi na svoji levi strani. Določba velja tudi za osebo, ki se vozi v invalidskem vozičku. ce se ze gremo po regalih Komu ti to razlagaš , će men si zgrešil ,saj to isto govorim jaz ftp-ju...... pred 2 minutami, sesir pravi: Ko men crkne sem za vsako vzel GSM v roke in poklical koga z prikolico... Bravo , jaz se tega ne bi spomnil Govorimo kaj je prav in kaj ne , če pride do situacije ko moraš pač motor porinit km ali 2 po cestišču .
ftp Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 (popravljeno) Mea culpa- Nisem vedel. Ma bi vseeno porival na levi strani ceste, da vidim kaj se dogaja na cesti, pa čeprav proti pravilom. Motor seveda, avto pa pustil in postavil trikotnik. Popravljeno November 6, 2016. Popravil ftp DAMI34, sesir, bosa in 1 other 4
fishy Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 6 minutes ago, Kmet2 said: Komu ti to razlagaš , će men si zgrešil ,saj to isto govorim jaz ftp-ju...... ne tebi, ftp-ju ceprov, se tud jst ne strinjam zmiri s tem kar je napisano in kar ucijo, kmecka pamet ftw Yoghurt in GoBobi 2
Yoghurt Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 @KARMEN1 a poveš v katerem mestu si opravljala izpit? Res me zanima, ker prvič slišim, da ne bi nihče povedal da je po zakonu treba biti na desni strani in ker to ni bilo tako dolgo nazaj, da bi si rekla da se je zdaj način ful spremenil. Predvsem me pa zanima zato, ker če že inštruktor tega ni omenil, bi menda moral tisti iz komisije kaj reči med dejanskim opravljanjem izpita. To da ima vsak inštruktor svoj način učenja sem pa sama zelo dobro izkusila. Pri A1 je bil gospod zelo vzvišen, ni bil motorist, težko mu je bilo odgovarjati na vprašanja glede kakšnih situacij na cesti, zamujal, bil izredno konflikten in nasploh ni pokazal kakršnegakoli interesa, da bi me kaj naučil. Sicer so ga potem že pred mojim zaključkom teh 12 ur, al koliko jih je bilo potrebnih, odpustili in so mi dodelili drugega. No, zatem sem imela še druge inštruktorje in lahko rečem, da sem bila z njimi zadovoljna.
DAMI34 Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 pred 2 urami, Kmet2 pravi: Če si tako prepričan da je to prav pojdi ponoči ko se ti pokvari motor na neosvetljeni cesti z nepreglednimi ovinki rinit motor tako da bo na tvoji desni motor .........ko ti bosta dva modela pripeljala na 2cm mimo ledvic boš sam hitro zamenjal pozicijo in motor rinil na svoji levi strani .......pa vem , imamo asistenco pa ne rabimo rinit itd ....... motorja nimaš kaj rinit ponoči..no ti še...vsaj do prve pumpe, jaz bi ga fuknu v maline, al pa poklical asistenco. Drgač pa maš prav...ampak se da tut drugače, greš na levo stran ceste pa rineš na desni, vsaj vidiš kaj prihaja nasproti. pred 1 uro, Kmet2 pravi: Se pravi ko ti crkne avto ga greš porivat na drugo stran ceste ? če ti crkne avto, greš porivat not...ajaaaaa mora bit vsaj kaka bejba zravn pred 1 uro, ftp pravi: Mea culpa- Nisem vedel. Ma bi vseeno porival na levi strani ceste, da vidim kaj se dogaja na cesti, pa čeprav proti pravilom. Motor seveda, avto pa pustil in postavil trikotnik. moj moto je vedno tak: jebeš pravila (katera so velikokrat pisali butci) prvo varnost GoBobi in KARMEN1 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se