Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - novo plenjenje motoristov


Snečer

Priporočene objave

pred 9 urami, Bear pravi:

Js sm delou izpitno ze 3x (a1, a2 in pred 1 tednom a-use naredu iz prve)

Edino kar je kjer se forsira desna stran je pri prvi vaji kjer porivas motor, ker pac ko porivas motor more le ta bit na levi strani

Lazje ti je tam it dol na desno stran, seveda pa gres lahko na levo samo pol se mores sprehodit sz leve na desno stran okoli motorja in ga drzat v ravnotezju 

Se pravo okoli iti ali velika verjetnost lezati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povsod je drugače. Pri meni je zahteval, da postavim motor iz tačke in ga med stožci potiskam par metrov, nato grem po prednji strani na desno stran motorja in ga ponovno potiskam nekaj metrov, ter po zadnj strani nazaj na levo stran motorja! Na kateri stani sedeš na motor mi niti inštruktor in niti član komisije ni dajal zahtev, predpisov!  Ta vaja je samo ugotavljanje sposobnosti obvladovanja stoječega motorja. Nič narobe, če jo obvladaš! Če ne- je pa motor na tleh:)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpit sem opravila pred dvemi leti.

To,potiskanje motorja med stožci sem opravila na levi, to pomeni, da je motor bil na moji desni, naslonjen name. 

Nihče me ni niti učil, niti zahteval od mene, da bi to opravljala z desne. 

Ob ustavljanju me je inštruktor učil, da ob namenu, da bom šla levo, dam najprej dol levo nogo, v desno, pa desno. Če bi imela namen speljati naravnost pa levo. To ni bil pogoj ob izpitu. Prav tako me je učil, naj nimam nog na stopalkah kot gos, ampak lepo poravnana. To so bili njegovi estetski popravki, ki sem jih tudi upoštevala.

Drugače pa z motorja brez težav sestopam tako z leve, kot z desne. Tudi vsedem se lahko z obeh strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, KARMEN1 said:

To,potiskanje motorja med stožci sem opravila na levi, to pomeni, da je motor bil na moji desni, naslonjen name. 

Nihče me ni niti učil, niti zahteval od mene, da bi to opravljala z desne.

To mi je pa res čudno. Jaz sem delala izpit že davnih 9 let nazaj za A1 in nadaljevala z A2 in A. Imela 3 različne inštruktorje in čisto vsi so poudarili, da se motor potiska tako, da ga imaš na levi strani. Samo iz tega, da če to počneš ob cesti, je bolje da se nekdo zaleti v motor kot pa vate.

Zanimivo kakšne različne izkušnje imamo s tem, kaj so nas učili.

23 minutes ago, KARMEN1 said:

Prav tako me je učil, naj nimam nog na stopalkah kot gos, ampak lepo poravnana. To so bili njegovi estetski popravki, ki sem jih tudi upoštevala.

Tole je bolj varnostni popravek, čeprav je tudi res, da izgleda grdo. Se je zgodilo, da je človek v ovinku z nogo zapel za tla in mu je vse okoli obrnilo... Sfilirana račka. :BUA:

Popravljeno . Popravil Yoghurt
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(6) Pešec, ki potiska enosledno vozilo, ročni voziček ali drugo prevozno sredstvo in organizirana skupina pešcev, mora v primeru, ko ni mogoče uporabljati prometne površine namenjene hoji pešcev, hoditi ob desnem robu vozišča v smeri hoje. Pešec, ki potiska ob sebi enosledno vozilo, ga mora voditi na svoji levi strani. Določba velja tudi za osebo, ki se vozi v invalidskem vozičku.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno nas na Obali narobe učijo :huh: Tudi jaz sem dobri dve leti nazaj opravil izpit in porival motor na moji desni. Učili so me, da se gre na motor in iz motorja iz leve strani. Posledično je tudi logično, da ko sestopiš na levi strani nato motor samo še porivaš in nič ne krožiš okoli njega ter ga drziš v ravnotežju.:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Yoghurt pravi:

To mi je pa res čudno. Jaz sem delala izpit že davnih 9 let nazaj za A1 in nadaljevala z A2 in A. Imela 3 različne inštruktorje in čisto vsi so poudarili, da se motor potiska tako, da ga imaš na levi strani. Samo iz tega, da če to počneš ob cesti, je bolje da se nekdo zaleti v motor kot pa vate.

Zanimivo kakšne različne izkušnje imamo s tem, kaj so nas učili.

Tole je bolj varnostni popravek, čeprav je tudi res, da izgleda grdo. Se je zgodilo, da je človek v ovinku z nogo zapel za tla in mu je vse okoli obrnilo... Sfilirana račka. :BUA:

Pravim, da inštruktorji učijo vsak drugače! Ko sem opravljal izpit za A kategorijo sem opazoval delo inštruktorjev in je vsak ime imel drugačen pristop in metode. Tole potiskanje je samo obvladovanje motorja na mestu in kot sem razumel pristope inštruktorjev je to predvsem namenjeno obvladovanju vozila v nedelujočem stanju na parkiriščih, obračanju... Pustimo sedaj cestne predpise (katere se nekateri še v postelji držijo) :) in kot spremljam zadeve je ogromno motorjev prevrženih ravno pri nedelujočem agregatu na parkiriščih... Na cesti zelo mali procent voznikov vstopa in sestopa na motor. Na parkirišču pa nobenega ne bi smelo brigat, kje lezem gor in dol ;)

Popravljeno . Popravil lakl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Yoghurt said:

To mi je pa res čudno. Jaz sem delala izpit že davnih 9 let nazaj za A1 in nadaljevala z A2 in A. Imela 3 različne inštruktorje in čisto vsi so poudarili, da se motor potiska tako, da ga imaš na levi strani. Samo iz tega, da če to počneš ob cesti, je bolje da se nekdo zaleti v motor kot pa vate.

jst sm delu izpit letos poleti in je veljalo isto

motor moras potiskat na desni strani motorja, tako da je naslonjen na tvojo levo stran, glih zaradi tega razloga, da ce te kdo rukne, da te ne direkt tebe nagazi, pa se u motor prtisne. to je tudi uprasanje na republiskih

prva vaja na poligonu je tud potiskanje motorja, tacke ne smes dat dol, sem uprasu ker se mi zdi bolj gvisno ce ti ze slucajno uide, da mas vsaj neko sanso da ostane pokonci, mi ni dovolil

z motorja pa sm pred to prvo vajo sel dol na desni strani, brez da bi dal tacko dol, tko so nas ucili

kar se pa tice katero nogo dat dol in te reci ni blo nobene izrecne direktive, razen na poligonu ko imas "dinamicno" speljevanje in ustavljanje, moras prvo dat, eno nogo dol, pol drugo, pol spet prvo, drugo, ...

med samo voznjo pa ni blo nobenga ukaza katero nogo dat dol, pa tud s katere strani it gor al pa dol ne

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mišlenje je, da se poriva z leve, kjer je tudi nožica. Če z desne porivaš  naprej, pa se ti tačka zapre, kako ga boš parkiral - šel na okoli, klical pomoč?  Ne govorimo o kolesu, ampak motorju, ki lahko tehta tudi preko 300kg. Pa cesta ni vedno ravna, lahko je navzgor, navzdol, nagnjena...

Me zanima kako bi GSA, Goldwinga  oz, podobno, naloženega za potovanje z desne porival (brez tačke), pa ga potem parkiral, pa še na neravnem cestišču?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, ftp said:

Moje mišlenje je, da se poriva z leve, kjer je tudi nožica. Če z desne porivaš  naprej, pa se ti tačka zapre, kako ga boš parkiral - šel na okoli, klical pomoč?  Ne govorimo o kolesu, ampak motorju, ki lahko tehta tudi preko 300kg. Pa cesta ni vedno ravna, lahko je navzgor, navzdol, nagnjena...

Me zanima kako bi GSA, Goldwinga  oz, podobno, naloženega za potovanje z desne porival (brez tačke), pa ga potem parkiral, pa še na neravnem cestišču?

Hoja naokoli ni noben problem, motor moraš držati pokonci, malo potreniraš in gre. Ko ti je enkrat jasno, kako to gre, ga lahko držiš z enim prstom, ne glede na težo motorja saj je v "vagi". Porivanje otovornjega motorja je druga težava. Zato je vedno treba gledati, da ga parkiraš s prednjim koncem v klanec, ker če nima vzvratne kot GW, ga nazaj ne boš več spravil.

Me zanima ali na tečaju za vozniško učijo hojo okoli motorja in pravilno parkiranje v klanec?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Me zanima ali na tečaju za vozniško učijo hojo okoli motorja in pravilno parkiranje v klanec?

Mene je učil!

Kako pobrati motor iz tal pa sem se moral sam. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ftp pravi:

Moje mišlenje je, da se poriva z leve, kjer je tudi nožica. Če z desne porivaš  naprej, pa se ti tačka zapre, kako ga boš parkiral - šel na okoli, klical pomoč?  Ne govorimo o kolesu, ampak motorju, ki lahko tehta tudi preko 300kg. Pa cesta ni vedno ravna, lahko je navzgor, navzdol, nagnjena...

Me zanima kako bi GSA, Goldwinga  oz, podobno, naloženega za potovanje z desne porival (brez tačke), pa ga potem parkiral, pa še na neravnem cestišču?

Če si tako prepričan da je to prav pojdi ponoči ko se ti pokvari motor na neosvetljeni cesti z nepreglednimi ovinki rinit motor tako da bo na tvoji desni motor .........ko ti bosta dva modela pripeljala na 2cm mimo ledvic boš sam hitro zamenjal pozicijo in motor rinil na svoji levi strani .......pa vem , imamo asistenco pa ne rabimo rinit itd .......

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Motor se ne poriva, motor se vozi :lol1:.

Scarabeo

Nimamo vsi Suzukija ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, nej se dodam, da ko so nas ucili obracat na klancu mi je omenil da das zmiri dol tisto nogo k je visje na klancu, da se ne zvrnes u dolino ce imas prekratko nogo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Kmet2 pravi:

Če si tako prepričan da je to prav pojdi ponoči ko se ti pokvari motor na neosvetljeni cesti z nepreglednimi ovinki rinit motor tako da bo na tvoji desni motor .........ko ti bosta dva modela pripeljala na 2cm mimo ledvic boš sam hitro zamenjal pozicijo in motor rinil na svoji levi strani .......pa vem , imamo asistenco pa ne rabimo rinit itd .......

enostavno greš na drugi vozni pas in si na zunanji strani cestišča :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, Kmet2 said:

Če si tako prepričan da je to prav pojdi ponoči ko se ti pokvari motor na neosvetljeni cesti z nepreglednimi ovinki rinit motor tako da bo na tvoji desni motor .........ko ti bosta dva modela pripeljala na 2cm mimo ledvic boš sam hitro zamenjal pozicijo in motor rinil na svoji levi strani .......pa vem , imamo asistenco pa ne rabimo rinit itd .......

Če že moraš porivati, to storiš na levi strani ceste (kot da si pešec- aja, saj takrat si) in levi strani motorja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, ftp pravi:

Če že moraš porivati, to storiš na levi strani ceste (kot da si pešec- aja, saj takrat si) in levi strani motorja.

Se pravi ko ti crkne avto ga greš porivat na drugo stran ceste ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej je ze Borutt napisal da mors bit na desni strani ce potiskas enosledno vozilo in nevem kaj se

(6) Pešec, ki potiska enosledno vozilo, ročni voziček ali drugo prevozno sredstvo in organizirana skupina pešcev, mora v primeru, ko ni mogoče uporabljati prometne površine namenjene hoji pešcev, hoditi ob desnem robu vozišča v smeri hoje. Pešec, ki potiska ob sebi enosledno vozilo, ga mora voditi na svoji levi strani. Določba velja tudi za osebo, ki se vozi v invalidskem vozičku.

ce se ze gremo po regalih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

Se pravi ko ti crkne avto ga greš porivat na drugo stran ceste ?

Ko men crkne sem za vsako vzel GSM v roke in poklical koga z prikolico...

Plus sestopimo in se vasem nanj neštetokrat...crkne pa men v 15 letih dvakrat

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, fishy pravi:

sej je ze Borutt napisal da mors bit na desni strani ce potiskas enosledno vozilo in nevem kaj se

(6) Pešec, ki potiska enosledno vozilo, ročni voziček ali drugo prevozno sredstvo in organizirana skupina pešcev, mora v primeru, ko ni mogoče uporabljati prometne površine namenjene hoji pešcev, hoditi ob desnem robu vozišča v smeri hoje. Pešec, ki potiska ob sebi enosledno vozilo, ga mora voditi na svoji levi strani. Določba velja tudi za osebo, ki se vozi v invalidskem vozičku.

ce se ze gremo po regalih

Komu ti to razlagaš , će men si zgrešil ,saj to isto govorim jaz ftp-ju......

pred 2 minutami, sesir pravi:

Ko men crkne sem za vsako vzel GSM v roke in poklical koga z prikolico...

Bravo , jaz se tega ne bi spomnil :worship:

Govorimo kaj je prav in kaj ne , če pride do situacije ko moraš pač motor porinit km ali 2 po cestišču .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mea culpa- Nisem vedel. Ma bi vseeno porival na levi strani ceste, da vidim kaj se dogaja na cesti, pa čeprav proti pravilom.

Motor seveda, avto pa  pustil in postavil trikotnik.

Popravljeno . Popravil ftp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Kmet2 said:

Komu ti to razlagaš , će men si zgrešil ,saj to isto govorim jaz ftp-ju......

ne tebi, ftp-ju

ceprov, se tud jst ne strinjam zmiri s tem kar je napisano in kar ucijo, kmecka pamet ftw

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@KARMEN1 a poveš v katerem mestu si opravljala izpit? Res me zanima, ker prvič slišim, da ne bi nihče povedal da je po zakonu treba biti na desni strani in ker to ni bilo tako dolgo nazaj, da bi si rekla da se je zdaj način ful spremenil. Predvsem me pa zanima zato, ker če že inštruktor tega ni omenil, bi menda moral tisti iz komisije kaj reči med dejanskim opravljanjem izpita. :?


To da ima vsak inštruktor svoj način učenja sem pa sama zelo dobro izkusila. Pri A1 je bil gospod zelo vzvišen, ni bil motorist, težko mu je bilo odgovarjati na vprašanja glede kakšnih situacij na cesti, zamujal, bil izredno konflikten in nasploh ni pokazal kakršnegakoli interesa, da bi me kaj naučil. Sicer so ga potem že pred mojim zaključkom teh 12 ur, al koliko jih je bilo potrebnih, odpustili in so mi dodelili drugega. No, zatem sem imela še druge inštruktorje in lahko rečem, da sem bila z njimi zadovoljna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Če si tako prepričan da je to prav pojdi ponoči ko se ti pokvari motor na neosvetljeni cesti z nepreglednimi ovinki rinit motor tako da bo na tvoji desni motor .........ko ti bosta dva modela pripeljala na 2cm mimo ledvic boš sam hitro zamenjal pozicijo in motor rinil na svoji levi strani .......pa vem , imamo asistenco pa ne rabimo rinit itd .......

motorja nimaš kaj rinit ponoči..no ti še...vsaj do prve pumpe, jaz bi ga fuknu v maline, al pa poklical asistenco. Drgač pa maš prav...ampak se da tut drugače, greš na levo stran ceste pa rineš na desni, vsaj vidiš kaj prihaja nasproti.

 

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Se pravi ko ti crkne avto ga greš porivat na drugo stran ceste ?

če ti crkne avto, greš porivat not...ajaaaaa mora bit vsaj kaka bejba zravn :P

 

pred 1 uro, ftp pravi:

Mea culpa- Nisem vedel. Ma bi vseeno porival na levi strani ceste, da vidim kaj se dogaja na cesti, pa čeprav proti pravilom.

Motor seveda, avto pa  pustil in postavil trikotnik.

moj moto je vedno tak:

jebeš pravila (katera so velikokrat pisali butci) prvo varnost

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!