Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - novo plenjenje motoristov


Snečer

Priporočene objave

11 minutes ago, DL650 said:

Jaz to počnem raje doma, je bolj varno, pa še jopiča ne rabim. :jezik:

No, kakšen krat za popestritev... :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Borutt pravi:

Ko grem peš, grem vedno po levi strani. Vsa tista porivanja pred ali pa ob so pa v vsakem primeru nevarna. Vsa ta porivanja raznih karjol po celi cesti je videti po vaseh. Ampak je kultura obnašanja takšna. 

 

 Sam se bom še naprej trudil delati zastonj, kolikor se bo le dalo.

 

ali obstaja - vsaj pri tebi osebno kot predvidevam , da si strokovnjak za take zadeve - kakšen razlog ali bolje rečeno strokovna utemeljitev te razlike v predpisih , zakaj pešec hodi po levi strani , moped se pa potiska po desni strani ? prosim - ne pisati " zato , ker je tako predpisano" ..

pred 9 urami, Borutt pravi:

Tebi pa res ni marsikaj jasno. 

Predpisana je zimska oprema v zimskem času in prav nič drugega. Če se pa ti voziš z zimskimi gumami poleti, pa ne moreš za to kriviti predpisov, saj ti noben predpis ne nalaga vožnje z zimskimi gumami poleti, ampak ti nalaga zimsko opremo v določenem obdobju oziroma v zimskih razmerah. 

ki so lahko tudi izven obdobja 15.11. - 15.03. ... pod pogojem , da so zimske razmere pa ti zakon nalaga imeti zimsko opremo tudi izven tega obdobja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, thumper pravi:

ali obstaja - vsaj pri tebi osebno kot predvidevam , da si strokovnjak za take zadeve - kakšen razlog ali bolje rečeno strokovna utemeljitev te razlike v predpisih , zakaj pešec hodi po levi strani , moped se pa potiska po desni strani ? prosim - ne pisati " zato , ker je tako predpisano" ..

ki so lahko tudi izven obdobja 15.11. - 15.03. ... pod pogojem , da so zimske razmere pa ti zakon nalaga imeti zimsko opremo tudi izven tega obdobja.

Sem strokovno ugotovil, da je to napačna tema :lol1::jezik:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, stuhec said:

pri kateri starosti je največ nesreč ?

Večina virov pravi da imajo največ nesreč starejši gospodje (50-60) :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, sebar pravi:

Večina virov pravi da imajo največ nesreč starejši gospodje (50-60) :)

K temu podatku bi bilo treba dodati še vir, kakšna je starostna struktura voznikov v današnjih časih...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, sebar pravi:

Večina virov pravi da imajo največ nesreč starejši gospodje (50-60) :)

Kaj hočeš rečt,da sem star!? hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, izibajker said:

K temu podatku bi bilo treba dodati še vir, kakšna je starostna struktura voznikov v današnjih časih...

+ podatek koliko prevoženih km/let/izkušenj je do nastanka dogodka ..

kriza srednjih let? privarčevan denar za magisterij/doktorat podmladka naenkrat hodi viška oziroma ni/ne bo izkoriščen za namen varčevanja? prvi motor ever z 130+ km?

Popravljeno . Popravil Texo
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, izibajker said:

K temu podatku bi bilo treba dodati še vir, kakšna je starostna struktura voznikov v današnjih časih...

Malo star vir ampak ajde:

 Capture1.PNG

Smrti grejo pa nekako takole:

Capture2.PNG

 

Popravljeno . Popravil sebar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, sebar pravi:

 

Smrti grejo pa nekako takole:

Ja, tu se lepo vidi to razmerje. Najstarejši gredo v smrtnih izidih rahlo navzgor tudi na račun povečanja številov lastnikov motorjev v tej starostni skupini. K temu dodaj še kar je @Texo napisal. Pri mladih pa dodaj še "norost mladih let" in lahkotnost nabave motorja dandanes, pa še kaj bi se našlo...  Se pravi sam podatek "kdo ima največ nesreč" je precej relativen...

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj ko berem Borutta, bolj vidim, zakaj so lahko tako uspešni v pranju glav.  Kako model ne odstopa mm od predpisov, vsa čast. Tudi jaz vedno po levi, tako kot pešec, porivač, kdaj pa kdaj tudi kot voznik :blush: Me noben policaj in noben predpis ne prisilita, da grem po desni, rad vidim, kaj se dogaja pred mano in da znam temu primerno odreagirat. Če bi se vozniki naučili dajat smernike, ko prehitijo take "ovire" na svoji desni, bi bilo bolj varno, saj s tem opozorijo tudi ostale za seboj...zato so nesreče, ne pa zaradi teh "ovir". 

Popravljeno . Popravil Arzen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Arzen pravi:

Bolj ko berem Borutta, bolj vidim, zakaj so lahko tako uspešni v pranju glav.  Kako model ne odstopa mm od predpisov, vsa čast. Tudi jaz vedno po levi, tako kot pešec, porivač, kdaj pa kdaj tudi kot voznik :blush: Me noben policaj in noben predpis ne prisilita, da grem po desni, rad vidim, kaj se dogaja pred mano in da znam temu primerno odreagirat. Če bi se vozniki naučili dajat smernike, ko prehitijo take "ovire" na svoji desni, bi bilo bolj varno, saj s tem opozorijo tudi ostale za seboj...zato so nesreče, ne pa zaradi teh "ovir". 

Vidim, da si ugotovil, da je vse odvisno od voznika. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Borutt pravi:

Vidim, da si ugotovil, da je vse odvisno od voznika. 

od zakonov zihr ne, razn od ZKP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, sebar pravi:

Večina virov pravi da imajo največ nesreč starejši gospodje (50-60) :)

in zato bi lahko ti gospodje imeli kako varno vaznjo ali kako kratko voznjo, kjer bi se vidlo, če so sposobni še za vožnjo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Arzen pravi:

Bolj ko berem Borutta, bolj vidim, zakaj so lahko tako uspešni v pranju glav.  Kako model ne odstopa mm od predpisov, vsa čast. Tudi jaz vedno po levi, tako kot pešec, porivač, kdaj pa kdaj tudi kot voznik :blush: Me noben polical in noben predpis ne prisilita, da grem po desni, rad vidim, kaj se dogaja pred mano in da znam temu primerno odreagirat. Če bi se vozniki naučili dajat smernike, ko prehitijo take "ovire" na svoji desni, bi bilo bolj varno, saj s tem opozorijo tudi ostale za seboj...zato so nesreče, ne pa zaradi teh "ovir". 

Vsem tudi takim je namenjen brezplačni dprti motoristi dan na začetku sezone,z inštruktorji varne vožne

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, sesir said:

Kaj hočeš rečt,da sem star!? hehe

 

1 hour ago, Gonca said:

Prodam motor,  starejši gospod (50-60).

Še v penzion me porinte pa smo kvit.

Za 90 letno babico sta rosno mlada ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, izibajker pravi:

K temu podatku bi bilo treba dodati še vir, kakšna je starostna struktura voznikov v današnjih časih...

 

pred 21 urami, Texo pravi:

+ podatek koliko prevoženih km/let/izkušenj je do nastanka dogodka ..

kriza srednjih let? privarčevan denar za magisterij/doktorat podmladka naenkrat hodi viška oziroma ni/ne bo izkoriščen za namen varčevanja? prvi motor ever z 130+ km?

ali pa kriza mladih let in dokazovanje..potem pa kdor preživi počaka na dve generaciji , da ga mladič izsili v smrt..

zanimivo razmišljanje o moči .. na koliko kg teže pa se porazdeli ta moč? 

pred 20 urami, izibajker pravi:

Ja, tu se lepo vidi to razmerje. Najstarejši gredo v smrtnih izidih rahlo navzgor tudi na račun  K tem povečanja številov lastnikov motorjev v tej starostni skupini.

  Se pravi sam podatek "kdo ima največ nesreč" je precej relativen...

vse je odvisno od razmerij med postavkami .. kdor ima več časa in več denarja se več vozi .. 

20 let - 10.000 motorjev - 3000km letno - 10 smrtnih žrtev = 1/ 3 000 000

nad 40 let - 20000 motorjev - 10.000km letno - 20 smrtnih žrtev =1/10 000 000

eden od treh ali eden od desetih je velika razlika  .. številke so samo za primerjavo ..

pred 19 urami, Arzen pravi:

 Me noben policaj in noben predpis ne prisilita, da grem po desni, rad vidim, kaj se dogaja pred mano in da znam temu primerno odreagirat. Če bi se vozniki naučili dajat smernike, ko prehitijo take "ovire" na svoji desni, bi bilo bolj varno, saj s tem opozorijo tudi ostale za seboj...zato so nesreče, ne pa zaradi teh "ovir". 

če bi gledali na cesto.. če drugi ne gleda mu tudi smernik od prvega ne pomaga nič ..

pred 9 urami, stuhec pravi:

in zato bi lahko ti gospodje imeli kako varno vaznjo ali kako kratko voznjo, kjer bi se vidlo, če so sposobni še za vožnjo 

ne rabiš.. se preštejemo pred novim letom pa spijemo nekaj na tiste , ki se jih bomo spominjali ..  

dokler pridem v redu recimo z nanosa in mamutov v obdobju med 01.12 in 01.03 fizično cel domov se nimam kej sekirat.. drugače pa prevoz do krematorija - in močno dvomim , da se bom sekiral..

pred 9 urami, Gonca pravi:

Še v penzion me porinte pa smo kvit.

takoj sem za .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, stuhec pravi:

in zato bi lahko ti gospodje imeli kako varno vaznjo ali kako kratko voznjo, kjer bi se vidlo, če so sposobni še za vožnjo 

ja to bo verjetn....mal še preber zakaj je največ osipa v tej klasi-mogoč zato k se največ vozi a ne :P

po teoriji:

več k se voziš, večja je možnost, da boš del statistike.

pred 11 urami, Gonca pravi:

Prodam motor,  starejši gospod (50-60).

Še v penzion me porinte pa smo kvit.

js bi tut v penzijo, mopeda pa ne prodam

 

pred 2 urami, gusar pravi:

Hvala bogu,da sem že čez 60:lol1:

dobr si se zmazal :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!