Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - novo plenjenje motoristov


Priporočene objave

Objavljeno
pred 32 minutami, duce750 pravi:

Zakon je butasto napisan in si ga vsak po svoje razlaga...skalar36...boma sla skup v tozbo:) .....

Baje en policaj razlaga po forumu ,da ni butastih zakonov ,temveč samo butasti ljudje :P

Objavljeno
pred 35 minutami, Kmet2 pravi:

Baje en policaj razlaga po forumu ,da ni butastih zakonov ,temveč samo butasti ljudje :P

Če bi bolj pozorno bral moje zapise, nebi sedaj tega napisal. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 14 minutami, Borutt pravi:

Če bi bolj pozorno bral moje zapise, nebi sedaj tega napisal. 

Ne vžigi se , k ne boš več lep:P , vidiš čustven simbol na koncu , če bi gledal bolj na široko in ne samo tisto kar hočeš bi se lažje pogoivarjali s teboj :ras:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, KARMEN1 pravi:

Vidva se zopet pecata :whistle:?

Če ga mam pa rad :wub:

Objavljeno
pred 14 minutami, Kmet2 pravi:

Ne vžigi se , k ne boš več lep:P , vidiš čustven simbol na koncu , če bi gledal bolj na široko in ne samo tisto kar hočeš bi se lažje pogoivarjali s teboj :ras:

Sem lep ?:P 

Ups, smetiva temo. :jezik:

Objavljeno

nekje v eni temi je uradna obrazložitev - prilimana ali link .. 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Prometna varnost v Sloveniji se je v zadnjih dveh letih izrazito poslabšala.

Slovenija se je uvrstila na 24. mesto med 28 članicami. Slovenija je v minulih dveh letih na tej lestvici padla kar za deset mest

AMZS: sistemske pomanjkljivosti: 4000 ponarejenih vozniških dovoljenjih, skoraj 3000 spornih zdravniških spričevalih in več kot tisoč spornih odobritvah tehnične brezhibnosti vozil. 

Pre-Poceni šolanje voznikov ,kar pa mnogokrat ne zagotovi ustrezne ravni kakovosti.

___________________________________________________________

Komentar državljana? Poceni populizem. Če bi navedel številko koliko nosilcev teh ponarejenih dovoljenj in spornih zdravniških spričeval je bilo udeleženih v prometni nesreči bi AMZS še lahko vsaj navidezno zastopal strokovnost, tako pa ne počne drugega kot da s hujskanjem poskuša priti do dodatnega denarja državljanov.

Od kje je sploh pobral številke 4.000 in 3.000? Čista izmišljotina; ker če se to ugotovi, se dovoljenje odvzame in ni problemov za druge udeležence.

Pre-poceni šolanje; no, za priti do izpita za motor so Slovenci rekorderji v kompliciranju zavoljo kasiranja; pri avtomobilih ni dosti drugače. Kot so leta nazaj pisali časopisi, v tujini preverijo ali kandidat obvlada osnove, v Sloveniji pa se »hoče« profesionalca oziroma se pod to pretvezo nabije kandidatu čim večje stroške.

Pravi problemi ne zanimajo nikogar; katastrofalna nova križišča, ki so jih naredili ultra-diplomiranci in so nepregledna, zakomplicirana in mnogokrat z nelogičnimi rešitvami. Izredno napadalno, nestrpno, psihotično obnašanje izkušenih šoferjev, ki bi splužili vse pred seboj. Nikakršne kulture in obzira ter sodno požegnano nasilje pravil; pravzaprav, odsev države.

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno
pred eno uro, antares pravi:

Prometna varnost v Sloveniji se je v zadnjih dveh letih izrazito poslabšala.

Pravi problemi ne zanimajo nikogar; katastrofalna nova križišča, ki so jih naredili ultra-diplomiranci in so nepregledna, zakomplicirana in mnogokrat z nelogičnimi rešitvami. Izredno napadalno, nestrpno, psihotično obnašanje izkušenih šoferjev, ki bi splužili vse pred seboj. Nikakršne kulture in obzira ter sodno požegnano nasilje pravil; pravzaprav, odsev države.

če se vozi po predpisih in spremljajočih znakih se da križišča - in krožišča - zvozit normalno..

še enkrat -poudarjam - če se vozi - ne pa če se je sendvič ali lupi jabolko , gleda filme , texta in govori po telefonu , nanaša maskaro ...

kar se tiče pluženja - to je odsev "varnih in počasnih"  voznikov ki ob prehodu iz voznega na prehitevalni pas AC zabremzajo iz 95 na 75 .. ki ne gledajo v vzvratna ogledala in posledično ne vidijo , da se po levem pasu dvopasovnice vozijo v eni najhujših kolon pa se tega sploh ne zavedajo da so prvi v koloni na desni pa 700m prazno..

Objavljeno
7 minutes ago, thumper said:

če se vozi po predpisih in spremljajočih znakih se da križišča - in krožišča - zvozit normalno..

kar se tiče pluženja - to je odsev "varnih in počasnih"  voznikov ki..

zanič kuhanje se da pojesti, se strinjam, ampak če plačaš restoran ima za biti skuhano kot je prav; enako je z novimi cestnimi projekti, državljani jih plačamo (in mnogokat tudi 3x pre-plačamo, kot avtoceste) izdelek pa so pomije.

seveda, omejitev 60km/h, voziš 65km/h, zadaj pa ti tri modeli trobijo kot ponoreli, ker si prepočasen. Balkan mentaliteta.

Objavljeno (popravljeno)
Ob 29. 9. 2016 at 18:06, Kmet2 pravi:

Če ne znajo v avtošoli naučit motorista da varno uporablja motocikel potem naj zaprejo avtošole

No jz sem naredil izpit l.1995...

Letos poleti pa sem bil na izpitnem poligonu glih,ko je en kandidat delal izpit...oče naš kaj učijo..to moraš biti res kreten od kretena,da NAROBE učiš!Recimo z motorja in na motor z desne!No so pa Slovenjceljni,ki so pisali zakon bolj pametni kot proizvajalci motorjev.Najboljše,da Japonce in nemce,Italjane in vse,ki proizvajajo motorje poučijo Slovenjcelni,da so tačko od motorja postavili na napačno stran! 

V glavnem kretenizem.Absolutno bi naredil izpit a ga po besedah komisije ne morem!Zakaj?Ker sem mu jasno povedal,da z njihove jakce,ki ima 170kg in je nizek recimo,da vse to gre...a rad bi videl kretena,ki bi z desne šel na in z nekega konkretnega mopeda...

Se pravi avtošola uči,da kao neki znaš v času vožnje...

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
22 minutes ago, sesir said:

No jz sem naredil izpit l.1995...

Letos poleti pa sem bil na izpitnem poligonu glih,ko je en kandidat delal izpit...oče naš kaj učijo..to moraš biti res kreten od kretena,da NAROBE učiš!

Pogoj za izpit je to, da se ustaviš in daš dol nogo na tisti strani, kjer je nožna zavora za zadnje kolo, pa da s tisto nogo spelješ in podobne neumnosti. Prav nožna zavora je tista, ki naj bi se jo pri ustavljanju tudi uporabilo; oziroma tako učijo Italijani in Američani; tukaj so "strokovni".

Objavljeno
pred 22 minutami, antares pravi:

Pogoj za izpit je to, da se ustaviš in daš dol nogo na tisti strani, kjer je nožna zavora za zadnje kolo, pa da s tisto nogo spelješ in podobne neumnosti. Prav nožna zavora je tista, ki naj bi se jo pri ustavljanju tudi uporabilo; oziroma tako učijo Italijani in Američani; tukaj so "strokovni".

Da ti bo jasno zakaj je tako...predvidevam...več kot skuterja 50 tak niso vozili in na skuterčku je zadnja bremza res uporabna...

Objavljeno
pred 1 uro, sesir pravi:

Recimo z motorja in na motor z desne! No so pa Slovenjceljni,ki so pisali zakon bolj pametni kot proizvajalci motorjev.

Verjetno spremljajo MotoGP in so videli, da Rossi vedno zajaha motor z desne. In če on tako dela, je sigurno tako prav...:smoke:

Objavljeno
pred 15 minutami, Joker pravi:

Verjetno spremljajo MotoGP in so videli, da Rossi vedno zajaha motor z desne. In če on tako dela, je sigurno tako prav...:smoke:

Več ko tokar vidijo na TV in skuterčka tak niso videli,sprobali,da celo učijo take neumnosti

Objavljeno
pred 30 minutami, sesir pravi:

Več ko tokar vidijo na TV in skuterčka tak niso videli,sprobali,da celo učijo take neumnosti

imajo motorji v državah , kjer se vozijo po levi potemtakem na desni tačko? ali bi jo morali imeti naši na kontra - torej na desni?

Objavljeno

ne vem če čist drži da učijo na motor sesti z desne strani. Vsaj mene ni tega noben učil... sesir, verjetno si videl samo vajo na poligonu ko porivaš motor med stožci in moraš na koncu vaje pač z desne strani gor, ker si na tisti strani, ni pa nujno - lahko greš tudi nazaj na levo če ne moreš gor.

Objavljeno

To je pomoje bolj navada, mene ni nihče učil da morem it iz desne gor na motor, ampak grem 80% res iz desne gor ker .... levo bol dvignem .. ne vem :D In mi je bolj praktično met desno nogo dol ko čakam na semafaroju, pa vseeno če sm na motorju al pa na kolesu.

To da moraš dat desno nogo dol ko ustaviš..... je pa mal se mi zdi privlečena, ker npr. pri ustavljanju in speljevanju sredi klanca moraš met desno nogo na zavori. (sem sicer poskušal tudi držat zavoro z roko in speljevat tako da je desna noga  dol ampak ni najbolj praktično).

Objavljeno (popravljeno)

Js sm delou izpitno ze 3x (a1, a2 in pred 1 tednom a-use naredu iz prve)

Edino kar je kjer se forsira desna stran je pri prvi vaji kjer porivas motor, ker pac ko porivas motor more le ta bit na levi strani

Lazje ti je tam it dol na desno stran, seveda pa gres lahko na levo samo pol se mores sprehodit sz leve na desno stran okoli motorja in ga drzat v ravnotezju 

Popravljeno . Popravil Bear
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz na motor lezem z leve al pa desne, odvisno od situacije. Dol sem pa šal tud že prek balance pa prek zadnjega konca. A je to fejst narobe :?

Objavljeno
16 minutes ago, Bear said:

Edino kar je kjer se forsira desna stran je pri prvi vaji kjer porivas motor, ker pac ko porivas motor more le ta bit na levi strani

Lazje ti je tam it dol na desno stran, seveda pa gres lahko na levo samo pol se mores sprehodit sz leve na desno stran okoli motorja in ga drzat v ravnotezju 

To.
Meni ni problem sestopiti z desne strani, imam pa večji problem,če hočem z desne zlesti na motor. Sem navajena z leve, tako da mi je potem na desni čuden občutek, pa še nisem ravno visoka in mi naklon motorja, ko je na tački, dela večje težave, kot nekomu ki je višji. Je pa tako kot povsod, če bi to naredila parkrat, bi se tudi tega navadila.

Objavljeno (popravljeno)

Zgodovinski razvoj vožnje po levi menda izvira iz konjeništva in vitezov, ki so imeli ščit in meč na levi, zato so na konja lezli z leve strani. Zakaj evropejci vozimo po desni je drugo vprašanje, pri tem pa bi vsekakor bilo bolje lezti na motor z desne strani, saj bi imeli motor na cesti, mi pa bi bili ob cesti. Tudi porivanje motorja (ali kolesa) je bolj varno, če hodimo na levi strani vozila. Ampak, očitno so volan premaknili na levo (pri tem pa pustili pravilo desnega, da moramo gledati mimo sovoznika), pri motorju pa so tačko pustili na levi.

Res pa je, da smo bolj vajeni zajahati motor z leve (pa tudi kolo, čeprav nima tačke). Ne vem ali je to povezano z desničarstvom (ne političnim) ali pač navada iz mladosti.

Torej, če ob cesti ustavim motor, ga nagnem na levo in dam na tačko, dol pa je bolj varno zlesti na desno (proti pločniku, kot pa na cesto). Kaj pa učijo na izpitih pa sem že pozabil.

Pa še to: ker imam nizek motor, mi ni težko zlesti dol in gor z obeh strani, pri višjih pa je desna stran problem, saj zaradi nagiba v levo ne moremo stopiti dovolj blizu, da damo nogo čez sedež.

Popravljeno . Popravil Darko3g
Objavljeno

To,zakaj se je spremenila smer vožnje iz srednjeveških časov imajo veze tovorni vozovi, francoska revolucija in Napoleon. (Angleži se niso zmenli za Napoleona ali ruse in so ostali v srednjeveških časih)  

Od kdaj se poriva motor na izpitu po slalomu?

Objavljeno

ajo butci end butci celo stran razlage kateri raje gre na motor z desne ali leve sej potem se pa čudimo ko imajo take brihtne zakone in način učenja poglej kaj vas je tu in o čemu debatirate.

nič boljši niste od kvadratnih glav v parlamentu 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!