Rocky Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 Ob 25. 10. 2016 at 17:23, Cartman pravi: zna bit, de je tole najlepši motor kar sm jih vidu. Alpa, rečmo d eje to tisti motor k je name naredu največji vtis. V portogruaru sm gledal rabljen VFR pri nekem dilerju, in je mel v salonu na odrčku f312. Erotika. me pa pozitivno preseneča tud s svojimi rezuktati v WSS in WSBK. PRedvsem v WSS so čist konkurenčni. Nekaj kar recimo triumphu in suzukiju ni nikoli zneslo. Da taka butična firma parira velikim....respect. Zneslo pa z lahkoto Daytony 675 proti Agusti F3 800 in ga na testih peljal scat v skoraj vseh segmentih. Se posebej v prožnosti in zmogljivosti 3-cilinderskega motorja in preprečljivo boljši vozni dinamiki angleškega SS-a. Se pa strinjam, da so dizajnarsko naredili prelep motocikl. Kot večino njihovih sedanji modelov. Vsi so lepi in pa "pre dragi" kot najboljše kurbe. Še posebej hudo je, če se ti zgodi s takšnim lepotcem kaj takšnega.
Snečer Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 daj primerjalni test raje kot da poveličuješ pri nas neuveljavljeno angleško znamko
renyy Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 Za motorje MV Agusta lahko rečem na kratko: Izredno LEPI motorji (meni osebno eni lepših, lepši kot ducati) sploh barvne kombinacije RC modelov, so pa v primerjavi z konkurenco bolj POŽREŠNI pri porabi in kar je največji problem. So izredno dragi. F3 RC, F4 RC, Dragster 800RC, ufff, za sline cedit lp
Rocky Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 Bimbo, zdaj si me pa razočaral. Stric google najde vse, čeprav sem bil vedno skoraj prepričan, da si ti pred njim. Na misel mi ne pride, da ne bi napisal resnice tukaj o samo zate "neuveljavljeni" angleški znamki. Ja, noč čarovnic se bliža. Seos ded. domina 1
motolover Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 6 minutes ago, Snecer said: daj primerjalni test raje kot da poveličuješ pri nas neuveljavljeno angleško znamko Med vozniki na pisti je Daytona uveljavljena in zelo cenjena. MV Agusta? Pojdi na Grobnik in povprašaj! dlicen 1
vandrovec Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 Ti motorji so za v vitrino, za vozit so prelepi in predragi...vsaj za večino motoristov Fazer03 1
Rocky Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 pred 50 minutami, Rocky pravi: Zneslo pa z lahkoto Daytony 675 proti Agusti F3 800 in ga na testih peljal scat v skoraj vseh segmentih. Pravilno je; Daytona 675 proti Agusti F3 675. Sem se zatipkal, da ne bo prišlo do nesporazuma, ker je morda kdo preveč "nabrušen" še posebej na angleške stroje. Snecer a special for you! http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2012/march/mar0912-mv-f3-vs-daytona-r-at-a-glance-/ domina 1
hajoktejn Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 pred 28 minutami, vandrovec pravi: Ti motorji so za v vitrino, za vozit so prelepi in predragi...vsaj za večino motoristov Misls tko k gs an? jskrablin 1
Snečer Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 pred 7 minutami, Rocky pravi: Pravilno je; Daytona 675 proti Agusti F3 675. Sem se zatipkal, da ne bo prišlo do nesporazuma, ker je morda kdo preveč "nabrušen" še posebej na angleške stroje. Snecer a special for you! http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2012/march/mar0912-mv-f3-vs-daytona-r-at-a-glance-/ gluposti pišeš, vidiš? pa tam ni nič na linku, cel review je v reviji... domnevam, da gre za angleško revijo mislim, da nas tu bolj zanima 800 kubična zadeva
Rocky Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 Sorči, gospod nezmotljivi. Malo je treba zrolat zadevo dol. Res je, revija je angleška MCN in v čem je to sedaj problem?! Pa lep večer izpod Pohorja-
cikadina Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 ce je ze glede testa, je na youtubu za pogledat. mcn je zelo avgustam naklonjen, ampak se je tako ss kot naked verziji (brutale 675) ocitalo da ne podajata moci tako zvezno kot triumpha. drgac da sta oba odlicna in da so odlocale malenkosti oz. karkoli kupis nisi brcnil v temo. s tem da bos z f3 delezen se kakega pogleda vec. Rocky in fazerčk 2
dlicen Objavljeno Oktober 28, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2016 Ma kaj jaz vem, v testih, ki sem jih gledal jaz, je bila Daytona R konkretno boljsa od mva 675. V vsem, v bistvu. cikadina 1
Cartman Objavljeno Oktober 29, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2016 Ma kaj pa vem... Ne mirmo rect de sta konkurenta samo zarad treh batov. Triumph se je zelo angaziral v WSS, mel hudo ekipo s hudimi piloti. V dveh sezonah pod vrhom je team tik pred zdajci razdrl pogodbo, odkupil rablene R6, ki so 1 sezono prezivele v garazi, in Davies je bil prvak. Agusta s Cluzelom Rolfom in G. Reao tud zmaguje. Dokler se Francoz ni zlomu je bil u igri za naslov. Na gridu s fabriskimi kawasakiji in hondami. V superbiku je Camier vedno tik za prvo ligo Kawa/Ducati. Pogosto pred Giulianom, Yamahami....v sportu ni debate. MV tolce bistveno tezje in vecje od sebe. Triumph tega ni znal. Mene navdusujejo. Za civile....nimata iste ciljne skupine. Triumph je motor, Agusta je prestiz. Dizajnerski izdelek. Modni dodatek. Podobno kot harley. Zadnic sm na Bazovici vidu Turismo Veloce. Blesavo lepo. Efendi, a-rod, jskrablin in 1 other 4
Fazer03 Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 Evo uvoznik je objavil cene: ******** ZBRISANO ***********
Agostini Objavljeno November 18, 2016 Opozori Objavljeno November 18, 2016 Ob 17. 11. 2016 at 10:14, Fazer03 pravi: Evo uvoznik je objavil cene: Veloce lusso skoraj 2K dražja kot v italiji !!??
Efendi Objavljeno November 18, 2016 Opozori Objavljeno November 18, 2016 Šubelj pa zastopstvo za MV Agusto. Ja, in potem je svizec zavil čokolado... To ne bo zastopstvo ampak pod-dilerstvo...
Snečer Objavljeno November 19, 2016 Opozori Objavljeno November 19, 2016 Dokaj nenavaden prvi blatnik, po moje prej neposrečen, saj ga "pol" manjka in očitno vse meče v hladilnik. Za touring povsem neprimeren.
domina Objavljeno November 24, 2016 Opozori Objavljeno November 24, 2016 On 25.10.2016 at 7:06 PM, gsxf750 said: detajli res, samo tisti 4 dimniki poleti pasterizirajo cohones garant! Sem dobil v kratko probo na Ridah 312-tko. mene ni na zadnjem sedežu F4 nikoli nikamor nič peklo... tko, da se mi zdi tole mal za lase privlečeno
Snečer Objavljeno November 24, 2016 Opozori Objavljeno November 24, 2016 Ženske praviloma niso nek faktor pri ocenjevanju motornih vozil. fazerčk 1
Big Py Objavljeno November 24, 2016 Opozori Objavljeno November 24, 2016 (popravljeno) @Snecer. O pa vejami, da so. Ko njih začne peči, si nahebal. Če njim kej vzadi ne paše, si cel dopust zahebal. Popravljeno November 24, 2016. Popravil map fazerčk, DAMI34, Quest in 3 others 6
domina Objavljeno November 25, 2016 Opozori Objavljeno November 25, 2016 15 hours ago, Snecer said: Ženske praviloma niso nek faktor pri ocenjevanju motornih vozil. uh, do please tell more? Dark, DAMI34 in Rocky 3
raza Objavljeno November 25, 2016 Opozori Objavljeno November 25, 2016 pred 16 urami, Snecer pravi: Ženske praviloma niso nek faktor pri ocenjevanju motornih vozil. Ženska govori iz izkušen, za razliko od onih, ki blebetajo tu na forumu nekaj brez podlage. In takih je čedalje več in vedno manj je uporabne in pregledne vsebine. 3nity 1
Snečer Objavljeno November 25, 2016 Opozori Objavljeno November 25, 2016 Je, kakršen je. Politika foruma ne želi bolj uporabnega in preglednega foruma, zato je to vse bolj na nivoju gostilne. Sicer še vedno "vse" izveš in ni suhoparno kot priročnik. Vse ženske govorijo iz izkušenj, samo obdelava podatkov je nepravilna. fazerčk 1
domina Objavljeno November 25, 2016 Opozori Objavljeno November 25, 2016 47 minutes ago, Snecer said: Vse ženske govorijo iz izkušenj, samo obdelava podatkov je nepravilna. smem ponižno vprašat, kje je napaka v moji obdelavi podatkov?
DAMI34 Objavljeno November 25, 2016 Opozori Objavljeno November 25, 2016 (popravljeno) pred 4 minutami, domina pravi: smem ponižno vprašat, kje je napaka v moji obdelavi podatkov? po domače (baje so tule gostilniške debate): vruča guza, ne more pravilno oceniti pregrevanja sedeža a ne Sneči? ps. ne vem kdo od mojstrov se je sicer vozil že na zadnjem sedežu F4, ampak kar je meni znano, na splošno pri večini mopedov ponavadi bolj grejejo agregati in kolena oziroma prvi deli izpuhov, redko, res redko, bo lonec na koncu Popravljeno November 25, 2016. Popravil DAMI34 Snečer, 3nity, vuk76 in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se