Skoči na vsebino

MV Agusta


-pero-

Priporočene objave

Hojla pobje,ali obstaja kakšen test Aguste 750 Brutale od letnika 2004 dalje v našem materinem jeziku?Če ima kdo kašen link,naj mi pomaga prosim.Lep vikend in varno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pobje,a si kdo na forumu lasti MV Agusto 750 Brutale?Namreč,rad bi kar največ izvedel o tej mašini.L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pobje,a si kdo na forumu lasti MV Agusto 750 Brutale?Namreč,rad bi kar največ izvedel o tej mašini.L.P.

MihaJ jo ima..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Bolj ali manj vse je različno, a hkrati podobno. Kaj natančno te pa zanima?

Agregat je isti, lepotnih popravkov je precej sm opazu (smerokazi v ogledalih, zadek... ), 1090 ima višji sedež, večji tank...Zanima me kakšna je razlika v vožnji...

Popravljeno . Popravil jakabmwdrei
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agregat je isti, lepotnih popravkov je precej sm opazu (smerokazi v ogledalih, zadek... ), 1090 ima višji sedež, večji tank...Zanima me kakšna je razlika v vožnji...

Agregat je kar precej različen. Na zunaj sicer zgleda enak ja, ampak glava je povsem predelana, glavna gred je druga, dodana je gred za izravnavo tresljajev. Menjalnik je v osnovi enaki, ampak precej dodelan, lepše prestavlja.

Tank je drugačen in vse plastike, kot si že ugotovil, sama elektronika je ista, Magnetti Marelli 5SM, ampak z novimi mapami in traction controlom, pa tud sicer zdej deluje elektronika na principu can-bus, prej je bila pa malo predpotopna(delala je pa vseeno).

Okvir je malo predrugačen, malce so povečali kot vilic in podaljšali nihajno roko zadaj za 20mm, da je motor bolj stabilen v dolgih ovinkih, tastara je bila bolj živčna. Malo je sicer izgubila na igrivosti v kratkih ovinkih, ampak ne dosti.

Nova je tudi malce bolj mehko vzmetena, pelješ so kot na leteči preprogi, hkrati pa vseeno dovolj trda, da se ne gunca. Sicer je tudi 1078ka zelo podobna v tem, tastare Brutale so bile precej bolj trde(750, 910).

Zmogljivosti so praktično enake. Na papirju ima nova manj konjev, ampak v 3. gre gladko na zadnjega pri prehitevanju, pa ni treba do konca odpret...

Če gledaš nove in jih dobiš za enako ceno, vzameš 1090. Če gledaš novo 1090 proti rabljeni 1078, potem nova ni vredna doplačila, ker ni tooooliko razlike.

Tkole bi šel povzetek; hitri sta enako, handling je enako dober pri obeh, le da je 1090 malo bolj ukročena in ima nekoliko več prostora na motorju, boljša za višje raščene ljudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agregat je kar precej različen. Na zunaj sicer zgleda enak ja, ampak glava je povsem predelana, glavna gred je druga, dodana je gred za izravnavo tresljajev. Menjalnik je v osnovi enaki, ampak precej dodelan, lepše prestavlja.

Tank je drugačen in vse plastike, kot si že ugotovil, sama elektronika je ista, Magnetti Marelli 5SM, ampak z novimi mapami in traction controlom, pa tud sicer zdej deluje elektronika na principu can-bus, prej je bila pa malo predpotopna(delala je pa vseeno).

Okvir je malo predrugačen, malce so povečali kot vilic in podaljšali nihajno roko zadaj za 20mm, da je motor bolj stabilen v dolgih ovinkih, tastara je bila bolj živčna. Malo je sicer izgubila na igrivosti v kratkih ovinkih, ampak ne dosti.

Nova je tudi malce bolj mehko vzmetena, pelješ so kot na leteči preprogi, hkrati pa vseeno dovolj trda, da se ne gunca. Sicer je tudi 1078ka zelo podobna v tem, tastare Brutale so bile precej bolj trde(750, 910).

Zmogljivosti so praktično enake. Na papirju ima nova manj konjev, ampak v 3. gre gladko na zadnjega pri prehitevanju, pa ni treba do konca odpret...

Če gledaš nove in jih dobiš za enako ceno, vzameš 1090. Če gledaš novo 1090 proti rabljeni 1078, potem nova ni vredna doplačila, ker ni tooooliko razlike.

Tkole bi šel povzetek; hitri sta enako, handling je enako dober pri obeh, le da je 1090 malo bolj ukročena in ima nekoliko več prostora na motorju, boljša za višje raščene ljudi.

Tenx za te izčrpne informacije. Predvidevam da si probal obe...

Sem že kar neki prebral tudi po netu in forumih in pravjo nekako isto kot ti.

Rabljene so pa tko, kakor gledam v ITA...1090 dobiš za 13500-15000, 1078 je ene 2-3 jurje cenejša, gledam od letnika 2009 dalje,... cene se pa da pri teh uradnih prodajalcih še zglihat :)

Pole ti praviš, da ni neke BISTVENE razlike med 1078 in 1090 v sami vožnji...zanimivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Odpiram novo temo, kjer se bomo posvetili MV Agustini najnovejši lepotički F3..

Na kup sem nabral nekaj člankov za radovedneže:

Članek 1

Članek 2

Članek 3

Članek 4

Interviju z g. Castiglionijem- iz Motosveta

Njena domača stran :D

PRVI VTISI IZ VOŽNJE

Pa še filmček iz uradnih slikic...

Skratka motor zgleda izredno nabrit, lepo oblikovan, in naj bi se tudi vozil vredu.

CENA: Med 9.000 in 11.000 Eur, kakor se da razbrati iz člankov...

Še malo bo treba počakati. Osebno me izredno privlači..

Pa še ena slikca za tiste, ki se jim ne da brat vseh člankov :rolleyes:

post-10955-0-48468300-1308168892_thumb.jpg

:worship:

Popravljeno . Popravil Be wild
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Novi borec v razredu naked motociklov, trivaljni naked na osnovi F3. Jasno, z motorjem prostornine 675 ccm. Zmogla naj bi 115 KM, torej nekoliko manj (13 KM) kot superšportna sestra, ceno pa še vedno postavljajo na okoli 8990 EUR. Samo upamo lahko, da bo cena res tako konkurenčna...

še fotke:

post-6668-0-04408100-1320517697_thumb.jpg

post-6668-0-79024700-1320517732_thumb.jpg

post-6668-0-33189600-1320517721_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kdo pa je zastopnik za MV Agusto v Sloveniji oziroma kje se bo dalo dotični motor pogledati v Sloveniji?

Mislim da bos moral kr kaksnim sosedom it zadevico pogledat :BUA:

drugace pa MIhaJ povprasaj on ti je naslov za to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja v Sloveniji žal nikjer, bo treba v Trst, mislim da so oni najbližje. Nimajo pa tega motorja še nikjer, tudi F3 ne. Proizvodnja menda že teče, tovarna pa trgovcem iz meseca v mesec prestavlja dobavo trivaljnih strojev. Tja do januarja bo bolj jasno kako je na stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala obema za informacije :). Res škoda, da nimamo nobenega zastopnika.

zadeva ki se ne splaca prodajat v sloveniji, ker ni zasluzka.... simpl ko pasulj.....

:glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Končno bo oz. ta mesec bi mogla bit ne?

"Ta mala" je huda.... pravo veselje jo je pogledat.

....držim pesti da bo lepo grizla z ostalimi v WSS, z Batto na čelu...težko bo čakat začetek sezone 2012.

...pa naj bo prodajalc kmalu tudi pri nas v SLO :hmm:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Jan.-feb. 2012 vse tiho je bilo.... :yawn:

....javnosti so navrgli video o produkciji ta male...

Švabi so že lani popenili, jo izglasovali za naj moped leta 2012 ali kaj ...

...zdaj v nemčiji v tretje napovedujejo "premiero" : 24.3.

Premore od launch do whelie kontrole, elektrosnke asistence prestavljanja (shift asisst), 8. stopenjskega TC, 5 modusov vožnje oz. podajanja moči.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oziroma ni vse v lepoti. Pa naj si razlaga vsak po svoje. Noimel bi pa kar oba B)

Oziroma ni vse v lepoti. Pa naj si razlaga vsak po svoje. Noimel bi pa kar oba B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 5 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!