Skoči na vsebino

MV Agusta


-pero-

Priporočene objave

Ob 25. 10. 2016 at 17:23, Cartman pravi:

zna bit, de je tole najlepši motor kar sm jih vidu. Alpa, rečmo d eje to tisti motor k je name naredu največji vtis. V portogruaru sm gledal rabljen VFR pri nekem dilerju, in je mel v salonu na odrčku f312. Erotika. 

 

  MV%20Agusta%20%20F4R%20312.jpg

 

me pa pozitivno preseneča tud s svojimi rezuktati v WSS in WSBK. PRedvsem v WSS so čist konkurenčni. Nekaj kar recimo triumphu in suzukiju ni nikoli zneslo. Da taka butična firma parira velikim....respect. 

Zneslo pa z lahkoto Daytony 675 proti Agusti F3 800 in ga na testih peljal scat v skoraj vseh segmentih. Se posebej v prožnosti in zmogljivosti 3-cilinderskega motorja in preprečljivo boljši vozni dinamiki angleškega SS-a. Se pa strinjam, da so dizajnarsko naredili prelep motocikl. Kot večino njihovih sedanji modelov. Vsi so lepi in pa "pre dragi" kot najboljše kurbe.:blush::whistle:

Še posebej hudo je, če se ti zgodi s takšnim lepotcem kaj takšnega.  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za motorje  MV Agusta lahko rečem  na kratko:

Izredno LEPI motorji (meni osebno eni lepših, lepši kot ducati) sploh barvne kombinacije RC modelov, so pa v primerjavi z konkurenco bolj POŽREŠNI pri porabi in kar je največji problem. So izredno dragi.

F3 RC, F4 RC, Dragster 800RC, ufff, za sline cedit :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bimbo, zdaj si me pa razočaral. Stric google najde vse, čeprav sem bil vedno skoraj prepričan, da si ti pred njim. Na misel mi ne pride, da ne bi napisal resnice tukaj o samo zate "neuveljavljeni" angleški znamki. Ja, noč čarovnic se bliža. 

Seos ded.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Snecer said:

daj primerjalni test raje kot da poveličuješ pri nas neuveljavljeno angleško znamko

Med vozniki na pisti je Daytona uveljavljena in zelo cenjena. MV Agusta? Pojdi na Grobnik in povprašaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, Rocky pravi:

Zneslo pa z lahkoto Daytony 675 proti Agusti F3 800 in ga na testih peljal scat v skoraj vseh segmentih. 

 

Pravilno je; Daytona 675 proti Agusti F3 675. Sem se zatipkal, da ne bo prišlo do nesporazuma, ker je morda kdo preveč "nabrušen" še posebej na angleške stroje. 

Snecer  a special for you!

 http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2012/march/mar0912-mv-f3-vs-daytona-r-at-a-glance-/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, vandrovec pravi:

Ti motorji so za v vitrino, za vozit so prelepi in predragi...vsaj za večino motoristov :smoke:

Misls tko k gs an?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Rocky pravi:

Pravilno je; Daytona 675 proti Agusti F3 675. Sem se zatipkal, da ne bo prišlo do nesporazuma, ker je morda kdo preveč "nabrušen" še posebej na angleške stroje. 

Snecer  a special for you!

 http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2012/march/mar0912-mv-f3-vs-daytona-r-at-a-glance-/

gluposti pišeš, vidiš? pa tam ni nič na linku, cel review je v reviji...

domnevam, da gre za angleško revijo

mislim, da nas tu bolj zanima 800 kubična zadeva

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorči, gospod nezmotljivi. Malo je treba zrolat zadevo dol. Res je, revija je angleška MCN in v čem je to sedaj problem?!

Pa lep večer izpod Pohorja-:P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce je ze glede testa, je na youtubu za pogledat. mcn je zelo avgustam naklonjen, ampak se je tako ss kot naked verziji (brutale 675) ocitalo da ne podajata moci tako zvezno kot triumpha. drgac da sta oba odlicna in da so odlocale malenkosti oz. karkoli kupis nisi brcnil v temo. s tem da bos z f3 delezen se kakega pogleda vec.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaj pa vem... Ne mirmo rect de sta konkurenta samo zarad treh batov. Triumph se je zelo angaziral v WSS, mel hudo ekipo s hudimi piloti. V dveh sezonah pod vrhom je team tik pred zdajci razdrl pogodbo, odkupil rablene R6, ki so 1 sezono prezivele v garazi, in Davies je bil prvak. Agusta s Cluzelom Rolfom in G. Reao tud zmaguje. Dokler se Francoz ni zlomu je bil u igri za naslov. Na gridu s fabriskimi kawasakiji in hondami. V superbiku je Camier vedno tik za prvo ligo Kawa/Ducati. Pogosto pred Giulianom, Yamahami....v sportu ni debate. MV tolce bistveno tezje in vecje od sebe. Triumph tega ni znal. Mene navdusujejo.

Za civile....nimata iste ciljne skupine. Triumph je motor, Agusta je prestiz. Dizajnerski izdelek. Modni dodatek. Podobno kot harley. 

 

Zadnic sm na Bazovici vidu Turismo Veloce. Blesavo lepo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
On ‎25‎.‎10‎.‎2016 at 7:06 PM, gsxf750 said:

detajli res, samo tisti 4 dimniki poleti pasterizirajo cohones garant! Sem dobil v kratko probo na Ridah 312-tko.

mene ni na zadnjem sedežu F4 nikoli nikamor nič peklo... tko, da se mi zdi tole mal za lase privlečeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Snecer. O pa vejami, da so. Ko njih začne peči, si nahebal. Če njim kej vzadi ne paše, si cel dopust zahebal.

Popravljeno . Popravil map
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Snecer pravi:

Ženske praviloma niso nek faktor pri ocenjevanju motornih vozil.

Ženska govori iz izkušen, za razliko od onih, ki blebetajo tu na forumu nekaj brez podlage.

In takih je čedalje več in vedno manj je uporabne in pregledne vsebine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je, kakršen je. Politika foruma ne želi bolj uporabnega in preglednega foruma, zato je to vse bolj na nivoju gostilne. Sicer še vedno "vse" izveš in ni suhoparno kot priročnik.

Vse ženske govorijo iz izkušenj, samo obdelava podatkov je nepravilna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

47 minutes ago, Snecer said:

Vse ženske govorijo iz izkušenj, samo obdelava podatkov je nepravilna.

smem ponižno vprašat, kje je napaka v moji obdelavi podatkov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, domina pravi:

smem ponižno vprašat, kje je napaka v moji obdelavi podatkov?

po domače (baje so tule gostilniške debate):

vruča guza, ne more pravilno oceniti pregrevanja sedeža :P

a ne Sneči? :D

 

 

ps. ne vem kdo od mojstrov se je sicer vozil že na zadnjem sedežu F4, ampak kar je meni znano, na splošno pri večini mopedov ponavadi bolj grejejo agregati in kolena oziroma prvi deli izpuhov, redko, res redko, bo lonec na koncu

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!