Brihta Objavljeno Avgust 8, 2006 Deli Objavljeno Avgust 8, 2006 Garaža ni od ZUPINA Mr.BRIHTNEŽ! in on nima treh MV Agust v lasti......ima eno F4 750 ORO 28/300 just 4 your record. Garaža je od možakarja ki vozi F4-1000 (prej je imel 750-tko), žena pa Brutale 750, pred kratkim pa si je omislu še Brutale 910R tko za gušt...ker se pač samo enkrat živi pravi on... Ta dec ni v povezavi z motorjema na sliki, oni je iz Velenja in res ima doma svojo prvo F4750 (prvo v Sloveniji) katera ima že 95.000 Tkm, trenutno pa sam vozi F4 1000, sinu pa včsaih da svojo staro 750... Vse to vem ker vsem tem ljudem šraufam Aguste, pa tud kakšno sem jim že na dom prpelu... ;) Matr, a je tok šraufanja z temi motorji :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jest Objavljeno Avgust 8, 2006 Deli Objavljeno Avgust 8, 2006 Matr, a je tok šraufanja z temi motorji :D MVA se ne šraufa - boža se! A bi ti Angelino Jolie božal s prstki al s kilskim francozam butal? Več resnobe: o vzdrževanju pa ve itak lastnik z 95.000 kilometrsko F 750 največ povedat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jest Objavljeno Avgust 8, 2006 Deli Objavljeno Avgust 8, 2006 ja sam kdaj pa je bmw naredu 4valjnik pa ducati mv agusta ga je mela ze pred vsm ostalimi Pravzaprav ga je imela leta 1954 - trivaljnik. Še prej pa Gilera - štirivaljnik. Vozli so pa Mike (Hailwood), John (Surtess pa še en Hartle),Giacomo (Agostini), Carlo (Ubbiali) in Phil (Read). Vsi ti gospodje (nekaj je že rajnkih) so MVA privozli 37 naslovov svetovnih prvakov v GP. Zgodovina motociklizma je precej starejša od slobodne SLO. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Marec 5, 2007 Deli Objavljeno Marec 5, 2007 Končna hitrost: 312km/h Prihaja nova F4 1000 312R... -> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3150 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Port Folio Objavljeno Marec 5, 2007 Deli Objavljeno Marec 5, 2007 Lepo ni kej! ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Marec 5, 2007 Deli Objavljeno Marec 5, 2007 Zakaj se mi zdi da en in isti motor nardijo u miljon izvedbah? Hmmm, mogoče ker je to res. zraven tega delajo nevem kak pomp... Sej je lep, OK, pa nej bo :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jest Objavljeno Marec 5, 2007 Deli Objavljeno Marec 5, 2007 Zakaj se mi zdi da en in isti motor nardijo u miljon izvedbah? Hmmm, mogoče ker je to res. zraven tega delajo nevem kak pomp... Sej je lep, OK, pa nej bo :D He he... kar je dobru.... peli pa pol poj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kosho Objavljeno Marec 5, 2007 Deli Objavljeno Marec 5, 2007 nice :wub: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Čamac Objavljeno Marec 6, 2007 Deli Objavljeno Marec 6, 2007 Noro lepe so te mv aguste F4 :wub: To dvoje so mi sanje... MV Agusta F4 al pa Ducati 1098 :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Marec 7, 2007 Deli Objavljeno Marec 7, 2007 Zakaj se mi zdi da en in isti motor nardijo u miljon izvedbah? Hmmm, mogoče ker je to res. zraven tega delajo nevem kak pomp... Sej je lep, OK, pa nej bo :D gre za t.im. butično proizvodnjo. Male, posebne serije. Višja cena. Marketing. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brdaus Objavljeno Marec 7, 2007 Deli Objavljeno Marec 7, 2007 Sej je vse uredu, super fino, fajn.... ampak... pišuka, jest mam motor še vedno za furat in ne za v vitrino. F4 je lep moped, ampak cena je pa mal visoka. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tadejz Objavljeno Marec 7, 2007 Deli Objavljeno Marec 7, 2007 Živijo! Mv agusta je res lep motor in ima tako obliko,ki ne zastara tako hitro. Je pa draga in baje da tudi servisi niso ravno poceni...skratka zbirateljska. Jih je pa malo in s tega stališča so nekaj posebnega. Vem za primer,ko je tip pripelju F4 na servis As domžale ( Honda ) in je hotel gumo zamenjat pa niso imeli ključa. Potem je pa šel serviser k enemu kolegu,ki ima ferrarija si kao ključ sposodit ,da so lahko gumo zamenjali :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno Marec 7, 2007 Deli Objavljeno Marec 7, 2007 Lepo ni kej! ... pa divji naj bi tudi bil :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Marec 7, 2007 Deli Objavljeno Marec 7, 2007 Živijo! Mv agusta je res lep motor in ima tako obliko,ki ne zastara tako hitro. Je pa draga in baje da tudi servisi niso ravno poceni...skratka zbirateljska. Jih je pa malo in s tega stališča so nekaj posebnega. Vem za primer,ko je tip pripelju F4 na servis As domžale ( Honda ) in je hotel gumo zamenjat pa niso imeli ključa. Potem je pa šel serviser k enemu kolegu,ki ima ferrarija si kao ključ sposodit ,da so lahko gumo zamenjali :D To se mi zdi neumno da dajo neke posebne šraufe na motor, ki je lih tko motor :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Marec 7, 2007 Deli Objavljeno Marec 7, 2007 Taki detajli delajo motor še bolj ekskluziven. In potem lahko rečeš, da se da samo s ključem od Ferarija menjat gumo. B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vulcan Objavljeno Marec 7, 2007 Deli Objavljeno Marec 7, 2007 (popravljeno) :wub: ah da bi bil ene 10 let mlajši :wub: Zakon tale Agustica, lepa, pa še zverinsko ostra. :OK: Popravljeno Marec 7, 2007. Popravil vulcan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jest Objavljeno Marec 7, 2007 Deli Objavljeno Marec 7, 2007 To se mi zdi neumno da dajo neke posebne šraufe na motor, ki je lih tko motor :D NIč vesoljskiniso šraufi na MV A (razen tega da so u nulo narjeni), za kolo odšraufat je dovolj če ima mehanik ključ št 55 - natični 12 robni. Ga delajo v Uniorju, ga dela Gedore, ga dela Wuertz, ga dela Usag, ga dela Beta...... Očitno je s šraufi vse OK...morda ne štima z onmi ki so se lotli šraufanja Sej je vse uredu, super fino, fajn.... ampak... pišuka, jest mam motor še vedno za furat in ne za v vitrino. F4 je lep moped, ampak cena je pa mal visoka. MVA so predvsem za furat...in tako drgač se pelje! Nekaj podobnega dožviš samo še na KTM ADV 990 (950) na hitrih makadamskih pasažah. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andi1 Objavljeno Marec 8, 2007 Deli Objavljeno Marec 8, 2007 Vse lepo in prav, ampak v končni fazi pač spet en nov plastičar. Ki se na prvi pogled ne razlikuje od drugih. Če ne bi bilo nalepke MV Agusta, ne bi bil zanimiv. Me zanima, če bi si ga ljudje na cesti ogledovali, če bi dal gor napis Kawasaki Ninja ali kaj podobnega? Kje so lepi časi, ko si motor že na daleč spoznal. Tako z očesom kot tudi z ušesom. In vsaj za moj okus so imele Aguste zeloooooo hud zvok. In če je že naslov teme Mv Agusta, a se kdo spomni 750-ke iz leta 1970 ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno Marec 8, 2007 Deli Objavljeno Marec 8, 2007 (popravljeno) Noro lepe so te mv aguste F4 :wub: To dvoje so mi sanje... MV Agusta F4 al pa Ducati 1098 :P Uh se strinjam,pa vendar :hmm: Ostra pa je.. Popravljeno Marec 8, 2007. Popravil Klajba Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TONTO Objavljeno Marec 8, 2007 Deli Objavljeno Marec 8, 2007 (popravljeno) ko bom velik in bogat jo kupm.Do takrat pa :angry: :eek: Popravljeno Marec 8, 2007. Popravil TONTO Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suhi Objavljeno Marec 8, 2007 Deli Objavljeno Marec 8, 2007 Pa to je men najlepša zadeva na svetu ne sam od mopedov!!! :eek: Pa sej kaka 750 6 let stara je že skor za 9000eur - takorekoč zastonj :headbang: Pa štima je res zakon!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jest Objavljeno Marec 9, 2007 Deli Objavljeno Marec 9, 2007 Kje so lepi časi, ko si motor že na daleč spoznal. Tako z očesom kot tudi z ušesom. In vsaj za moj okus so imele Aguste zeloooooo hud zvok. Ni treba v pretekliku hvalit zvok. Ta je še danes takšen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marko55 Objavljeno November 16, 2007 Deli Objavljeno November 16, 2007 To je pa po mojem najlepši motor kadarkoli narejen. :wub: Sem že kazal sliko božičku, pa ni bila (a) preveč navdušen (a) :whistle: Zadeva bo imela 190 konjev. Več v katalogu... http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_941 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roky Objavljeno November 16, 2007 Deli Objavljeno November 16, 2007 Uf, a so povečal prostornino :naughty: 2007 je mela 183KM @ 12.400rpm, pošteno so jo spet nadgradil :) tud men en lepših motorjev... :wub: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brdaus Objavljeno November 17, 2007 Deli Objavljeno November 17, 2007 :photo: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se