Žorž Objavljeno November 17, 2007 Deli Objavljeno November 17, 2007 ni slaba, to je res, ampak še lepša je nova brutalka :evilgrin: . bila je tudi izbrana za najlepši motocikel milanskega salona. seveda novi model 1078 RR. sploh bela mi je :yea1: . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roky Objavljeno November 17, 2007 Deli Objavljeno November 17, 2007 ni slaba, to je res, ampak še lepša je nova brutalka :evilgrin: . bila je tudi izbrana za najlepši motocikel milanskega salona. seveda novi model 1078 RR. sploh bela mi je :yea1: . še njena slečena sestrca :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FlamE#7 Objavljeno November 17, 2007 Deli Objavljeno November 17, 2007 pornografija :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marko55 Objavljeno November 17, 2007 Deli Objavljeno November 17, 2007 Za leto 2008 dve brutalki: Brutale 1078RR, 154 KM. Več v katalogu: http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=3_14 Brutale 989R, 142 KM. Več v katalogu: http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_942 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno November 18, 2007 Deli Objavljeno November 18, 2007 Razen barve je ista kot use prejšnje?!? Nevem no, ni neka revolucija s strani MV... Kar je tudi prav, nej ostane še neki cajta tak :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roky Objavljeno November 18, 2007 Deli Objavljeno November 18, 2007 Razen barve je ista kot use prejšnje?!? Nevem no, ni neka revolucija s strani MV... Kar je tudi prav, nej ostane še neki cajta tak :D Povečana prostornina?Vrjetn so agregat updejtal ane.Enkrat so govoril, da zadnja stvar k bojo nardil na prejšnji (998ccm) mašini bosta dva injektorja..Kva so pa tle pogruntal pa še nevem :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno November 18, 2007 Deli Objavljeno November 18, 2007 odličen stroj :worship: za odlično ceno :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno November 18, 2007 Deli Objavljeno November 18, 2007 Povečana prostornina?Vrjetn so agregat updejtal ane.Enkrat so govoril, da zadnja stvar k bojo nardil na prejšnji (998ccm) mašini bosta dva injektorja..Kva so pa tle pogruntal pa še nevem :) Ampak mašina ga ne nardi lepšega ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Žorž Objavljeno November 18, 2007 Deli Objavljeno November 18, 2007 a so mv aguste sploh lahko še lepše :wub: ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hornet Objavljeno November 18, 2007 Deli Objavljeno November 18, 2007 Verjetno lahko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MihaJ Objavljeno November 18, 2007 Deli Objavljeno November 18, 2007 Mnogo lastnikov prejšnih F4 ni navdušenih nad tole RR in se bo po vsej vrjetnosti prodajala bolj slabo. Glede na to, da je skoraj 10% prirast prostornine in samo 6-7 dodatnih konj, je stvar bolj tako-tako. Je pa res, da ima tale najhujše možne brembote, zadnji blažilec je boljši. Problem bo najbrž spet pregrevanje; namreč, če se voziš po mestu ali bolj počasi, temperatura mimogrede zraste do 110C. Motor je narejen,brez heca, za vožnjo 120+... :krneki: Še zmeraj pa je najlepši motor na svetu.Tru, true... :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno November 19, 2007 Deli Objavljeno November 19, 2007 Problem bo najbrž spet pregrevanje; namreč, če se voziš po mestu ali bolj počasi, temperatura mimogrede zraste do 110C.Motor je narejen,brez heca, za vožnjo 120+... :krneki: Ja nimaš kaj to je motor za na pisto :evilgrin: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno November 19, 2007 Deli Objavljeno November 19, 2007 to ne pomeni da je motor za na pisto, dirkalni motorji delujejo na pr. 60st. C Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno November 19, 2007 Deli Objavljeno November 19, 2007 dirkalni motorji delujejo na pr. 60st. C :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MihaJ Objavljeno November 19, 2007 Deli Objavljeno November 19, 2007 Lahko teh 60C malce bolj razložiš? mi ni čisto jasno... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brdaus Objavljeno November 19, 2007 Deli Objavljeno November 19, 2007 Lahko teh 60C malce bolj razložiš? mi ni čisto jasno... Men tut ne.... 60st? :hmm: Ne... ne vem, kam bi jih dal (mogoče pod kombinezon voznika?) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno November 19, 2007 Deli Objavljeno November 19, 2007 to ne pomeni da je motor za na pisto, dirkalni motorji delujejo na pr. 60st. C Dirkalni morot se pri nižjih hitrostih začne pregrevari, ker je sam hladilni sistem zaradi aerodinamike bolj zaprt, kar pa na pisti ne predstavlja težav zaradi večjih gitrosti in posledično večjim pretokom hladilnega medija se pravi zraka. In dvomim, da se motor pri taki moči kot jo proizvaja greje samo na 60°C. Oziroma če bi ga morali ohlajati na tako temperaturo bi določen del energije pridelan z agregatom porabili za ohlajanje (večji in težji kiler ali močnejša črpalka za pretok hladilne tekočine ). Lahko pa da se o teh 60°C motim ampak po moji logiki,... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno November 19, 2007 Deli Objavljeno November 19, 2007 Pri F1 je tako, da vodni hladilniki samo motijo aerodinamiko in so dimenzionirani tako, da so čim manjši in da še ravno toliko hladijo, da se vse skupaj ne pregreje in odpove. Mogoče je pri motogp isto. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno November 20, 2007 Deli Objavljeno November 20, 2007 Pri F1 je tako, da vodni hladilniki samo motijo aerodinamiko in so dimenzionirani tako, da so čim manjši in da še ravno toliko hladijo, da se vse skupaj ne pregreje in odpove. Mogoče je pri motogp isto. Po vsej logiki bi moralo biti isto :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tanjuška Objavljeno November 20, 2007 Deli Objavljeno November 20, 2007 kok pa tale zadevšna kej stane sploh? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Nagaya Objavljeno November 20, 2007 Deli Objavljeno November 20, 2007 cena za slo ni znana. gruntaj: F4 1000 M.T. --> 41,221,83 € Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fritz Objavljeno November 20, 2007 Deli Objavljeno November 20, 2007 Za IT Pot./Kw...Cil. cc. MODELLO PREZZO IN EURO indicativo 101........910......BRUTALE 910 S........15.190 101........910......BRUTALE R..............18.190 104........989......BRUTALE 989 R........15.390 108........1078....BRUTALE 1078 RR.....18.490 134........1000....F4 R312..................20.890 134........1000....F4 R312 1+1............20.990 140........1078....F4 RR 312...............21.190 140........1078....F4 RR 312 1+1.........21.290 Cenik z veljavnostjo 06 Nov 07 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dive Objavljeno November 20, 2007 Deli Objavljeno November 20, 2007 Kokr jst vem, je idealna delovna temperatura 90°C. :hmm: Naj me kdo popravi če se motim.... :blush: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MadnessMat Objavljeno November 20, 2007 Deli Objavljeno November 20, 2007 Kdo v Sloveniji pa je zastopnik za MV Agusto!? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno November 20, 2007 Deli Objavljeno November 20, 2007 :winkiss: Kdo v Sloveniji pa je zastopnik za MV Agusto!? Mislim, da ga ni :? ali pa ima tako slabo reklamo, da jaz še nisem slišal za njega Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se