Skoči na vsebino

MV Agusta


-pero-

Priporočene objave

ni slaba, to je res, ampak še lepša je nova brutalka :evilgrin: . bila je tudi izbrana za najlepši motocikel milanskega salona. seveda novi model 1078 RR. sploh bela mi je :yea1: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni slaba, to je res, ampak še lepša je nova brutalka :evilgrin: . bila je tudi izbrana za najlepši motocikel milanskega salona. seveda novi model 1078 RR. sploh bela mi je :yea1: .

še njena slečena sestrca :naughty:

mm980_GN1_17283.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen barve je ista kot use prejšnje?!? Nevem no, ni neka revolucija s strani MV... Kar je tudi prav, nej ostane še neki cajta tak :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen barve je ista kot use prejšnje?!? Nevem no, ni neka revolucija s strani MV... Kar je tudi prav, nej ostane še neki cajta tak :D

Povečana prostornina?Vrjetn so agregat updejtal ane.Enkrat so govoril, da zadnja stvar k bojo nardil na prejšnji (998ccm) mašini bosta dva injektorja..Kva so pa tle pogruntal pa še nevem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povečana prostornina?Vrjetn so agregat updejtal ane.Enkrat so govoril, da zadnja stvar k bojo nardil na prejšnji (998ccm) mašini bosta dva injektorja..Kva so pa tle pogruntal pa še nevem :)

Ampak mašina ga ne nardi lepšega ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mnogo lastnikov prejšnih F4 ni navdušenih nad tole RR in se bo po vsej vrjetnosti prodajala bolj slabo.

Glede na to, da je skoraj 10% prirast prostornine in samo 6-7 dodatnih konj, je stvar bolj tako-tako.

Je pa res, da ima tale najhujše možne brembote, zadnji blažilec je boljši.

Problem bo najbrž spet pregrevanje; namreč, če se voziš po mestu ali bolj počasi, temperatura mimogrede zraste do 110C.

Motor je narejen,brez heca, za vožnjo 120+... :krneki:

Še zmeraj pa je najlepši motor na svetu.Tru, true... :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem bo najbrž spet pregrevanje; namreč, če se voziš po mestu ali bolj počasi, temperatura mimogrede zraste do 110C.

Motor je narejen,brez heca, za vožnjo 120+... :krneki:

Ja nimaš kaj to je motor za na pisto :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko teh 60C malce bolj razložiš? mi ni čisto jasno...

Men tut ne.... 60st? :hmm: Ne... ne vem, kam bi jih dal (mogoče pod kombinezon voznika?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ne pomeni da je motor za na pisto, dirkalni motorji delujejo na pr. 60st. C

Dirkalni morot se pri nižjih hitrostih začne pregrevari, ker je sam hladilni sistem zaradi aerodinamike bolj zaprt, kar pa na pisti ne predstavlja težav zaradi večjih gitrosti in posledično večjim pretokom hladilnega medija se pravi zraka. In dvomim, da se motor pri taki moči kot jo proizvaja greje samo na 60°C. Oziroma če bi ga morali ohlajati na tako temperaturo bi določen del energije pridelan z agregatom porabili za ohlajanje (večji in težji kiler ali močnejša črpalka za pretok hladilne tekočine ). Lahko pa da se o teh 60°C motim ampak po moji logiki,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri F1 je tako, da vodni hladilniki samo motijo aerodinamiko in so dimenzionirani tako, da so čim manjši in da še ravno toliko hladijo, da se vse skupaj ne pregreje in odpove. Mogoče je pri motogp isto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri F1 je tako, da vodni hladilniki samo motijo aerodinamiko in so dimenzionirani tako, da so čim manjši in da še ravno toliko hladijo, da se vse skupaj ne pregreje in odpove. Mogoče je pri motogp isto.

Po vsej logiki bi moralo biti isto :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za IT

Pot./Kw...Cil. cc. MODELLO PREZZO IN EURO indicativo

101........910......BRUTALE 910 S........15.190

101........910......BRUTALE R..............18.190

104........989......BRUTALE 989 R........15.390

108........1078....BRUTALE 1078 RR.....18.490

134........1000....F4 R312..................20.890

134........1000....F4 R312 1+1............20.990

140........1078....F4 RR 312...............21.190

140........1078....F4 RR 312 1+1.........21.290

Cenik z veljavnostjo 06 Nov 07

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!