Skoči na vsebino

Honda CRF 250/450 Rally


Ferrarist

Priporočene objave

Glede na to, da smo se v eni temi "prerekali" o t.i. majhnih adv motorjih, odpiram tole temo. Honda je najavila eno zanimivo "rally" izpeljanko modela CRF250L. Showa vzmetenje, Termignoni izpuh, nosilec za GPS, fiksna prednja maska. Meni je všeč!

title_b.jpg

Pred časom so že predstavili tudi 450 kubično "serijsko" verzijo, rally specialke pa se seveda že nekaj časa preganjajo po ribežnih. Meni ZELO všečen segment.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor je meni znano, Honda nima 450 kubičnega low performance agregata. Dvomim, da bi za široke množice dali na trg rally motor, ki bo potreboval vzdrževanje dirkalnega hard enduro stroja... Imaš slučajno kako povezavo, kjer so navedene zmogljivosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm....mogoče kaj na osnovi zračnega trx400 ali fmx 650? Kdo bi vedel....sej drugače tud 450tke z dodatno količino olja niso problematične. EXCje 450/530 z rally oklepi folk vozi BP na daljše ture, z dodanim aftermarket hladilnikom olja ki poveča tudi količino olja za dodaten liter in pol. Servisi na 7500km. 

 

Ps: iščem temo kjer sem zasledil to novico

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novica je na tujih straneh omenjala izključno rally repliko na osnovi CRF250L. O 450 kubični verziji nisem nikjer zasledil podobnih novic. Da nisi zamešal z novico izpred leta ali dveh, ko se je govorilo o KTM 450 adventure :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Jup kar dosti. Za to dobiš že rabljeno 690 Enduro R. 

Popravljeno . Popravil Janezs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a so taki časi , da grši kot je motor v sprednjo masko dražji je ?  tole stane 270e po konju? to bo kupil pa samo tisti , ki ne ve kam z denarjem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razumljivo..samo potem bi za tako ceno lahko vzdignili tudi konje .. standard 250 je itak 27..torej za rally 30-34 konje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo videli! Bojda pride takšna zadeva v sosednjo garažo v kratkem. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ravno včeraj sem razmišljal če sploh rabim to kravo od varaderota... Če nebi blo bol da grem po novega rallya. Mal fedre po upgrejdat pa gasa po TET trasi po balkanu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Kawl pravi:

LESS is MORE

 

Thja, dokaj res. Sem se pa parkrat peljal s @SFjem za njegovo CRF250, pa moram rečt, da za relacije je pa ... kako naj rečem, moteče počasna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Dr_Jakob pravi:

Thja, dokaj res. Sem se pa parkrat peljal s @SFjem za njegovo CRF250, pa moram rečt, da za relacije je pa ... kako naj rečem, moteče počasna.

To je motor genav za TET pomoje pa TAT - sam tale je mal predelč za nas :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že leto in pol star video:

 

 

 

+ še Suza:

 

pa še en kitajc:

 

 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a.. pa še Mash:

 

Če se veda kdo nebi plačeval Francoske cene za kitajca, ga imajo tudi poljaki

https://www.romet.pl/Moto,ADV_400,20,635,14705,2015.html

4 jurje

 

ps: Mash znižal ceno da nebo krivičen: http://www.mash-motors.fr/en/400cc-motorcycles/25526-mash-adventure-400cc.html

Popravljeno . Popravil smasher
dodan link
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Dr_Jakob pravi:

Po tanovem je BMW izdal 310GS. Tud ne zgleda slabo.

Že, a sigurno ne za 3k€

pred 2 minutami, smasher pravi:

a.. pa še Mash:

 

Če se veda kdo nebi plačeval Francoske cene za kitajca, ga imajo tudi poljaki

https://www.romet.pl/Moto,ADV_400,20,635,14705,2015.html

4 jurje

Ja,.....to bi pa že bilo bolj spodobno...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem teh kitajsih prdecev je da je kontrola slaba in s takim motorjem si nebi upal nikamor. Isto so govoril za pitbike mašine kitajcev da so super oh in sploh.... batne obročke je pa treba menjat k gate :)

Ni to to. Za hondo sem prepričan da greš dejansko lahko z njo kljub 250ccm okrog sveta... pa boš nazaj pršov z isto mašino.

 

Kitajc dela kvantiteto , japonc pa kvaliteto...

Popravljeno . Popravil Kawl
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da dostikrat kitajske znamke so malce leve, apak sej večino EU proizvajalcev izdeluje tam nekje okoli motorje, Koreja, Indija, kitajska... (bmw, KTM  povezava z Kymko, Bajaj)

Mislim da so MASH motorji v glavnem opremljeni s starimi Suziki motorji ( za 400cc model nisem siguren iz kje so ga vzeli) , tako da ta ista mašina ki je v tem enduru se prodaja že nekaj let v takem izgledu:

mash-scrambler-400cc.jpg

 tako da je ta mašina očitno se izkazala za dokaj tankovsko 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ravno gledal en test ko se dva angleza pogovarjata in je rekel da tale kawasaki je najbol jajc ;)

Bmw r310gs kao najbol overall najbolsi agregat... Crf250 pa dalec najbolsa na terenu... Ampak ji manjka konjev...

 

Popravljeno . Popravil Kawl
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!