Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Glede na to, da smo se v eni temi "prerekali" o t.i. majhnih adv motorjih, odpiram tole temo. Honda je najavila eno zanimivo "rally" izpeljanko modela CRF250L. Showa vzmetenje, Termignoni izpuh, nosilec za GPS, fiksna prednja maska. Meni je všeč!

title_b.jpg

Pred časom so že predstavili tudi 450 kubično "serijsko" verzijo, rally specialke pa se seveda že nekaj časa preganjajo po ribežnih. Meni ZELO všečen segment.

Objavljeno

Kolikor je meni znano, Honda nima 450 kubičnega low performance agregata. Dvomim, da bi za široke množice dali na trg rally motor, ki bo potreboval vzdrževanje dirkalnega hard enduro stroja... Imaš slučajno kako povezavo, kjer so navedene zmogljivosti?

Objavljeno (popravljeno)

Hmmm....mogoče kaj na osnovi zračnega trx400 ali fmx 650? Kdo bi vedel....sej drugače tud 450tke z dodatno količino olja niso problematične. EXCje 450/530 z rally oklepi folk vozi BP na daljše ture, z dodanim aftermarket hladilnikom olja ki poveča tudi količino olja za dodaten liter in pol. Servisi na 7500km. 

 

Ps: iščem temo kjer sem zasledil to novico

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Objavljeno

Novica je na tujih straneh omenjala izključno rally repliko na osnovi CRF250L. O 450 kubični verziji nisem nikjer zasledil podobnih novic. Da nisi zamešal z novico izpred leta ali dveh, ko se je govorilo o KTM 450 adventure :) 

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Jup kar dosti. Za to dobiš že rabljeno 690 Enduro R. 

Popravljeno . Popravil Janezs
Objavljeno

a so taki časi , da grši kot je motor v sprednjo masko dražji je ?  tole stane 270e po konju? to bo kupil pa samo tisti , ki ne ve kam z denarjem..

Objavljeno

Z Gajserjem so dvignili cenike. :ras:

Objavljeno

razumljivo..samo potem bi za tako ceno lahko vzdignili tudi konje .. standard 250 je itak 27..torej za rally 30-34 konje..

Objavljeno

Bomo videli! Bojda pride takšna zadeva v sosednjo garažo v kratkem. ;)

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

od prejšnjega tedna je v moji garaži.

samo da se zdravje in vreme poštimata pa grem v akcijo...

Objavljeno

Ravno včeraj sem razmišljal če sploh rabim to kravo od varaderota... Če nebi blo bol da grem po novega rallya. Mal fedre po upgrejdat pa gasa po TET trasi po balkanu.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 urami, Kawl pravi:

LESS is MORE

 

Thja, dokaj res. Sem se pa parkrat peljal s @SFjem za njegovo CRF250, pa moram rečt, da za relacije je pa ... kako naj rečem, moteče počasna.

Objavljeno
pred 6 minutami, Dr_Jakob pravi:

Thja, dokaj res. Sem se pa parkrat peljal s @SFjem za njegovo CRF250, pa moram rečt, da za relacije je pa ... kako naj rečem, moteče počasna.

To je motor genav za TET pomoje pa TAT - sam tale je mal predelč za nas :)

Objavljeno
pred 13 urami, Kawl pravi:

LESS is MORE

 

tudi konkurenca ni slaba (LESS is MORE) ....

 

Objavljeno (popravljeno)

Že leto in pol star video:

 

 

 

+ še Suza:

 

pa še en kitajc:

 

 

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

Po tanovem je BMW izdal 310GS. Tud ne zgleda slabo.

Objavljeno (popravljeno)

Problem teh kitajsih prdecev je da je kontrola slaba in s takim motorjem si nebi upal nikamor. Isto so govoril za pitbike mašine kitajcev da so super oh in sploh.... batne obročke je pa treba menjat k gate :)

Ni to to. Za hondo sem prepričan da greš dejansko lahko z njo kljub 250ccm okrog sveta... pa boš nazaj pršov z isto mašino.

 

Kitajc dela kvantiteto , japonc pa kvaliteto...

Popravljeno . Popravil Kawl
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Se strinjam da dostikrat kitajske znamke so malce leve, apak sej večino EU proizvajalcev izdeluje tam nekje okoli motorje, Koreja, Indija, kitajska... (bmw, KTM  povezava z Kymko, Bajaj)

Mislim da so MASH motorji v glavnem opremljeni s starimi Suziki motorji ( za 400cc model nisem siguren iz kje so ga vzeli) , tako da ta ista mašina ki je v tem enduru se prodaja že nekaj let v takem izgledu:

mash-scrambler-400cc.jpg

 tako da je ta mašina očitno se izkazala za dokaj tankovsko 

Objavljeno

Tole bi bilo za temo MiniADV....

če ste že nalepil kopico "malolitražnih" pa naj bo še tale...

kle300.jpg.cdf35c535144c191f4da7aee92272846.jpg

Tega se da kupit celo pri nas. Mogoče v prihodnosti dobi celo "večjega" 400ccm brata. Kawasaki motor že ima.

Objavljeno (popravljeno)

Sem ravno gledal en test ko se dva angleza pogovarjata in je rekel da tale kawasaki je najbol jajc ;)

Bmw r310gs kao najbol overall najbolsi agregat... Crf250 pa dalec najbolsa na terenu... Ampak ji manjka konjev...

 

Popravljeno . Popravil Kawl
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!