Big Py Objavljeno Januar 12, 2017 Opozori Objavljeno Januar 12, 2017 prihaja prenovljeni in pojačani street t ciciban in gretzky 2
DAMI34 Objavljeno Januar 12, 2017 Opozori Objavljeno Januar 12, 2017 aha RS Osnovnejša modela S in R sta bila sicer že razkrita, zato se bomo osredotočili na vrh ponudbe - RS. Kot pravijo pri Triumphu gre za najmočnejši, najlažji in najbolj elektronsko napreden Street Triple vseh časov. Novi motor si je osnovo sposodil pri modelu Daytona, s brušenjem sten bloka motorja pa so delovno prostornino povečali na 765 kubičnih centimetrov. S starim 675-kubičnim motorjem si deli vsega 10% sestavnih delov, z novim motorjem iz Daytone pa 50%. Ob tem v primerjavi s predhodnjo verzijo tehta dober kilogram manj. Pridobil je za 16% več moči (121 konjev) in za 13% več navora. Za manj agresivnega odnašanja zadka pri pretikanju navzdol je dobil novo drsečo sklopko, prva in druga prestava pa sta občutno krajši. Tehničnih novosti je kar precej. Začnimo z najbolj opazno, elektroniko. Street Triple RS je dobil nov 5-palčni barvni zaslon TFT, tehnologijo 'ride by wire', 5 nastavitev motorja, sistem proti zdrsu, 'quickshifter' (serijsko pri RS in opcijsko pri S in R) in večstopenjski ABS, ki omogoča tudi popoln izklop. Oblikovno se drži smernic, ki jih je začrtal predhodnik, a je praktično povsem prenovljen. To sicer v celoti ne velja za okvir, saj je ta v večini popolnoma enak prejšnjemu, a nekaj trikov glede geometrije in medosne razdalje, naj bi naredilo čudeže. Zavorni paket je z eno besedo - vrhunski. Brembo M50, 4 batne čeljusti skbijo za pojemke podobne tistim iz prvenstva Superbike, zato se ne bo potrebno prav nič čuditi, če bomo ta motocikel pogosto videli tudi na stezi. Za vzemetenje so spredaj poskrbeli pri podjetju Showa, zadaj pa to delo prepustili Ohlinsu. Omeniti velja še, da si enega od petih načinov delovanja motorja in nastavitev v celoti sam sprogramira voznik, v okviru nastavitev pa si lahko uravnava tudi vmešavanje sistema ABS. Novi Street Triple RS bo na volji matirani srebrni in metalik črni barvi. Ceno bodo pri Triumphu razkrili v mesecu Februarju. Big Py, MARJA, Bmflar in 3 others 6
MARJA Objavljeno Januar 12, 2017 Opozori Objavljeno Januar 12, 2017 ... in govori se, da naj bi s to mašino v sezoni 2019 bili opremljeni dirkalniki Moto 2. Big Py 1
Rocky Objavljeno Januar 12, 2017 Opozori Objavljeno Januar 12, 2017 Živi bili pa vidjeli. Kar se tega tiče sem malo skeptičen. Je pa povsem možno. Res pa je, da so ti agregati hudičevo dobri, trpežni, vzdržljivi. Kot je res, da je ta RS lep kot kurba in poleg Speeda, zame najlepši naked polek Norton Commanderja.
dlicen Objavljeno Januar 12, 2017 Opozori Objavljeno Januar 12, 2017 Mediji o tem praktično ne poročajo več v pogojniku, pogodba naj bi bila že podpisana. Je pa res, da še ni bilo uradne besede. gretzky 1
John2005 Objavljeno Januar 13, 2017 Opozori Objavljeno Januar 13, 2017 Super motorček. Ko bi še naš uvoznik imel normalne cene. Tako bo pa ta motor proti ostalim znamkam spet ostal v ozadju. Bmflar 1
Big Py Objavljeno Januar 13, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2017 Res je. Ne vem če si pri nas v SLO bedake delajo (tako uvozniki, kot država z davki) iz nas ali imamo res tako visok standard. Na netu sem zasledil da je znana cena za osnovni model, ostale ne, ta je v UK 8000 funtov (nekje 8800 EUR). Pri nas ta osnovni stari model 10k, se pravi bo novi 11k, toj 2000+ razlike, pa niso normalni. Tukaj povzamejo ceno http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/january/triumph-street-triple-s-r-a2-lrh-2017-new/ Na hitro primerjava z konkurenco. V 2017 prihaja prenovljena MT09. cena trenutne 8600, glede na to da nova dobiva nastavljivo vzmetenje, drsečo sklopko, quicksifter, ter nekaj motornih map, predvidevam da bo cena okoli 9,5k eur. Neposredno je verjetno v konkurenci z ST R. Trenutni je 11k, novi bo verjetno blizu 12. Spet 2,5 k razlike. Kakšnega jurja pa pol bi ga morali poceniti, pa bi bil dobra konkurenca ostalim. Bmflar 1
dlicen Objavljeno Januar 13, 2017 Opozori Objavljeno Januar 13, 2017 (popravljeno) Tole s slovenskimi cenami je bilo že večkrat obdelano. Baje je problem, ker slovenski distributer je nekako podrejen avstrijskemu, torej je najmanj en člen v verigi več. Ko sem jaz gledal v Italiji, bi določene modele lahko dobil tudi 30% ceneje. Potem se ne gre čuditi manku Triumphov na slovenskih cestah. Popravljeno Januar 13, 2017. Popravil dlicen cikadina, ciciban in Rocky 3
John2005 Objavljeno Januar 13, 2017 Opozori Objavljeno Januar 13, 2017 Je pa zanimivo, da imaj orecimo cene ce Explorerja 1200 podobne italijanskim, npr Speed Triple pa je občutno dražji. Torej je to malo tako tako. Res škoda.
dlicen Objavljeno Januar 13, 2017 Opozori Objavljeno Januar 13, 2017 Hm, ja, morda po uradnih cenikih. Hitro iskanje po trgovcih pove, da Explorerja XC v Sloveniji dobiš za 18.590, takoj čez mejo pa za 13.900 €.
John2005 Objavljeno Januar 13, 2017 Opozori Objavljeno Januar 13, 2017 Gledal sem nov model , recimo XCA
thumper Objavljeno Januar 13, 2017 Opozori Objavljeno Januar 13, 2017 Ob 12. 1. 2017 at 15:54, MARJA pravi: ... in govori se, da naj bi s to mašino v sezoni 2019 bili opremljeni dirkalniki Moto 2. Ob 12. 1. 2017 at 16:47, Rocky pravi: Živi bili pa vidjeli. Kar se tega tiče sem malo skeptičen. Je pa povsem možno. Res pa je, da so ti agregati hudičevo dobri, trpežni, vzdržljivi. Kot je res, da je ta RS lep kot kurba in poleg Speeda, zame najlepši naked polek Norton Commanderja. http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/triumph-set-to-sign-engine-supply-deal-for-moto2 British bike firm Triumph is set to take an incredible leap forward, when it signs a deal to build the control engine for the Moto2 championship from 2018. The Hinckley firm will take over from Honda and its CBR600RR engine, with an all-new 750cc triple engine – about to be launched next week in the new Street Triple naked roadbike. - See more at: http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/triumph-set-to-sign-engine-supply-deal-for-moto2#sthash.RAl1404h.dpuf ne vem no..men se zdi da bodo dobavljali agregate že 2018 .. gretzky 1
dlicen Objavljeno Januar 18, 2017 Opozori Objavljeno Januar 18, 2017 2018 ima še Honda. Z letom 2019 pa Triumph.
thumper Objavljeno Januar 19, 2017 Opozori Objavljeno Januar 19, 2017 (popravljeno) eh ko nikol ne veš kaj je mislil s tistim "from 2018" ..a s sezono ali po sezoni.. bodo imeli vsaj čas za razvoj.. je pa zanimivo - street ima oznako 765 ..moto 2 bo pa kao 750.. ni nujno , da bo agregat enak.. Popravljeno Januar 19, 2017. Popravil thumper
thumper Objavljeno April 24, 2017 Opozori Objavljeno April 24, 2017 Ob 13. 1. 2017 ob 13:59, Big Py pravi: Res je. Ne vem če si pri nas v SLO bedake delajo (tako uvozniki, kot država z davki) iz nas ali imamo res tako visok standard. Na netu sem zasledil da je znana cena za osnovni model, ostale ne, ta je v UK 8000 funtov (nekje 8800 EUR). Pri nas ta osnovni stari model 10k, se pravi bo novi 11k, toj 2000+ razlike, pa niso normalni. Tukaj povzamejo ceno http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/january/triumph-street-triple-s-r-a2-lrh-2017-new/ Na hitro primerjava z konkurenco. V 2017 prihaja prenovljena MT09. cena trenutne 8600, glede na to da nova dobiva nastavljivo vzmetenje, drsečo sklopko, quicksifter, ter nekaj motornih map, predvidevam da bo cena okoli 9,5k eur. Neposredno je verjetno v konkurenci z ST R. Trenutni je 11k, novi bo verjetno blizu 12. Spet 2,5 k razlike. Kakšnega jurja pa pol bi ga morali poceniti, pa bi bil dobra konkurenca ostalim. street triple r je dražji v angliji 900gbp .. ponuja pri vzmetenju in zavorah veliko več od yamahe , ki ima edino prednost višji navor.. koliko pa je ta pomemben pri tem tipu motorjev pa itak vemo.. yamaha ima 115konjev pri 10000 , street r 118 pri 12000 .. s tem , da ima mt 92ccm več..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se