Skoči na vsebino

Triumph Street Triple 765 (R, S, RS) 2017


Priporočene objave

Objavljeno

prihaja prenovljeni in pojačani street t

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

aha RS

 

tri3_gallery960x700.jpgtri5_gallery960x700.jpg

Osnovnejša modela S in R sta bila sicer že razkrita, zato se bomo osredotočili na vrh ponudbe - RS. Kot pravijo pri Triumphu gre za najmočnejši, najlažji in najbolj elektronsko napreden Street Triple vseh časov.

Novi motor si je osnovo sposodil pri modelu Daytona, s brušenjem sten bloka motorja pa so delovno prostornino povečali na 765 kubičnih centimetrov. S starim 675-kubičnim motorjem si deli vsega 10% sestavnih delov, z novim motorjem iz Daytone pa 50%. Ob tem v primerjavi s predhodnjo verzijo tehta dober kilogram manj. Pridobil je za 16% več moči (121 konjev) in za 13% več navora. Za manj agresivnega odnašanja zadka pri pretikanju navzdol je dobil novo drsečo sklopko, prva in druga prestava pa sta občutno krajši.

Tehničnih novosti je kar precej. Začnimo z najbolj opazno, elektroniko. Street Triple RS je dobil nov 5-palčni barvni zaslon TFT, tehnologijo 'ride by wire', 5 nastavitev motorja, sistem proti zdrsu, 'quickshifter' (serijsko pri RS in opcijsko pri S in R) in večstopenjski ABS, ki omogoča tudi popoln izklop.

Oblikovno se drži smernic, ki jih je začrtal predhodnik, a je praktično povsem prenovljen. To sicer v celoti ne velja za okvir, saj je ta v večini popolnoma enak prejšnjemu, a nekaj trikov glede geometrije in medosne razdalje, naj bi naredilo čudeže. Zavorni paket je z eno besedo - vrhunski. Brembo M50, 4 batne čeljusti skbijo za pojemke podobne tistim iz prvenstva Superbike, zato se ne bo potrebno prav nič čuditi, če bomo ta motocikel pogosto videli tudi na stezi.

Za vzemetenje so spredaj poskrbeli pri podjetju Showa, zadaj pa to delo prepustili Ohlinsu. Omeniti velja še, da si enega od petih načinov delovanja motorja in nastavitev v celoti sam sprogramira voznik, v okviru nastavitev pa si lahko uravnava tudi vmešavanje sistema ABS.

Novi Street Triple RS bo na volji matirani srebrni in metalik črni barvi. Ceno bodo pri Triumphu razkrili v mesecu Februarju.

Objavljeno

... in govori se, da naj bi s to mašino v sezoni 2019 bili opremljeni dirkalniki Moto 2.

Objavljeno

Živi bili pa vidjeli. Kar se tega tiče sem malo skeptičen. Je pa povsem možno. Res pa je, da so ti agregati hudičevo dobri, trpežni, vzdržljivi. Kot je res, da je ta RS lep kot kurba in poleg Speeda, zame najlepši naked polek Norton Commanderja.

Objavljeno

Mediji o tem praktično ne poročajo več v pogojniku, pogodba naj bi bila že podpisana. Je pa res, da še ni bilo uradne besede.

Objavljeno

Super motorček. Ko bi še naš uvoznik imel normalne cene. Tako bo pa ta motor proti ostalim znamkam spet ostal v ozadju.

Objavljeno

Res je. Ne vem če si pri nas v SLO bedake delajo (tako uvozniki, kot država z davki) iz nas ali imamo res tako visok standard. Na netu sem zasledil da je znana cena za osnovni model, ostale ne, ta je v UK 8000 funtov (nekje 8800 EUR). Pri nas ta osnovni stari model 10k, se pravi bo novi 11k, toj 2000+ razlike, pa niso normalni. Tukaj povzamejo ceno

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/january/triumph-street-triple-s-r-a2-lrh-2017-new/

Na hitro primerjava z konkurenco. V 2017 prihaja prenovljena MT09. cena trenutne 8600, glede na to da nova dobiva nastavljivo vzmetenje, drsečo sklopko, quicksifter, ter nekaj motornih map, predvidevam da bo cena okoli 9,5k eur. Neposredno je verjetno v konkurenci z ST R. Trenutni je 11k, novi bo verjetno blizu 12. Spet 2,5 k razlike. Kakšnega jurja pa pol bi ga morali poceniti, pa bi bil dobra konkurenca ostalim.

Objavljeno (popravljeno)

Tole s slovenskimi cenami je bilo že večkrat obdelano. Baje je problem, ker slovenski distributer je nekako podrejen avstrijskemu, torej je najmanj en člen v verigi več. Ko sem jaz gledal v Italiji, bi določene modele lahko dobil tudi 30% ceneje. Potem se ne gre čuditi manku Triumphov na slovenskih cestah.

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Je pa zanimivo, da imaj orecimo cene ce Explorerja 1200 podobne italijanskim, npr Speed Triple pa je občutno dražji. Torej je to malo tako tako. Res škoda. 

Objavljeno

Hm, ja, morda po uradnih cenikih. Hitro iskanje po trgovcih pove, da Explorerja XC v Sloveniji dobiš za 18.590, takoj čez mejo pa za 13.900 €.

Objavljeno
Ob 12. 1. 2017 at 15:54, MARJA pravi:

... in govori se, da naj bi s to mašino v sezoni 2019 bili opremljeni dirkalniki Moto 2.

 

Ob 12. 1. 2017 at 16:47, Rocky pravi:

Živi bili pa vidjeli. Kar se tega tiče sem malo skeptičen. Je pa povsem možno. Res pa je, da so ti agregati hudičevo dobri, trpežni, vzdržljivi. Kot je res, da je ta RS lep kot kurba in poleg Speeda, zame najlepši naked polek Norton Commanderja.

http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/triumph-set-to-sign-engine-supply-deal-for-moto2

British bike firm Triumph is set to take an incredible leap forward, when it signs a deal to build the control engine for the Moto2 championship from 2018. The Hinckley firm will take over from Honda and its CBR600RR engine, with an all-new 750cc triple engine – about to be launched next week in the new Street Triple naked roadbike. - See more at: http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/triumph-set-to-sign-engine-supply-deal-for-moto2#sthash.RAl1404h.dpuf

ne vem no..men se zdi da bodo dobavljali agregate že 2018 .. 

Objavljeno

2018 ima še Honda. Z letom 2019 pa Triumph.

Objavljeno (popravljeno)

eh ko nikol ne veš kaj je mislil s tistim "from 2018" ..a s sezono ali po sezoni.. bodo imeli vsaj čas za razvoj..

je pa zanimivo - street ima oznako 765 ..moto 2 bo pa kao 750.. ni nujno , da bo agregat enak..

Popravljeno . Popravil thumper
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno
Ob 13. 1. 2017 ob 13:59, Big Py pravi:

Res je. Ne vem če si pri nas v SLO bedake delajo (tako uvozniki, kot država z davki) iz nas ali imamo res tako visok standard. Na netu sem zasledil da je znana cena za osnovni model, ostale ne, ta je v UK 8000 funtov (nekje 8800 EUR). Pri nas ta osnovni stari model 10k, se pravi bo novi 11k, toj 2000+ razlike, pa niso normalni. Tukaj povzamejo ceno

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/january/triumph-street-triple-s-r-a2-lrh-2017-new/

Na hitro primerjava z konkurenco. V 2017 prihaja prenovljena MT09. cena trenutne 8600, glede na to da nova dobiva nastavljivo vzmetenje, drsečo sklopko, quicksifter, ter nekaj motornih map, predvidevam da bo cena okoli 9,5k eur. Neposredno je verjetno v konkurenci z ST R. Trenutni je 11k, novi bo verjetno blizu 12. Spet 2,5 k razlike. Kakšnega jurja pa pol bi ga morali poceniti, pa bi bil dobra konkurenca ostalim.

street triple r je dražji v angliji 900gbp .. ponuja pri vzmetenju in zavorah veliko več od yamahe , ki ima edino prednost višji navor.. koliko pa je ta pomemben pri tem tipu motorjev pa itak vemo..

yamaha ima 115konjev pri 10000 , street r 118 pri 12000 .. s tem , da ima mt 92ccm več..

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

RS 2020

 

72141230_10157261880993855_1192490132066795520_n.jpg

71645180_10157261880778855_8631829017265176576_n.jpg

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!