Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Veš kaj imam pa jaz raje , celo luč nekje v PM , tisto razliko , ki jo ti omenjaš pa jo jaz ne zazanam pa imam dober vid.

Jaz se raje učim na napakah drugih :P

Koliko luči si že zamenjal? 

Objavljeno
pred eno uro, Darko3g pravi:

Kaj imajo policaji homologirane zaščite luči na maricah?

In jih ne moti zmanjšana vidljivost?

Sem že napisal, da gre za vozilo za posebne namene. 

Na našem kombiju sem odstranil mrežo z luči. Kombi in ne marica. 

Objavljeno
pred 50 minutami, DAMI34 pravi:

kr z mušicami se zmeni :P

Ker se veliko vozim tudi ponoči, z lahkoto trdim, da sama mrežica ne igra bistvene vloge, ker sem jo videl na motorjih, ki so s svojo svetilnostjo pomagali meni z original bljak svetilnostjo na Z1000SX (2011 in 2014) da sem sploh kaj videl. @Kmet2je priča.

Razlika med mano in tabo pa je da ti včasih paragrafom slepo verjameš, jaz pa jih lahko ali pa tudi ne upoštevam. Važno je da me ne dobite :P

ps. prvo pomoč imam pretečeno (eto priznam)

ne moti jih, saj imajo šoferko (mladoletno običajno) :P

 

Slepo verjameš kar sam. 

Glede zmanjšane svetilnosti v primeru mreže pred lučjo, bo v kratkem šolska urica. Da se ti razloži, kolikšna je površina mreže, katera zastira žaromet in mu s tem zmanjšuje svetlobni snop. Ker zmanjševanje svetilnosti verjetno ni pravi izraz. Kot sem že napisal, imam rad polno svetilnost. Že tako se vse skupaj izrablja in posledično ugaša. 

Objavljeno
pred 48 minutami, isarajli1 pravi:

Odstranjeni so sedeži, v tla so privijačeni kanali širine koles vozička, spredaj podobno, kot pri prikolici za motor, torej oba kolesa sedeta v okvir, da ne gre dalje. Voziček ima 4 pritrdilna mesta, dva spredaj, dva zadaj. V pod so močno fixirani pasovi s katerimi pričvrstim voziček, tako da je popolnoma nepremičen v vse smeri. Privezan pod koti cca 30 stopinj. Prav tako je original varnostni pas prilagojen, tako, da je oseba privezana, kot, da sedi na original sedežu + pas samo na vozičku - original. 100% varno, na sredini avta. 

Ko sem gledal razne posnetke homologiranih zadev, sem kopiral stvar z izboljšavo.

Homologacijo je nemogoče pridobit, ker je država zaščitila izvajalce, ki iskoriščujejo priložnosti. 5-6000€ pa res ne mislim dajat, da mi naredijo, kar lahko sam za 100€. 

Uporabljal se bo poredko, morda 1× mesečno. Ne preostane drugega, kot na rizik. Upam lahk le, da me ne ustavijo, če me, da se ne piknejo, ali, da bodo imeli razumevanje. Zavarovalnica pa je druga zgodba.

Te čisto razumem. In verjamem, da je narejeno v nulo. Ampak ... 

Pri nas smo imeli pacienta, ki je kaznoval voznike kombijev, ki so v pločevinasto notranjost pritrdili police. Zato sem te vprašal, kako izgleda. Ker pacientov ni malo. 

Si se pozanimal, kako je s homologacijo? Lahko tudi jaz vprašam, kaj vse je potrebno. Na hitro se mi zdi, da gre za predelavo, vendar ne odstranjeni sedeži, temveč vgrajeno vse tisto, kar potrebuješ za prevoz invalidne osebe. 

Spomni me, da se pozanimam. Lahko telefonsko. Ne na 090 113, ker je preveč drago. 

Objavljeno
pred 33 minutami, Borutt pravi:

Jaz se raje učim na napakah drugih :P

Koliko luči si že zamenjal? 

nič, saj ima mrežico

Objavljeno (popravljeno)
pred 47 minutami, Borutt pravi:

Jaz se raje učim na napakah drugih :P

Koliko luči si že zamenjal? 

Nobene  ker sem imel zaščitno mrežico ......fotografija je iz Kazahstana nekje pred Rudny  mestom .

Če imaš še kakšno vprašanje pa le  pogumno .?

Nabasal sem jato prtičem cca 130kmh......oziroma oni so nabasali mene v preletu cestišča so bili . Blo več poginulih samo ta se je ujel .

IMG_20170715_133631.jpg.a8db190b0fe93fbf58b36b2dd8a0d247.jpg

IMG_20170715_195816.jpg.92b1c46482a9b1597edcdd4247daea28.jpg

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno
pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Nobene  ker sem imel zaščitno mrežico ......fotografija je iz Kazahstana nekje pred Rudny  mestom .

Če imaš še kakšno vprašanje pa le  pogumno .?

Nabasal sem jato prtičem cca 130kmh......oziroma oni so nabasali mene v preletu cestišča so bili . Blo več poginulih samo ta se je ujel .

IMG_20170715_133631.jpg.a8db190b0fe93fbf58b36b2dd8a0d247.jpg

IMG_20170715_195816.jpg.92b1c46482a9b1597edcdd4247daea28.jpg

Lačen nisi bil :lol1::jezik:

  • Haha 2
Objavljeno

Imam vprašanje glede tehničnega pregleda. Sam imam Yamaho xt660x z akrapoviči brez dušilcev (prejšnji lastnik jih ni dobil od 1. lastnika). Motor naj bi po besedah 2. lastnika prišel čez tehničnega brez problemov. Imam homologacijski kartonček in izpuh je homologiran vendar me vseeno skrbi če bo motor letos prišel čez tehničnega. Kakšne so vaše izkušnje? Morda kdo ve kje se da dokupit dušilce?

Objavljeno
pred 20 minutami, yam660 pravi:

 z akrapoviči brez dušilcev 

Morda kdo ve kje se da dokupit dušilce?

mogoče bi jim mail napisal pa dodal fotke s številkami z loncev?

Objavljeno
pred 56 minutami, thumper pravi:

mogoče bi jim mail napisal pa dodal fotke s številkami z loncev?

Vse tudi po delih prodajajo oni!

Objavljeno
Ob 9. 3. 2019 ob 9:05, isarajli1 pravi:

Odstranjeni so sedeži, v tla so privijačeni kanali širine koles vozička, spredaj podobno, kot pri prikolici za motor, torej oba kolesa sedeta v okvir, da ne gre dalje. Voziček ima 4 pritrdilna mesta, dva spredaj, dva zadaj. V pod so močno fixirani pasovi s katerimi pričvrstim voziček, tako da je popolnoma nepremičen v vse smeri. Privezan pod koti cca 30 stopinj. Prav tako je original varnostni pas prilagojen, tako, da je oseba privezana, kot, da sedi na original sedežu + pas samo na vozičku - original. 100% varno, na sredini avta. 

Ko sem gledal razne posnetke homologiranih zadev, sem kopiral stvar z izboljšavo.

Homologacijo je nemogoče pridobit, ker je država zaščitila izvajalce, ki iskoriščujejo priložnosti. 5-6000€ pa res ne mislim dajat, da mi naredijo, kar lahko sam za 100€. 

Uporabljal se bo poredko, morda 1× mesečno. Ne preostane drugega, kot na rizik. Upam lahk le, da me ne ustavijo, če me, da se ne piknejo, ali, da bodo imeli razumevanje. Zavarovalnica pa je druga zgodba.

 

Ob 9. 3. 2019 ob 10:00, Borutt pravi:

Te čisto razumem. In verjamem, da je narejeno v nulo. Ampak ... 

Pri nas smo imeli pacienta, ki je kaznoval voznike kombijev, ki so v pločevinasto notranjost pritrdili police. Zato sem te vprašal, kako izgleda. Ker pacientov ni malo. 

Si se pozanimal, kako je s homologacijo? Lahko tudi jaz vprašam, kaj vse je potrebno. Na hitro se mi zdi, da gre za predelavo, vendar ne odstranjeni sedeži, temveč vgrajeno vse tisto, kar potrebuješ za prevoz invalidne osebe. 

Spomni me, da se pozanimam. Lahko telefonsko. Ne na 090 113, ker je preveč drago. 

Sem se sam spomnil. 

Predelava. Torej certifikat izdelka, tehnično poročilo o vgradnji in poročilo iz URI Soča. Sem zvedel, da je najboljše vprašati na URI Soča v zvezi izdelka, ker so menda na trgu izdelki z varnostnimi pasovi, ki niso homologirani. Menda je razlog povpraševanje - ponudba in €. Ko imaš vse papirje, greš na najbližji tehnični pregled (ponavadi so tam strici, ki vpišejo in odobrijo), kjer bodo opravili postopek posamične odobritve predelanega vozila. 

(2) Posebne zahteve za vozila, prirejena za prevoz invalida v invalidskem vozičku, so opredeljene v predpisih, ki urejajo ugotavljanje skladnosti vozil. Ta vozila imajo obliko nadgradnje »SH – vozilo z dostopom za invalidski voziček«.

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 11 urami, yam660 pravi:

Imam vprašanje glede tehničnega pregleda. Sam imam Yamaho xt660x z akrapoviči brez dušilcev (prejšnji lastnik jih ni dobil od 1. lastnika). Motor naj bi po besedah 2. lastnika prišel čez tehničnega brez problemov. Imam homologacijski kartonček in izpuh je homologiran vendar me vseeno skrbi če bo motor letos prišel čez tehničnega. Kakšne so vaše izkušnje? Morda kdo ve kje se da dokupit dušilce?

Lahko ti posodim svoje "home made" db kilerje. Za tehnicni bojo ok. Nastavljivi so z vijakom tako da bojo mogoce pasali tudi v tvoja dusilca. 

Objavljeno
pred 6 urami, marincspeedshop pravi:

Lahko ti posodim svoje "home made" db kilerje. Za tehnicni bojo ok. Nastavljivi so z vijakom tako da bojo mogoce pasali tudi v tvoja dusilca. 

...a mu ne bi raje kar cel motor, ki je tehnično izpraven, posodil za na tehničnega...   :P:lol1:

 

@yam660 ..če imaš Akrapote....verjetno dušilce lahko kupiš pri Akrapotu?...    :huh:

...izmeri premer izstopne cevi v auspuhu...pa napiši tu gor...mogoče se da pomagat s kakimi neoriginalnimi dušilniki.

 

Objavljeno
pred 8 urami, marincspeedshop pravi:

Lahko ti posodim svoje "home made" db kilerje. Za tehnicni bojo ok. Nastavljivi so z vijakom tako da bojo mogoce pasali tudi v tvoja dusilca. 

eh naredi mu tista 2 db kilerja da bo potem mir .. :OK:

  • Haha 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Vprašanje za poznavalce (saj je sigurno že kje napisano, ampak ker sem bolj lene sorte, se mi ne gre brat vseh 156 strani ) : koliko je strošek homologacije slip on izpušnega lunca in ali to opravijo tudi na teh.pregledu npr. AS  v Trzinu?

Hvala za odgovor.

Objavljeno
2 minutes ago, Fazer03 said:

Vprašanje za poznavalce (saj je sigurno že kje napisano, ampak ker sem bolj lene sorte, se mi ne gre brat vseh 156 strani ) : koliko je strošek homologacije slip on izpušnega lunca in ali to opravijo tudi na teh.pregledu npr. AS  v Trzinu?

Hvala za odgovor.

Ne na vsakem tehnicnem.

Cena vpisa je cca 35e, ce se nimas homologacije(lista) pristej se cca 45-50e zraven.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Fazer03 pravi:

Vprašanje za poznavalce (saj je sigurno že kje napisano, ampak ker sem bolj lene sorte, se mi ne gre brat vseh 156 strani ) : koliko je strošek homologacije slip on izpušnega lunca in ali to opravijo tudi na teh.pregledu npr. AS  v Trzinu?

Hvala za odgovor.

v bistvu ne rabiš brat 799 strani, iskalnik zna poiskati tudi po frazah, določenih beseda itd...sampovem.

pri nas v Wajdušni pride možak vsak ponedeljek iz LPP točno ob 12 uri. Oddaš papirje vključno s homologacijo, on poslika vse, vzame pripadajoče papirje in homolomo, nakažeš 35€, čez 1 teden pa dobiš vse nazaj z vpisanim rorom.

Objavljeno (popravljeno)

Evo, Akrapovič mi je poslal dušilce za Yamaho xt660x. Danes sem jih zmonteral in se bolj kot izpuh sliši mašino. Dušilci so dolgi približno 13cm in imajo dvojno kovinsko mrežico na obeh koncih cevke, ki pride v izpuh. Zanima me kaj bi se dalo narediti da bi zadeva postala le malo glasnejša. Za primerjavo, kolega ma enak motor, na njem montirane Leovincije z dusilci pol krajšimi od mojih ter brez kovinskih mrežic in pride skozi tehničnega brez problema in motor je rees glasen. Na youtubu sem videl, da dušilce režejo, vrtajo in podobno, morda da odstranim mrežico? Kakšno je vaše mnenje?

Popravljeno . Popravil yam660
Objavljeno
2 minutes ago, yam660 said:

Evo, Akrapovič mi je poslal dušilce za Yamaho xt660x. Danes sem jih zmonteral in se bolj kot izpuh sliši mašino. Dušilci so dolgi približno 13cm in imajo dvojno kovinsko mrežico na obeh koncih cevke, ki pride v izpuh. Zanima me kaj bi se dalo narediti da bi zadeva postala le malo glasnejša. Za primerjavo, kolega ma enak motor, na njem montirane Leovincije z dusilci pol krajšimi od mojih ter brez kovinskih mrežic in pride skozi tehničnega brez problema in motor je rees glasen. Na youtubu sem videl, da dušilce režejo, vrtajo in podobno. Kakšno je vaše mnenje?

Ce bos imel skrajsane je isti smorn kot ce ga ninas notr. 

Ce se nisi videl - policija meri tudi glasnost.

Objavljeno

Imam vprašanje glede homologacije smernikov. Na Z750 imam neke univerzalne smernike (priloženi sliki), ki bi jih rad homologiral ampak pojma nimam kam pisat za papirje, ker ne vem kdo jih je naredil. Sem prek strica googla že večkrat iskal glede na oznake na smernikih ampak brez uspeha. Obračam se na vas, za vsak predlog bom hvaležen.

55924144_2618049471557623_6704987928138874880_n.jpg

56317651_415498295882399_8791500392203550720_n.jpg

Objavljeno

Ima kdo homologiran sportni nosilec? 

Ali dejansko homologiras nosilec, ali svetlobna telesa? 

Nekaj berem na FB pa mi negre skupaj.. 

Objavljeno
Ob 30. 3. 2019 ob 19:21, yam660 pravi:

Evo, Akrapovič mi je poslal dušilce za Yamaho xt660x. Danes sem jih zmonteral in se bolj kot izpuh sliši mašino. Dušilci so dolgi približno 13cm in imajo dvojno kovinsko mrežico na obeh koncih cevke, ki pride v izpuh. Zanima me kaj bi se dalo narediti da bi zadeva postala le malo glasnejša. Za primerjavo, kolega ma enak motor, na njem montirane Leovincije z dusilci pol krajšimi od mojih ter brez kovinskih mrežic in pride skozi tehničnega brez problema in motor je rees glasen. Na youtubu sem videl, da dušilce režejo, vrtajo in podobno, morda da odstranim mrežico? Kakšno je vaše mnenje?

...in če narediš to...si naredil kaj?

...iz pi*de kozolc.

...a misliš, da so policaji bumbarji, če se motor dere...pa če vidjo dB killerje not...bo pa vse v redu?!?

...če se misliš vozit ali po hostah...ali po cesti...imej čimtišji motor!....pa te ne bodo ganjali ne kmetje, lovci... gobarji..itd po hosti...pa po cesti ti bodo policaji samo pomahali.

...nč bat...motor gre isto s killerji ali brez. Samo okolica ne trpi zaradi hrupa.

Objavljeno

Ce hoces glasen motor jih ne met not,ce hoces legalnega in se mirno vozis jih imas not...

Predelava dB je bedarija...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo, nov član tukaj. :yea1: Imam eno vprašanje: ali je potrebno imeti original homologacijski kartonček s seboj? Baje je dovolj tudi kopija. Slišim pa tudi da nič ne rabim. Kakšne imate izkušnje? Ga vozite s seboj? Če ja, original ali kopijo?

 

Najlepša hvala za odgovore.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!