Lipstick Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 (popravljeno) On 5/26/2019 at 2:13 AM, ukica said: Kje je kle katalizator? after market izpuh ga nima. V kanti zadaj desno ob strani: Exhaust 4 into 2 into 1 layout, single oxygen sensor, lateral single silencer with ECU-controlled bypass valve and integrated trivalent catalytic converter (Euro 3) After market bi moral imeti katalizator v povezovalni cevi ! Popravljeno Maj 28, 2019. Popravil Lipstick
ukica Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 2 hours ago, Lipstick said: V kanti zadaj desno ob strani: Exhaust 4 into 2 into 1 layout, single oxygen sensor, lateral single silencer with ECU-controlled bypass valve and integrated trivalent catalytic converter (Euro 3) After market bi moral imeti katalizator v povezovalni cevi ! Hvala. Mivv tega 10000% nima. Usaj js tko mislm..
maus Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 pred 21 urami, Roger G. Jagger pravi: Vrjamem, da ti je dal samo vlogo. Sej, v 99% je ok. Povem samo mojo prigodo s homologacijo. Jaz sem imel original papir od uradnega servisa, navedene stevilke motorja, slip-ona, kaj se je delalo in ceno. Pa niso bili zadovoljni. Itak so pa te homolohacije taki kavbojci, da adijo pamet! ZF- je hec.....znanstveno fantasticno potrdilo! lp Res je .. vpis v homologacijo v Avstriji nič ne pomeni ... če ti zmerjo preveč, si najebo do najeba
rookie007 Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 (popravljeno) Danes zmontiran izpuh pri serviserju, Hurric Rac 1. Presenetljivo, kako je glasen ali se pa le meni zdi, ker je razlika očitna proti originalu. Papirji so vsi in čakam le jutri, da grem homologirat. A kdo ve kako je s tem, se lahko danes vozim ali bolje prej na homologacijo? Lp VID_20190609_145738.mp4 Popravljeno Junij 9, 2019. Popravil rookie007
ukica Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 26 minutes ago, rookie007 said: Danes zmontiran izpuh pri serviserju, Hurric Rac 1. Presenetljivo, kako je glasen ali se pa le meni zdi, ker je razlika očitna proti originalu. Papirji so vsi in čakam le jutri, da grem homologirat. A kdo ve kako je s tem, se lahko danes vozim ali bolje prej na homologacijo? Lp VID_20190609_145738.mp4 Naceloma imas 10 dni, da gres vpisat spremembo.. ampak na izpuhe so res obcutljivi. rookie007 1
Borutt Objavljeno Junij 9, 2019 Opozori Objavljeno Junij 9, 2019 pred 2 urami, ukica pravi: Naceloma imas 10 dni, da gres vpisat spremembo.. ampak na izpuhe so res obcutljivi. (1) Lastnik vozila zagotovi, da se spremembe na vozilu, ki so nastale po homologaciji ali posamični odobritvi vozila in ki ne spadajo med predelave vozil iz 18. člena tega zakona, v 15 dneh evidentirajo pri tehnični službi, pooblaščeni za posamične odobritve predelanih vozil. (2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka spada vgradnja sestavnih delov, ki se razlikujejo od nadomestnih delov in so odobreni za vgradnjo v določen tip (varianto ali izvedenko) vozila: 1. izpušni sistemi, ukica 1
krucymucy Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 Se ene stotic. Za homologacijo se rabi: - dokumentacijo opreme ki jo zelis homologirati - racun opreme - racun vgradnje - potrdilo o vgradnji Se kaj?
maus Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 pred 38 minutami, krucymucy pravi: Se ene stotic. Za homologacijo se rabi: - dokumentacijo opreme ki jo zelis homologirati - racun opreme - racun vgradnje - potrdilo o vgradnji Se kaj? še cca 30-50 €
rookie007 Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 Pravkar sva izmenjala par besed na youtube z Andy Man Cam o Hurric rac1 na Versysu. Pravi, da imajo v Nemčiji, kar se tiče glasnosti izpuha, 5db tolerance. Koliko je pa pri nas, če sploh?
krucymucy Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 (popravljeno) 21 minutes ago, rookie007 said: Pravkar sva izmenjala par besed na youtube z Andy Man Cam o Hurric rac1 na Versysu. Pravi, da imajo v Nemčiji, kar se tiče glasnosti izpuha, 5db tolerance. Koliko je pa pri nas, če sploh? Tudi. Moj je bil malce preglasen, ampak 3-4 decibele. Leta 2011, al pa 2012. Popravljeno Julij 26, 2019. Popravil krucymucy
DAMI34 Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 no pri nas so za 4dcb trajku v soški napisali kazen, če se prav spomnim.
Borutt Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 pred 2 urami, rookie007 pravi: Pravkar sva izmenjala par besed na youtube z Andy Man Cam o Hurric rac1 na Versysu. Pravi, da imajo v Nemčiji, kar se tiče glasnosti izpuha, 5db tolerance. Koliko je pa pri nas, če sploh? pred eno uro, DAMI34 pravi: no pri nas so za 4dcb trajku v soški napisali kazen, če se prav spomnim. Pozanimaj se za nemški predpis, ne za rekla-kazala. Ker takšna toleranca je veeeeeliko več hrupa. Pet decibelov več je veeeliko več hrupa. Tudi štiri. Ampak komu to dopovedati je misija nemogoče. bajkr88 1
rookie007 Objavljeno Julij 26, 2019 Opozori Objavljeno Julij 26, 2019 pred 8 minutami, Borutt pravi: Pozanimaj se za nemški predpis, ne za rekla-kazala. Ker takšna toleranca je veeeeeliko več hrupa. Pet decibelov več je veeeliko več hrupa. Tudi štiri. Ampak komu to dopovedati je misija nemogoče. Razumemo, no, recimo Ne zvišuje se enakomerno...
ukica Objavljeno Julij 28, 2019 Opozori Objavljeno Julij 28, 2019 1db je tolerance. Vem iz prve roke, so mi merili 4 leta nazaj. Pa mislim da enemu soforumasu tudi.@Ciko86 , na Kalu.. sej je prilepil gor kako zgleda zapisnik
Borutt Objavljeno Julij 31, 2019 Opozori Objavljeno Julij 31, 2019 pred 5 minutami, gasperX pravi: Glasnost nima nic z opisom v homologacijo.... Pa men vrjem da so v avstriji na tehnicnih precej bol picajzlasti kot v sloveniji... Pac v Avstriji ni treba vsako stvar ektra vpisat v homologacijski kartoncek... Mora pa vse imeti E-oznako drugace te ne spusti cez tehnicnega.... Ce pa bi kdo recimo kupil moj motor in ga uvozil v slovenijo bi pa moral on potem te stvari uredit v sloveniji.... im pa seveda vse papirje od vseh delov ki so na motorju Borut kar se pa glasnosti tice se pa vsi k se brez dusilcov vozijo igrajo z kaznijo tako v sloveniji kot v avstriji Glasnost ima veze s homologacijo. Ne sme preseči vpisane. Kako so bolj picajzlasti v Avstriji? Pri nas kupec rabljenega motorja nima dodatnih stroškov in sprehajanja. Če ravno ni prejšnji lastnik s tipičnim izgovorom “takšnega sem kupil” in “na tehničnem nič ne rečejo”. Res se igrajo. Tudi z živci ljudi ob cesti.
gasperX Objavljeno Julij 31, 2019 Opozori Objavljeno Julij 31, 2019 Borut dej preber seenkrat gre se samo o tem da men ni potrebno stvari dodatno vpisovat v homologacijski kartoncek kot v sloveniji. Ce pa bi ga kdo zelel v slovenijo uvazat bi pa to moral sam narediti in za vse to imam seveda vse ustrezne papirje
Borutt Objavljeno Julij 31, 2019 Opozori Objavljeno Julij 31, 2019 pred 3 minutami, gasperX pravi: Borut dej preber seenkrat gre se samo o tem da men ni potrebno stvari dodatno vpisovat v homologacijski kartoncek kot v sloveniji. Ce pa bi ga kdo zelel v slovenijo uvazat bi pa to moral sam narediti in za vse to imam seveda vse ustrezne papirje Kje sem jaz karkoli drugega napisal? Sem samo napisal, da je lahko glasnost problem, če prekorači tisto v homologaciji. Kako so bolj picajzlasti v Avstriji?
gasperX Objavljeno Avgust 1, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 Ti nabijas o nekih problemih o homolgacijah... vse to kar vsak sam zelo dobr ve ampak ti moras neki pac pametvt kot vedno...Seenkrat debata je bila kaj je vpisano in kaj ni in ker pac tega ni potrebno v avstriji seveda nebom tega delal in bo to moral storiti kupec v primeru ce bi ga zelel uvozit v slovenijo. Picajzlasti so na tehnicnih bolj kot v Sloveniji, po mojih izkusnjah.
Borutt Objavljeno Avgust 1, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 pred 19 minutami, gasperX pravi: Ti nabijas o nekih problemih o homolgacijah... vse to kar vsak sam zelo dobr ve ampak ti moras neki pac pametvt kot vedno...Seenkrat debata je bila kaj je vpisano in kaj ni in ker pac tega ni potrebno v avstriji seveda nebom tega delal in bo to moral storiti kupec v primeru ce bi ga zelel uvozit v slovenijo. Picajzlasti so na tehnicnih bolj kot v Sloveniji, po mojih izkusnjah. Nabijati si začel ti, ko sem ti zastavil vprašanje. In sploh nisem pisal o nekih problemih s homologacijo. To je na tvojem zeljniku zraslo. Pametuješ ti, namesto, da bi odgovoril. Kdo sploh pravi, da bi ti karkoli moral vpisati? Pokaži, kje sem to napisal. Še vedno nisi odgovoril, kako so bolj picajzlasti.
gasperX Objavljeno Avgust 1, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 pred 13 minutami, Borutt pravi: Še vedno nisi odgovoril, kako so bolj picajzlasti. Pogledat prit... karkol bom napisal bos obrnu in zanikal in na koncu napisal da drugi nabijamo... nimam ne volje ne cajta za take bedarije DAMI34 1
Borutt Objavljeno Avgust 1, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 (popravljeno) pred 15 minutami, gasperX pravi: Pogledat prit... karkol bom napisal bos obrnu in zanikal in na koncu napisal da drugi nabijamo... nimam ne volje ne cajta za take bedarije Kako naj jaz pišem o avstrijskih tehničnih pregledih? To moraš ti napisati. Zaenkrat ti nabijaš, namesto, da bi odgovoril. Napisal si, da so bolj picajzlasti. Razloži, kako so bolj picajzlasti. Popravljeno Avgust 1, 2019. Popravil Borutt
maus Objavljeno Avgust 1, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 @Borutt . . js mislim, da so pri teh stvareh Avstrijci bolj Avstrijski, kot so Slovenci Avstrijski ... bolj preprosto ne morem razložit DAMI34 in Joker 1 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 1, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2019 če se lahko vmešam, so po mojem vsi enaki, ker večino zadev opravijo mašine in če mašina ne da potrdila da so luči ok, zavore ok, izpušni plini ok, ne bo šlo naprej. Lahko pa 100% potrdim, da so Italijani zelo zelo Italijanski, pol kombija lahko manjka, pol luči ne dela, podvozje gotovo, pa vseeno gre skozi..ne morem bilivat...pa še to vsake 2 al 4 leta, v glavnem hudo variabilno vse skupaj.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se