Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Ob 26. 7. 2019 ob 21:41, Borutt pravi:

Pozanimaj se za nemški predpis, ne za rekla-kazala. Ker takšna toleranca je veeeeeliko več hrupa.

Pet decibelov več je veeeliko več hrupa. Tudi štiri. Ampak komu to dopovedati je misija nemogoče. 

Decibeli so desetinke Belov. 1 bel je razmerje med zvokom v velikosti 1:2. Torej je 20 decibelov (2 bela) enkrat močnejši zvok kot 10 decibelov (1 bel). Podobno je razmerje med 80 in 90 decibeli.

Zato je 4 decibele več kar 32% močnejši hrup, 5 decibelov pa 41,4% večji hrup. In če ti katerikoli parameter za 30% presega dovoljeno mejo, je to že kaznivo. Podobno kot bi peljal 66 km na 50 omejitve.

(Dami, oprosti za fiziko)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Darko3g pravi:

Decibeli so desetinke Belov. 1 bel je razmerje med zvokom v velikosti 1:2. Torej je 20 decibelov (2 bela) enkrat močnejši zvok kot 10 decibelov (1 bel). Podobno je razmerje med 80 in 90 decibeli.

Zato je 4 decibele več kar 32% močnejši hrup, 5 decibelov pa 41,4% večji hrup. In če ti katerikoli parameter za 30% presega dovoljeno mejo, je to že kaznivo. Podobno kot bi peljal 66 km na 50 omejitve.

(Dami, oprosti za fiziko)

pa sj, me nič ne moti. Ne beli, ne 2deci belga :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Darko3g pravi:

Decibeli so desetinke Belov. 1 bel je razmerje med zvokom v velikosti 1:2. Torej je 20 decibelov (2 bela) enkrat močnejši zvok kot 10 decibelov (1 bel). Podobno je razmerje med 80 in 90 decibeli.

Zato je 4 decibele več kar 32% močnejši hrup, 5 decibelov pa 41,4% večji hrup. In če ti katerikoli parameter za 30% presega dovoljeno mejo, je to že kaznivo. Podobno kot bi peljal 66 km na 50 omejitve.

(Dami, oprosti za fiziko)

Koliko počakamo, da začne se ve kdo spet jokcati, da so nekoga za uboge štiri decibele kaznovali? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdor čaka, dočaka :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, sesir said:

Glih to sem hotu napisat...4dB je ekstremno bolj glasno...

a bejž no ...... 20 na 24 dB, ali 95 na 99 dB.....ali 120 na 124  dB..al kako drgač ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Lipstick pravi:

a bejž no ...... 20 na 24 dB, ali 95 na 99 dB.....ali 120 na 124  dB..al kako drgač ...

Kak mopi pa imas,da se meri glasnost 20db? Elektricni mopi imas? Trial?po mojem se policaji ne bodo te lotili meriti glasnosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Lipstick pravi:

a bejž no ...... 20 na 24 dB, ali 95 na 99 dB.....ali 120 na 124  dB..al kako drgač ...

Ker je skala logaritemska so razmerja vedno enaka. V vsakem primeru je 4 dB 32% več, torej je 24 dB 32% več kot 20 dB in 124 dB tudi 32% več kot 120. Tega si nisem jaz izmislil.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Darko3g pravi:

Ker je skala logaritemska so razmerja vedno enaka. V vsakem primeru je 4 dB 32% več, torej je 24 dB 32% več kot 20 dB in 124 dB tudi 32% več kot 120. Tega si nisem jaz izmislil.

4dcb=0,4 bela, tolk ga pa še jaz nesem, ma kurac tut pol litra belega nesem :P

 

čist resno pa:

mislim da @Lipstickkar veliko ve o tem.

Če pa samo za primerjavo poslušam rjovenje 85dcb mojega Zjčka in preko 90 dcb GTja, pa ni tako huda razlika, kot bi hoteli nekateri dokazati in padajo zaradi tega v nezavest.

Ampak, govorim zgolj laično. Glasni so pa itak vsi čoperji, hudo glasni...tak bi moje uho komentiralo:

čoper vs z900 je 300% več glasnosti, pa so vseen legalni. (vsaj večina)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, DAMI34 said:

Če pa samo za primerjavo poslušam rjovenje 85dcb mojega Zjčka in preko 90 dcb GTja, pa ni tako huda razlika, kot bi hoteli nekateri dokazati in padajo zaradi tega v nezavest

Verjetno imaš samo poškodovan sluh ;)

btw, drugače pa vsi vemo da je zadeva tudi precej psihološka, ce smo mi tisti, ki sodelujemo pri celonočnem nabijanju postelje v zid, se bomo zjutraj vsseno zbudili z nasmeskom, ce pa to dela sosed pa se bomo se cel mesec pizdili. Ce tebi ni mar za drug, ne vem zakaj pricakujes, da se bodo oni odrekli svojemu miru za to da se bos zabaval na motorju?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

33 minutes ago, DAMI34 said:

Če pa samo za primerjavo poslušam rjovenje 85dcb mojega Zjčka in preko 90 dcb GTja, pa ni tako huda razlika, kot bi hoteli nekateri dokazati in padajo zaradi tega v nezavest.

Je, je.

Preveri se ob katerih nazivnih vrtljajih meritev poteka, in upostevaj, da se to dogaja na mestu. Pod obremenitvijo je vse drugace. Na KTMu imas tudi loputo v izpuhu (za Zja ne vem), ki primarno sluzi ravno temu - da se zniza nivo hrupa v obmocju merjenja. ;)

Sedaj je nacin merjenja za nova vozila drugacen - gre za meritve s staticnimi mikrofoni pri dolocenih hitrostih vozila pri polni obremenitvi, zato so lopute izgubile svoj pomen. Vsaj za avtomobile je to. Zadeve so se zacele se dodatno komplicirati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, nejc74 pravi:

Verjetno imaš samo poškodovan sluh ;)

btw, drugače pa vsi vemo da je zadeva tudi precej psihološka, ce smo mi tisti, ki sodelujemo pri celonočnem nabijanju postelje v zid, se bomo zjutraj vsseno zbudili z nasmeskom, ce pa to dela sosed pa se bomo se cel mesec pizdili. Ce tebi ni mar za drug, ne vem zakaj pricakujes, da se bodo oni odrekli svojemu miru za to da se bos zabaval na motorju?

in kaj ima to z mano če se jaz zabavam na motorju tule al na jadranki, ti pa z glavo nabijaš v zid nekje v Mariboru? :P

Mal sva skrenila a ne :P

 

pred 43 minutami, Zok pravi:

Je, je.

Preveri se ob katerih nazivnih vrtljajih meritev poteka, in upostevaj, da se to dogaja na mestu. Pod obremenitvijo je vse drugace. Na KTMu imas tudi loputo v izpuhu (za Zja ne vem), ki primarno sluzi ravno temu - da se zniza nivo hrupa v obmocju merjenja. ;)

Sedaj je nacin merjenja za nova vozila drugacen - gre za meritve s staticnimi mikrofoni pri dolocenih hitrostih vozila pri polni obremenitvi, zato so lopute izgubile svoj pomen. Vsaj za avtomobile je to. Zadeve so se zacele se dodatno komplicirati.

nazivna vrednost obeh mopedov se že loči več kot 4dcb, a štekaš? Sem tudi že na mestu preveril, dejansko pa KTM rohni povsod bolj, še najmanj na nazivni vrednosti (itak EURO4)

Dodatno kompliciranje, je birokratski Bruselj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa tole klobasanje niti nima neke veze s homologacijo, niti z mojimi sosedi, al pa kom drugem, ki ga hrup moti, takrat je bila vseeno zgodbica posvečena varnosti v prometu, ne pa slabemu sluhu.

Drugo pa je, kar me moti, da ni točno določeno za motorje, koliko je lahko hrupa. Kubiki= vrednost hrupa in konec, ne pa da je problem nekdo, ki ima čebelico brez denferja, zraven pa 2x bolj močno priropota čoper, kateri je celo legalen. O tem je govora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, DAMI34 pravi:

 

Drugo pa je, kar me moti, da ni točno določeno za motorje, koliko je lahko hrupa. Kubiki= vrednost hrupa in konec, ne pa da je problem nekdo, ki ima čebelico brez denferja, zraven pa 2x bolj močno priropota čoper, kateri je celo legalen. O tem je govora.

Jz nikoli nisem hotu in se vedno nocim glasnega mopeda...gledu en tricikl a kr imel akrapo je izpadu...mi je pa zelo vsec ko slisim zvok mopeda...ce sem v postelji...dobro,da imam usesa drugace bi se pojedel tak nasmeji se mi..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

dejansko pa KTM rohni povsod bolj, še najmanj na nazivni vrednosti

Iz tega sklepam, ti loputa deluje pravilno. :D

Tudi jaz nisem za preglasne izpuhe. Ze res, da dirkalnik mora imeti izpuh, ki omogoca pravilno delovanje, na touring stroju (npr. Futuri) si pa ne predstavljam, da bi moral prenasati bobnenje. Ze hrupa od vetra je v celadi vec kot prevec (v sredo sem doma pozabil cepke za usesa, potem pa nazaj grede prezivel 2 polni uri durh na avtocesti :BUA:).

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Zok pravi:

Iz tega sklepam, ti loputa deluje pravilno. :D

Tudi jaz nisem za preglasne izpuhe. Ze res, da dirkalnik mora imeti izpuh, ki omogoca pravilno delovanje, na touring stroju (npr. Futuri) si pa ne predstavljam, da bi moral prenasati bobnenje. Ze hrupa od vetra je v celadi vec kot prevec (v sredo sem doma pozabil cepke za usesa, potem pa nazaj grede prezivel 2 polni uri durh na avtocesti :BUA:).

aha (2x me je peljal scat servo, 1x v Romuniji, drugič v Bosni, potem pa v safe modu do doma, cca 50 konjev, pa uporabni obrati od 3.500 do 5jurjev, čez ne gre)sem montiral ESE od healtech electronic. Sicer pa loputa deluje samo pri zelo, zelo nizkih obratih in cca 1/3 do 1/4 malo zapre ror.

Kar pa se tiče bobnenja, niti pod razno ne mislim montirati, kakih link pipe in podobno ker bi oglušel. Tudi meni ustreza normalen in ne preglasen ror, sploh po kakih 10 urah vožnje.

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Sicer pa tole klobasanje niti nima neke veze s homologacijo, niti z mojimi sosedi, al pa kom drugem, ki ga hrup moti, takrat je bila vseeno zgodbica posvečena varnosti v prometu, ne pa slabemu sluhu.

Drugo pa je, kar me moti, da ni točno določeno za motorje, koliko je lahko hrupa. Kubiki= vrednost hrupa in konec, ne pa da je problem nekdo, ki ima čebelico brez denferja, zraven pa 2x bolj močno priropota čoper, kateri je celo legalen. O tem je govora.

Ima veze. Ker je predpisano iz razloga. 

Spet nekaj na pamet pišeš; točno je določeno, koliko je lahko hrupa. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Borutt pravi:

Ima veze. Ker je predpisano iz razloga. 

Spet nekaj na pamet pišeš; točno je določeno, koliko je lahko hrupa. 

predpise se pa da spreminjat mar ne.

Ko smo učiteljico v osnovni šoli nekaj vprašali o biologiji, je odgovorila:

"Ne vem, tako piše v knjigi."

Vsaka podobnost s tole temo, je zgolj slučaj. :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoč, okoli leta 1936 so ugotovili ( med ostalim so do takrat pogruntal tudi vse okrog dvotaktnih in štiritaktnih motorjev, le izdelat takrat tistega ni bilo tako enostavno kot je dan današnji ), da brez glasu ( hrupa ) ni moči.... in ne boste verjeli, od takrat do danes se ni nič spremenilo......( seveda gledano okrog moči )...  Hrup pa je postal "velik" ( predvsem politični ) problem.... pa navkljub temu letala nimajo nikakršnih auspuhov, vojaškim vozilom ni potrebno upoštevat civilne zakonodaje, za Harlije veljajo neka drugačna merila, Drkatiji ropotajo po svoje, Aprilije imajo nenormalno visoko postavljeno dovoljeno mejo hrupa, Koroška Tovarna Motorjev tudi nekako uspeva pridobit relativno visoke mejne vrednosti..... Kako, na kakšen način, predvsem, pa zakaj vse te razlike, v čigavem interesu .... Odgovor je na dlani, kot trdi organ, ker je predpisano z razlogom, za varnost nas motoristov, da se nam ne bi poslabšal sluh, seveda je tudi prisotna skrb za ostale soudeležence v prometu in ostale, kateri ne sodelujejo v prometu, ker bi jim naši "glasni" rori trajno poškodovali sluh, ko trenutno pridrvimo mimo njih, medtem ko sami več ur drgnejo kosilnice, katere  proizvajajo 95dB, žagajo drva z motornimi verižnimi žagami, katere drdrajo z 98 dB,  itd....Ker smo tako neuki ( glede varovanja svojega sluha ) so nam višji državni uradniki v naše dobro predpisali kaj in kako, gospodom policajem z zakoni predpisali, kako naj skrbijo za naš sluh ( varnost ) in na kakšen način naj nam to vtisnejo v glavo......Pa ne me resno jemat, je petek, dan za...... tudi dežuje in še kaj bi se našlo .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

43 minutes ago, Lipstick said:

Drkatiji ropotajo po svoje,

A njim samo avspuh merijo al kuplungo tudi? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Lipstick pravi:

Nekoč, okoli leta 1936 so ugotovili ( med ostalim so do takrat pogruntal tudi vse okrog dvotaktnih in štiritaktnih motorjev, le izdelat takrat tistega ni bilo tako enostavno kot je dan današnji ), da brez glasu ( hrupa ) ni moči.... in ne boste verjeli, od takrat do danes se ni nič spremenilo......( seveda gledano okrog moči )...  Hrup pa je postal "velik" ( predvsem politični ) problem.... pa navkljub temu letala nimajo nikakršnih auspuhov, vojaškim vozilom ni potrebno upoštevat civilne zakonodaje, za Harlije veljajo neka drugačna merila, Drkatiji ropotajo po svoje, Aprilije imajo nenormalno visoko postavljeno dovoljeno mejo hrupa, Koroška Tovarna Motorjev tudi nekako uspeva pridobit relativno visoke mejne vrednosti..... Kako, na kakšen način, predvsem, pa zakaj vse te razlike, v čigavem interesu .... Odgovor je na dlani, kot trdi organ, ker je predpisano z razlogom, za varnost nas motoristov, da se nam ne bi poslabšal sluh, seveda je tudi prisotna skrb za ostale soudeležence v prometu in ostale, kateri ne sodelujejo v prometu, ker bi jim naši "glasni" rori trajno poškodovali sluh, ko trenutno pridrvimo mimo njih, medtem ko sami več ur drgnejo kosilnice, katere  proizvajajo 95dB, žagajo drva z motornimi verižnimi žagami, katere drdrajo z 98 dB,  itd....Ker smo tako neuki ( glede varovanja svojega sluha ) so nam višji državni uradniki v naše dobro predpisali kaj in kako, gospodom policajem z zakoni predpisali, kako naj skrbijo za naš sluh ( varnost ) in na kakšen način naj nam to vtisnejo v glavo......Pa ne me resno jemat, je petek, dan za...... tudi dežuje in še kaj bi se našlo .....

Tudi podaljšanje prometnega dovoljenja so predpisali, pa višino luči, dimenzije vozil in gum. Še okoli tega kaj napiši, da ne boš samo ropotanje omenjal.

Ko že omejaš ropotanje kosilnic in motornih verižnih žag, ne pozabi, da je tudi tukaj nekaj predpisano. Glede na vse znanje bi moral vedeti kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Imam vprašanje - prosim, če mi lahko kdo pove, kako homologirat izpuh, ki nima nobenih papirjev (gre za Akrapota novejše izdelave na Ducatiju 1098), tudi orig. računa ne... Je pa Akrapo že montiran na motorju. Hvala za odgovor, ki mi bo v pomoč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, RSV Mille pravi:

Pozdrav!

Imam vprašanje - prosim, če mi lahko kdo pove, kako homologirat izpuh, ki nima nobenih papirjev (gre za Akrapota novejše izdelave na Ducatiju 1098), tudi orig. računa ne... Je pa Akrapo že montiran na motorju. Hvala za odgovor, ki mi bo v pomoč!

Homologira ga Akrapovič, ti samo daš papirje stricem, da naredijo vpis homologiranega izpuha v homologacijo. Ima izpuh številke? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!