Alless Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Sem pravkar bral malo za TUV kak pa kaj. Moram še malo kolege v nemčiji povprašat. Drugače pa mislim da bom nadaljeval s svojim projektom pa upam da bom na nek način spelal zadevo. Še mam nekaj časa pa da vidimo kaj bo.
motofrik Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Najenostavneje je, da vse skupaj prodaš in pozabiš na kakršnokoli letanje za A-testi, ker ne bo šlo skozi. Škoda denarja, časa in živcev. Skratka, prodaj in doštukaj do serijskega 250 ccm motorja. Moje mnenje samo. cikadina in Cartman 2
macak333 Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Najdem samo neki statement, je to to? Tko mora zgledat http://www.leovince.com/files/C59369556/CO-3258.pdf
Alless Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Najenostavneje je, da vse skupaj prodaš in pozabiš na kakršnokoli letanje za A-testi, ker ne bo šlo skozi. Škoda denarja, časa in živcev. Skratka, prodaj in doštukaj do serijskega 250 ccm motorja. Moje mnenje samo. Ma ni taki problem denar kot pa to da hočeš nekaj sam nardit. Saj pa dobiš za 500e gor že marsikaj zaj. Sigurno nočem za brezveze tukaj denarja zapravlat samo bi pa si rad nekaj nardil pa da bom tudi lahko pol uporabljal, če bom pač par sto evrčkov moral ven vrečt za papirje pa pač samo da bo veljalo za cesto. Kak so sploh kaj predelave motorjev glede na to da je na internetu marsikaj registrirano v prodaju pa nima kaj dosti z original, vsi na sivo? Nasplošno me zanima kak potekajo kaj zadeve, cene itd. Nekaj so tudi samogradnje motorjev na cesti kolko vem.
Alless Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 @Trojan69 Naprimer, motor z nemškimi papirji pa TUV narejen na samogradnjo ali pa nadgradnjo pol lahko brez problemov pri nas registriiraš?
trojan69 Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Problem je v tem, ker take zadeve ponavad niso samo par sto evrov ampak kr konkretno več. Laboratorijski testi, izračuni, lahko itd. Fora je v tem ker utečenega postopka za unikatne predelave motociklov ni. Vsaj pred dvemi leti, ko sem se jast trudu z tem ni blo. V grobem naj bi šlo nekako tko: Za posamezen kos, ki ga vgradiš morš pridobit ˝papir˝ (tuki pridejo v igro dragi testi) potem ga lahko vgradiš. Če boš kakorkoli spreminjal konstrukcijo okvirja oz se spuščal v agregat se stvari dodatno zapletejo (emisije, obremenitve...) Skratka lahko doktorat napišeš iz tega. Samogradnje/predelave motociklov pri nas v 99,9% niso homologirane, vsaj kolkor jst poznam zadeve. Najde se kakšne luknje npr. z starodobniki. Edine ˝moto˝ predelave, ki imajo kolikor toliko utečen postopek pridobitve papirjev so pomoje trajki. jst sem kr neki časa (ene 2-3 sezone) vozu konkretno predelan motor, vmes se trudu pridobit papirje pa sem pol obupal. Če dobiš v DE papirje bi tu zadevo moral priznat-sem tudi sam razmišljal o tem ampak se mi potem ni dal več. Tko da boš to opcijo mogu sam raziskat Še enkrat-najbolš da direkt pokličeš LPP oz. RTI
Alless Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Hvala, Ja saj v nemčiji tudi majo teste ki te drago stanejo samo sem pravkar bral da lahko delaš s stvarmi ki že majo papirje. No bom preveril malo pri nas pa še kak majo kaj gori. Drugače pa kot si reko da na "sivo"
zanski18 Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 (popravljeno) Torej tako izjavo ko je macak podau plus une nalepke in to je to? Na amzs lahka grem? Popravljeno April 6, 2014. Popravil zanski18
trojan69 Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 (popravljeno) Ja sej to; Skratka zadeve grejo v grobem tako: za del, ki ga vgradiš na motocikel rabiš papir (npr, TUV). Pri nas je problem, ker je večina delov za predelave univerzalnih na uradih pa zahtevajo, da je del namenjen točno tvojemu tipu motocikla. Skratka v DE s tem ni problemov. Če je del samogradnja moraš (povsod) najprej pridobit certifikat - TUV, šele potem ga lahko vgradiš. Če karkoli spreminjaš na delo npr. geštel itd spet rabiš certifikat. Je pa tko da so v DE te zadeve dost bolj dorečene + medtem ko pri nas zahtevajo certifikat za čist vsak delček so v DE mal bol fleksibilni. Vsaj kolker sem gledal streetfighterje ni treba čist vsakega nosilčka homologirat. Imajo pa še eno zlo dobro zadevo, za rpedelave, ki drugače nebi prišle na cesto in ne dobijo homologacije (oz. se je lastnik ne odloči delat) opravijo pregled in dobijo rdeče tablice z katerimi sme motor na cesto ampak, kolikor sem razumel enga nemškega majstra lansko poletje, zgolj omejeno št. kilometrov - pač do zbora, showa. Pri nas lahko o tem samo sanjamo.... Popravljeno April 6, 2014. Popravil trojan69
macak333 Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Tako je, samo glej da se številke v certifikatu in na izpuhu ujemajo t.j. da imaš za taprav model. Jst nalepke nisem rabil. Prej pokliči na AMZS da nimajo mogoče čakalne vrste oz. da se najaviš.
zanski18 Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Super, bomo poskusili. Najlepsa hvala!
Alless Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Ja pri na so res zakoni taki da je to joj kolko zdaj vidim. Lahko vprašam kaj si ti predeloval?
Alless Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Gsxr 1100 v streetfighterja Fajn, in za to ti komplicirajo? Kak pa je kaj pri tehničem, ti kaj komplicirajo?
trojan69 Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Za to bi mi polcaj lahko zakompliciral ja...od mask, vseh svetlobnih teles, pod-okvirja, da izpuhov ne omenjam :grim tehnični kakor kateri..če si iz Lj se izogibaj LPP-ja
Alless Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Za to bi mi polcaj lahko zakompliciral ja...od mask, vseh svetlobnih teles, pod-okvirja, da izpuhov ne omenjam :grim tehnični kakor kateri..če si iz Lj se izogibaj LPP-ja hehe
Tomyboy Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Takole je... Kar se tiče oklepov, svetil, sedežev...ni problema, če prihajajo iz motocikla , ki je namenjen vožnji v javnem prometu in je homologiran. Paziti je treba, da so na vseh svetilih homologacijske oznake. Za oklepe bo pregledovalec na pristojnem organu podal inženirsko oceno o ustreznosti (vsaka ocena stane okrog 50€). Samo dakazati moraš, izvor delov-dovolj je fotka motocikla, ki je doniral dele. Vgradnja agregata, ki v osnovi ni namenjen za izbran motocikel...NO GO! Ni problema če imaš ti recimo VW golfa in boš namesto 1.6 bencinarja dal noter 1.9TDI, ker je avto že prilagojen za ta motor in tudi ta motor je homologiran za to vozilo. Za vse dodatne dele, ki jih vgrajuješ, svetila, nosilci, izpuh....glej da imajo ustrezne homologacijske oznake katere se ujemajo s certifikati. Če tega ni, je spet NO GO. Posegov v zavore, stikala, ključavnico in konstrukcijske elemente se izogibaj, ker drugače bo spet NO GO! Kot si opazil je v glavnem vse NO GO! Tako je v naši deželici. Vsaka kreativnost in razvijanje novih idej je zatrta že v kali. Vzemi Mitota, zmontiraj noter en dvotaktni 250ccm motor od motokros motocikla. Lepo ga zapri s plastikami, da se ga ne bo videlo od zunaj pa je To je najlažja pot, če bi rad malo ustvarjal. Kaj bodo pa na to rekli policisti je pa spet druga pesem, če boš pa udeležen v prometni nesreči zna biti pa sploh sranje. Zaplemba motocikla in izpet gre papa in še žepe ti boso izpraznili. trojan69 1
Tomyboy Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Takole je... Kar se tiče oklepov, svetil, sedežev...ni problema, če prihajajo iz motocikla , ki je namenjen vožnji v javnem prometu in je homologiran. Paziti je treba, da so na vseh svetilih homologacijske oznake. Za oklepe bo pregledovalec na pristojnem organu podal inženirsko oceno o ustreznosti (vsaka ocena stane okrog 50€). Samo dakazati moraš, izvor delov-dovolj je fotka motocikla, ki je doniral dele. Vgradnja agregata, ki v osnovi ni namenjen za izbran motocikel...NO GO! Ni problema če imaš ti recimo VW golfa in boš namesto 1.6 bencinarja dal noter 1.9TDI, ker je avto že prilagojen za ta motor in tudi ta motor je homologiran za to vozilo. Za vse dodatne dele, ki jih vgrajuješ, svetila, nosilci, izpuh....glej da imajo ustrezne homologacijske oznake katere se ujemajo s certifikati. Če tega ni, je spet NO GO. Posegov v zavore, stikala, ključavnico in konstrukcijske elemente se izogibaj, ker drugače bo spet NO GO! Kot si opazil je v glavnem vse NO GO! Tako je v naši deželici. Vsaka kreativnost in razvijanje novih idej je zatrta že v kali. Vzemi Mitota, zmontiraj noter en dvotaktni 250ccm motor od motokros motocikla. Lepo ga zapri s plastikami, da se ga ne bo videlo od zunaj pa je To je najlažja pot, če bi rad malo ustvarjal. Kaj bodo pa na to rekli policisti je pa spet druga pesem, če boš pa udeležen v prometni nesreči zna biti pa sploh sranje. Zaplemba motocikla in izpit gre papa in še žepe ti bodo izpraznili.
T 120 Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 no sej to me zanima a je kdo res placal samo 19€ Jaz ta ponedeljek na LPP-ju. Če imaš seveda potrdilo o stokovni vgradnji. Tudi motorja ne rabiš pripeljat. cikadina 1
Alless Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Hvala. Kak ti pašejo kaj oklepi od ducatija gor na malo 125? Vzami si 5 min pa kako fotko gor ker sem sam razmišljal o 848 oklepu.
Tomyboy Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Ne pašejo sploh :grrr Resno, ogromno dela je, ker ima ducati drugačne vilice, cel motor je daljši in širši. Probleme imaš, ker ni prostora za obračanje krmila, pri sprenji gumi ti zmanjka prostora, zadaj so pa predolgi oklepi. Narest moraš komplet nove nosilce, nov subframe, kupit original ducati nosilec maske, original sprednjo in zadnjo luč, smerokaze....1000€ sigurno.
Alless Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Ja nekaj te sigurno stane. No jaz bolj počasi kupujem preko ebaya pa na dražbah tak da se da kaj poceni dobit. Drugače če pa si greš po kakšnega ducatija pa si ziher hitro na 6-7000e pa ni tak zanimivo če kar celo kupiš. Meni se gre tudi za to da nekaj delam pa vseeno nerabim takega močnega motorja.
miklavc Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 Tako čisto iz radovednosti, koliko motorja moraš spremenit da ga homologiraš kot celotno predelavo oz. unikat?
Ramzy Objavljeno April 14, 2014 Opozori Objavljeno April 14, 2014 zdravo...imam se eno vprasanje glede izpuha...kako je s homologacijo, ce bi jaz kupil izpuh ki je narejen za gsxr 600 k7 in bi ga vgradil na gsr 600...je kaksen problem glede homologacije...so papirji zraven izpuha prirejeni le gsxr, ali so misljeni univerzalno....tu dam se primer kaj bi nabavil http://www.ebay.it/itm/SCARICO-MARMITTA-SUZUKI-GSXR-600-K6-K7-GPR-DEEPTONE-OMOLOGATO-CON-RACCOR-/260862952537?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item3cbca4c459&_uhb=1
dog66 Objavljeno Maj 2, 2014 Opozori Objavljeno Maj 2, 2014 (popravljeno) Vprašanje glede homologacije. Na "hitri" LPP, bom šel verjetno naslednji teden, ko dobim vgrajeno blokado homologirat to 35kw blokado. Nekje sem bral, da so se ljudje najavili in da je čakalna doba 14 dni :glare: . Ali se lahko pač brez najave samo zapeljem tja, kot ponavadi na tehnični pregled in mi ga vzamejo v obravnavo?. Če pa se je res treba najavt za to zadevo in če je čakalna doba tok douga a je še kšna druga ustanova razn RTI pa Koper, ki ma pristojnost za te homologacije in bi to hitreje čez spravili? Aja pa a je res še neko vlogo treba izpovnt al kako? Popravljeno Maj 2, 2014. Popravil dog66
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se